Inderdaad, 2-1 is te doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef gitaarsnaar het volgende:
belangrijk uitdoelpunt
nu niet meer tegendoelpunten
wat huil je nou?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
GODVERDOMME TIEF OP MET DIE KUTRECLAME STELLETJE TERINGLIJERS BIJ ELKAAR DAAR BIJ DE NOS...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef djstoffel het volgende:
iedereen die loopt te zeiken op de stream moet maar zn internet verbinding gaan controleren of een betere computer kopen.....
Oh ik herhaal mijn laatste opmerking van net nog effe?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lucky
Lief meisjequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
GODVERDOMME TIEF OP MET DIE KUTRECLAME STELLETJE TERINGLIJERS BIJ ELKAAR DAAR BIJ DE NOS...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef buddyb het volgende:
[..]
wat huil je nou?
je bent irritanter dan de ster
krijg snel een tumor in je gezicht, die komt omdat lijers met een shit internet verbinding zoals jij de hele lijn liggen te ziekenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef djstoffel het volgende:
iedereen die loopt te zeiken op de stream moet maar zn internet verbinding gaan controleren of een betere computer kopen.....
Heb super snel internet en gloednieuwe laptop en voor de rest trekt ie ALLES dus zeik niet.. stream is (voor de meetse blijkbaar) gewoon drama.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef djstoffel het volgende:
In mijn ogen welquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gewoon terecht hoor. alsof 2-0 terecht was!
dit moet toch niet gekker wordenquote:
Gelukkig weet iedereen hier dat je stekeblind bent als het om voetbal gaat.quote:
volksliederen nog?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:23 schreef Cheiron het volgende:
Hier loopt die stream als een tiet trouwens.
Spannend zeg!
Vreselijke man.quote:
Gewoon een terechte gele kaart hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:25 schreef neen het volgende:
Dat weet je, helemaal met die valbunea... tegen Twente was het precies hetzelfde verhaal
meen je dat serieus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Stefkuh het volgende:
schandalig om hier geel voor te geven..
Nogal ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja dit was gewoon een oliedomme overtreding met geel op zak.
De eerste was dom en deze was ook oer dom.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon een terechte gele kaart hoor.
GET A LIFE!!!!! oh mijn god als je zo snel dit geript hebt.. ;')quote:
Dat gehuil irriteert me.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon een terechte gele kaart hoor.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
GET A LIFE!!!!! oh mijn god als je zo snel dit geript hebt.. ;')
nerd alert....
iedereen was toch al onlinequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
We zitten al 4 topics? En dat allemaal voor Ajax.
Bij Ajax-wedstrijden zorgt DK altijd wel voor 100 extra reacties.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Stefkuh het volgende:
schandalig om hier geel voor te geven..
Jullie moeten de eer voor Nederland hoog houdenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Ze hebben wel een punt hoor, niet omdat het geen geel is maar omdat die scheids gewoon een inconsequente tyfuslul isquote:
Wees blij. Jij zit ook te fokken tijdens de voetbal. Ga naar het cafe nerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
nerd alert....
tvquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Roi het volgende:
Wat is eerder stream of TV?
Doe normaal.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
nerd alert....
Staat pas 2-1 hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef maril het volgende:
Na Sven Kramer doet AJAX het ook niet goed wat een kutavond tot nu toe.
Ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Als dit geen geel was eet ik mijn lul op
Je hebt als Linderen niet kan mee doen dit als verdedeingquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Foxriver het volgende:
Pff.. lekkere verdediging wordt dat volgende week ..
Sja, als ie consequent was speelde Ajax nu met 9 en Olympique met 10.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ze hebben wel een punt hoor, niet omdat het geen geel is maar omdat die scheids gewoon een inconsequente tyfuslul is
Je moet beter lezen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Paul het volgende:
Rood was wel dikverdiend
Maarja ajacieden kijken weer met hun roodwitte bril
Ach die Fransen moeten hoe dan ook weer een keertje een cupje pakken in Europa. Dat is tenslotte ook alweer een tijdje geleden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Foxriver het volgende:
Pff.. lekkere verdediging wordt dat volgende week ..
ja en als Suarez geel pakt zijn we al helemaal kansloos.. kutzooi... maarjaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgende week:
Silva - Alderweireld - Oleguer - Schilder?
Dat jij het niet kan, betekend niet dat hij een nerd is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
nerd alert....
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:25 schreef Psychonikeo het volgende:
De stream loopt voor op de tv gewoon
En jij bent de grootste van allemaalquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
nerd alert....
Vermaelen is geschorst.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Je hebt als Linderen niet kan mee doen dit als verdedeing
Silva. Aderwereld, Vermalen, Schilder
In Europa kun je hier niet mee aankomen dus Ajax zal wel niet doorgaan.
Mario van Bunschoten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
Bruno Silva heeft de dochter van MvB gebald.
praat me er niet van.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Espabilado het volgende:
Dit hoorde ook gewoon Twente - Ajax te zijn, lucky marseille
Nee hoor. Gewoon ontzettend domquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Paul het volgende:
Rood was wel dikverdiend
Maarja ajacieden kijken weer met hun roodwitte bril
Daar komt bij dat Vermaelen ook nog geschorst is volgende weekquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef leonnekes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Is de wedstrijd afgelopen danquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef Mojave het volgende:
Twente wint teminste nog uit bij Olympique
Emanuelson zal er wel staanquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef leonnekes het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef Crane het volgende:
Eerst helft niet gezien, is de 2-1 terecht?
Que? Gaan ze straks weer naar schaatsen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef BluesRebel het volgende:
Ik laat mn NOS stream mooi lopen dan kan ik zo weer instappen als die kutsport weer erop komt
Ten eerste is het vermaElen en ten tweede issie geschorst..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Die winnen ze dus echt niet..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach die Fransen moeten hoe dan ook weer een keertje een cupje pakken in Europa. Dat is tenslotte ook alweer een tijdje geleden.
Zelfs Ado had nog kans gemaakt hier.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef Mojave het volgende:
Omg. Helemaal vergetenquote:
alleen in de rust..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Que? Gaan ze straks weer naar schaatsen?
Nee ik bedoelde die van hemquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die van plastic zal ze wel bedoelen.
Nee de 2de helft komt helemaal live.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Que? Gaan ze straks weer naar schaatsen?
1-1 was naar mijn idee een betere representatie geweestquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef Crane het volgende:
Eerst helft niet gezien, is de 2-1 terecht?
tja, twente is ook van een ander kaliber hequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef Mojave het volgende:
Dat is nog beter dan ditquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sja, als ie consequent was speelde Ajax nu met 9 en Olympique met 10.
Aderwereld en Linderen dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ten eerste is het vermaElen en ten tweede issie geschorst..
Ajax ging tenminste nog een ronde verder... oooo BURNquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef Mojave het volgende:
ik nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Vermeer keept alert vandaag. Ik sta achter de keuze van van Basten.²
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:31 schreef Cheiron het volgende:
[..]
1-1 was naar mijn idee een betere representatie geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |