Dat is inderdaad wel raar, maar misschien doen ze het zo omdat pinkpop ook vol staat met bruce fansquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Veel van de mensen zullen ook naar PP gaan en dus twee keer Killers in 1 weekend....
Moet opeens heel hard hoesten...quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:56 schreef TheZapster het volgende:
Nou ja , bekijk het van de zonnige kant, Ajax speelt uit dus dat gaat gewoon door![]()
![]()
![]()
*ahum* WIDMquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Net ook gestemd. Voor mij maakt het niet uit waar ik a.s. december naar toe reis, ik kom toch.
Nu een mededeling van huishoudelijke aard: vanavond kan ik niet de hele avond meeluisteren vanwege de WK afstanden.
Volgens Domien gaat Michiel het doen (zie Twitter).quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:00 schreef Againzender het volgende:
Kut voor de fans dat Killers niet doorgaat. Doet nu Domien nog steeds MM, of komt Michiel zich even drie uur afreageren?
Wat is er mis met het schaatsen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haai! Ik zit in de studio, maar da's puur voor een kopje warme chocolademelk. Michiel doet MetMichiel vandaag, ik druip zo af. Maar! Ik mag lekker wel naar de WIDM finale kijken!
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haai! Ik zit in de studio, maar da's puur voor een kopje warme chocolademelk. Michiel doet MetMichiel vandaag, ik druip zo af. Maar! Ik mag lekker wel naar de WIDM finale kijken!
Damn, dat is wel erg fucked up zeg....quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is weer onderweg naar huis...
Het verslag van mijn belevenissen staat op Twitter. De trein stond op Duivendrecht toen ik 't voor het eerst hoorde, dus ben alsnog gaan kijken bij de HMH.
Opvallend vrolijk idd...quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij ook al?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben je trouwens nog vrolijk?
quote:18-03-2009 Maastricht - Muziekgieterij
28-03-2009 Lutjebroek - Taaipop
04-04-2009 De Weere - Palmpop
10-04-2009 Delft - Studentenfestival
11-04-2009 Haarlem - Patronaat
16-04-2009 Groningen - Broerplein
17-04-2009 Vlissingen - De Piek
18-04-2009 Zierikzee - Brogum
30-04-2009 Arnhem - Café Barok (Koninginnefestival)
01-05-2009 Amersfoort - De Kelder
02-05-2009 Venray - Poppodium Venray
05-05-2009 Zwolle - Bevrijdingsfestival Zwolle
05-05-2009 Den Haag - Bevrijdingsfestival Den Haag (middag)
14-05-2009 Nijmegen - Festival Radboud Universiteit
22-05-2009 Enschede - Atak
23-05-2009 Gemert - Ridderhof
27-08-2009 Amersfoort - Studenten Intro Festival
Dat zou pas echt fucked up zijn geweest!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Moet je nagaan dat ik bijna terug naar Nederland ben gevlogen om naar het concert te gaan als ik het kaartje in Dublin niet gehad zou hebben.....
Maar stel nou dat je ook naar Pinkpop gaat. Dan zie je ze 2 dagen achter elkaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:11 schreef Cee het volgende:
* Cee vangt de arme Killers-loze mensen op met een warm bakkieen wat positieve gedachten
- in mei is het weer zonniger en sta je niet in de pleurisregen in de rij voor de HMH
- dus wordt je vlaggetje waarmee je vooraan staat niet nat
- na twee maanden is het nieuwe album van The Killers NOG bekender bij het publiek en kan je nog harder de mensen ZONDER kaartje in de gezichten uitlachen
- morgen hoef je niet te balen van 't feit dat het concert voorbij is en heb je nog steeds een mooie show om naar uit te kijken
Wauw!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:11 schreef Cee het volgende:
* Cee vangt de arme Killers-loze mensen op met een warm bakkieen wat positieve gedachten
- in mei is het weer zonniger en sta je niet in de pleurisregen in de rij voor de HMH
- dus wordt je vlaggetje waarmee je vooraan staat niet nat
- na twee maanden is het nieuwe album van The Killers NOG bekender bij het publiek en kan je nog harder de mensen ZONDER kaartje in de gezichten uitlachen
- morgen hoef je niet te balen van 't feit dat het concert voorbij is en heb je nog steeds een mooie show om naar uit te kijken
Echt vreselijke crapquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:16 schreef Sersjee het volgende:
Goh, origineel plaatje...
Dan moet diegene niet zeiken vind ik. Want ik zou graag naar Pinkpop-zaterdag willen maar heb geen kaartjes. Liever 2x Killers dan geen keer Killers.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar stel nou dat je ook naar Pinkpop gaat. Dan zie je ze 2 dagen achter elkaar.
Yupquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar is ' ie weer, Lady Ga Ga - Poker face
Hallo, wie ben jij?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanwege de positieve reacties in het vorige topic en vooral om even de gedachten naar wat leuks te verzetten:
[ afbeelding ]
Haha, vrije dagquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Mwah.... Valt mee toch...quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:35 schreef Susi het volgende:
@ Roel : Dat 'kille' in de TT, dat is wel een steek onder water hoor
Nee joh, always look on the Mr Brightside of life!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:47 schreef 3FMaster het volgende:
Liedje van the Killers?
Somebody told me dat het niet doorging?
Puur mazzel, wat zou je gebaald hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Moet je nagaan dat ik bijna terug naar Nederland ben gevlogen om naar het concert te gaan als ik het kaartje in Dublin niet gehad zou hebben.....
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Nu kan De Bom van Doe Maar ook niet meer gedraaid worden.
Fifty louder!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:55 schreef Marc63 het volgende:
Nou vooruit... One louder!!!!
Misschien maar eens proberen. Mn broertje (die ook mee zou gaan naar The Killers) is in slaap gevallen en van one louder wordt ie nog niet wakker.quote:
JA ik heb het gehoord dat het concert is afgelast. Vanwege een bommelding toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We staan allemaal mentaal jullie bij, wat een trieste reden van aflassen
op de vervelende mix/dat schelle geschreeuw na wel. Klinkt vreemd maar ik vind het echt een toffe plaat.quote:
ik werd even afgeleidquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanwege de positieve reacties in het vorige topic en vooral om even de gedachten naar wat leuks te verzetten:
[ afbeelding ]
echte ook nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zijn geen grapjes meer die bommenleggers (nep)
Weinig aan toe te voegenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:08 schreef Dandelion het volgende:
[..]
op de vervelende mix/dat schelle geschreeuw na wel. Klinkt vreemd maar ik vind het echt een toffe plaat.
eensch!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weinig aan toe te voegen. Hoog schreeuw gehalte maar het kan allemaal net. Een van haar beste singles, imo.
Ik heb cameraploegen van RTL en SBS zien rondlopen bij de HMH, dus op die zenders zal er wel wat van te horen zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weinig aan toe te voegen. Hoog schreeuw gehalte maar het kan allemaal net. Een van haar beste singles, imo.
Amsterdam + bommelding nu @ ned 1. Ws ook wel wat over de Killers?
Slim is dat niet , net zo dom als je paspoort en vliegtickets vergeten als je gaat vliegenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:13 schreef Dandelion het volgende:
[..]
eensch!
haha wat een dufneuzen, tickets vergeten...
Idd. Als ik naar een concert ga, is dat hetgeen wat ik ongeveer om de tien minuten controleerquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:13 schreef Dandelion het volgende:
[..]
eensch!
haha wat een dufneuzen, tickets vergeten...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat wordt vanavond wakker blijven
Radiomaken is net als fietsen en dus vervangt Floortje Dessing vanavond in de nacht de zieke Roosmarijn. Beterschap Roos!
Je verleert het niet. Zodra je een keer als vlotte babbelaar achter de knoppen van een radiostudio hebt gezeten, heb je er een vaardigheid voor het leven bij. Floortje Dessing leerde het vak van radio DJ al jaren geleden en is het nog steeds niet verleerd.
Roosmarijn door griep geveld
Door een stevige griep geveld, moet Roosmarijn vanavond helaas verstek laten gaan in de nacht. Gelukkig is daar Floortje to the rescue die inspringt en na een lange, lange tijd weer als DJ te horen is in de ether.
Heb jij vragen voor Floortje? SMS ze tussn 01:00 en 04:00 naar 3333 of laat ze hieronder achter.
Heb het effe gemist, waren er lui naar the Killers gegaan zonder tickets?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Idd. Als ik naar een concert ga, is dat hetgeen wat ik ongeveer om de tien minuten controleer
Ja, die ken ik. Ik doelde meer op je opinie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Miss Montreal - This Is My Life
bekend van Just A Flirt
Die waren er maar waren de tickets vergeten, waren die wezen ophalen en hoorde op de terugweg dat het al niet meer hoefdequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb het effe gemist, waren er lui naar the Killers gegaan zonder tickets?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Ik doelde meer op je opinie.
Dat is mooi omschreven!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]is dat duidelijker, ze probeert rock te doen maar heeft er de stem niet voor
En wat kan je wel waarderen dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]is dat duidelijker, ze probeert rock te doen maar heeft er de stem niet voor
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die waren er maar waren de tickets vergeten, waren die wezen ophalen en hoorde op de terugweg dat het al niet meer hoefde
Die klonk compleet verrot vanochtend.quote:
Heb amper radio gehoord vandaag, van het ene overleg naar het anderequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die klonk compleet verrot vanochtend.
Er gaat weer een griep komen zeker?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En Helge (NRK mP3) ook al twee week. WORDEN DAN ALLE DJ'S TER WERELD ZIEK?
Ik denk het. Laat mij de griep dan maar even overslaan. Ben al ziek genoeg geweest, lijkt me.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Er gaat weer een griep komen zeker?
http://www.garnierstreami(...)elect.asp?stream=292quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:32 schreef Susi het volgende:
Schaatsen opgezet
Edit : hij doet het niet
Ik woon in het buitenland, vandaar dat ie 't niet deed. Ik ga deze proberen, dank !quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:43 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
http://www.garnierstreami(...)elect.asp?stream=292
Even geduld hebben
het lijkt er op dat iedereen die al december/januari ziek geweest is gespaard blijft en dat de rest ook ziek wordt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En Helge (NRK mP3) ook al twee week. WORDEN DAN ALLE DJ'S TER WERELD ZIEK?
En als je beide maanden ziek bent geweest?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het lijkt er op dat iedereen die al december/januari ziek geweest is gespaard blijft en dat de rest ook ziek wordt.
Dan moet je aan je weerstand werkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En als je beide maanden ziek bent geweest?
Tweede helft wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Ik dacht dat Ajax op 1 van de publieke netten was te zien, helaas niet live
Oh tof ! dan zet ik alvast het bier koudquote:
Ik hoop het niet, want dan zou ik samen met het overgrote deel van de luisteraars direct naar de concurrent verhuizen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
En, heeft 3FM al een playlist zoals http://tinyurl.com/b6tf7e voor morgen ingepland
Playlist is iig wat meer diverser dan op 3. Vooral de laatste maanden lijkt het erger te worden. Zelfs AV vind ik achteruit gaan. Waar vroeger het programma standaard goed was met af en toe een dip heb ik nu het gevoel dat het programma standaard in een dip zit met af en toe een goede show.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan zou ik samen met het overgrote deel van de luisteraars direct naar de concurrent verhuizen...
Da's toch helemaal niks voor 3FM, zo'n playlist... Sowieso is veel muziek die daar staat veel te oud om in zo'n hoge rotatie op 3 te laten horen. Da's meer wat voor Radio 2 of 5.
Het probleem van 3FM is juist dát er zoveel platen in een belachelijk hoge rotatie voorbij komen. Ena ls mensen daarop zitten te wachten, verhuizen ze idd maar naar de concurrent. Het is niet de bedoeling dat 3FM een of ander commercieelachtig station is.en dat blijkt de laatste tijd keer op keer. Die live versie van KoL wordt echt alleen maar gedraaid omdat daarvan toevallig iets op 3FM.nl staat. Draai dat ding es wat minder; dan valt 3FM niet zo door de mand En met zo'n playlist als ik aanhaalde, trek je ook pallets nieuwe luisteraars. Natuurlijk hoeven ze niet 1-op-1 die playlist over te nemen, maar er zit voldoende inspiratie in, zou ik zo denken. En zoals ik daarstraks al schreef: de functie/taak van VRT Radio 1 is volgens mij dezelfde als die van 3FM...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan zou ik samen met het overgrote deel van de luisteraars direct naar de concurrent verhuizen...
Da's toch helemaal niks voor 3FM, zo'n playlist... Sowieso is veel muziek die daar staat veel te oud om in zo'n hoge rotatie op 3 te laten horen. Da's meer wat voor Radio 2 of 5.
True, wat meer variatie zou ik ook wel willen. Maar blijkbaar is dit wat de 'normale luisteraar' wil horen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het probleem van 3FM is juist dát er zoveel platen in een belachelijk hoge rotatie voorbij komen. Ena ls mensen daarop zitten te wachten, verhuizen ze idd maar naar de concurrent. Het is niet de bedoeling dat 3FM een of ander commercieelachtig station is. En met zo'n playlist als ik aanhaalde, trek je ook pallets nieuwe luisteraars. Natuurlijk hoeven ze niet 1-op-1 die playlist over te nemen, maar er zit voldoende inspiratie in, zou ik zo denken. En zoals ik daarstraks al schreef: de functie/taak van VRT Radio 1 is volgens mij dezelfde als die van 3FM...
Als je de beschijving van VRT Radio 1 op Wikipedia leest is het toch wel duidelijk dat ze wat meer in de hoek van Radio 1 / Radio 2 zitten hoor. Veel nieuws en actualiteit enzo, maar ook muziek.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het probleem van 3FM is juist dát er zoveel platen in een belachelijk hoge rotatie voorbij komen. Ena ls mensen daarop zitten te wachten, verhuizen ze idd maar naar de concurrent. Het is niet de bedoeling dat 3FM een of ander commercieelachtig station is.en dat blijkt de laatste tijd keer op keer. Die live versie van KoL wordt echt alleen maar gedraaid omdat daarvan toevallig iets op 3FM.nl staat. Draai dat ding es wat minder; dan valt 3FM niet zo door de mand En met zo'n playlist als ik aanhaalde, trek je ook pallets nieuwe luisteraars. Natuurlijk hoeven ze niet 1-op-1 die playlist over te nemen, maar er zit voldoende inspiratie in, zou ik zo denken. En zoals ik daarstraks al schreef: de functie/taak van VRT Radio 1 is volgens mij dezelfde als die van 3FM...
latijn lerenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Sirolf het volgende:
DIE RUST hier! Iedereen zit ontgoocheld voor zich uit te staren hoe het kan dat ze de mol niet eerder hebben gezien?
Dan heb je geen weerstand, gelijk sinaasappeltjes gaat persenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En als je beide maanden ziek bent geweest?
Hoe vaak heb jij skyradio gemailt over hun belachelijke playlistquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
True, wat meer variatie zou ik ook wel willen. Maar blijkbaar is dit wat de 'normale luisteraar' wil horen...
Veel klachten over het muziekbeleid heb ik iig nog niet gezien in de redactie-mailbox.
De mol kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Sirolf het volgende:
DIE RUST hier! Iedereen zit ontgoocheld voor zich uit te staren hoe het kan dat ze de mol niet eerder hebben gezien?
Nooit, want daar luister ik nooit naar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij skyradio gemailt over hun belachelijke playlist
Ah, dacht dat 't meer naar 3FM neigde. Verkeerd gedacht dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je de beschijving van VRT Radio 1 op Wikipedia leest is het toch wel duidelijk dat ze wat meer in de hoek van Radio 1 / Radio 2 zitten hoor. Veel nieuws en actualiteit enzo, maar ook muziek.
Hm, 't verbaast me. Hoewel, hoeveel mensen gaan mailen naar een radiostationquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
True, wat meer variatie zou ik ook wel willen. Maar blijkbaar is dit wat de 'normale luisteraar' wil horen...
Veel klachten over het muziekbeleid heb ik iig nog niet gezien in de redactie-mailbox.
Ik doe mijn best om in de muziekenquetes de juiste dingen in te vullenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, 't verbaast me. Hoewel, hoeveel mensen gaan mailen naar een radiostation
stubruquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dacht dat 't meer naar 3FM neigde. Verkeerd gedacht dus.
Desondanks een playlist vol inspiratie!
Het is vooral jammer voor michiel veenstra en al die mensjes die niet naar WIDM kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef muisje-eliza het volgende:
halooohooooo![]()
ben 6de zintuig aant kijken na een lange dag werken!
Wil nog even zeggen dat ik het heul erg vind van die bom-meldingVooral ook voor iedereen die naar t concert zou gaan.
veul kusjes voor iedereen die zich nu heel zielig voelt![]()
![]()
![]()
![]()
Achteraf ben ik wel blij dat ze het zekere voor het onzekere hebben genomen, gezien de details van de dreiging die nu naar buiten komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef muisje-eliza het volgende:
halooohooooo![]()
ben 6de zintuig aant kijken na een lange dag werken!
Wil nog even zeggen dat ik het heul erg vind van die bom-meldingVooral ook voor iedereen die naar t concert zou gaan.
veul kusjes voor iedereen die zich nu heel zielig voelt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef muisje-eliza het volgende:
halooohooooo![]()
Wil nog even zeggen dat ik het heul erg vind van die bom-melding![]()
Yup. Maar die is weer net iets te alternatief/'hard' als muziek voor op kantoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
stubrudie riekt meer in kant van 3fm
draait ook 3v12 muziek
drom had ik het - erbij gezetquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hai!![]()
Bommelding mag zonder "-" hoor, ook al lees je dan vaak "wat anders".
taalpurist ten topquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hai!![]()
neeh! heul eng! weet je hoe vaak wij gaan winkelen bij de medaimarkt die daar tegenover de HMH zitquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Achteraf ben ik wel blij dat ze het zekere voor het onzekere hebben genomen, gezien de details van de dreiging die nu naar buiten komen. En de dreiging is nog steeds niet helemaal weg.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
Voor de liefhebbers: mp3's van Jack White's niewe band The Dead Weather.
Tot laterquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
maar ik ga weer isen ff hier wat zeggen over the killers
*hier niet zo naar het nieuwste nieuws kijken
*
Ik ben voor de oude RTLFM later gejat door Saai muziekgarantie. Maar dan wel met de voorwaarde dat Ekdom plaats gaat nemen bij de muziekpolitiequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Maar die is weer net iets te alternatief/'hard' als muziek voor op kantoor.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
maar ik ga weer isen ff hier wat zeggen over the killers
*hier niet zo naar het nieuwste nieuws kijken
*
Roel drinkt alleen maar wijn dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Lijkt me niet echt jouw kopje thee eigenlijk....
Oja, hoe kon ik dat nou vergeten....?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel drinkt alleen maar wijn dus dat komt wel goed.
het mag omdat het taalverwarring op kan leveren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hai!![]()
Toch is dat raar. Wat is nou een bommel-ding.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het mag omdat het taalverwarring op kan leveren.
Ik begrijp niet wat jij bedoeltquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Toch is dat raar. Wat is nou een bommel-ding.
Dacht vanmorgen nog dat het een slechte grap was, maar schijnt toch wel serieus geweest te zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh! heul eng! weet je hoe vaak wij gaan winkelen bij de medaimarkt die daar tegenover de HMH zit![]()
t is hemelsbreed maar 20km verderop
Heb er ook nog nooit van gehoord , zal wel een ding van olivier b bommel zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Toch is dat raar. Wat is nou een bommel-ding.
Oh verschrikkelijk. Op radio 1 zenden/zonden ze daar hoorspelen vanuit. Lekker hoor. Zit je in het weekend tegen 1 uur 's nachts in de auto. Uiteraard geen 3fm aan (takke herrie) maar wil je lekker dom gelul van radio 1, krijg zo'n slaapverwekkend hoorspel. Hallo, ik wil wel veilig thuiskomen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb er ook nog nooit van gehoord , zal wel een ding van olivier b bommel zijn
Hoorspel Bommelquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Oh verschrikkelijk. Op radio 1 zenden/zonden ze daar hoorspelen vanuit. Lekker hoor. Zit je in het weekend tegen 1 uur 's nachts in de auto. Uiteraard geen 3fm aan (takke herrie) maar wil je lekker dom gelul van radio 1, krijg zo'n slaapverwekkend hoorspel. Hallo, ik wil wel veilig thuiskomen.
oh dan was het op vrijdag. Maakt het niet minder erg. Nachtdienst is welquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoorspel Bommel. Alleen dat is nooit in het weekend, je hebt op radio 1 in het weekend eerst de RVU en dan Nachtdienst en nacht van zo op ma voor 1 nacht en daarna geen flauw idee
.
19 mei mag je nog een keerquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:35 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeedenavond, daar zijn we weer![]()
Daar zijn we weer. Ben net een uurtje weer thuis van Amsterdam
Kom ik aan, hoor ik precies dat t afgelast werd. Toen ben ik maar weer omgedraaid
390 km. voor niks gereden...
Ook niet om Nederlands mee te spreken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roosbeef, leuke stem maar niet als zangstem
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:36 schreef Dandelion het volgende:
[..]
oh dan was het op vrijdag. Maakt het niet minder erg. Nachtdienst is welal die mensen met dat domme gelul. Heerlijk!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
prima. Al schrijf je het als schnitzel.
Bij hen kun je de reiskosten declareren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef LeonH het volgende:
Godverdomme... klotezooi.... kut "Nederlanders-met-Marokkaanse-afkomst*
Wordt volgende week als tweede single uitgebrachtquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Dandelion het volgende:
ah
Magnificent nu al op de hoge rotatie? Prima!
Lekker slim weer. Koren op de molen van een niet nader te noemen heerschap uit de omgeving van Venlo, die als baby in een ketel peroxide is gevallen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij hen kun je de reiskosten declareren.
Yep!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt volgende week als tweede single uitgebracht. Heel goed
.
Nee 29 meiquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
19 mei mag je nog een keer
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef LeonH het volgende:
Godverdomme... klotezooi.... kut "Nederlanders-met-Marokkaanse-afkomst*
Tim-oooooooooooooquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:35 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeedenavond, daar zijn we weer![]()
Daar zijn we weer. Ben net een uurtje weer thuis van Amsterdam
Kom ik aan, hoor ik precies dat t afgelast werd. Toen ben ik maar weer omgedraaid
390 km. voor niks gereden...
Dit klinkt wel 'n stuk beter dan dat vreselijke Get On Your Boots. Di's ook niet super, maar ik hoef 'm bij deze plaat niet te muten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Dandelion het volgende:
ah
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Dandelion het volgende:
ah
Han-ssieeeeeeeeeeeeequote:
Get on your boots is ook niet zo geweldig nee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dit klinkt wel 'n stuk beter dan dat vreselijke Get On Your Boots. Di's ook niet super, maar ik hoef 'm bij deze plaat niet te muten.
quote:
Erg mooi iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]beste track van het album
![]()
klinkt een beetje als de oude tracks van U2![]()
Fez vindt ik erg gaaf. Stand up en boots wat minder.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg mooi idd. Mijn favorieten van het album zijn Unknown Caller
en Moment of Surrender
.
Ja klopt. Omdat de supportersverenigingen ontevreden zijn over de gang van zaken ivm de fusie (geen goede informatie verstrekking terwijl dit wel was afgesproken, geen duidelijkheid, niet bekend welk standpunt Roda zelf heeft etc. etc.) hebben ze besloten helemaaal geen uitreizen meer te organiseren dit seizoen. Triest he?? Lekkere supportersquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Yoooooooo
! Ik las trouwens dat jullie met dermate weinig supporters komen dat het uitvak nu deels bezet zal worden door FC Groningen-fans. Ben jij er ook bij ??
http://www.rtvnoord.nl/sport/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=80089
Ohja Groningen - Roda morgen... Was m'n cluppie even helemaal vergeten door het Killers-gedoequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja klopt. Omdat de supportersverenigingen ontevreden zijn over de gang van zaken ivm de fusie (geen goede informatie verstrekking terwijl dit wel was afgesproken, geen duidelijkheid, niet bekend welk standpunt Roda zelf heeft etc. etc.) hebben ze besloten helemaaal geen uitreizen meer te organiseren dit seizoen. Triest he?? Lekkere supportersDe mensen die nu komen, komen met eigen vervoer.
Ben er zelf niet bij, moet werken tot 16.00uur
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ohja Groningen - Roda morgen... Was m'n cluppie even helemaal vergeten door het Killers-gedoe
Nope, zie reden onder dit berichtquote:
Ah dan zie je ze morgen alsnogquote:
quote:
quote:Nieuwe vormgeving voor 3FM NOS Headlines
Nieuwe vormgeving voor 3FM NOS Headlines3FM neemt morgen de nieuwe vormgeving in gebruik voor de '3FM NOS Headlines'. Vanaf 7:00 uur zal het nieuws op 3FM worden aangekleed met de nieuwe vormgeving.
De vormgeving is gemaakt door VHU Europe en Eric Corton is als stem te horen. Hij is sinds begin deze maand de nieuwe stationvoice van 3FM.
De vormgeving die tot en met vandaag te horen was stamde uit november 2005.
Dat er nieuwe vormgeving aan zat te komen was al een paar dagen openbaar bekend (via het Twitter-account van een van de audio-vormgeversquote:
Mooie stadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:21 schreef Brennel het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Morgen naar Gent
Thanks, en trustenquote:
Gast, geef goede info of zeg niks...quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
19 mei mag je nog een keer
Beetje vreemd inderdaad want ondanks al die externe factoren hoor je toch eigenlijk gewoon het team te steunen en dus ook tijdens de uitwedstrijden. Ik zit er trouwens zelf nog wel een beetje over na te denken om te gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja klopt. Omdat de supportersverenigingen ontevreden zijn over de gang van zaken ivm de fusie (geen goede informatie verstrekking terwijl dit wel was afgesproken, geen duidelijkheid, niet bekend welk standpunt Roda zelf heeft etc. etc.) hebben ze besloten helemaaal geen uitreizen meer te organiseren dit seizoen. Triest he?? Lekkere supportersDe mensen die nu komen, komen met eigen vervoer.
Ben er zelf niet bij, moet werken tot 16.00uur
Klinkt geloof ik wel goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:44 schreef Sirolf het volgende:
Zo, goedemorgen!
Over ongeveer een kwartier de nieuwe Headlines-vormgeving!
Jup, dat was ook iets wat mij direct opviel. 't komt ook wat professioneler overquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een stuk rustiger dan de vorige iig, je hoort het amper als er overheen gepraat wordt.
+orenquote:
lolquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
+oren![]()
sinds Roel vertelde dat ze zo uitgezakt is, kan ik bij liedjes van haar alleen maar aan dit plaatje denken![]()
*jakkie*
Roel !!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
EerstClaudia
en dan alwééér die verschrikkelijke KoL
. Sorry hoor, maar zijn de platen op ofzo
![]()
Hier in Zeeland schijnt de zon ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel !!![]()
. Is het weer in Limburg ook zo mooi als hier in het Noorden? De
zon
schijnt
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel !!![]()
zon
schijnt
Hier in het Gooi (zit nu in de trein tussen Weesp en Naarden-Bussum) schijnt er een waterig zonnetje. Nog niet echt overtuigend dus...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel !!![]()
zon
schijnt
Binnen onweer? knokpartij ??quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:23 schreef Piles het volgende:
Hier in Zeeland schijnt de zon ookBuiten dan, hier binnen is het onweer
![]()
Komt denk ik wel goed. Althans, het is nog vroegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier in het Gooi (zit nu in de trein tussen Weesp en Naarden-Bussum) schijnt er een waterig zonnetje. Nog niet echt overtuigend dus...
Tijd om de korte broek uit de kast te halenquote:
Hier nog nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel !!![]()
zon
schijnt
Die mist brandt wel wegquote:
Dat is minder.. Naja, wie weet wat de dag nog gaat brengenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het is niet Vrolijke Vrijdag bij mij
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die mist brandt wel weg. Zag gisteren het weerbericht en de komende dagen belooft echt top te worden!
Eens. Ik dacht echt dat het Jack Johnson was.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schitterend trouwens, dat een copy-paste-kloon serious 'talent' is.
Lullig....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:15 schreef Sirolf het volgende:
Iemand die net een ongeluk heeft gehad in je auto laten zitten, waarna je hele auto door de brandweer aan stukken wordt geknipt...
hoor je wel vaker jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:15 schreef Sirolf het volgende:
Iemand die net een ongeluk heeft gehad in je auto laten zitten, waarna je hele auto door de brandweer aan stukken wordt geknipt...
Gebeurt nog wel eens met politieauto's ook jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:15 schreef Sirolf het volgende:
T'is bijna 10 uurquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tieft nou toch es op met je knuffels, knurft![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |