Ik hoop het niet, want dan zou ik samen met het overgrote deel van de luisteraars direct naar de concurrent verhuizen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
En, heeft 3FM al een playlist zoals http://tinyurl.com/b6tf7e voor morgen ingepland
Playlist is iig wat meer diverser dan op 3. Vooral de laatste maanden lijkt het erger te worden. Zelfs AV vind ik achteruit gaan. Waar vroeger het programma standaard goed was met af en toe een dip heb ik nu het gevoel dat het programma standaard in een dip zit met af en toe een goede show.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan zou ik samen met het overgrote deel van de luisteraars direct naar de concurrent verhuizen...
Da's toch helemaal niks voor 3FM, zo'n playlist... Sowieso is veel muziek die daar staat veel te oud om in zo'n hoge rotatie op 3 te laten horen. Da's meer wat voor Radio 2 of 5.
Het probleem van 3FM is juist dát er zoveel platen in een belachelijk hoge rotatie voorbij komen. Ena ls mensen daarop zitten te wachten, verhuizen ze idd maar naar de concurrent. Het is niet de bedoeling dat 3FM een of ander commercieelachtig station is.en dat blijkt de laatste tijd keer op keer. Die live versie van KoL wordt echt alleen maar gedraaid omdat daarvan toevallig iets op 3FM.nl staat. Draai dat ding es wat minder; dan valt 3FM niet zo door de mand En met zo'n playlist als ik aanhaalde, trek je ook pallets nieuwe luisteraars. Natuurlijk hoeven ze niet 1-op-1 die playlist over te nemen, maar er zit voldoende inspiratie in, zou ik zo denken. En zoals ik daarstraks al schreef: de functie/taak van VRT Radio 1 is volgens mij dezelfde als die van 3FM...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan zou ik samen met het overgrote deel van de luisteraars direct naar de concurrent verhuizen...
Da's toch helemaal niks voor 3FM, zo'n playlist... Sowieso is veel muziek die daar staat veel te oud om in zo'n hoge rotatie op 3 te laten horen. Da's meer wat voor Radio 2 of 5.
True, wat meer variatie zou ik ook wel willen. Maar blijkbaar is dit wat de 'normale luisteraar' wil horen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het probleem van 3FM is juist dát er zoveel platen in een belachelijk hoge rotatie voorbij komen. Ena ls mensen daarop zitten te wachten, verhuizen ze idd maar naar de concurrent. Het is niet de bedoeling dat 3FM een of ander commercieelachtig station is. En met zo'n playlist als ik aanhaalde, trek je ook pallets nieuwe luisteraars. Natuurlijk hoeven ze niet 1-op-1 die playlist over te nemen, maar er zit voldoende inspiratie in, zou ik zo denken. En zoals ik daarstraks al schreef: de functie/taak van VRT Radio 1 is volgens mij dezelfde als die van 3FM...
Als je de beschijving van VRT Radio 1 op Wikipedia leest is het toch wel duidelijk dat ze wat meer in de hoek van Radio 1 / Radio 2 zitten hoor. Veel nieuws en actualiteit enzo, maar ook muziek.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het probleem van 3FM is juist dát er zoveel platen in een belachelijk hoge rotatie voorbij komen. Ena ls mensen daarop zitten te wachten, verhuizen ze idd maar naar de concurrent. Het is niet de bedoeling dat 3FM een of ander commercieelachtig station is.en dat blijkt de laatste tijd keer op keer. Die live versie van KoL wordt echt alleen maar gedraaid omdat daarvan toevallig iets op 3FM.nl staat. Draai dat ding es wat minder; dan valt 3FM niet zo door de mand En met zo'n playlist als ik aanhaalde, trek je ook pallets nieuwe luisteraars. Natuurlijk hoeven ze niet 1-op-1 die playlist over te nemen, maar er zit voldoende inspiratie in, zou ik zo denken. En zoals ik daarstraks al schreef: de functie/taak van VRT Radio 1 is volgens mij dezelfde als die van 3FM...
latijn lerenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Sirolf het volgende:
DIE RUST hier! Iedereen zit ontgoocheld voor zich uit te staren hoe het kan dat ze de mol niet eerder hebben gezien?
Dan heb je geen weerstand, gelijk sinaasappeltjes gaat persenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En als je beide maanden ziek bent geweest?
Hoe vaak heb jij skyradio gemailt over hun belachelijke playlistquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
True, wat meer variatie zou ik ook wel willen. Maar blijkbaar is dit wat de 'normale luisteraar' wil horen...
Veel klachten over het muziekbeleid heb ik iig nog niet gezien in de redactie-mailbox.
De mol kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Sirolf het volgende:
DIE RUST hier! Iedereen zit ontgoocheld voor zich uit te staren hoe het kan dat ze de mol niet eerder hebben gezien?
Nooit, want daar luister ik nooit naar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij skyradio gemailt over hun belachelijke playlist
Ah, dacht dat 't meer naar 3FM neigde. Verkeerd gedacht dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je de beschijving van VRT Radio 1 op Wikipedia leest is het toch wel duidelijk dat ze wat meer in de hoek van Radio 1 / Radio 2 zitten hoor. Veel nieuws en actualiteit enzo, maar ook muziek.
Hm, 't verbaast me. Hoewel, hoeveel mensen gaan mailen naar een radiostationquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
True, wat meer variatie zou ik ook wel willen. Maar blijkbaar is dit wat de 'normale luisteraar' wil horen...
Veel klachten over het muziekbeleid heb ik iig nog niet gezien in de redactie-mailbox.
Ik doe mijn best om in de muziekenquetes de juiste dingen in te vullenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, 't verbaast me. Hoewel, hoeveel mensen gaan mailen naar een radiostation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |