wat hebben die kinderen grote voetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:53 schreef Malahide het volgende:
Jamie Oliver en vrouw Jools hebben weer een dochter gekregen en ze zijn in de bloemennamen gebleven: Petal (bloemblaadje) Blossom Rainbow. Zusje van Poppy Honey en Daisy Boo.
bron
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook ja. Had beter een wat lossere broek ofzo kunnen zijn......quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:12 schreef amaranta het volgende:
Hoewel die strakke broek wel de hele blub naar boven zal duwen denk ik.
quote:LONDEN - De Britse zanger Gareth Gates (24) is vader geworden van een dochter: Missy. Dat meldde de site van de BBC dinsdag. Suzanne Mole (33), de vrouw van Gates, bracht het meisje maandag ter wereld.
Treurig zeg, zo'n vrouw die het met een 10 jaar jongere ... jongen doetquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:49 schreef Lovechild het volgende:
[..]LONDEN - De Britse zanger Gareth Gates (24) is vader geworden van een dochter: Missy. Dat meldde de site van de BBC dinsdag. Suzanne Mole (33), de vrouw van Gates, bracht het meisje maandag ter wereld.
En wat is daar precies treurig aan? Het feit dat ze misschien wel gelukkig zijn met elkaar?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Treurig zeg, zo'n vrouw die het met een 10 jaar jongere ... jongen doet
Belachelijk groot leeftijdsverschil natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En wat is daar precies treurig aan? Het feit dat ze misschien wel gelukkig zijn met elkaar?
tja tis maar hoe je het bekijkt..quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Belachelijk groot leeftijdsverschil natuurlijk
Waar slaat dat nou weer opquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
quote:After weeks of rumors, Coleen Rooney has confirmed to OK! UK she is expecting a baby with her footballer husband Wayne Rooney. “It’s true,” she beams. “I’m pregnant!”
“It’s the most brilliant news and, along with marrying Wayne, the best thing that’s ever happened to me. It’s something we both wanted and we feel incredibly lucky and happy.”
The couple haven’t learned yet whether baby-on-the-way is a boy or girl, and according to Coleen the answer is irrelevant. “We really don’t mind as long as he or she is healthy and grows up happy,” she says. Preparing herself for a pregnancy in the public eye, Coleen expressed disappointment that her happy news was leaked to the press before she and Wayne were ready.
“Pregnancy is a miracle, but it’s still in the early stages. I really want to be able to keep as quiet and as calm as possible for the sake of our baby. I just hope that photographers will give me a bit of peace and privacy in the months ahead. I don’t think that’s too much for any expectant mum to ask.”
Baby-on-the-way is due in October. Coleen and Wayne, both 23, were married in June.
Als je wist hoe haar jeugd was, zou je niet zo praten!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je wist hoe haar jeugd was, zou je niet zo praten!
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet en je zit in het verkeerde topicquote:
Bron: telegraaf.nlquote:do 09 apr 2009, 10:42
Klaas-Jan Huntelaar vader
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar (25) is voor het eerst vader geworden. In Madrid is zijn vriendin Maddy bevallen van een jongetje: Seb.
Dit heeft de manager van de Real Madrid-speler bevestigd.
Klaas-Jan en Maddy wonen sinds december in Spanje. Kort voor hun vertrek maakte het stel bekend een kindje te verwachten. "We kunnen ons geluk niet op", aldus Maddy toen.
Het tweetal is al ruim acht jaar samen.
Wat een rare naamquote:Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef Anosmie het volgende:
Klaas Jan Huntelaar is papa geworden van een zoon, Seb.
[..]
Bron: telegraaf.nl
Edit: volledige berichtgeving ingevoegd
Dat vind ik altijd zulke bull.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Scoort goed de laatste tijd!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef Anosmie het volgende:
Klaas Jan Huntelaar is papa geworden van een zoon, Seb.
[..]
Bron: telegraaf.nl
Edit: volledige berichtgeving ingevoegd
Zo verweet de pot de ketel...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zulke bull.![]()
Boehoe, ik heb een moeilijke jeugd gehad. Boehoe, daarom heb ik trauma's en misgun ik iemand iets.
Boehoe, maar dat is niet mijn schuld, want ik heb die moeilijke jeugd gehad en daarvan ben ik nu, als volwassene, nog steeds een slaaf.
Vervelend dat ze schijnbaar een rotjeugd heeft gehad, maar dat ze zich daardoor nu nog laat leiden in het maken van dit soort beslissingen, daar heb ik geen begrip voor.
Ahhwww wat leukkk!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:00 schreef Vlindur het volgende:
Sarah Michelle Gellar is zwanger'
Uitgegeven: 10 april 2009 10:40
Laatst gewijzigd: 10 april 2009 10:42
LOS ANGELES - Acteurs Sarah Michelle Gellar en Freddie Prinze Jr. worden ouders. Gellar zou in de herfst zijn uitgerekend van haar eerste kind.
Dat meldt het Amerikaanse showbizzblad People. Het paar is ruim zes jaar getrouwd.
De 31-jarige Gellar is vooral bekend van de tv-serie Buffy the Vampire Slayer en films als I Know what You Did Last Summer en Cruel Intentions.
De 33-jarige Prinze Jr. speelde eveneens in I Know what You Did Last Summer en speelde ook met zijn vrouw in Scooby-Doo.
Bovendien waren ze samen te horen in de animatiefilm Happily N'Ever After.
Wat voor drugs gebruik jij? Je loopt jezelf zo onwijs tegen te spreken in dit topic, dat het niet anders kan dan dat je wat geslikt hebt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Boehoe, ik heb een moeilijke jeugd gehad. Boehoe, daarom heb ik trauma's en misgun ik iemand iets.
Boehoe, maar dat is niet mijn schuld, want ik heb die moeilijke jeugd gehad en daarvan ben ik nu, als volwassene, nog steeds een slaaf.
Vervelend dat ze schijnbaar een rotjeugd heeft gehad, maar dat ze zich daardoor nu nog laat leiden in het maken van dit soort beslissingen, daar heb ik geen begrip voor.
Na-apert!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
Dat vind ik altijd zulke bull.
Boehoe, ik heb een moeilijke jeugd gehad. Boehoe, daarom heb ik trauma's en misgun ik mijn ex de wetenschap dat hij een zoon heeft. Boehoe, maar dat is niet mijn schuld, want ik heb die moeilijke jeugd gehad en daarvan ben ik nu, als volwassene, nog steeds een slaaf.
Ik vind het een hele leuke naamquote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een rare naamZeker afgekort van Sebastiaan of zo.
quote:
Daarom reageerde ik ook al op zijn uitspraak met "Zo verweet de pot de ketel". Op de vorige pagina loopt-ie nog het tegenovergestelde te blaten en nu zou hij ineens de moraalridder zijn...quote:
Wtf, waar heb jij het over? Ken je me persoonlijk of zo?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Daarom reageerde ik ook al op zijn uitspraak met "Zo verweet de pot de ketel". Op de vorige pagina loopt-ie nog het tegenovergestelde te blaten en nu zou hij ineens de moraalridder zijn...
Gaat henen zeg.
Ja.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wtf, waar heb jij het over? Ken je me persoonlijk of zo?
Kijk eens goed naar je uitspraken op de vorige pagina, jongen. En dan naar je reactie van gisteren om 11:39. Staat zo haaks op elkaar als wat.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wtf, waar heb jij het over? Ken je me persoonlijk of zo?
quote:ACHEL - De 31-jarige Pieter van den Hoogenband wordt opnieuw vader. In kleine kring was al een tijdje bekend dat zijn vrouw Minouche Smit zwanger was van hun tweede kind.
Hoewel de zwangerschap niet geheim werd gehouden, zijn Pieter en echtgenote Minouche wel terughoudend geweest met het bekendmaken van de zwangerschap.
Net als bij de zwangerschap van dochter Daphne heeft men gewacht met het vertellen tot de eerste risicovolle maanden van de zwangerschap voorbij waren. Dochter Daphne werd in de zomer van 2007 geboren.
quote:Lost star Josh Holloway is a proud new papa! Wife Yessica delivered the couple’s first child — a daughter named Java Kumala Holloway – on April 9 in Oahu, where the hit show is filmed. A source close to the 39-year-old actor confirmed the news exclusively to PEOPLE, adding:
“Dad and mom are absolutely thrilled. Everyone’s happy and healthy.”
Josh and Yessica were married in 2004; The pregnancy was announced in December.
quote:After showing off a burgeoning bump over the weekend, Naomi Lowde and her husband Jason Priestley have revealed that they are indeed expecting another baby. Their rep confirmed the happy news to usmagazine.com.
While no due date is given for baby-on-the-way, he or she will be the second child for the couple, who welcomed daughter Ava Veronica, 21 months, in 2007. Naomi, a makeup artist, and Jason, 39, were married in 2005.
Mooi!!quote:Op maandag 13 april 2009 11:13 schreef Pastry het volgende:
Nicole Richie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: nu.nlquote:'Heidi Klum zwanger van vierde kind'
Uitgegeven: 15 april 2009 19:18
Laatst gewijzigd: 15 april 2009 19:18
AMSTERDAM - Heidi Klum is weer zwanger. Dat meldt het Amerikaanse tijschrift InTouch. Op internet zouden schetsen van nieuwe avondjurken voor het supermodel zijn verschenen, waarin duidelijk rekening werd gehouden met een groeiende buik van Klum.
De plaatjes werden echter al weer snel van internet verwijderd.
Het zou de vierde zwangerschap zijn voor de 35-jarige blondine. De Project Catwalk-presentatrice heeft twee kinderen met zanger Seal, Henry (3) en Johan (2).
De 46-jarige artiest heeft ook haar dochter Leni (4) geadopteerd, die de Duitse schone kreeg met Formule 1-baas Flavio Briatore.
Volgens een bron zou Klum vier maanden zwanger zijn. De geruchten zijn niet bevestigd.
Bron: RTL Boulevard.quote:Babyfoto Jacqueline Govaert
De bijna ex-zangeres van Krezip, Jacqueline Govaert, heeft de eerste foto van haar pasgeboren zoontje Billie vrij gegeven. En met een goeie hanenkam lijkt kleine Billie al een echte rocker.
Billie werd donderdag 26 maart geboren en maakt het sindsdien prima. Hij is het eerste kindje van Jacqueline en haar vriend Ivo.
Niet alleen met zoonlief gaat het goed, ook de laatste single van Krezip, Sweet Goodbyes, gaat lekker. Momenteel is het de meest gedraaide plaat op de Nederlandse radiozenders en staat de single op de tweede plek in de muziekcharts.
Aah, wat een dropje!quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:59 schreef ivetje het volgende:
15 april 2009
Nog meer babygeluk voor Emile Ratelband. Moon, de vrouw van Ratelband is nog maar net bevallen, maar de motivatietrainer zegt nu alweer dat hij binnenkort weer vader wordt. Hij heeft het er met Moon over gehad en zij zou het ook heel graag willen. Waarschijnlijk kunnen we al heel snel op een nieuwe zwangerschap rekenen, want Moon wil de kinderen graag snel achter elkaar.
bron : http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=68975
Is hij nou echt zo dom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |