*aai*quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef Bravebart het volgende:
Boh, opruimen/schoonmaken zonder daglicht gaat best verneukt
Jawelquote:
Kun je dat dan niet beter morgen doen? Of is dat geen optiequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JawelOpruimen gaat wel, maar stoffen/stofzuigen met alleen een lamp aan het plafond is amper te doen
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kun je dat dan niet beter morgen doen? Of is dat geen optie
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer-ik is weer terug in Holland
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer-ik is weer terug in Holland
mijnes ook niet, maar beter winnen zequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Daph_ het volgende:
Uiteraard
Gelukkig vergaat mijn wereld niet als Ajax verliest
quote:Zoals Evert ten Napel zou zeggen:
hohohhooo goeie genade. Het kraakt en het piept achterin bij Ajax. Dat is een plaagboef van de ergste orde die Valbuena.In razende vaart stak hij het veld over ,de ene loepzuivere pass na de andere. Of die dekselse Ben Alfa, het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft, dat is een rasvoetballer hoor! Dit is genieten hoor, de samba voetballers uit Marseille. Die dekselse vd Wiel, een kanjer van een verdediger was niet opgewassen tegen het aanvallend geweld van de Fransen, eerlijk is eerlijk, een domme rode kaart. Ja, we staan dan wel achter, maar het is een fantastische wedstrijd.Laten we de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. Dit zal voor San Marco aankomen als een mokerslag. Zelfs Aissati, het motortje van Ajax op het middenveld kan hier niets aan doen. Laten we hopen dat zometeen Leonardo nog in het veld komt. Met zn vierdubbele schaar.Als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken.De messen zijn geslepen!
evert is goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:58 schreef Daph_ het volgende:
Ik typ in: Ajax - olympique, bij de zoekresultaten:
[..]
Jaquote:
Gecheckedquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ga zo nog ff kijken.. ff voetbal afkijken
Ik snap je laatste zin nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef Daph_ het volgende:
Ik had niet aan Neurocampus moeten beginnenNu laatste in de rekenfaculteit een 8,4
Nu welquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kan kloppen, toen ik 'm teruglas snapte ik m zelf ook niet
Ja dat is mijn laagste cijfer in de categorie rekenenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu welMaar een 8,4 en dan laagste zijn?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat is mijn laagste cijfer in de categorie rekenen![]()
(Mijn andere cijfers: 8,4 / 8,7 / 8,8 / 9,1 / 10,0)
Ja hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:41 schreef Psychonikeo het volgende:
Wil jij voortaan voor mij rekenen Daph_?
Jezus minaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat is mijn laagste cijfer in de categorie rekenen![]()
(Mijn andere cijfers: 8,4 / 8,7 / 8,8 / 9,1 / 10,0)
trustequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Daph_ het volgende:
Dit rekenwonder gaat slapen.. Wilde eigenlijk om 10 uur al slapen maar dat heb ik helaas niet gered![]()
Misschien tot morgen en anders tot zondagavond/maandagFijn weekend alvast!
Jawel.. volgende week wordt het 3-0quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef jna het volgende:
We hebben nog wat om voor te gaan volgende week Nico
Neem dan Amsterdam Centraal ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Daph_ het volgende:
Dreiging Amsterdam had terroristische achtergrond
Ben nu echt slapen
Ze wouden de Ikea, de Mediamarkt en een niet nader genoemde groot winkelketen bij de Arena opblazen..quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Daph_ het volgende:
Dreiging Amsterdam had terroristische achtergrond
Ben nu echt slapen
Pak dan een Woonsdag of Utrecht Centraal.. of op een eerste maandag van de maand... of een tweede Christelijke feestdag.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:51 schreef jna het volgende:
[..]
Neem dan Amsterdam Centraal ofzoGaan ze de ikea opblazen op een donderdagochtend
idd.. je plannen zijn goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef PieterBas het volgende:
Ik vermoed dat de AIVD me straks ook uit mijn bed gaat halen
Ja, nu nog welquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef Psychonikeo het volgende:
posten over locaties en nu opeens 'bomb' gaan roepen, kan je een leuke vakantie opleveren ja
Ach.. als je er maar internet hebt
We zaten bij Rotterdamquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef PieterBas het volgende:
Je zal maar naar The Killers gegaan zijn... had je bijna zelf gekilled geweest
Dat is wel kutquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef Piles het volgende:
[..]
We zaten bij Rotterdam![]()
![]()
Bij Delft-Zuid zijn we teruggedraaid![]()
Ja, we stonden in de file in Rotterdamquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is wel kut![]()
Ik nam aan dat je in de auto zat?
Delft-Zuidquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef Piles het volgende:
[..]
We zaten bij Rotterdam![]()
![]()
Bij Delft-Zuid zijn we teruggedraaid![]()
Dus geen midnight show voor jouquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, we stonden in de file in Rotterdam
Vaak genoeg verdwaald in Tanthofquote:
Hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vaak genoeg verdwaald in Tanthof
Ik was trouwens nog vandaag nog in de buurt van Delft Zuid
Ik vraag me ook af.. welke stedenbouwkundige dacht.. laten we nou als zo compact mogelijk maken.. en de straten naar dieren en boel foute landen noemen..quote:
Hé, respect voor de Boerderijstraatquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af.. welke stedenbouwkundige dacht.. laten we nou als zo compact mogelijk maken.. en de straten naar dieren en boel foute landen noemen..
Ik moest in de Jordaniestraat zijn.. zei ik voor de grap.. we komen zeker in de buurt van de Gaza strook.. Bleek ik dus op de Israelstraat te rijden
Maat van mij kon er ook hard om lachen.. omdat de navigatiesysteem ook nog eens van slag raakte en ik nog al de neiging heb.. om het beter te weten.
Iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef PieterBas het volgende:
In sommige nieuwbouwwijken zijn het echt een doolhof... leuk voor je house warming
quote:
Slaapse beidequote:
Ik mocht uitslapen vandaagquote:
Uit het oog.. uit het hart...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:47 schreef Piles het volgende:
Al was jij wel de laatste die ik verwachtte
Waarom is het een kutdag?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:21 schreef Piles het volgende:
Het is al zo'n kutdag vandaag, en dan is er nog niemand ook
Oh, lekkerquote:
Succesquote:Zit nu op school, ga over 12 minuten met de nieuwe directrice vergaderen
Concert wat niet doorging en nog wat (standaard) dingenquote:
Deanquote:
Oh ja, bommelding/terroristische dreiging enzo he? Er is hier in de buurt ook iemand opgepaktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, lekker
[..]
Succes![]()
[..]
Concert wat niet doorging en nog wat dingen![]()
[..]
Dean
Jah, was mooi baggerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:55 schreef Daph_ het volgende:
Oh ja, bommelding/terroristische dreiging enzo he? Er is hier in de buurt ook iemand opgepakt
Welk weekend?quote:Kop op he, het is bijna weeked
Wordt het verplaatst of gaat het gewoon helemaal niet meer door?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, was mooi bagger
[..]
Welk weekend?Morgen weer werken
Wordt/is verplaatst naar 29meiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wordt het verplaatst of gaat het gewoon helemaal niet meer door?
Ja ik weet het, maar je hoeft in ieder geval geen stage te lopen
Doeg doegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:57 schreef Daph_ het volgende:
Maareh ik ga, want ik wil natuurlijk niet te laat komen
Daag!
Vrijdag 29 mei, Pinksterweekend (ze staan ook op Pinkpop namelijk)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:56 schreef Daph_ het volgende:
Wordt het verplaatst of gaat het gewoon helemaal niet meer door?
Weet niet wat ik op dit moment minder leuk vind, stage of werkenquote:Ja ik weet het, maar je hoeft in ieder geval geen stage te lopen
Tot straksquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:57 schreef Daph_ het volgende:
Maareh ik ga, want ik wil natuurlijk niet te laat komen
Daag!
Ga leren danquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik zweet peentjes
zit te leren, keihard (even posten nu tussendoor) en heb straks dé laatste kans om dit vak in een keer te halen. Anders kan ik 't pas volgend jaar weer proberen
Das niet zo slim, maar kan iedereen een keer gebeurenquote:
Ik wilde vragen welk vak enzo, maar zal je niet van je werk houdenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik zweet peentjes
zit te leren, keihard (even posten nu tussendoor) en heb straks dé laatste kans om dit vak in een keer te halen. Anders kan ik 't pas volgend jaar weer proberen
Goed bezigquote:
enthousiasmequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nico![]()
Ohh, het is vrijdag de 13e, daarom is het kut vandaag natuurlijk
Had dat nog niet eens in de gatenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nico![]()
Ohh, het is vrijdag de 13e, daarom is het kut vandaag natuurlijk
Das misschien niet heel handig geweestquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
heb 't vak ook niet gevolgdtenminste, nog nooit een heel college gezien
misschien het eerste college.. daarna nog eens 2 keer een halve en daarna nooit meer
![]()
Volgend jaar nieuwe kansen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
echt, ik ga 't zo niet halen
maar ik gá wel,dan heb ik het iig geprobeerd..
misschien het eerste college.. daarna nog eens 2 keer een halve en daarna nooit meer
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik zweet peentjes
Dat had ik gelezen, maar bedoelde dat ze dan in ieder geval nieuwe kansen heeft om er wat colleges van te volgenquote:
Handig dat SOG gedrag...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:34 schreef motorbloempje het volgende:![]()
echt, ik ga 't zo niet halen
maar ik gá wel,dan heb ik het iig geprobeerd..
![]()
quote:
Duurt nog even denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:48 schreef Psychonikeo het volgende:
Het weer ziet er zo van binnen trouwens echt lekker uit.. Het voelde vanochtend echt aan als een hele vroege zomerochtend, maar zover is het nog niet volgens mij
Weet niet of ik dat wel wil, duurt nog zo langquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Helaas wel, maar we mogen er wel aan denken
heb een 5,3 nodig, dus wie weetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Das misschien niet heel handig geweest
Maar wie weet hoe goed het gaat
Jamaar.. het ziet er gewoon nu al zo uitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat wel wil, duurt nog zo lang![]()
Maybe it's your lucky day. Je weet maar nooit. Vrijdag de 13e kan zomaar een voldoende opleverenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb een 5,3 nodig, dus wie weet
Niets is wat het lijkt, zoals met zoveel dingenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Jamaar.. het ziet er gewoon nu al zo uit
morgen schijnt het ook al weer lente-achtig te wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn zomerjasje weer gepakt
Goedemorgen..quote:
hey.. druk de stemming eens niet zoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, zoals met zoveel dingen
Zondag moet het lekker worden in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
morgen schijnt het ook al weer lente-achtig te worden
Morgen 60% kans op neerslag.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hey.. druk de stemming eens niet zo
[..]
Zondag moet het lekker worden in ieder geval
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Morgen 60% kans op neerslag.
Zondag wordt het tot 10-12 graden
Af en toe ook gewoon eens meegaan in de vrolijkheid hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry
Zal m'n best doen vandaag om me in te houden
Yoquote:
Krijg ff RSIquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Als je het zo druk hebt, waarom ben je dan hier
voor onsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Krijg ff RSI
Soms máak je ff kort tijd..
Doe ik toch meestal ook?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
Af en toe ook gewoon eens meegaan in de vrolijkheid hoor
Ik heb het alquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Krijg ff RSI
Soms máak je ff kort tijd..
SNEL, RICHTING KUST TERUG ZWEMMEN!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:31 schreef Yesse het volgende:
HAAAAI
Komt CJ me nu reddenquote:
speciale reden?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe ik toch meestal ook?
Maar vandaag wil het ff niet
Nog niet...quote:
Als je pech hebt.. komt The Hoff je reddenquote:
Tja, kan ik het nog speciaal noemenquote:
ok ok.. hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, kan ik het nog speciaal noemenMaar wel een bepaalde reden ja
![]()
En nee, ga het er niet over hebben hier
Weer een nieuwe gitaar gekocht?quote:
Dank uquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok ok.. hoeft ook niet.
Dan wens ik je alleen sterkte/succes/geluk ermee
Aan je scriptie beginnen...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank u
Eens kijken of ik nog wat werk kan doen vandaag
stalkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:49 schreef PieterBas het volgende:
Straks maar weer even mijn begeleider bellen... Na drie keer overgaan.. ging dat ding naar de voicemail.. maar hij heeft het ieder geval gezien..
Oh .. ik vergat wijsheid nogquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank u
Eens kijken of ik nog wat werk kan doen vandaag
ow?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed dat je die weg liet
Ben hem vanmiddag ook nog een keer..quote:
dat kan ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:56 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Soms moet je niet teveel denken
quote:
Testen kun je trouwens beter lokaal doen, maar dat leg ik nog wel eens uitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:01 schreef Puala het volgende:
![]()
Het staat nu in een tabelletje, maar ik wil verdorie gewoon die ftp gegevens![]()
Ja, kutquote:En hoe is het met jou?
Je zal niet de eerste zijn, die vergeet om lokaal te testen.. het hele netwerk urenlang plat legtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Testen kun je trouwens beter lokaal doen, maar dat leg ik nog wel eens uit
Met de PHP van Puala zal het nog wel meevallen, maar iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn, die vergeet om lokaal te testen.. het hele netwerk urenlang plat legt
Voor zover ik dat ken is dat met winamp op localhost?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Testen kun je trouwens beter lokaal doen, maar dat leg ik nog wel eens uit
Er staat dat je het er niet over wilt hebbenquote:[..]
Ja, kut![]()
Zie boven enzo
jaaa.. preciesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:08 schreef jna het volgende:
[..]
ik gedraag me hier toch ook altijd keurig netjes
winamp is toch voor muziek?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor zover ik dat ken is dat met winamp op localhost?![]()
Bij mij ook wel eens gebeurd.. gelukkig wel local...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Met de PHP van Puala zal het nog wel meevallen, maar idd
Heb wel een keer in hele automatische installatie gemaakt, die netjes de install-map verwijderde. En het werkte![]()
xampp, sorryquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaa.. precies
[..]
winamp is toch voor muziek?
Ja inderdaad. m'n volgende posts zullen ook keurig netjes zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaa.. precies
[..]
winamp is toch voor muziek?
Kloptquote:
Neu, lijkt me niet verstandigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:10 schreef Puala het volgende:
Er staat dat je het er niet over wilt hebben
Oh, wordt het weer zo'n dagquote:
ooh ok.. Dan loop ik nog niet zo heel ver achter?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het ook, maar dan compleet pakket met PHP, MySQL e.d.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt![]()
[..]
Neu, lijkt me niet verstandig![]()
[..]
Oh, wordt het weer zo'n dag
Wat jij wilquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ik vraag me af wat ik bij dat plaatje moet denken
Hij heet liknymphoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ik vraag me af wat ik bij dat plaatje moet denken
'The Milou'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:19 schreef jna het volgende:
[..]
Same thing we do every day Piles.
TRY TO TAKE OVER THE MILOU *MUWHAHAHAHA*
Gelukkig zeg je take over..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:19 schreef jna het volgende:
[..]
Same thing we do every day Piles.
TRY TO TAKE OVER THE MILOU *MUWHAHAHAHA*
Shit, dat ik daar zelf niet aan heb gedachtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je take over..
Ik dacht get over, maar die is in het Engels minder positief
Ik begin beter te worden dan mijn meesterquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:23 schreef jna het volgende:
[..]
Shit, dat ik daar zelf niet aan heb gedachtik ga achteruit
Ik ga binnenkort een opfriscurcus volgenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik begin beter te worden dan mijn meester
Graag.. het begint te stinken ja..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een opfriscurcus volgen
En dat is dan positief gek?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:29 schreef PieterBas het volgende:
AAH!!!?!!?!
Ik word een beetje gek.. Heb een aanbod gehad.. die ruim +€450 per maand bruto...hoger ligt dan de rest![]()
Whehequote:
JAMMERquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheNee laten we dat maar niet doen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als ik zo de zon zie schijnen krijg ik ook spontaan trek in ijs Milou![]()
ok nice. Zou natuurlijk kunnen dat je eigenlijk niet daar wilde gaan werken, maar dan is het wel mooiquote:
italiaans ijsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als ik zo de zon zie schijnen krijg ik ook spontaan trek in ijs
Wat je nu ook totaal niet indirect doetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok nice. Zou natuurlijk kunnen dat je eigenlijk niet daar wilde gaan werken, maar dan is het wel mooi
Ik ben altijd benieuwd naar de bedragen en ik doe er zelf nooit zo moeilijk over, maar ik zal het maar niet vragen
Zon lekker hoorntje met bolletjesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als ik zo de zon zie schijnen krijg ik ook spontaan trek in ijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zon lekker hoorntje met bolletjes
of zo'n ijsblokje over je n... uhm.. ik hou al opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAD JE DAAR ZIN IN DAN?quote:
Okquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:38 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, als ik dat zeg
Oh, volgende pagina
Dus die met het hoogste salaris is niet je nummer 1 keuze blijkbaar?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maakt de beslissing welke baan ik nou zo moeten kiezen alleen maar lastiger..
jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. oh stroopwafelijs bedoel je?
En de zon schijntquote:
Eigenlijk nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dus die met het hoogste salaris is niet je nummer 1 keuze blijkbaar?
Kan net zo goed een vent zijnquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef Bootje84 het volgende:
Hey Puala, lotgenoten!!! Vader volgt me op fok!
Dat begreep ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eigenlijk niet![]()
Daarom is de keuze ook vrij lastig..
Ff het topic doorlezen lieverdquote:
Ik hou ook zo veel van je schatteboutquote:
Ook maar zo eens gaan lunchen.quote:
Jah, helaas welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:07 schreef Yesse het volgende:
It's just the way it issssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
van Bruce Hornsyquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:07 schreef Yesse het volgende:
It's just the way it issssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
min + min = plusquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, helaas wel![]()
![]()
Ik zie vandaag echt overal iets negatiefs in zeg
NIET WEEEEEERquote:
Ja, bijna welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat een zelfde discussie geweest als 2x de helft?
JWT NEGERquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:14 schreef Piles het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/1932060/
Ik was het niet
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef Piles het volgende:
Ik zie vandaag echt overal iets negatiefs in zeg
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:14 schreef Piles het volgende:
Ik was het niet
ein gummipupe fur seksspielequote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:14 schreef Piles het volgende:
Ik was het niet
Ik praatte ook tegen hemquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:15 schreef jna het volgende:
[..]
BOKS
ook al ben ik blank en is al het "neger" in 1 lichaamsdeel gaan zitten
Dan doe je het niet vaak genoegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?Om dat ding helemaal op te blazen kost mij vaak minstens 10 minuten
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?Om dat ding helemaal op te blazen kost mij vaak minstens 10 minuten
Mja, ik heb lang zonder gekundquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan doe je het niet vaak genoeg![]()
Ik heb er al een aardige conditie mee opgebouwd
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan doe je het niet vaak genoeg![]()
Ik heb er al een aardige conditie mee opgebouwd
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:16 schreef jna het volgende:
[..]
In dat geval heb ik liever niet dat je hem een boks geeft
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:16 schreef jna het volgende:
[..]