abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:12:17 #101
101884 PeRi
Allons-y!
pi_67454331
Maissan is de achternaam van haar vriend, Ivo Maissan.
Whatever I want.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:15:38 #102
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_67454417
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 09:12 schreef PeRi het volgende:
Maissan is de achternaam van haar vriend, Ivo Maissan.

kee dan!!
pi_67459279
Het afscheidsconcert van Krezip moest nog plaatsvinden toch? Ben benieuwd hoe dat nu gaat aflopen.

Leuke datum, 26 maart. Op die datum werd ik 8 jaar geleden ook voor het eerst moeder
Don't you love her madly?
  † In Memoriam † vrijdag 27 maart 2009 @ 13:03:51 #104
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_67460121
Toffe naam, Billie
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_67485856
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef Lovechild het volgende:
Het afscheidsconcert van Krezip moest nog plaatsvinden toch? Ben benieuwd hoe dat nu gaat aflopen.

Leuke datum, 26 maart. Op die datum werd ik 8 jaar geleden ook voor het eerst moeder
De afscheidsconcerten zijn eind juni, waren sowieso al na de bevalling gepland dus kennelijk.
pi_67494217
Niet echt zwanger geweest, maar Jeffrey Dean Morgan (Denny in Greys Anatomy) blijkt al 4 jaar vader te zijn en weet het pas sinds kort. Wat een soapverhaal.
quote:
Grey’s Anatomy star Jeffrey Dean Morgan recently discovered that he has a 4-year-old son.

Jeffrey’s ex-girlfriend, actress and producer Sherrie Rose, confirmed the news to US magazine, saying, “Yes, I have a 4-year-old son with Jeffrey.”

She reportedly broke the news to her ex a few weeks ago and the father and son have since met.

A source close to the actor tells US that Jeffrey, who until recently was engaged to Mary Louise Parker, hopes to get to know his son better after missing out on the past several years.

“He’s shocked and surprised,” the source reveals, “but he wants to be in the child’s life.”
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:22:30 #107
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_67497683
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:10 schreef rena het volgende:
Niet echt zwanger geweest, maar Jeffrey Dean Morgan (Denny in Greys Anatomy) blijkt al 4 jaar vader te zijn en weet het pas sinds kort. Wat een soapverhaal.
[..]

Het natuurlijk ook best moeilijk voor zijn ex om het te vertellen van het kind, ik heb er best begrip voor.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:57:18 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67498510
Ik vooralsnog niet. Ik vind het onvolwassen en egocentrisch.
Iig tot ik het naadje van de kous weet .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:32:55 #109
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_67501088
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 02:54 schreef massy het volgende:

[..]

De afscheidsconcerten zijn eind juni, waren sowieso al na de bevalling gepland dus kennelijk.
26 en 27 juni is er afscheidsconcert van Krezip.
  † In Memoriam † zaterdag 28 maart 2009 @ 19:46:40 #110
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_67501415
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:10 schreef rena het volgende:
[..]
Jeetje.
Laten we hopen dat zijn zoontje de looks van Jeffrey meekrijgt
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:54:34 #111
124676 RobertoCarlos
pi_67503366
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:57 schreef Copycat het volgende:
Ik vooralsnog niet. Ik vind het onvolwassen en egocentrisch.
Iig tot ik het naadje van de kous weet .
Tja, als je weet hoe moeilijk haar jeugd was, dan zou je het wel begrijpen denk ik. Ze kan er verders ook niets aan doen.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:02:04 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67513735
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

Tja, als je weet hoe moeilijk haar jeugd was, dan zou je het wel begrijpen denk ik. Ze kan er verders ook niets aan doen.
Dat vind ik altijd zulke bull.
Boehoe, ik heb een moeilijke jeugd gehad. Boehoe, daarom heb ik trauma's en misgun ik mijn ex de wetenschap dat hij een zoon heeft. Boehoe, maar dat is niet mijn schuld, want ik heb die moeilijke jeugd gehad en daarvan ben ik nu, als volwassene, nog steeds een slaaf.

Vervelend dat ze schijnbaar een rotjeugd heeft gehad, maar dat ze zich daardoor nu nog laat leiden in het maken van dit soort beslissingen, daar heb ik geen begrip voor.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:19:43 #113
208890 June.
Seriously?
pi_67515003
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Boehoe, ik heb een moeilijke jeugd gehad. Boehoe, daarom heb ik trauma's en misgun ik mijn ex de wetenschap dat hij een zoon heeft. Boehoe, maar dat is niet mijn schuld, want ik heb die moeilijke jeugd gehad en daarvan ben ik nu, als volwassene, nog steeds een slaaf.

Vervelend dat ze schijnbaar een rotjeugd heeft gehad, maar dat ze zich daardoor nu nog laat leiden in het maken van dit soort beslissingen, daar heb ik geen begrip voor.
Amen.
Shine bright like a diamond.
  zondag 29 maart 2009 @ 13:32:16 #114
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_67516560
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Hoe moeilijk iemands jeugd is geweest heeft totaal geen reet te maken met die belachelijke beslissing om vader en zoon niet van elkaars bestaan tre vertellen!!
BELACHELIJK!!!!
  zondag 29 maart 2009 @ 14:35:13 #115
124676 RobertoCarlos
pi_67518057
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:32 schreef AnnaStesia het volgende:

[..]

Hoe moeilijk iemands jeugd is geweest heeft totaal geen reet te maken met die belachelijke beslissing om vader en zoon niet van elkaars bestaan tre vertellen!!
BELACHELIJK!!!!
Nou ja, als je die ex van haar kent, dan zul je wel begrijpen dat ze gewoon haar kind wilde beschermen tegen dat monster! Dat is toch logisch?
pi_67518195
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:35 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nou ja, als je die ex van haar kent, dan zul je wel begrijpen dat ze gewoon haar kind wilde beschermen tegen dat monster! Dat is toch logisch?
Wtf, waar heb jij het over? Ken je ze persoonlijk of zo?
And you know I might
  zondag 29 maart 2009 @ 14:50:53 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67518447
quote:

Maar die ex van haar heeft ook een slechte jeugd gehad. Die kan er verder ook niks aan doen.
  zondag 29 maart 2009 @ 17:46:57 #118
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_67523312
quote:

[..]

Ik ken ze niet persoonlijk nee,jij wel dan?
Je schijnt namelijk precies te weten hoe die mensen denken en zijn
pi_67526033
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar die ex van haar heeft ook een slechte jeugd gehad. Die kan er verder ook niks aan doen.
  maandag 30 maart 2009 @ 00:05:55 #120
124676 RobertoCarlos
pi_67534567
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

He, he, wat makkelijk weer... Voor mannen ligt het toch duidelijk anders dan voor vrouwen, die hebben veel meer een moederinstinct om het kind te beschermen en zijn gewoon veel kwetsbaarder. Mannen moet gewoon niet zeuren.
pi_67538194
Amando Borsato (broer van) wordt ook voor het eerst papa
  maandag 30 maart 2009 @ 09:39:52 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67538597
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:05 schreef RobertoCarlos het volgende:

He, he, wat makkelijk weer... Voor mannen ligt het toch duidelijk anders dan voor vrouwen, die hebben veel meer een moederinstinct om het kind te beschermen en zijn gewoon veel kwetsbaarder. Mannen moet gewoon niet zeuren.
Ja hoor.
  maandag 30 maart 2009 @ 09:40:54 #123
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_67538622
quote:

[..]

tuurlijk....
pi_67544167
Tim Allen is vader geworden.
quote:
It’s a girl for the former Tool Time host! Actor Tim Allen and his wife Jane welcomed their first child together on Saturday, March 29th in Los Angeles, they reveal to Entertainment Tonight. Daughter Elizabeth weighed 5 lbs, 3 oz. A statement released to announce baby girl’s arrival reads,

“The couple is thrilled at the arrival of their new baby and are doing great.”

Elizabeth joins Tim’s older daughter Katherine, 19, from a previous marriage. The pregnancy was announced in January. In February, Tim, 55, revealed they were expecting a baby girl, but admitted that fatherhood the second time around will not be any easier! “The older you get, the less you know,” he joked.
En het is een normale naam
And you know I might
  maandag 30 maart 2009 @ 18:11:07 #125
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_67553369
quote:

[..]

Ik mag lijen dat jij later geen kind verwekt na een one-night-stand of uit een relatie die in jouw ogen toch niet lekker loopt. Door jouw standpunt misgun je een kind zijn vader, puur omdat je ZELF denkt dat dat "beter" (of is het gewoon makkelijker?) is. Bah bah
pi_67570671
quote:
Alyson Hannigan Welcomes Daughter Satyana

How I Met Your Mother star Alyson Hannigan and her husband, actor Alexis Denisof, welcomed a daughter, Satyana Denisof, on Tuesday, March 24th in Los Angeles, her rep tells PEOPLE. Funnily enough, the 24th is also Alyson’s birthday!

Though no further details were released, Alyson’s rep tells PEOPLE, “They’re very excited, and mom and baby are doing great.”

Alyson, 35, who first announced she was expecting in October, craved ginger ale during her pregnancy and revealed she felt absent-minded. “I have pregnancy brain, which I never realized was a thing but it is,” she said on The Ellen DeGeneres Show. “I sort of feel like a Koala bear where I’m slightly stoned all the time and say the wrong word.” The couple kept the sex of their baby a secret during pregnancy, even making some CBB readers believe they were expecting a boy!

This is the first child for Alyson and Alexis, 42, who met on the set of Buffy the Vampire Slayer during the 1999-2000 season and were married near Palm Springs, Calif., in 2003.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_67570864
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ik mag lijen dat jij later geen kind verwekt na een one-night-stand of uit een relatie die in jouw ogen toch niet lekker loopt. Door jouw standpunt misgun je een kind zijn vader, puur omdat je ZELF denkt dat dat "beter" (of is het gewoon makkelijker?) is. Bah bah
Zo is dat! Wat een k**argument zeg. Dat heet je eigen gevoel uitspelen via je kind, lager bij de grond kun je niet zakken.
Wendy van Dijk had er ooit een uitspraak voor, en ook al vind ik haar zelf helemaal niks, ik was en ben het daarin nog steeds met haar eens. Ze zei: "Ik moet mijn eigen emoties scheiden van wat goed is voor het kind."
Aka haar kind moet niet het slachtoffer worden van de pijn tussen de ouders.
pi_67584075
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

26 en 27 juni is er afscheidsconcert van Krezip.
Hmmm...ik hoorde recent over een concert, dacht ik toch, wat moest plaatsvinden zo rond de uitegerekende datum. Dacht er nog aan dat dat wel heel spannend ging worden.
Aan de andere kant: kan me ook niet heel goed voorstellen dat je het risico neemt en überhaupt nog een concert plant rond je uitgerekende datum. 'K zal me wel vergissen.
pi_67584551
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:12 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Hmmm...ik hoorde recent over een concert, dacht ik toch, wat moest plaatsvinden zo rond de uitegerekende datum. Dacht er nog aan dat dat wel heel spannend ging worden.
Aan de andere kant: kan me ook niet heel goed voorstellen dat je het risico neemt en überhaupt nog een concert plant rond je uitgerekende datum. 'K zal me wel vergissen.
Ze was pas nog wel bij die harpenuitreiking, misschien bedoelde je die?
And you know I might
  † In Memoriam † dinsdag 31 maart 2009 @ 17:53:22 #130
43556 miss_dynastie
pi_67585402
Satyana? Oh my
  woensdag 1 april 2009 @ 20:14:15 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_67624113
miskraam voor katja schuurman?
of heel misplaatste 1 april grap?

http://www.nujij.nl/schok(...)skraam.5254939.lynkx
pi_67624675
Scott Wolf (Party of Five, Everwood etc) is vader geworden
quote:
Actor Scott Wolf is a dad! The proud papa and his wife, Real World: New Orleans alum Kelley, welcomed their first child Sunday, March 22nd, the couple reveal. Baby boy Jackson Kayse Wolf weighed in at 7 lbs. “Kelley and I are having the time of our lives,” Scott shares.

“Words can’t describe the love we have for our son Jackson. He is the most fun person we have ever met, and we feel so lucky he has joined our family.”

The pregnancy was announced in November, with Scott revealing that baby-on-the-way was a boy. Later that month, Scott dished on Kelley’s pregnancy, saying “the whole nine-month business seems way too long!” In February, the expectant mama showed off her burgeoning belly while out hitting the shops with Scott.
And you know I might
pi_67625390
Taye Diggs (Private Practice) en zijn vrouw verwachten een kindje.
quote:
There’s a baby on the way later this year for Private Practice’s Taye Diggs and his wife, Broadway star Idina Menzel! The news comes as no surprise as both Taye and Idina have talked about about their desire to start a family.

The Tony-award winning actress revealed that children were “definitely in the plans” after promotion for her third album was over. “I’ll settle down and start popping out some babies,” she said at the time. She noted that Taye was ready for kids “the day I met him. He’s always wanted kids. He grew up with four younger brothers and sisters, so he’s very comfortable around children.”

Taye, 38, and Idina, 37, were married January 11, 2003 after having dated for seven years. The pair met after having co-starred in the Broadway production of Rent.
And you know I might
  woensdag 1 april 2009 @ 20:54:13 #134
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_67625559
'Katja heeft miskraam gehad'
Uitgegeven: 1 april 2009 20:02
Laatst gewijzigd: 1 april 2009 20:01

HILVERSUM - Katja Schuurman en Thijs Römer hebben dinsdag een miskraam gehad. Dat zei Albert Verlinde woensdag in de uitzending van RTL Boulevard.

De showbizzkenner kwam vorige week met het nieuws over de zwangerschap naar buiten.

Het paar wilde het nieuws eigenlijk nog voor zich houden omdat de actrice nog niet drie maanden zwanger was.

Volgens RTL Boulevard werd het koppel na de bekendmaking overladen met felicitaties.

Nu willen Katja en Thijs met rust worden gelaten
pi_67631419
Mocht het waar zijn, wat onwijs klote voor ze
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67640186
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 10:32 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Wat leuk! Alyson en Alexis waren geweldig in Buffy en Angel!
Alleen die naam.. Satyana...
pi_67669958
Max van Charlie Sheen en vrouw ligt nog in het ziekenhuis, hij is te weinig aangekomen en het gerucht gaat dat hij een hartprobleem heeft
quote:
Max Sheen Remains Hospitalized, Charlie Confirms
Tags: Dads, Health, Multiples, Parenting
Sara Jaye Weiss/Startraks
In a statement issued this afternoon a rep for Charlie Sheen confirmed reports that the Two and a Half Men star’s 2 ½-week-old son Max remains hospitalized. The reason behind his extended stay is not a heart condition as had been rumored, however, but is instead because he has not gained enough weight to be safely discharged.

“Max is expected to reach the weight requirement shortly and will join his brother at home. The Sheens appreciate the outpouring of concern but have assured everyone that both Bob and Max are fine.”

Charlie noted that difficulty gaining weight “is very common among infants who were born before reaching full term;” Max and his fraternal twin Bob were born six weeks prematurely on March 14th. The 43-year-old actor went on to joke,

“I know a lot of people are not fond of hospital food. I just didn’t realize they that started so young.”

Max and Bob are the first children together for Charlie and his wife Brooke Mueller Sheen. Charlie is already dad to Sam, 5 and Lola Rose, 3 ½, with ex-wife Denise Richards, and 24-year-old Cassandra from a previous relationship.
quote:
Max Does Have A Heart Condition
Filed under: Baby Blabber > Charlie Sheen > Sad Sad

So now Entertainment Tonight is re-confirming that little Max does have a heart condition, but remains hospitalized for his low birth weight.

How sad!

A rep for dad Charlie Sheen and his wife Brooke Mueler-Sheen said, "The Sheen's appreciate the outpouring of concern but have assured everyone that both Bob and Max are fine."
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:46:47 #138
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_67673592
Denk dat dit ook wel hier kan:

Adoptie Madonna gaat niet door
Uitgegeven: 3 april 2009 11:16
Laatst gewijzigd: 3 april 2009 11:28

LILONGWE - De Amerikaanse zangeres Madonna mag geen tweede kind adopteren uit Malawi. Dat heeft een rechtbank in het Afrikaanse land vrijdag bepaald, aldus bronnen bij de rechtbank.

Het is niet bekend of de popzangeres in beroep gaat tegen het besluit.

Mensenrechtengroeperingen beschuldigden de regering van Malawi ervan Madonna een voorkeursbehandeling te geven. Volgens critici negeerden de autoriteiten een wet die het buitenlanders verbiedt kinderen te adopteren.

Steunen

Donderdag liet de minister van Informatie nog weten de adoptie te steunen. ''Madonna is goed voor ons geweest. Ze steunt meer dan 25.000 weeskinderen in het land en heeft bewezen dat ze kan zorgen voor David'', zei minister Patricia Kaliati donderdag.

''Weinig rijke en beroemde mensen nemen de tijd om helemaal naar Malawi te vliegen om onze kinderen te ondersteunen. We ondersteunen haar adoptieproces'', aldus Kaliati.

bron
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:53:01 #139
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_67673809
Jamie Oliver en vrouw Jools hebben weer een dochter gekregen en ze zijn in de bloemennamen gebleven: Petal (bloemblaadje) Blossom Rainbow. Zusje van Poppy Honey en Daisy Boo.

bron

You cheated on me with choreography.
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:37:21 #140
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67675262
Wat een namen.. Ik vind Jamie leuk hoor, maar t gaat wel ver. Mja, moeten hij en z'n vrouw weten he. En dan drie meiden
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_67675287
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:53 schreef Malahide het volgende:
Jamie Oliver en vrouw Jools hebben weer een dochter gekregen en ze zijn in de bloemennamen gebleven: Petal (bloemblaadje) Blossom Rainbow. Zusje van Poppy Honey en Daisy Boo.

bron

[ afbeelding ]
Leuk dat ze weer een meisje hebben, maar wat een naam
And you know I might
pi_67680045
idd geen leuke naam..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67680474
De kinderen hebben echt sneue namen
Maar ja, celeberties en namen voor hun kinderen
pi_67681372
Die kleding die die meisjes ook aanhebben :|.
Daisy op zichzelf is nog wel een (leuke) normale naam toch? Maar regenboogje is echt weer zo 'apart'.
pi_67684446
Ze kunnen de dochters van Bob Geldof en Paula Yates wel een handje geven, die hadden er ook zo'n handje van om hun dochters van die 'aparte' namen te geven.
Afhankelijk van je eigenwaarde zul je je later schamen voor je naam of er juist trots op zijn. Mijn dochter zou zo'n naam never nooit krijgen, dat staat vast.
pi_67686845
Eerste foto is er al:

Ze zien er gelukkig uit
And you know I might
  zaterdag 4 april 2009 @ 11:36:58 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67700046
Zit er nog een in ofzo ?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 4 april 2009 @ 12:00:13 #148
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_67700497
Nou ja, ze is om 2 uur afgelopen nacht bevallen he.
Volgens mij is je buik dan nog niet teruggerekt.

Vanuit een betere hoek.

Dat ze zich in die broek heeft gehesen zeg.
  zaterdag 4 april 2009 @ 13:11:12 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_67701928
Meestal slinkt je buik dan wel een beetje. Dus ik ben het wel eens met vivi.
  zaterdag 4 april 2009 @ 13:12:15 #150
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_67701954
Hoewel die strakke broek wel de hele blub naar boven zal duwen denk ik.
  † In Memoriam † zaterdag 4 april 2009 @ 16:35:24 #151
37843 lady-wrb
kortaf
pi_67706160
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:53 schreef Malahide het volgende:

bron

[ afbeelding ]
wat hebben die kinderen grote voeten
  zaterdag 4 april 2009 @ 17:18:51 #152
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_67707177
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:12 schreef amaranta het volgende:
Hoewel die strakke broek wel de hele blub naar boven zal duwen denk ik.
Dat denk ik ook ja. Had beter een wat lossere broek ofzo kunnen zijn......
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  maandag 6 april 2009 @ 20:29:53 #153
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_67771797

Het zwangere buikje van Nicole Richie
  maandag 6 april 2009 @ 22:21:52 #154
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_67776887
AMSTERDAM - Ex-Gouden Kooi bewoner Brian Kubatz en zijn vriendin Tamara zijn vijf weken eerder dan verwacht de trotse ouders geworden van een zoon. 'Hij heet Kairo Makani Jimmy', vertelt hij blij. 'De eerste twee namen betekenen 'overwinnende wind'. En hij is nu al bezig met het overwinnen van zijn eerste strijd: hij moet de komende weken aansterken in de couveuse.'
Afgelopen nacht werd in het ziekenhuis met spoed overgegaan tot het uitvoeren van een keizersnede. 'Tamara bleek een superhoge bloeddruk te hebben. Daarom hebben ze Kairo snel gehaald. Nu gaat alles goed met Tamara en de kleine.'

Hij vervolgt: 'Ik ben trots en gelukkig. Na alle ellende die ik door die aangifte van mishandeling door mijn ex Amanda heb gehad, is de zon voor mij weer gaan schijnen. Eerst sprak de rechter mij vrij van al haar aantijgingen. En nu heb ik ook nog eens een prachtige zoon gekregen. Mijn geluk kan niet meer stuk
pi_67798853
Over die naam Bing van Claudia de Breij, zelf heeft ze gezegd dat zij en haar vrouw zo fan zijn van Kate Bush, dat ze iets van haar of haar liedjes in hun babynaam wilden. ze kregen een jongetje, en een van de liedjes van Kate Bush ging over Bing Crosby, dus noemden ze het jongetje Bing. (dat werd op de radio verteld toen het kindje geboren was...)
pi_67798998
quote:
LONDEN - De Britse zanger Gareth Gates (24) is vader geworden van een dochter: Missy. Dat meldde de site van de BBC dinsdag. Suzanne Mole (33), de vrouw van Gates, bracht het meisje maandag ter wereld.
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:40:43 #157
124676 RobertoCarlos
pi_67808992
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:49 schreef Lovechild het volgende:

[..]LONDEN - De Britse zanger Gareth Gates (24) is vader geworden van een dochter: Missy. Dat meldde de site van de BBC dinsdag. Suzanne Mole (33), de vrouw van Gates, bracht het meisje maandag ter wereld.
Treurig zeg, zo'n vrouw die het met een 10 jaar jongere ... jongen doet
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:49:09 #158
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_67809300
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

En wat is daar precies treurig aan? Het feit dat ze misschien wel gelukkig zijn met elkaar?

dinsdag 7 april 2009 @ 21:59:17 #159
124676 RobertoCarlos
pi_67809688
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

En wat is daar precies treurig aan? Het feit dat ze misschien wel gelukkig zijn met elkaar?

Belachelijk groot leeftijdsverschil natuurlijk
pi_67809721
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Belachelijk groot leeftijdsverschil natuurlijk
tja tis maar hoe je het bekijkt..

dus een 50 jarige vent met een vrouw van 40 is ook belachelijk groot? Of kan dat dan weer wel?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:49:37 #161
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_67814149
quote:

[..]

Waar slaat dat nou weer op
Andersom mag wel???
pi_67828543
Vrouw van Wayne Rooney (voetballer) is zwanger.
quote:
After weeks of rumors, Coleen Rooney has confirmed to OK! UK she is expecting a baby with her footballer husband Wayne Rooney. “It’s true,” she beams. “I’m pregnant!”

“It’s the most brilliant news and, along with marrying Wayne, the best thing that’s ever happened to me. It’s something we both wanted and we feel incredibly lucky and happy.”

The couple haven’t learned yet whether baby-on-the-way is a boy or girl, and according to Coleen the answer is irrelevant. “We really don’t mind as long as he or she is healthy and grows up happy,” she says. Preparing herself for a pregnancy in the public eye, Coleen expressed disappointment that her happy news was leaked to the press before she and Wayne were ready.

“Pregnancy is a miracle, but it’s still in the early stages. I really want to be able to keep as quiet and as calm as possible for the sake of our baby. I just hope that photographers will give me a bit of peace and privacy in the months ahead. I don’t think that’s too much for any expectant mum to ask.”

Baby-on-the-way is due in October. Coleen and Wayne, both 23, were married in June.
And you know I might
  woensdag 8 april 2009 @ 14:22:14 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67828622
quote:

Als je wist hoe haar jeugd was, zou je niet zo praten!
pi_67829147
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

!
And you know I might
  woensdag 8 april 2009 @ 16:38:49 #165
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_67833680
quote:

[..]

pi_67838378
Bronx Mowgli Wentz

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_67846472
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:11 schreef ChatGirl het volgende:
Bronx Mowgli Wentz

[ afbeelding ]
Plaatje doet het niet en je zit in het verkeerde topic
And you know I might
  donderdag 9 april 2009 @ 10:56:25 #168
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_67856539
Klaas Jan Huntelaar is papa geworden van een zoon, Seb.
quote:
do 09 apr 2009, 10:42

Klaas-Jan Huntelaar vader
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar (25) is voor het eerst vader geworden. In Madrid is zijn vriendin Maddy bevallen van een jongetje: Seb.

Dit heeft de manager van de Real Madrid-speler bevestigd.
Klaas-Jan en Maddy wonen sinds december in Spanje. Kort voor hun vertrek maakte het stel bekend een kindje te verwachten. "We kunnen ons geluk niet op", aldus Maddy toen.
Het tweetal is al ruim acht jaar samen.
Bron: telegraaf.nl

Edit: volledige berichtgeving ingevoegd
Fok!bejaarde
pi_67858292
acht jaar samen! Wauw...
pi_67869021
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]

Wat een rare naam Zeker afgekort van Sebastiaan of zo.
And you know I might
  donderdag 9 april 2009 @ 17:11:58 #171
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_67869594
Volgens babynamen.nl is het de Zwitserse verkorting van Jozef.
Fok!bejaarde
pi_67889723
Sarah Michelle Gellar is zwanger'

Uitgegeven: 10 april 2009 10:40
Laatst gewijzigd: 10 april 2009 10:42

LOS ANGELES - Acteurs Sarah Michelle Gellar en Freddie Prinze Jr. worden ouders. Gellar zou in de herfst zijn uitgerekend van haar eerste kind.

Dat meldt het Amerikaanse showbizzblad People. Het paar is ruim zes jaar getrouwd.

De 31-jarige Gellar is vooral bekend van de tv-serie Buffy the Vampire Slayer en films als I Know what You Did Last Summer en Cruel Intentions.

De 33-jarige Prinze Jr. speelde eveneens in I Know what You Did Last Summer en speelde ook met zijn vrouw in Scooby-Doo.

Bovendien waren ze samen te horen in de animatiefilm Happily N'Ever After.
  vrijdag 10 april 2009 @ 11:39:46 #173
124676 RobertoCarlos
pi_67891127
quote:

[..]

Boehoe, ik heb een moeilijke jeugd gehad. Boehoe, daarom heb ik trauma's en misgun ik iemand iets.
Boehoe, maar dat is niet mijn schuld, want ik heb die moeilijke jeugd gehad en daarvan ben ik nu, als volwassene, nog steeds een slaaf.

vrijdag 10 april 2009 @ 11:43:58 #174
124676 RobertoCarlos
pi_67891249
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]

Scoort goed de laatste tijd! Vandaar dat ie zo goed speelt...
pi_67892433
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Boehoe, ik heb een moeilijke jeugd gehad. Boehoe, daarom heb ik trauma's en misgun ik iemand iets.
Boehoe, maar dat is niet mijn schuld, want ik heb die moeilijke jeugd gehad en daarvan ben ik nu, als volwassene, nog steeds een slaaf.

Zo verweet de pot de ketel...
  vrijdag 10 april 2009 @ 13:02:45 #176
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67893627
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:00 schreef Vlindur het volgende:
Sarah Michelle Gellar is zwanger'

Uitgegeven: 10 april 2009 10:40
Laatst gewijzigd: 10 april 2009 10:42

LOS ANGELES - Acteurs Sarah Michelle Gellar en Freddie Prinze Jr. worden ouders. Gellar zou in de herfst zijn uitgerekend van haar eerste kind.

Dat meldt het Amerikaanse showbizzblad People. Het paar is ruim zes jaar getrouwd.

De 31-jarige Gellar is vooral bekend van de tv-serie Buffy the Vampire Slayer en films als I Know what You Did Last Summer en Cruel Intentions.

De 33-jarige Prinze Jr. speelde eveneens in I Know what You Did Last Summer en speelde ook met zijn vrouw in Scooby-Doo.

Bovendien waren ze samen te horen in de animatiefilm Happily N'Ever After.
Ahhwww wat leukkk!! Ik vind dat zo'n leuk stel
pi_67904949
quote:

[..]

Wat voor drugs gebruik jij? Je loopt jezelf zo onwijs tegen te spreken in dit topic, dat het niet anders kan dan dat je wat geslikt hebt.
And you know I might
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:01:21 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67905286
quote:

Na-apert!
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:

vrijdag 10 april 2009 @ 20:01:33 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67905291
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef rena het volgende:

[..]

Wat een rare naam Zeker afgekort van Sebastiaan of zo.
Ik vind het een hele leuke naam .
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:02:49 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67905339
Een Buffy Baby!!!
  vrijdag 10 april 2009 @ 22:27:21 #181
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67910898
Heej waarom las ik hier nog niet mee
Saartje
  † In Memoriam † zaterdag 11 april 2009 @ 19:54:51 #182
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_67931870
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Na-apert!
[..]

!
pi_67932071
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Na-apert!
[..]

Daarom reageerde ik ook al op zijn uitspraak met "Zo verweet de pot de ketel". Op de vorige pagina loopt-ie nog het tegenovergestelde te blaten en nu zou hij ineens de moraalridder zijn...
Gaat henen zeg.
  zaterdag 11 april 2009 @ 21:16:36 #184
124676 RobertoCarlos
pi_67934394
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Daarom reageerde ik ook al op zijn uitspraak met "Zo verweet de pot de ketel". Op de vorige pagina loopt-ie nog het tegenovergestelde te blaten en nu zou hij ineens de moraalridder zijn...
Gaat henen zeg.
Wtf, waar heb jij het over? Ken je me persoonlijk of zo?
pi_67934942
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ja.
And you know I might
pi_67935762
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Kijk eens goed naar je uitspraken op de vorige pagina, jongen. En dan naar je reactie van gisteren om 11:39. Staat zo haaks op elkaar als wat.
Of heb je ineens het licht gezien?
  zondag 12 april 2009 @ 22:21:42 #187
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_67962242
quote:
ACHEL - De 31-jarige Pieter van den Hoogenband wordt opnieuw vader. In kleine kring was al een tijdje bekend dat zijn vrouw Minouche Smit zwanger was van hun tweede kind.

Hoewel de zwangerschap niet geheim werd gehouden, zijn Pieter en echtgenote Minouche wel terughoudend geweest met het bekendmaken van de zwangerschap.

Net als bij de zwangerschap van dochter Daphne heeft men gewacht met het vertellen tot de eerste risicovolle maanden van de zwangerschap voorbij waren. Dochter Daphne werd in de zomer van 2007 geboren.
pi_67971029
Nicole Richie

dinsdag 14 april 2009 @ 00:29:36 #189
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67992972
Ohh die jurk staat haar echt super zo..
pi_67995542
Josh Holloway is vader geworden van een dochter
quote:
Lost star Josh Holloway is a proud new papa! Wife Yessica delivered the couple’s first child — a daughter named Java Kumala Holloway – on April 9 in Oahu, where the hit show is filmed. A source close to the 39-year-old actor confirmed the news exclusively to PEOPLE, adding:

“Dad and mom are absolutely thrilled. Everyone’s happy and healthy.”

Josh and Yessica were married in 2004; The pregnancy was announced in December.
And you know I might
pi_67995601
En Jason Priestley wordt weer vader.
quote:
After showing off a burgeoning bump over the weekend, Naomi Lowde and her husband Jason Priestley have revealed that they are indeed expecting another baby. Their rep confirmed the happy news to usmagazine.com.

While no due date is given for baby-on-the-way, he or she will be the second child for the couple, who welcomed daughter Ava Veronica, 21 months, in 2007. Naomi, a makeup artist, and Jason, 39, were married in 2005.
And you know I might
  woensdag 15 april 2009 @ 11:17:50 #192
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_68033980
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:13 schreef Pastry het volgende:
Nicole Richie

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi!!
pi_68050435
quote:
'Heidi Klum zwanger van vierde kind'
Uitgegeven: 15 april 2009 19:18
Laatst gewijzigd: 15 april 2009 19:18

AMSTERDAM - Heidi Klum is weer zwanger. Dat meldt het Amerikaanse tijschrift InTouch. Op internet zouden schetsen van nieuwe avondjurken voor het supermodel zijn verschenen, waarin duidelijk rekening werd gehouden met een groeiende buik van Klum.

De plaatjes werden echter al weer snel van internet verwijderd.

Het zou de vierde zwangerschap zijn voor de 35-jarige blondine. De Project Catwalk-presentatrice heeft twee kinderen met zanger Seal, Henry (3) en Johan (2).

De 46-jarige artiest heeft ook haar dochter Leni (4) geadopteerd, die de Duitse schone kreeg met Formule 1-baas Flavio Briatore.

Volgens een bron zou Klum vier maanden zwanger zijn. De geruchten zijn niet bevestigd.
bron: nu.nl
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 16 april 2009 @ 14:25:02 #194
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_68072150
quote:
Babyfoto Jacqueline Govaert
De bijna ex-zangeres van Krezip, Jacqueline Govaert, heeft de eerste foto van haar pasgeboren zoontje Billie vrij gegeven. En met een goeie hanenkam lijkt kleine Billie al een echte rocker.

Billie werd donderdag 26 maart geboren en maakt het sindsdien prima. Hij is het eerste kindje van Jacqueline en haar vriend Ivo.

Niet alleen met zoonlief gaat het goed, ook de laatste single van Krezip, Sweet Goodbyes, gaat lekker. Momenteel is het de meest gedraaide plaat op de Nederlandse radiozenders en staat de single op de tweede plek in de muziekcharts.
Bron: RTL Boulevard.
Fok!bejaarde
  donderdag 16 april 2009 @ 16:36:47 #195
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_68076835
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:25 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Wat een mooiert!
  donderdag 16 april 2009 @ 17:59:50 #196
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_68079980
15 april 2009
Nog meer babygeluk voor Emile Ratelband. Moon, de vrouw van Ratelband is nog maar net bevallen, maar de motivatietrainer zegt nu alweer dat hij binnenkort weer vader wordt. Hij heeft het er met Moon over gehad en zij zou het ook heel graag willen. Waarschijnlijk kunnen we al heel snel op een nieuwe zwangerschap rekenen, want Moon wil de kinderen graag snel achter elkaar.

bron : http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=68975

Is hij nou echt zo dom?
To infinity…and beyond!
pi_68080492
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:25 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Aah, wat een dropje!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68080555
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:59 schreef ivetje het volgende:
15 april 2009
Nog meer babygeluk voor Emile Ratelband. Moon, de vrouw van Ratelband is nog maar net bevallen, maar de motivatietrainer zegt nu alweer dat hij binnenkort weer vader wordt. Hij heeft het er met Moon over gehad en zij zou het ook heel graag willen. Waarschijnlijk kunnen we al heel snel op een nieuwe zwangerschap rekenen, want Moon wil de kinderen graag snel achter elkaar.

bron : http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=68975

Is hij nou echt zo dom?

Jezus tering, die doet ook niks anders dan voortplanten he?
  donderdag 16 april 2009 @ 19:16:01 #199
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_68082532
Tis bij de konijnen af in huize Ratelband
  donderdag 16 april 2009 @ 22:18:00 #200
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_68089291
Emile Ratelband heeft een eigen topic. Kunnen we hier niet verschoond blijven van die draak met zijn ideeën?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')