Hij is van metaal..quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:43 schreef ScarFace- het volgende:
Plastic kutding inderdaad.
http://www.carroo-china.com/quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:52 schreef B.E.D het volgende:
Wat is eigenlijk Carroo?
Volgens google is het een aannemer.
Dat doe ik natuurlijk ook normaal, dit is alleen maar even voor de foto's zo..quote:
Slechte smaak?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:08 schreef De_Melkboer het volgende:
Lijkt wat op het 'hofleverancier' schild, maar waarvan dat mag iedereen zelf invullen
Oh, nee. Met dat schild kom je niet van ons af, ik doorzie je.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Tism het volgende:
Nou ja, aan de reacties te zien is 't bij jullie in 't dorp nog niet doorgedrongen dat dit een nieuwe trend in opkomst is, meestal duurt dat idd een paar jaar voordat zoiets de kleine gehuchten bereikt..![]()
Daar kunnen jullie ook niks aan doen, dat snap ik wel hoor..
Waar zie jij de rode neus?..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:31 schreef RTB het volgende:
De nieuwe trend in clownskleding?
haha nieuwe trend...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Tism het volgende:
Nou ja, aan de reacties te zien is 't bij jullie in 't dorp nog niet doorgedrongen dat dit een nieuwe trend in opkomst is, meestal duurt dat idd een paar jaar voordat zoiets de kleine gehuchten bereikt..![]()
Is er een rode neus nodig als je een paar gebogen maat 55 schoenen met gekleurde veters ziet?quote:
Elvis had er ook één, dus echt nieuw is de trend niet idd, misschien heb ik me daar ietsje in vergist!..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
haha nieuwe trend...
die dingen zie/zag je al jaren op straat en bij t uitgaan...
Klopt inderdaad hoor, als ik jou was zou ik gewoon met die gesp blijven lopen, elke dag weerquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Tism het volgende:
Dat is heeeel freaky, die wou ik zelf net gaan postenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:35 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Leuk voor de rest van de cowboy out-fit.
[ afbeelding ]
'Ze'?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:41 schreef Tism het volgende:
Ik heb vandaag een positive reactie gehad op mijn gesp!!!..![]()
Ze vond 'em erg mooi!..![]()
Ze zag 'em toen ik iets van de bovenste plank moest pakken..
..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vinnem ook niet mooi.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Tism het volgende:
watquote:Woonplaats: Remunj
Tis een stad!..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef seto het volgende:
roermond is ook gewoon een dorpje
25 Euro kost ie!..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:35 schreef B.E.D het volgende:
Ik zie nooit iemand met zo'n lelijk ding rondlopen.
Wat heb je er voor betaald TS?
Met de trein duurt 't idd 3 uur!..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Limburg heeft toch maar 1 stad? 3uur treinen van Amsterdam?
Ja zo'n ding ken ik wel, ja!..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Trein ja, je weet wel:
[ afbeelding ]
Balletdansers?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:01 schreef Kaasvla het volgende:
Nieuwe trend haha... zeker net zoals die mannen leggings
Dan ben jij ee nvan de enigsten.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef Starr_003 het volgende:
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk!!![]()
Ja, vreemd, ik begrijp niet waarom iedereen 'em werkelijk zó lelijk vind!quote:
Dude, het is de bakermat van alle nieuwe trendsquote:
Boven de 18 word je publiekelijk gelyncht met zo'n ding. Hoe oud gok je?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude, het is de bakermat van alle nieuwe trends
Vreselijke gesp, TS. Hoe oud ben je eigenlijk?
trendSS toch? En is het niet geSSp? Nou, TSS?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude, het is de bakermat van alle nieuwe trends
Vreselijke gesp, TS. Hoe oud ben je eigenlijk?
Dat was idd ook de leeftijdsgrens die ik in mijn hoofd had voor zo'n gespquote:Op maandag 16 maart 2009 16:37 schreef Quir het volgende:
[..]
Boven de 18 word je publiekelijk gelyncht met zo'n ding. Hoe oud gok je?
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef Starr_003 het volgende:
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk!!![]()
Ja, en een ongelooflijk lekker lichaam, zo lekker dat mijn broek er soms vanaf zakt!..quote:
Het gaat bijzonder goed met de chicks mag ik wel zeggen, maar ja, dat was voordat ik de gesp had ook al zo..quote:Op zondag 6 september 2009 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
TS, hoeveel chicks zijn er ondertussen al gescoord met dé Gesp?
ai ai ai, zet die boks playa !quote:Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef Tism het volgende:
[..]
Het gaat bijzonder goed met de chicks mag ik wel zeggen, maar ja, dat was voordat ik de gesp had ook al zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |