Inderdaad, 2-1 is te doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef gitaarsnaar het volgende:
belangrijk uitdoelpunt
nu niet meer tegendoelpunten
wat huil je nou?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
GODVERDOMME TIEF OP MET DIE KUTRECLAME STELLETJE TERINGLIJERS BIJ ELKAAR DAAR BIJ DE NOS...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef djstoffel het volgende:
iedereen die loopt te zeiken op de stream moet maar zn internet verbinding gaan controleren of een betere computer kopen.....
Oh ik herhaal mijn laatste opmerking van net nog effe?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lucky
Lief meisjequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
GODVERDOMME TIEF OP MET DIE KUTRECLAME STELLETJE TERINGLIJERS BIJ ELKAAR DAAR BIJ DE NOS...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef buddyb het volgende:
[..]
wat huil je nou?
je bent irritanter dan de ster
krijg snel een tumor in je gezicht, die komt omdat lijers met een shit internet verbinding zoals jij de hele lijn liggen te ziekenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef djstoffel het volgende:
iedereen die loopt te zeiken op de stream moet maar zn internet verbinding gaan controleren of een betere computer kopen.....
Heb super snel internet en gloednieuwe laptop en voor de rest trekt ie ALLES dus zeik niet.. stream is (voor de meetse blijkbaar) gewoon drama.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef djstoffel het volgende:
In mijn ogen welquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gewoon terecht hoor. alsof 2-0 terecht was!
dit moet toch niet gekker wordenquote:
Gelukkig weet iedereen hier dat je stekeblind bent als het om voetbal gaat.quote:
volksliederen nog?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:23 schreef Cheiron het volgende:
Hier loopt die stream als een tiet trouwens.
Spannend zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |