ja bij de ingang van het transferiumquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:54 schreef Darkomen het volgende:
[..]
kan gewoon,
Anders gaan we rellen
- Geert Wilders-adepten die ageren tegen buitenlandse inmenning in Ons Vaderland door meubelbedrijven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:54 schreef buachaille het volgende:
Omdat de politie zoals gewoonlijk geen fuck loslaat is het speculeren over de daders:
- moslims ->dit keer niet
- criminelen die bezig zijn met afpersen / chantage -> zou kunnen
- duyvendak c.s. ->rara copycats zouden actief kunnen zijn
- milieu / dierenactivisten die protesteren tegen bomenkap door ikea ->lijkt me het meest waarschijnlijk.
Bron http://www.rtvoost.nl/nieuws/?nid=94513quote:Bij een kringloopbedrijf aan de Harderwijkerstraat in Deventer is een verdacht pakketje gevonden.
De winkel is ontruimd. De bedrijfsleider vond het pakketje rond half één en alarmeerde de politie. Op het moment van de vondst waren zo'n 15 mensen in de winkel. De explosieven opruimingsdienst is nog niet ter plaatse.
Waar is de vacature voor Jack Bauer?? ik wil solliciteren!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:33 schreef Karina het volgende:
Het lijkt 24 wel!
je hebt toch wel opgelet hoeveel "actie" er is in A'dam, toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:36 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Waar is de vacature voor Jack Bauer?? ik wil solliciteren!!!
Wordt geen boem dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:01 schreef RvLaak het volgende:
Cohen wil, volgens BNR, geen nieuwe informatie geven. Alleen dat alles duidelijk zal worden later vanavond.
Jack Bauer werkt undercoverquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
je hebt toch wel opgelet hoeveel "actie" er is in A'dam, toch?
hmm... Dan ga ik er van uit dat de burgers in 24 doof, blind en stom zijn...quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:07 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Jack Bauer werkt undercoverDaar merk je ook niks van..
Pff...dan heb je het ook een kringloopbedrijf, uiteraard is dat al verdachtquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Bron http://www.rtvoost.nl/nieuws/?nid=94513
Begint steeds verdachter te worden.![]()
Welcome to the real worldquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hmm... Dan ga ik er van uit dat de burgers in 24 doof, blind en stom zijn...
Volgens mij is er meer aan de hand in NLquote:16:32:31 12-03-09 08/016 -ALPHA- contact supervisor
1530601 Politie Haaglanden (TEV - Team Exploxieven Verkenning)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:27 schreef Crazy-M het volgende:
Nog steeds bezig daar
Echte bom was allang ontploft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |