Staat pas 2-1 hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef maril het volgende:
Na Sven Kramer doet AJAX het ook niet goed wat een kutavond tot nu toe.
Ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Als dit geen geel was eet ik mijn lul op
Je hebt als Linderen niet kan mee doen dit als verdedeingquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Foxriver het volgende:
Pff.. lekkere verdediging wordt dat volgende week ..
Sja, als ie consequent was speelde Ajax nu met 9 en Olympique met 10.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ze hebben wel een punt hoor, niet omdat het geen geel is maar omdat die scheids gewoon een inconsequente tyfuslul is
Je moet beter lezen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Paul het volgende:
Rood was wel dikverdiend
Maarja ajacieden kijken weer met hun roodwitte bril
Ach die Fransen moeten hoe dan ook weer een keertje een cupje pakken in Europa. Dat is tenslotte ook alweer een tijdje geleden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Foxriver het volgende:
Pff.. lekkere verdediging wordt dat volgende week ..
ja en als Suarez geel pakt zijn we al helemaal kansloos.. kutzooi... maarjaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgende week:
Silva - Alderweireld - Oleguer - Schilder?
Dat jij het niet kan, betekend niet dat hij een nerd is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
GET A LIFE!!!!! oh mijn god als je zo snel dit geript hebt.. ;')
nerd alert....
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:25 schreef Psychonikeo het volgende:
De stream loopt voor op de tv gewoon
En jij bent de grootste van allemaalquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
GET A LIFE!!!!! oh mijn god als je zo snel dit geript hebt.. ;')
nerd alert....
Vermaelen is geschorst.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Je hebt als Linderen niet kan mee doen dit als verdedeing
Silva. Aderwereld, Vermalen, Schilder
In Europa kun je hier niet mee aankomen dus Ajax zal wel niet doorgaan.
Mario van Bunschoten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
Bruno Silva heeft de dochter van MvB gebald.
praat me er niet van.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Espabilado het volgende:
Dit hoorde ook gewoon Twente - Ajax te zijn, lucky marseille
Nee hoor. Gewoon ontzettend domquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef Paul het volgende:
Rood was wel dikverdiend
Maarja ajacieden kijken weer met hun roodwitte bril
Daar komt bij dat Vermaelen ook nog geschorst is volgende weekquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef leonnekes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Is de wedstrijd afgelopen danquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef Mojave het volgende:
Twente wint teminste nog uit bij Olympique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |