Niet echt, niet vanwege gebruik aan ruimte... want mijn woonkamer is 50m2 maar door dat ik ze steeds vergeet water te gevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Dizer je kan zeker niet echt veel planten laten of wel?
De gordijnen zijn van de Leenbakkerquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:49 schreef ondeugend het volgende:
Jaaa echt mooi geworden!
Waar heb je de gordijnen vandaan eigenlijk?
En en en wat een gave lamp boven de eettafel!
Mwoah ik heb nu ook dure gordijnen en de gaten vallen er in.. dus die skip ik deze keer maar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
De gordijnen zijn van de Leenbakker![]()
. 100 euro incl rails en zo
Maar de kwaliteit van de Hema is wel beter eerlijk gezegd. En dan ben je wel 2x zo duur uit.
Echte dure bedrijven noem ik maar niet op.
De lampen boven de eettafel, bar en de grote bureau lamp komen bij Goossens vandaan.
De hanglampen zin beiden 200 per stuk
De grote bureau lamp is 300 euro.
De bogen lamp komt bij gooidesign.nl vandaan. Kost 100 euro.
Oeh, dat wilde ik ook nog weten inderdaad!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef Adelante het volgende:
Dat fotosysteem is tof (naast die lelijke zwarte engel op de grond), zijn het eigen foto's en hoe is het bevestigd of zijn het allemaal losse lijstjes in een precisie opgehangen?
Yes. Was 700 euroquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:28 schreef K-a-k-a het volgende:
Het ziet er mooi uit.
Komt de groene stoel ook van Goossens?
Die zijn inmiddels vervangen door een kilo paaseitjesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:49 schreef Skaai het volgende:
Ik vind die zogenaamde erwtjes in je grote fruitschaal wel een beetje zielig staan Daais
Zeker volhouden. Op een gegeven moment dacht ik ook van... verkopen de handel, helemaal zatquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:19 schreef zwemmer431 het volgende:
mooi mooi mooi
geeft wel de spirit om door te zetten als je midden in de chaos zit...
Ik ben ook erg blij met mijn groene muur. Ik denk alleen dat ik hem van de zomer opnieuw ga schilderen in een iets donkere kleur. Ik vind pantone 5757 C erg mooi namelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 09:02 schreef LeBeau het volgende:
Waarm check ik nu de foto's op de eerste pagina pas?![]()
Het ziet er allemaal echt heel mooi uit, Dizer! Ik ben vooral een groot fan van de groene muur, groen is ook de kleur die ik op één van de muren in mijn nieuwe huisje wil gebruiken. Als ik het zo bij jou zie dan voel ik me daarin alleen maar gerechtvaardigd.![]()
Ik laat (ja, laat, ik ben lui en onhandig) bij mij alleen maar de muren stuken en verven en gooi er een nieuwe vloer in, maar als ik die foto's van jou zo zie dan wil ik ook meteen een nieuwe keuken en badkamer erin.
Now we're talking!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels vervangen door een kilo paaseitjes
Ik praat geen pantonees, ik praat alleen Flexa.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:25 schreef Dizer het volgende:
Thanks!
[..]
Ik ben ook erg blij met mijn groene muur. Ik denk alleen dat ik hem van de zomer opnieuw ga schilderen in een iets donkere kleur. Ik vind pantone 5757 C erg mooi namelijk
Ga je ook een topic openen L'be?
Ook leuk tochquote:Op maandag 16 maart 2009 19:08 schreef LeBeau het volgende:
Of ik een topic ga openen weet ik niet, aangezien ik zelf niet ga klussen zou het meer een voor/na reportage worden.
Die mokken zag ik ook! En toen dacht ik meteen "Zou Dizer die ook hebben?"quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:22 schreef Skaai het volgende:
Ik was net zo bij de Nijhof in Baarn he Daais, en toen zag ik kekke bekers staan!
[ afbeelding ]
En toen moest ik aan je denken!
[ afbeelding ]
En of course.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:40 schreef Dizer het volgende:
Die 5757C heb ik
En de paarse ook
Ik ben zooooo voorspelbaar he![]()
Hij is echt gericht.. je kan de bollen alle kanten op draaien...quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:31 schreef Beauregard het volgende:
Gave lamp, die je van Gooi Design hebt.
Zelf ben ik op zoek naar 'n mooie nieuwe lamp, die moet dienen als 'algemene' verlichting. Wat ik me dus afvraag... verspreid die lamp zijn licht op een sfeervolle manier, of zijn het gerichte 'lichtplekken'? Ik ben dus op zoek naar een lamp die dat eerste doet.
Bij Goossensquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:37 schreef _The_General_ het volgende:
Mooi! Waar heb je die groene stoel opgedoken?
Hmm, zonde. Dat is niet echt wat ik zoek vrees ik.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is echt gericht.. je kan de bollen alle kanten op draaien...
Hmm.. dat is eigenlijk de combinatie van beide lampenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:48 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, zonde. Dat is niet echt wat ik zoek vrees ik.
Maar als ik vragen mag... wat is in jouw kamer de lamp die de gehele ruimte voorziet van een sfeervol gloedje? Want die lamp bij je bank lijkt me ook zo'n lamp die vrij secuur richt.
http://www.gerritdesign.n(...)d1029e8d7f248374cf06 is hem volgens mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:46 schreef Darkhelmet76 het volgende:
- En tenslotte: waar heb je die ubercool mega-bureaulamp vandaan? Je zegt wel dat ie 300 euro is, maar ik kan m niet vinden bij gooidesign.nl? Of heb je m ergens anders vandaan?
Nee daar zit wel verschil tussenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:02 schreef Insertname het volgende:
[..]
http://www.gerritdesign.n(...)d1029e8d7f248374cf06 is hem volgens mij
En is afgeprijsdquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
http://www.gerritdesign.n(...)8492b189be92aa25a60c
lijkt er meer op
Ik ren meteen naar de winkel!quote:
Voor dat geld wil ik er voor elke kamer wel één!quote:
Twee voor de huiskamer, want die is groter!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Voor dat geld wil ik er voor elke kamer wel één!
Ken jij meerdere Dizers?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:27 schreef MissBliss het volgende:
Oooh, die lamp! Ik kan me herinneren dat Dizer die in Amsterdam had gekocht! En toen met de trein naar Eindhoven moest ermee
Of was dat een andere Dizer?
quote:
Een komma, die er eigenlijk nog steeds tussen hoort, had ook geholpen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Of was dat een andere lamp Dizer? had misschien duidelijker geweest!
,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een komma, die er eigenlijk nog steeds tussen hoort, had ook geholpen.
Dank je.quote:
Ja!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dank je.
Kom jij ook langs als mijn huisje af is?
ik zet de witte wijn vast klaar.quote:
quote:
Nee, ik vond het wat ongepast om een klustopic te openen terwijl ik alles door een (competente!) groep Polen laat doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je al een eigen topic? Ik kon het niet vinden
Ik ben echt jaloers, ik wil ook zo'n keuken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:51 schreef MissBliss het volgende:
Nou, dan lees ik het wel in ShowChat als het klaar is!
Nu weer ontopic: Dizer!Wat is hij zn huis leuk he!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:55 schreef MissBliss het volgende:Dizer Groen
Nee, echt, ik ben een enorme groenfan! Samen met oranje mijn favoriete kleur.
En ik wil ook zijn keuken... en zijn badkamer... en zijn eetkamer... en zijn stoel... en..
Tering wat zitten wij op 1 lijn!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
ik heb geeneens RUIMTE voor zijn eetkamer. Volgens mij is z'n woonkamer ongeveer zo groot als m'n hele huis. Maarja, ik zit dan ook in het hart van Den Haag, met kroegen en winkels voor het oprapen.![]()
Oranje en groen zijn ook mijn favoriete kleuren! Ik neig nog steeds naar een oranje bank. Ook al is die bank zo groot dat het m'n hele kamer zou overheersen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tering wat zitten wij op 1 lijn!
Groen, oranje, X-factor, grote stad met winkels en kroegen
Oranje bank!Heb je een plaatje?
Ik zit hier in een grotendeels wit interieurmet wat oranje en groene accesoires.
Thanks!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:46 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Erg netjes Dizer, complimenten!
Aangezien ik over 3 weekjes ook in mn nieuwe appt aan de slag ga even een paar vraagjes...
- Waar heb je de wastafel + onderkastje vandaan? Prijs?
- Idem voor je witte dressoir + "salontafel-dingen" ?
- En tenslotte: waar heb je die ubercool mega-bureaulamp vandaan? Je zegt wel dat ie 300 euro is, maar ik kan m niet vinden bij gooidesign.nl? Of heb je m ergens anders vandaan?
Hulp wordt gewaardeerd, verder alleen maar lof voor je stijlvolle huisje!
Bijenkorf. Is van Karlsson. Redelijk groot. Heeft iets van 100 euro gekost denk ik.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:08 schreef AltamirA het volgende:
weten we nog niet waar die klok vandaan komt..
Men pakt een spijkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:58 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat is het mooi geworden zeg! Ik vind die groene stoel ook wel erg leuk! En hoe heb je die fotolijstjes allemaal zo mooi op 1 lijn gekregen?
Dat moet ik je nog verschuldigd blijven. Is inderdaad antraciet grijs.. Is wel van Flexa. Check het nog wel na wat de code isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:59 schreef xa-4 het volgende:
Vind het ook erg mooi. Vraag mij af van welk merk/kleurnummer de donkere kleur op de muur in de slaapkamer is?
Is een beetje antraciet/donkergrijs denk ik, klopt dat?
Ik kan hem op de Flexa site niet vinden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat moet ik je nog verschuldigd blijven. Is inderdaad antraciet grijs.. Is wel van Flexa. Check het nog wel na wat de code is
De groene muur is:J03070 van Flexa!
Hij lijkt op de kleur "schors" van Flexa (of Histerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan hem op de Flexa site niet vinden.
He tis j02060 van Historquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan hem op de Flexa site niet vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |