De laatste keer dat jij serieus werd genomen was toen je je zeepje liet vallen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh shit, blijkt dat de situatie bij de Ikea/Arena e.d. van terroristische aard was, en er zijn 7 Marokkanen opgepakt.
En ik moet maar weer mijn best doen als Marokkaan om serieus genomen te worden op de arbeidsvloer.²
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef Agrafes het volgende:
Donker Afrika - Ajax gaat weer verder!
Klopt, want bij Ajax voetballen geen negertzquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef Agrafes het volgende:
Donker Afrika - Ajax gaat weer verder!
Wat boeit het ons hoe jij genomen word op je werk?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh shit, blijkt dat de situatie bij de Ikea/Arena e.d. van terroristische aard was, en er zijn 7 Marokkanen opgepakt.
En ik moet maar weer mijn best doen als Marokkaan om serieus genomen te worden op de arbeidsvloer.²
die zie je niequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt, want bij Ajax voetballen geen negertz
negers?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt, want bij Ajax voetballen geen negertz
Daarom zei ik mazzel dat Ajax niet thuis speeltquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
je maatje evert is net wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Wat boeit het ons hoe jij genomen word op je werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |