*aai*quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef Bravebart het volgende:
Boh, opruimen/schoonmaken zonder daglicht gaat best verneukt
Jawelquote:
Kun je dat dan niet beter morgen doen? Of is dat geen optiequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JawelOpruimen gaat wel, maar stoffen/stofzuigen met alleen een lamp aan het plafond is amper te doen
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kun je dat dan niet beter morgen doen? Of is dat geen optie
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer-ik is weer terug in Holland
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer-ik is weer terug in Holland
mijnes ook niet, maar beter winnen zequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Daph_ het volgende:
Uiteraard
Gelukkig vergaat mijn wereld niet als Ajax verliest
quote:Zoals Evert ten Napel zou zeggen:
hohohhooo goeie genade. Het kraakt en het piept achterin bij Ajax. Dat is een plaagboef van de ergste orde die Valbuena.In razende vaart stak hij het veld over ,de ene loepzuivere pass na de andere. Of die dekselse Ben Alfa, het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft, dat is een rasvoetballer hoor! Dit is genieten hoor, de samba voetballers uit Marseille. Die dekselse vd Wiel, een kanjer van een verdediger was niet opgewassen tegen het aanvallend geweld van de Fransen, eerlijk is eerlijk, een domme rode kaart. Ja, we staan dan wel achter, maar het is een fantastische wedstrijd.Laten we de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. Dit zal voor San Marco aankomen als een mokerslag. Zelfs Aissati, het motortje van Ajax op het middenveld kan hier niets aan doen. Laten we hopen dat zometeen Leonardo nog in het veld komt. Met zn vierdubbele schaar.Als jochie gescout door Piet de Visser, uit de sloppenwijken getrokken.De messen zijn geslepen!
evert is goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:58 schreef Daph_ het volgende:
Ik typ in: Ajax - olympique, bij de zoekresultaten:
[..]
Jaquote:
Gecheckedquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ga zo nog ff kijken.. ff voetbal afkijken
Ik snap je laatste zin nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef Daph_ het volgende:
Ik had niet aan Neurocampus moeten beginnenNu laatste in de rekenfaculteit een 8,4
Nu welquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kan kloppen, toen ik 'm teruglas snapte ik m zelf ook niet
Ja dat is mijn laagste cijfer in de categorie rekenenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu welMaar een 8,4 en dan laagste zijn?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat is mijn laagste cijfer in de categorie rekenen![]()
(Mijn andere cijfers: 8,4 / 8,7 / 8,8 / 9,1 / 10,0)
Ja hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:41 schreef Psychonikeo het volgende:
Wil jij voortaan voor mij rekenen Daph_?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |