En is afgeprijsdquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
http://www.gerritdesign.n(...)8492b189be92aa25a60c
lijkt er meer op
Ik ren meteen naar de winkel!quote:
Voor dat geld wil ik er voor elke kamer wel één!quote:
Twee voor de huiskamer, want die is groter!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Voor dat geld wil ik er voor elke kamer wel één!
Ken jij meerdere Dizers?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:27 schreef MissBliss het volgende:
Oooh, die lamp! Ik kan me herinneren dat Dizer die in Amsterdam had gekocht! En toen met de trein naar Eindhoven moest ermee
Of was dat een andere Dizer?
quote:
Een komma, die er eigenlijk nog steeds tussen hoort, had ook geholpen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Of was dat een andere lamp Dizer? had misschien duidelijker geweest!
,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een komma, die er eigenlijk nog steeds tussen hoort, had ook geholpen.
Dank je.quote:
Ja!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dank je.
Kom jij ook langs als mijn huisje af is?
ik zet de witte wijn vast klaar.quote:
quote:
Nee, ik vond het wat ongepast om een klustopic te openen terwijl ik alles door een (competente!) groep Polen laat doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je al een eigen topic? Ik kon het niet vinden
Ik ben echt jaloers, ik wil ook zo'n keuken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:51 schreef MissBliss het volgende:
Nou, dan lees ik het wel in ShowChat als het klaar is!
Nu weer ontopic: Dizer!Wat is hij zn huis leuk he!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:55 schreef MissBliss het volgende:Dizer Groen
Nee, echt, ik ben een enorme groenfan! Samen met oranje mijn favoriete kleur.
En ik wil ook zijn keuken... en zijn badkamer... en zijn eetkamer... en zijn stoel... en..
Tering wat zitten wij op 1 lijn!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
ik heb geeneens RUIMTE voor zijn eetkamer. Volgens mij is z'n woonkamer ongeveer zo groot als m'n hele huis. Maarja, ik zit dan ook in het hart van Den Haag, met kroegen en winkels voor het oprapen.![]()
Oranje en groen zijn ook mijn favoriete kleuren! Ik neig nog steeds naar een oranje bank. Ook al is die bank zo groot dat het m'n hele kamer zou overheersen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tering wat zitten wij op 1 lijn!
Groen, oranje, X-factor, grote stad met winkels en kroegen
Oranje bank!Heb je een plaatje?
Ik zit hier in een grotendeels wit interieurmet wat oranje en groene accesoires.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |