abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66988172

nu zit ik weer...

22.02 als ik dit begin te tikken, te leren voor een hertentamen.

Een 5,3 is de richtlijn: dan heb ik het vak gehaald. Dit is mijn láátste kans om die vak dit semster/collegejaar te halen.

"Dat ga ik wel even goed bazen! " heb ik geroepen, tientallen keren.. Want ja, die studiepunten moeten er toch komen.

Inmiddels verdrink ik al een hele avond in Bayesregels, Robotica en Grafen.

Kunstmatige Intelligentie... had ik het nu maar écht even...

22.04, de klok tikt door.

Nog maar 3 college-sheet-sets doorlezen, en dan alle 9 nog een keer.. Samenvattingen herlezen en aantekeningen doorkijken die ik bij het doorlezen (de eerste keer) heb gemaakt.

Volgende keer, begin ik écht eerder...

jij ook?

Ja doei.
pi_66988219
ik heb er wel een tof nieuw woord bij geleerd:

Spurious

het klinkt lekker: " Jij vuile SPURIOUS! "
Ja doei.
pi_66988224
Zo herkenbaar

Tot 23.59 om essay af te ronden en op te sturen. Is alleen kutopdracht, kutteksten die vaag (want door orthodoxe moslims) geschreven zijn en over kutonderwerpen gaan.

En nu zit ik op Facebook en Hyves en FOK
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_66988239
en toch maar ff een topic openen, want dat kan er ook nog wel bij

herkenbaar gedrag, dat soggen

succes ermee
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_66988282
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef swarmahoer het volgende:
en toch maar ff een topic openen, want dat kan er ook nog wel bij

herkenbaar gedrag, dat soggen

succes ermee
ik heb nu even 'pauze', de rest van de avond heb ik braaf gewerkt, vanaf 7 uur al
Ja doei.
pi_66988339
Dat zeg ik ook ALTIJD. Telkens weer, nu ga ik ECHT huiswerk maken, nu ga ik ECHT leren. Helaas komt het er nooit van.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_66988373
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef Scaurus het volgende:
Zo herkenbaar

Tot 23.59 om essay af te ronden en op te sturen. Is alleen kutopdracht, kutteksten die vaag (want door orthodoxe moslims) geschreven zijn en over kutonderwerpen gaan.

En nu zit ik op Facebook en Hyves en FOK
Loop je vast?
pi_66988375
herrrrkenbaaarr (nu ook nog/al/weer bezig )
pi_66988444
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
Een 5,3 is de richtlijn: dan heb ik het vak gehaald.
Daar gaat 't al fout . Zeker als 't je laatste kans in moet je zoveel mogelijk zekerheid inbouwen, maar iedereen gaat uit van deze gedachte .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_66988494
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Daar gaat 't al fout . Zeker als 't je laatste kans in moet je zoveel mogelijk zekerheid inbouwen, maar iedereen gaat uit van deze gedachte .
Ik ga ook voor de 7, daar zit ik nu voor te leren
maar met in het achterhoofd dat een 5,3 genoeg is
Ja doei.
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:12:46 #11
185261 Scaurus
Memento mori
pi_66988569
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef Triggershot het volgende:
Loop je vast?
Ja

(And all married women (are forbidden unto you save those (captives) whom your right hands possess) of captives, even if they have husbands in the Abode of War, after ascertaining that they are not pregnant, by waiting for the lapse of one period of menstruation. (It is a decree of Allah for you) that which I have mentioned to you is unlawful in Allah's Book. (Lawful unto you are all beyond those mentioned) as unlawful, (so that ye seek them) marry (with your wealth) up to four wives; it is also said that this means: so that you buy with your wealth captives; and it is also said that this means: so that you should seek with your money marrying women for an agreed period of time (zawaj al-mut'ah) but the lawfulness of this practice was later abrogated, (in honest wedlock) He says: be with them as legitimate husbands, (not debauchery) not indulging in adultery without having a proper marriage. (And those of whom) after marriage (ye seek content) from whom you derive benefit, (give unto them their portions) give to them their full dowry (as a duty) as an obligation upon you from Allah to give the dowry in full. (And there is no sin for you) there is no harm for you (in what ye do by mutual agreement) in increasing or decreasing the amount of the dowry by mutual agreement (after the duty hath been done) after the first obligation to which you have aspired. (Lo! Allah is ever Knower) in relation to making lawful to you marriage for an agreed, limited period of time, (Wise) in later making this practice unlawful; it is also said that this means: Allah is ever Knower of your compulsion for marriage for an agreed, limited period of time, Wise in making such marriage unlawful.

Waarom kunnen die gasten niet een normale, leesbare, ordelijke tekst schrijven? Is de kwaliteit van universiteiten in islamitische landen zo laag?
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:13:31 #12
185261 Scaurus
Memento mori
pi_66988617
Weet jij nog een goede tafsir dan, Trig? Onderwerp is soera 4 vers 24.
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:13:53 #13
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_66988634
Ah, het nieuwe SOG-topic, ik was hem al een tijdje kwijt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_66988707
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Ja

(And all married women (are forbidden unto you save those (captives) whom your right hands possess) of captives, even if they have husbands in the Abode of War, after ascertaining that they are not pregnant, by waiting for the lapse of one period of menstruation. (It is a decree of Allah for you) that which I have mentioned to you is unlawful in Allah's Book. (Lawful unto you are all beyond those mentioned) as unlawful, (so that ye seek them) marry (with your wealth) up to four wives; it is also said that this means: so that you buy with your wealth captives; and it is also said that this means: so that you should seek with your money marrying women for an agreed period of time (zawaj al-mut'ah) but the lawfulness of this practice was later abrogated, (in honest wedlock) He says: be with them as legitimate husbands, (not debauchery) not indulging in adultery without having a proper marriage. (And those of whom) after marriage (ye seek content) from whom you derive benefit, (give unto them their portions) give to them their full dowry (as a duty) as an obligation upon you from Allah to give the dowry in full. (And there is no sin for you) there is no harm for you (in what ye do by mutual agreement) in increasing or decreasing the amount of the dowry by mutual agreement (after the duty hath been done) after the first obligation to which you have aspired. (Lo! Allah is ever Knower) in relation to making lawful to you marriage for an agreed, limited period of time, (Wise) in later making this practice unlawful; it is also said that this means: Allah is ever Knower of your compulsion for marriage for an agreed, limited period of time, Wise in making such marriage unlawful.

Waarom kunnen die gasten niet een normale, leesbare, ordelijke tekst schrijven? Is de kwaliteit van universiteiten in islamitische landen zo laag?
Wat denk je zelf?
pi_66988741
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:13 schreef Scaurus het volgende:
Weet jij nog een goede tafsir dan, Trig? Onderwerp is soera 4 vers 24.
Is bovenstaande Ibn Kathir?
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:17:05 #16
185261 Scaurus
Memento mori
pi_66988836
Volgens mij wel. Is van www.altafsir.com.
pi_66988919

Herkenbaar.
I HATE MUSIC
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:18:52 #18
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66988943
Dan moet je leren.
AFC AJAX
pi_66989051
nee, echt?

ok, nu ga ik weer verder, tot over een half uur
Ja doei.
pi_66989107
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:17 schreef Scaurus het volgende:
Volgens mij wel. Is van www.altafsir.com.
Nee, ibn Kathir is machtiger

Zie :

http://www.tafsir.com/default.asp?sid=4&tid=10829
pi_66989148
22:51
Staat genoteerd.
pi_66989258
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, ibn Kathir is machtiger

Zie :

http://www.tafsir.com/default.asp?sid=4&tid=10829
Ibn Kathir hakt de verzen in stukken en legt ze uit met uitspraken van Mohammed, gebeurtenissen tijdens zijn leven en commentaar van getuigen er op :

http://www.tafsir.com/Default.asp en dan kiezen voor 4: Al-Nisa, kan je per onderdeel kijken wat je nodig hebt.
pi_66989502
Herkenbaar
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 22:28:31 #24
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_66989518
Precies 1 vak moet ik halen, anders verdrink ik in een BSA ! W00T!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_66989599
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:28 schreef Renesite het volgende:
Precies 1 vak moet ik halen, anders verdrink ik in een BSA ! W00T!
Je hebt iig gevoel bij je users.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')