kee dan!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:12 schreef PeRi het volgende:
Maissan is de achternaam van haar vriend, Ivo Maissan.
De afscheidsconcerten zijn eind juni, waren sowieso al na de bevalling gepland dus kennelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef Lovechild het volgende:
Het afscheidsconcert van Krezip moest nog plaatsvinden toch? Ben benieuwd hoe dat nu gaat aflopen.
Leuke datum, 26 maart. Op die datum werd ik 8 jaar geleden ook voor het eerst moeder
quote:Grey’s Anatomy star Jeffrey Dean Morgan recently discovered that he has a 4-year-old son.
Jeffrey’s ex-girlfriend, actress and producer Sherrie Rose, confirmed the news to US magazine, saying, “Yes, I have a 4-year-old son with Jeffrey.”
She reportedly broke the news to her ex a few weeks ago and the father and son have since met.
A source close to the actor tells US that Jeffrey, who until recently was engaged to Mary Louise Parker, hopes to get to know his son better after missing out on the past several years.
“He’s shocked and surprised,” the source reveals, “but he wants to be in the child’s life.”
Het natuurlijk ook best moeilijk voor zijn ex om het te vertellen van het kind, ik heb er best begrip voor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:10 schreef rena het volgende:
Niet echt zwanger geweest, maar Jeffrey Dean Morgan (Denny in Greys Anatomy) blijkt al 4 jaar vader te zijn en weet het pas sinds kort. Wat een soapverhaal.
[..]
26 en 27 juni is er afscheidsconcert van Krezip.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:54 schreef massy het volgende:
[..]
De afscheidsconcerten zijn eind juni, waren sowieso al na de bevalling gepland dus kennelijk.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:10 schreef rena het volgende:
Niet echt zwanger geweest, maar Jeffrey Dean Morgan (Denny in Greys Anatomy) blijkt al 4 jaar vader te zijn en weet het pas sinds kort. Wat een soapverhaal.
[..]
Tja, als je weet hoe moeilijk haar jeugd was, dan zou je het wel begrijpen denk ik. Ze kan er verders ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:57 schreef Copycat het volgende:
Ik vooralsnog niet. Ik vind het onvolwassen en egocentrisch.
Iig tot ik het naadje van de kous weet.
Dat vind ik altijd zulke bull.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Tja, als je weet hoe moeilijk haar jeugd was, dan zou je het wel begrijpen denk ik. Ze kan er verders ook niets aan doen.
Amen.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zulke bull.
Boehoe, ik heb een moeilijke jeugd gehad. Boehoe, daarom heb ik trauma's en misgun ik mijn ex de wetenschap dat hij een zoon heeft. Boehoe, maar dat is niet mijn schuld, want ik heb die moeilijke jeugd gehad en daarvan ben ik nu, als volwassene, nog steeds een slaaf.
Vervelend dat ze schijnbaar een rotjeugd heeft gehad, maar dat ze zich daardoor nu nog laat leiden in het maken van dit soort beslissingen, daar heb ik geen begrip voor.
Hoe moeilijk iemands jeugd is geweest heeft totaal geen reet te maken met die belachelijke beslissing om vader en zoon niet van elkaars bestaan tre vertellen!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tja, als je weet hoe moeilijk haar jeugd was, dan zou je het wel begrijpen denk ik. Ze kan er verders ook niets aan doen.
Nou ja, als je die ex van haar kent, dan zul je wel begrijpen dat ze gewoon haar kind wilde beschermen tegen dat monster! Dat is toch logisch?quote:Op zondag 29 maart 2009 13:32 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Hoe moeilijk iemands jeugd is geweest heeft totaal geen reet te maken met die belachelijke beslissing om vader en zoon niet van elkaars bestaan tre vertellen!!
BELACHELIJK!!!!
Wtf, waar heb jij het over? Ken je ze persoonlijk of zo?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja, als je die ex van haar kent, dan zul je wel begrijpen dat ze gewoon haar kind wilde beschermen tegen dat monster! Dat is toch logisch?
Maar die ex van haar heeft ook een slechte jeugd gehad. Die kan er verder ook niks aan doen.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou ja, als je die ex van haar kent, dan zul je wel begrijpen dat ze gewoon haar kind wilde beschermen tegen dat monster! Dat is toch logisch?
Ik ken ze niet persoonlijk nee,jij wel dan?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar die ex van haar heeft ook een slechte jeugd gehad. Die kan er verder ook niks aan doen.
He, he, wat makkelijk weer...quote:Op zondag 29 maart 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar die ex van haar heeft ook een slechte jeugd gehad. Die kan er verder ook niks aan doen.
Ja hoor.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
He, he, wat makkelijk weer...Voor mannen ligt het toch duidelijk anders dan voor vrouwen, die hebben veel meer een moederinstinct om het kind te beschermen en zijn gewoon veel kwetsbaarder. Mannen moet gewoon niet zeuren.
tuurlijk....quote:Op maandag 30 maart 2009 00:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
He, he, wat makkelijk weer...Voor mannen ligt het toch duidelijk anders dan voor vrouwen, die hebben veel meer een moederinstinct om het kind te beschermen en zijn gewoon veel kwetsbaarder. Mannen moet gewoon niet zeuren.
En het is een normale naamquote:It’s a girl for the former Tool Time host! Actor Tim Allen and his wife Jane welcomed their first child together on Saturday, March 29th in Los Angeles, they reveal to Entertainment Tonight. Daughter Elizabeth weighed 5 lbs, 3 oz. A statement released to announce baby girl’s arrival reads,
“The couple is thrilled at the arrival of their new baby and are doing great.”
Elizabeth joins Tim’s older daughter Katherine, 19, from a previous marriage. The pregnancy was announced in January. In February, Tim, 55, revealed they were expecting a baby girl, but admitted that fatherhood the second time around will not be any easier! “The older you get, the less you know,” he joked.
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
quote:Alyson Hannigan Welcomes Daughter Satyana
How I Met Your Mother star Alyson Hannigan and her husband, actor Alexis Denisof, welcomed a daughter, Satyana Denisof, on Tuesday, March 24th in Los Angeles, her rep tells PEOPLE. Funnily enough, the 24th is also Alyson’s birthday!
Though no further details were released, Alyson’s rep tells PEOPLE, “They’re very excited, and mom and baby are doing great.”
Alyson, 35, who first announced she was expecting in October, craved ginger ale during her pregnancy and revealed she felt absent-minded. “I have pregnancy brain, which I never realized was a thing but it is,” she said on The Ellen DeGeneres Show. “I sort of feel like a Koala bear where I’m slightly stoned all the time and say the wrong word.” The couple kept the sex of their baby a secret during pregnancy, even making some CBB readers believe they were expecting a boy!
This is the first child for Alyson and Alexis, 42, who met on the set of Buffy the Vampire Slayer during the 1999-2000 season and were married near Palm Springs, Calif., in 2003.
Zo is dat! Wat een k**argument zeg. Dat heet je eigen gevoel uitspelen via je kind, lager bij de grond kun je niet zakken.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
Ik mag lijen dat jij later geen kind verwekt na een one-night-stand of uit een relatie die in jouw ogen toch niet lekker loopt. Door jouw standpunt misgun je een kind zijn vader, puur omdat je ZELF denkt dat dat "beter" (of is het gewoon makkelijker?) is. Bah bah
Hmmm...ik hoorde recent over een concert, dacht ik toch, wat moest plaatsvinden zo rond de uitegerekende datum. Dacht er nog aan dat dat wel heel spannend ging worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
26 en 27 juni is er afscheidsconcert van Krezip.
Ze was pas nog wel bij die harpenuitreiking, misschien bedoelde je die?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hmmm...ik hoorde recent over een concert, dacht ik toch, wat moest plaatsvinden zo rond de uitegerekende datum. Dacht er nog aan dat dat wel heel spannend ging worden.
Aan de andere kant: kan me ook niet heel goed voorstellen dat je het risico neemt en überhaupt nog een concert plant rond je uitgerekende datum. 'K zal me wel vergissen.
quote:Actor Scott Wolf is a dad! The proud papa and his wife, Real World: New Orleans alum Kelley, welcomed their first child Sunday, March 22nd, the couple reveal. Baby boy Jackson Kayse Wolf weighed in at 7 lbs. “Kelley and I are having the time of our lives,” Scott shares.
“Words can’t describe the love we have for our son Jackson. He is the most fun person we have ever met, and we feel so lucky he has joined our family.”
The pregnancy was announced in November, with Scott revealing that baby-on-the-way was a boy. Later that month, Scott dished on Kelley’s pregnancy, saying “the whole nine-month business seems way too long!” In February, the expectant mama showed off her burgeoning belly while out hitting the shops with Scott.
quote:There’s a baby on the way later this year for Private Practice’s Taye Diggs and his wife, Broadway star Idina Menzel! The news comes as no surprise as both Taye and Idina have talked about about their desire to start a family.
The Tony-award winning actress revealed that children were “definitely in the plans” after promotion for her third album was over. “I’ll settle down and start popping out some babies,” she said at the time. She noted that Taye was ready for kids “the day I met him. He’s always wanted kids. He grew up with four younger brothers and sisters, so he’s very comfortable around children.”
Taye, 38, and Idina, 37, were married January 11, 2003 after having dated for seven years. The pair met after having co-starred in the Broadway production of Rent.
quote:Max Sheen Remains Hospitalized, Charlie Confirms
Tags: Dads, Health, Multiples, Parenting
Sara Jaye Weiss/Startraks
In a statement issued this afternoon a rep for Charlie Sheen confirmed reports that the Two and a Half Men star’s 2 ½-week-old son Max remains hospitalized. The reason behind his extended stay is not a heart condition as had been rumored, however, but is instead because he has not gained enough weight to be safely discharged.
“Max is expected to reach the weight requirement shortly and will join his brother at home. The Sheens appreciate the outpouring of concern but have assured everyone that both Bob and Max are fine.”
Charlie noted that difficulty gaining weight “is very common among infants who were born before reaching full term;” Max and his fraternal twin Bob were born six weeks prematurely on March 14th. The 43-year-old actor went on to joke,
“I know a lot of people are not fond of hospital food. I just didn’t realize they that started so young.”
Max and Bob are the first children together for Charlie and his wife Brooke Mueller Sheen. Charlie is already dad to Sam, 5 and Lola Rose, 3 ½, with ex-wife Denise Richards, and 24-year-old Cassandra from a previous relationship.
quote:Max Does Have A Heart Condition
Filed under: Baby Blabber > Charlie Sheen > Sad Sad
So now Entertainment Tonight is re-confirming that little Max does have a heart condition, but remains hospitalized for his low birth weight.
How sad!
A rep for dad Charlie Sheen and his wife Brooke Mueler-Sheen said, "The Sheen's appreciate the outpouring of concern but have assured everyone that both Bob and Max are fine."
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:53 schreef Malahide het volgende:
Jamie Oliver en vrouw Jools hebben weer een dochter gekregen en ze zijn in de bloemennamen gebleven: Petal (bloemblaadje) Blossom Rainbow. Zusje van Poppy Honey en Daisy Boo.
bron
[ afbeelding ]
wat hebben die kinderen grote voetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:53 schreef Malahide het volgende:
Jamie Oliver en vrouw Jools hebben weer een dochter gekregen en ze zijn in de bloemennamen gebleven: Petal (bloemblaadje) Blossom Rainbow. Zusje van Poppy Honey en Daisy Boo.
bron
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook ja. Had beter een wat lossere broek ofzo kunnen zijn......quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:12 schreef amaranta het volgende:
Hoewel die strakke broek wel de hele blub naar boven zal duwen denk ik.
quote:LONDEN - De Britse zanger Gareth Gates (24) is vader geworden van een dochter: Missy. Dat meldde de site van de BBC dinsdag. Suzanne Mole (33), de vrouw van Gates, bracht het meisje maandag ter wereld.
Treurig zeg, zo'n vrouw die het met een 10 jaar jongere ... jongen doetquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:49 schreef Lovechild het volgende:
[..]LONDEN - De Britse zanger Gareth Gates (24) is vader geworden van een dochter: Missy. Dat meldde de site van de BBC dinsdag. Suzanne Mole (33), de vrouw van Gates, bracht het meisje maandag ter wereld.
En wat is daar precies treurig aan? Het feit dat ze misschien wel gelukkig zijn met elkaar?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Treurig zeg, zo'n vrouw die het met een 10 jaar jongere ... jongen doet
Belachelijk groot leeftijdsverschil natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En wat is daar precies treurig aan? Het feit dat ze misschien wel gelukkig zijn met elkaar?
tja tis maar hoe je het bekijkt..quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Belachelijk groot leeftijdsverschil natuurlijk
Waar slaat dat nou weer opquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
quote:After weeks of rumors, Coleen Rooney has confirmed to OK! UK she is expecting a baby with her footballer husband Wayne Rooney. “It’s true,” she beams. “I’m pregnant!”
“It’s the most brilliant news and, along with marrying Wayne, the best thing that’s ever happened to me. It’s something we both wanted and we feel incredibly lucky and happy.”
The couple haven’t learned yet whether baby-on-the-way is a boy or girl, and according to Coleen the answer is irrelevant. “We really don’t mind as long as he or she is healthy and grows up happy,” she says. Preparing herself for a pregnancy in the public eye, Coleen expressed disappointment that her happy news was leaked to the press before she and Wayne were ready.
“Pregnancy is a miracle, but it’s still in the early stages. I really want to be able to keep as quiet and as calm as possible for the sake of our baby. I just hope that photographers will give me a bit of peace and privacy in the months ahead. I don’t think that’s too much for any expectant mum to ask.”
Baby-on-the-way is due in October. Coleen and Wayne, both 23, were married in June.
Als je wist hoe haar jeugd was, zou je niet zo praten!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je wist hoe haar jeugd was, zou je niet zo praten!
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet en je zit in het verkeerde topicquote:
Bron: telegraaf.nlquote:do 09 apr 2009, 10:42
Klaas-Jan Huntelaar vader
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar (25) is voor het eerst vader geworden. In Madrid is zijn vriendin Maddy bevallen van een jongetje: Seb.
Dit heeft de manager van de Real Madrid-speler bevestigd.
Klaas-Jan en Maddy wonen sinds december in Spanje. Kort voor hun vertrek maakte het stel bekend een kindje te verwachten. "We kunnen ons geluk niet op", aldus Maddy toen.
Het tweetal is al ruim acht jaar samen.
Wat een rare naamquote:Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef Anosmie het volgende:
Klaas Jan Huntelaar is papa geworden van een zoon, Seb.
[..]
Bron: telegraaf.nl
Edit: volledige berichtgeving ingevoegd
Dat vind ik altijd zulke bull.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Scoort goed de laatste tijd!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef Anosmie het volgende:
Klaas Jan Huntelaar is papa geworden van een zoon, Seb.
[..]
Bron: telegraaf.nl
Edit: volledige berichtgeving ingevoegd
Zo verweet de pot de ketel...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zulke bull.![]()
Boehoe, ik heb een moeilijke jeugd gehad. Boehoe, daarom heb ik trauma's en misgun ik iemand iets.
Boehoe, maar dat is niet mijn schuld, want ik heb die moeilijke jeugd gehad en daarvan ben ik nu, als volwassene, nog steeds een slaaf.
Vervelend dat ze schijnbaar een rotjeugd heeft gehad, maar dat ze zich daardoor nu nog laat leiden in het maken van dit soort beslissingen, daar heb ik geen begrip voor.
Ahhwww wat leukkk!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:00 schreef Vlindur het volgende:
Sarah Michelle Gellar is zwanger'
Uitgegeven: 10 april 2009 10:40
Laatst gewijzigd: 10 april 2009 10:42
LOS ANGELES - Acteurs Sarah Michelle Gellar en Freddie Prinze Jr. worden ouders. Gellar zou in de herfst zijn uitgerekend van haar eerste kind.
Dat meldt het Amerikaanse showbizzblad People. Het paar is ruim zes jaar getrouwd.
De 31-jarige Gellar is vooral bekend van de tv-serie Buffy the Vampire Slayer en films als I Know what You Did Last Summer en Cruel Intentions.
De 33-jarige Prinze Jr. speelde eveneens in I Know what You Did Last Summer en speelde ook met zijn vrouw in Scooby-Doo.
Bovendien waren ze samen te horen in de animatiefilm Happily N'Ever After.
Wat voor drugs gebruik jij? Je loopt jezelf zo onwijs tegen te spreken in dit topic, dat het niet anders kan dan dat je wat geslikt hebt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Boehoe, ik heb een moeilijke jeugd gehad. Boehoe, daarom heb ik trauma's en misgun ik iemand iets.
Boehoe, maar dat is niet mijn schuld, want ik heb die moeilijke jeugd gehad en daarvan ben ik nu, als volwassene, nog steeds een slaaf.
Na-apert!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
Dat vind ik altijd zulke bull.
Boehoe, ik heb een moeilijke jeugd gehad. Boehoe, daarom heb ik trauma's en misgun ik mijn ex de wetenschap dat hij een zoon heeft. Boehoe, maar dat is niet mijn schuld, want ik heb die moeilijke jeugd gehad en daarvan ben ik nu, als volwassene, nog steeds een slaaf.
Ik vind het een hele leuke naamquote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een rare naamZeker afgekort van Sebastiaan of zo.
quote:
Daarom reageerde ik ook al op zijn uitspraak met "Zo verweet de pot de ketel". Op de vorige pagina loopt-ie nog het tegenovergestelde te blaten en nu zou hij ineens de moraalridder zijn...quote:
Wtf, waar heb jij het over? Ken je me persoonlijk of zo?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Daarom reageerde ik ook al op zijn uitspraak met "Zo verweet de pot de ketel". Op de vorige pagina loopt-ie nog het tegenovergestelde te blaten en nu zou hij ineens de moraalridder zijn...
Gaat henen zeg.
Ja.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wtf, waar heb jij het over? Ken je me persoonlijk of zo?
Kijk eens goed naar je uitspraken op de vorige pagina, jongen. En dan naar je reactie van gisteren om 11:39. Staat zo haaks op elkaar als wat.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wtf, waar heb jij het over? Ken je me persoonlijk of zo?
quote:ACHEL - De 31-jarige Pieter van den Hoogenband wordt opnieuw vader. In kleine kring was al een tijdje bekend dat zijn vrouw Minouche Smit zwanger was van hun tweede kind.
Hoewel de zwangerschap niet geheim werd gehouden, zijn Pieter en echtgenote Minouche wel terughoudend geweest met het bekendmaken van de zwangerschap.
Net als bij de zwangerschap van dochter Daphne heeft men gewacht met het vertellen tot de eerste risicovolle maanden van de zwangerschap voorbij waren. Dochter Daphne werd in de zomer van 2007 geboren.
quote:Lost star Josh Holloway is a proud new papa! Wife Yessica delivered the couple’s first child — a daughter named Java Kumala Holloway – on April 9 in Oahu, where the hit show is filmed. A source close to the 39-year-old actor confirmed the news exclusively to PEOPLE, adding:
“Dad and mom are absolutely thrilled. Everyone’s happy and healthy.”
Josh and Yessica were married in 2004; The pregnancy was announced in December.
quote:After showing off a burgeoning bump over the weekend, Naomi Lowde and her husband Jason Priestley have revealed that they are indeed expecting another baby. Their rep confirmed the happy news to usmagazine.com.
While no due date is given for baby-on-the-way, he or she will be the second child for the couple, who welcomed daughter Ava Veronica, 21 months, in 2007. Naomi, a makeup artist, and Jason, 39, were married in 2005.
Mooi!!quote:Op maandag 13 april 2009 11:13 schreef Pastry het volgende:
Nicole Richie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: nu.nlquote:'Heidi Klum zwanger van vierde kind'
Uitgegeven: 15 april 2009 19:18
Laatst gewijzigd: 15 april 2009 19:18
AMSTERDAM - Heidi Klum is weer zwanger. Dat meldt het Amerikaanse tijschrift InTouch. Op internet zouden schetsen van nieuwe avondjurken voor het supermodel zijn verschenen, waarin duidelijk rekening werd gehouden met een groeiende buik van Klum.
De plaatjes werden echter al weer snel van internet verwijderd.
Het zou de vierde zwangerschap zijn voor de 35-jarige blondine. De Project Catwalk-presentatrice heeft twee kinderen met zanger Seal, Henry (3) en Johan (2).
De 46-jarige artiest heeft ook haar dochter Leni (4) geadopteerd, die de Duitse schone kreeg met Formule 1-baas Flavio Briatore.
Volgens een bron zou Klum vier maanden zwanger zijn. De geruchten zijn niet bevestigd.
Bron: RTL Boulevard.quote:Babyfoto Jacqueline Govaert
De bijna ex-zangeres van Krezip, Jacqueline Govaert, heeft de eerste foto van haar pasgeboren zoontje Billie vrij gegeven. En met een goeie hanenkam lijkt kleine Billie al een echte rocker.
Billie werd donderdag 26 maart geboren en maakt het sindsdien prima. Hij is het eerste kindje van Jacqueline en haar vriend Ivo.
Niet alleen met zoonlief gaat het goed, ook de laatste single van Krezip, Sweet Goodbyes, gaat lekker. Momenteel is het de meest gedraaide plaat op de Nederlandse radiozenders en staat de single op de tweede plek in de muziekcharts.
Aah, wat een dropje!quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:59 schreef ivetje het volgende:
15 april 2009
Nog meer babygeluk voor Emile Ratelband. Moon, de vrouw van Ratelband is nog maar net bevallen, maar de motivatietrainer zegt nu alweer dat hij binnenkort weer vader wordt. Hij heeft het er met Moon over gehad en zij zou het ook heel graag willen. Waarschijnlijk kunnen we al heel snel op een nieuwe zwangerschap rekenen, want Moon wil de kinderen graag snel achter elkaar.
bron : http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=68975
Is hij nou echt zo dom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |