Ja, luister ik ook wel, maar die mixes vind ik niet heel best, alleen die van HIStoryquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Blood on the Dance Floor is ook dance.
HIStory was het eerste album dat ik kreeg toen ik nog klein was. Helemaal grijs gedraaid toen. Kon toen helaas niet bij de concerten in A'dam zijn (was dus te jongquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het was november 2005, ik hoorde Wanna Be Starting Somethin' op de radio, en er kwam geen eind aan, dat ritme, dat tempo, fantastisch![]()
Sindsdien was ik fan, alle soloalbums na verloop van tijd gekocht en toen was ik echt los
Intussen dus al bijna weer 3,5 jaar
Mijn ouders luisterden er helemaal niet naar, ik ben de enige in de hele familiequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
HIStory was het eerste album dat ik kreeg toen ik nog klein was. Helemaal grijs gedraaid toen. Kon toen helaas niet bij de concerten in A'dam zijn (was dus te jong) Vanaf toen alles verzameld en al een paar leuke collector items bij elkaar gesprokkeld
Wacht nog maar even dan, want de eerste twintig minuten worden niet uitgezonden op tv.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:28 schreef Zapato het volgende:
[..]
Breed genomen. Anyways, ik ga voetbal kijken. JODEN!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:30 schreef DrDentz het volgende:
Nu Earth Song (Hani's Club Experience)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn ouders luisterden er helemaal niet naar, ik ben de enige in de hele familie
Maar, bij mijn vader op het werk, was er zo'n gast die al die platen kopieerde ofzo, had mijn vader Bad thuis, mij broer was 3 stond daar met een onbenullige koptelefoon mee te springen op Bad, prachtig was dat. Schreeuwt ie in een keer, I'm pet
Wordt ie nog steeds aan herinnerd![]()
http://voetbal.nos.nl/uitzending/ajax/quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:33 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Wacht nog maar even dan, want de eerste twintig minuten worden niet uitgezonden op tv.
Ik vind die van HIStory beter eigenlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=xd8-CmHpQj4&feature=related
En nog een zeer motiverende publiekservaring. :-)quote:Noel Gallagher, Oasis: 'We'll never play the London O2 Arena'
it was the most soul-destroying venue I've ever been to.
it is too Americanised for me, and it's too far away. Any gig you can get to by boat that hasn't got a beach is wrong."
quote:Noel is absolutely right. I went to the O2 to see The Verve last December and it was alienating. I was surrounded by a bunch of people that were either chatting away loudly like they were in their living room, blocking your view every 10 minutes to go get drinks or asking others to sit down cause they couldn't see (sit down? at a Verve gig?) and my seat was so far away and high up that I felt like I was inside a spaceship..I still tried to enjoy the music concentrating on the stage but the atmosphere in that place is almost absent..So I think Noel knows that part of a good gig is being able to get into it to enjoy the music in full and a proper venue helps. The O2 is not that place.
Nee, die Refugee Camp Remix vind ik wel erg goed, die staat op 1 van die HIStory DVDs.quote:
LOL. Lulligquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:43 schreef matthijst het volgende:
Leuk deze:
"If you use the same name, address or card. more then once your orders will be cancelled."
LOLLLERZquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:44 schreef DrDentz het volgende:
O, dan heb ik nog kans, want dan komen al die kaartjes van KingOfPop weer beschikbaar.
Ja, dat zou kunnen idd, vooral omdat ik zag dat je maar vier tickets per card kon kopenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:44 schreef DrDentz het volgende:
O, dan heb ik nog kans, want dan komen al die kaartjes van KingOfPop weer beschikbaar.
Jij niet. Maar Xaobotnik en NickSandersquote:
Als je pech hebt ben je al je kaarten kwijt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:47 schreef KingOfPop het volgende:
Ach, die vier voor mij zijn als eerste gekochtDan hebben onze broederuserts pech
![]()
Dan heb ik zeker pech ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:51 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Als je pech hebt ben je al je kaarten kwijt.
Nah, das ist ja FALSCHquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:53 schreef matthijst het volgende:
10. No more than one pin code will be issued per person. Pin codes can only be used once be used once and the maximum ticket purchase is 4 per person. Any duplicate bookings will be cancelled. For further ticketing terms and conditions see www.ticketmaster.co.uk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |