Niet echt, niet vanwege gebruik aan ruimte... want mijn woonkamer is 50m2 maar door dat ik ze steeds vergeet water te gevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Dizer je kan zeker niet echt veel planten laten of wel?
De gordijnen zijn van de Leenbakkerquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:49 schreef ondeugend het volgende:
Jaaa echt mooi geworden!
Waar heb je de gordijnen vandaan eigenlijk?
En en en wat een gave lamp boven de eettafel!
Mwoah ik heb nu ook dure gordijnen en de gaten vallen er in.. dus die skip ik deze keer maar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
De gordijnen zijn van de Leenbakker![]()
. 100 euro incl rails en zo
Maar de kwaliteit van de Hema is wel beter eerlijk gezegd. En dan ben je wel 2x zo duur uit.
Echte dure bedrijven noem ik maar niet op.
De lampen boven de eettafel, bar en de grote bureau lamp komen bij Goossens vandaan.
De hanglampen zin beiden 200 per stuk
De grote bureau lamp is 300 euro.
De bogen lamp komt bij gooidesign.nl vandaan. Kost 100 euro.
Oeh, dat wilde ik ook nog weten inderdaad!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:47 schreef Adelante het volgende:
Dat fotosysteem is tof (naast die lelijke zwarte engel op de grond), zijn het eigen foto's en hoe is het bevestigd of zijn het allemaal losse lijstjes in een precisie opgehangen?
Yes. Was 700 euroquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:28 schreef K-a-k-a het volgende:
Het ziet er mooi uit.
Komt de groene stoel ook van Goossens?
Die zijn inmiddels vervangen door een kilo paaseitjesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:49 schreef Skaai het volgende:
Ik vind die zogenaamde erwtjes in je grote fruitschaal wel een beetje zielig staan Daais
Zeker volhouden. Op een gegeven moment dacht ik ook van... verkopen de handel, helemaal zatquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:19 schreef zwemmer431 het volgende:
mooi mooi mooi
geeft wel de spirit om door te zetten als je midden in de chaos zit...
Ik ben ook erg blij met mijn groene muur. Ik denk alleen dat ik hem van de zomer opnieuw ga schilderen in een iets donkere kleur. Ik vind pantone 5757 C erg mooi namelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 09:02 schreef LeBeau het volgende:
Waarm check ik nu de foto's op de eerste pagina pas?![]()
Het ziet er allemaal echt heel mooi uit, Dizer! Ik ben vooral een groot fan van de groene muur, groen is ook de kleur die ik op één van de muren in mijn nieuwe huisje wil gebruiken. Als ik het zo bij jou zie dan voel ik me daarin alleen maar gerechtvaardigd.![]()
Ik laat (ja, laat, ik ben lui en onhandig) bij mij alleen maar de muren stuken en verven en gooi er een nieuwe vloer in, maar als ik die foto's van jou zo zie dan wil ik ook meteen een nieuwe keuken en badkamer erin.
Now we're talking!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels vervangen door een kilo paaseitjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |