quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die waren er maar waren de tickets vergeten, waren die wezen ophalen en hoorde op de terugweg dat het al niet meer hoefde
Die klonk compleet verrot vanochtend.quote:
Heb amper radio gehoord vandaag, van het ene overleg naar het anderequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die klonk compleet verrot vanochtend.
Er gaat weer een griep komen zeker?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En Helge (NRK mP3) ook al twee week. WORDEN DAN ALLE DJ'S TER WERELD ZIEK?
Ik denk het. Laat mij de griep dan maar even overslaan. Ben al ziek genoeg geweest, lijkt me.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Er gaat weer een griep komen zeker?
http://www.garnierstreami(...)elect.asp?stream=292quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:32 schreef Susi het volgende:
Schaatsen opgezet
Edit : hij doet het niet
Ik woon in het buitenland, vandaar dat ie 't niet deed. Ik ga deze proberen, dank !quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:43 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
http://www.garnierstreami(...)elect.asp?stream=292
Even geduld hebben
het lijkt er op dat iedereen die al december/januari ziek geweest is gespaard blijft en dat de rest ook ziek wordt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En Helge (NRK mP3) ook al twee week. WORDEN DAN ALLE DJ'S TER WERELD ZIEK?
En als je beide maanden ziek bent geweest?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het lijkt er op dat iedereen die al december/januari ziek geweest is gespaard blijft en dat de rest ook ziek wordt.
Dan moet je aan je weerstand werkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En als je beide maanden ziek bent geweest?
Tweede helft wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Ik dacht dat Ajax op 1 van de publieke netten was te zien, helaas niet live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |