wat hebben die kinderen grote voetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:53 schreef Malahide het volgende:
Jamie Oliver en vrouw Jools hebben weer een dochter gekregen en ze zijn in de bloemennamen gebleven: Petal (bloemblaadje) Blossom Rainbow. Zusje van Poppy Honey en Daisy Boo.
bron
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook ja. Had beter een wat lossere broek ofzo kunnen zijn......quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:12 schreef amaranta het volgende:
Hoewel die strakke broek wel de hele blub naar boven zal duwen denk ik.
quote:LONDEN - De Britse zanger Gareth Gates (24) is vader geworden van een dochter: Missy. Dat meldde de site van de BBC dinsdag. Suzanne Mole (33), de vrouw van Gates, bracht het meisje maandag ter wereld.
Treurig zeg, zo'n vrouw die het met een 10 jaar jongere ... jongen doetquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:49 schreef Lovechild het volgende:
[..]LONDEN - De Britse zanger Gareth Gates (24) is vader geworden van een dochter: Missy. Dat meldde de site van de BBC dinsdag. Suzanne Mole (33), de vrouw van Gates, bracht het meisje maandag ter wereld.
En wat is daar precies treurig aan? Het feit dat ze misschien wel gelukkig zijn met elkaar?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Treurig zeg, zo'n vrouw die het met een 10 jaar jongere ... jongen doet
Belachelijk groot leeftijdsverschil natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En wat is daar precies treurig aan? Het feit dat ze misschien wel gelukkig zijn met elkaar?
tja tis maar hoe je het bekijkt..quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Belachelijk groot leeftijdsverschil natuurlijk
Waar slaat dat nou weer opquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
quote:After weeks of rumors, Coleen Rooney has confirmed to OK! UK she is expecting a baby with her footballer husband Wayne Rooney. “It’s true,” she beams. “I’m pregnant!”
“It’s the most brilliant news and, along with marrying Wayne, the best thing that’s ever happened to me. It’s something we both wanted and we feel incredibly lucky and happy.”
The couple haven’t learned yet whether baby-on-the-way is a boy or girl, and according to Coleen the answer is irrelevant. “We really don’t mind as long as he or she is healthy and grows up happy,” she says. Preparing herself for a pregnancy in the public eye, Coleen expressed disappointment that her happy news was leaked to the press before she and Wayne were ready.
“Pregnancy is a miracle, but it’s still in the early stages. I really want to be able to keep as quiet and as calm as possible for the sake of our baby. I just hope that photographers will give me a bit of peace and privacy in the months ahead. I don’t think that’s too much for any expectant mum to ask.”
Baby-on-the-way is due in October. Coleen and Wayne, both 23, were married in June.
Als je wist hoe haar jeugd was, zou je niet zo praten!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je wist hoe haar jeugd was, zou je niet zo praten!
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet en je zit in het verkeerde topicquote:
Bron: telegraaf.nlquote:do 09 apr 2009, 10:42
Klaas-Jan Huntelaar vader
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar (25) is voor het eerst vader geworden. In Madrid is zijn vriendin Maddy bevallen van een jongetje: Seb.
Dit heeft de manager van de Real Madrid-speler bevestigd.
Klaas-Jan en Maddy wonen sinds december in Spanje. Kort voor hun vertrek maakte het stel bekend een kindje te verwachten. "We kunnen ons geluk niet op", aldus Maddy toen.
Het tweetal is al ruim acht jaar samen.
Wat een rare naamquote:Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef Anosmie het volgende:
Klaas Jan Huntelaar is papa geworden van een zoon, Seb.
[..]
Bron: telegraaf.nl
Edit: volledige berichtgeving ingevoegd
Dat vind ik altijd zulke bull.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Scoort goed de laatste tijd!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef Anosmie het volgende:
Klaas Jan Huntelaar is papa geworden van een zoon, Seb.
[..]
Bron: telegraaf.nl
Edit: volledige berichtgeving ingevoegd
Zo verweet de pot de ketel...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zulke bull.![]()
Boehoe, ik heb een moeilijke jeugd gehad. Boehoe, daarom heb ik trauma's en misgun ik iemand iets.
Boehoe, maar dat is niet mijn schuld, want ik heb die moeilijke jeugd gehad en daarvan ben ik nu, als volwassene, nog steeds een slaaf.
Vervelend dat ze schijnbaar een rotjeugd heeft gehad, maar dat ze zich daardoor nu nog laat leiden in het maken van dit soort beslissingen, daar heb ik geen begrip voor.
Ahhwww wat leukkk!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:00 schreef Vlindur het volgende:
Sarah Michelle Gellar is zwanger'
Uitgegeven: 10 april 2009 10:40
Laatst gewijzigd: 10 april 2009 10:42
LOS ANGELES - Acteurs Sarah Michelle Gellar en Freddie Prinze Jr. worden ouders. Gellar zou in de herfst zijn uitgerekend van haar eerste kind.
Dat meldt het Amerikaanse showbizzblad People. Het paar is ruim zes jaar getrouwd.
De 31-jarige Gellar is vooral bekend van de tv-serie Buffy the Vampire Slayer en films als I Know what You Did Last Summer en Cruel Intentions.
De 33-jarige Prinze Jr. speelde eveneens in I Know what You Did Last Summer en speelde ook met zijn vrouw in Scooby-Doo.
Bovendien waren ze samen te horen in de animatiefilm Happily N'Ever After.
Wat voor drugs gebruik jij? Je loopt jezelf zo onwijs tegen te spreken in dit topic, dat het niet anders kan dan dat je wat geslikt hebt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Boehoe, ik heb een moeilijke jeugd gehad. Boehoe, daarom heb ik trauma's en misgun ik iemand iets.
Boehoe, maar dat is niet mijn schuld, want ik heb die moeilijke jeugd gehad en daarvan ben ik nu, als volwassene, nog steeds een slaaf.
Vervelend dat ze schijnbaar een rotjeugd heeft gehad, maar dat ze zich daardoor nu nog laat leiden in het maken van dit soort beslissingen, daar heb ik geen begrip voor.
Na-apert!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
Dat vind ik altijd zulke bull.
Boehoe, ik heb een moeilijke jeugd gehad. Boehoe, daarom heb ik trauma's en misgun ik mijn ex de wetenschap dat hij een zoon heeft. Boehoe, maar dat is niet mijn schuld, want ik heb die moeilijke jeugd gehad en daarvan ben ik nu, als volwassene, nog steeds een slaaf.
Ik vind het een hele leuke naamquote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een rare naamZeker afgekort van Sebastiaan of zo.
quote:
Daarom reageerde ik ook al op zijn uitspraak met "Zo verweet de pot de ketel". Op de vorige pagina loopt-ie nog het tegenovergestelde te blaten en nu zou hij ineens de moraalridder zijn...quote:
Wtf, waar heb jij het over? Ken je me persoonlijk of zo?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Daarom reageerde ik ook al op zijn uitspraak met "Zo verweet de pot de ketel". Op de vorige pagina loopt-ie nog het tegenovergestelde te blaten en nu zou hij ineens de moraalridder zijn...
Gaat henen zeg.
Ja.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wtf, waar heb jij het over? Ken je me persoonlijk of zo?
Kijk eens goed naar je uitspraken op de vorige pagina, jongen. En dan naar je reactie van gisteren om 11:39. Staat zo haaks op elkaar als wat.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wtf, waar heb jij het over? Ken je me persoonlijk of zo?
quote:ACHEL - De 31-jarige Pieter van den Hoogenband wordt opnieuw vader. In kleine kring was al een tijdje bekend dat zijn vrouw Minouche Smit zwanger was van hun tweede kind.
Hoewel de zwangerschap niet geheim werd gehouden, zijn Pieter en echtgenote Minouche wel terughoudend geweest met het bekendmaken van de zwangerschap.
Net als bij de zwangerschap van dochter Daphne heeft men gewacht met het vertellen tot de eerste risicovolle maanden van de zwangerschap voorbij waren. Dochter Daphne werd in de zomer van 2007 geboren.
quote:Lost star Josh Holloway is a proud new papa! Wife Yessica delivered the couple’s first child — a daughter named Java Kumala Holloway – on April 9 in Oahu, where the hit show is filmed. A source close to the 39-year-old actor confirmed the news exclusively to PEOPLE, adding:
“Dad and mom are absolutely thrilled. Everyone’s happy and healthy.”
Josh and Yessica were married in 2004; The pregnancy was announced in December.
quote:After showing off a burgeoning bump over the weekend, Naomi Lowde and her husband Jason Priestley have revealed that they are indeed expecting another baby. Their rep confirmed the happy news to usmagazine.com.
While no due date is given for baby-on-the-way, he or she will be the second child for the couple, who welcomed daughter Ava Veronica, 21 months, in 2007. Naomi, a makeup artist, and Jason, 39, were married in 2005.
Mooi!!quote:Op maandag 13 april 2009 11:13 schreef Pastry het volgende:
Nicole Richie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: nu.nlquote:'Heidi Klum zwanger van vierde kind'
Uitgegeven: 15 april 2009 19:18
Laatst gewijzigd: 15 april 2009 19:18
AMSTERDAM - Heidi Klum is weer zwanger. Dat meldt het Amerikaanse tijschrift InTouch. Op internet zouden schetsen van nieuwe avondjurken voor het supermodel zijn verschenen, waarin duidelijk rekening werd gehouden met een groeiende buik van Klum.
De plaatjes werden echter al weer snel van internet verwijderd.
Het zou de vierde zwangerschap zijn voor de 35-jarige blondine. De Project Catwalk-presentatrice heeft twee kinderen met zanger Seal, Henry (3) en Johan (2).
De 46-jarige artiest heeft ook haar dochter Leni (4) geadopteerd, die de Duitse schone kreeg met Formule 1-baas Flavio Briatore.
Volgens een bron zou Klum vier maanden zwanger zijn. De geruchten zijn niet bevestigd.
Bron: RTL Boulevard.quote:Babyfoto Jacqueline Govaert
De bijna ex-zangeres van Krezip, Jacqueline Govaert, heeft de eerste foto van haar pasgeboren zoontje Billie vrij gegeven. En met een goeie hanenkam lijkt kleine Billie al een echte rocker.
Billie werd donderdag 26 maart geboren en maakt het sindsdien prima. Hij is het eerste kindje van Jacqueline en haar vriend Ivo.
Niet alleen met zoonlief gaat het goed, ook de laatste single van Krezip, Sweet Goodbyes, gaat lekker. Momenteel is het de meest gedraaide plaat op de Nederlandse radiozenders en staat de single op de tweede plek in de muziekcharts.
Aah, wat een dropje!quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:59 schreef ivetje het volgende:
15 april 2009
Nog meer babygeluk voor Emile Ratelband. Moon, de vrouw van Ratelband is nog maar net bevallen, maar de motivatietrainer zegt nu alweer dat hij binnenkort weer vader wordt. Hij heeft het er met Moon over gehad en zij zou het ook heel graag willen. Waarschijnlijk kunnen we al heel snel op een nieuwe zwangerschap rekenen, want Moon wil de kinderen graag snel achter elkaar.
bron : http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=68975
Is hij nou echt zo dom?
Percies, lekker makkelijk ER bashen, laat die man toch als hij dat zo graag wil..quote:Op donderdag 16 april 2009 22:18 schreef Smirre het volgende:
Emile Ratelband heeft een eigen topic. Kunnen we hier niet verschoond blijvenvan die draak met zijn ideeën?
quote:15 April 2009
Angelina Jolie Pregnant Again — Baby #7?
Angelina Jolie and Brad Pitt are expecting baby #7, if Star magazine is to be believed.
“Yes, Angie is pregnant,” a family insider reportedly spills. “They’d been trying for another baby for months, but it was still a total shock when she found out… She’s thrilled. She said she knew she was pregnant before the test confirmed it!”
Angie is reportedly two-and-a-half months along, but zero months along is more than likely.
Ik weet niet wat Brad er van vindt, nu ze sinds gisteren uit elkaar zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef kvd het volgende:
Zullen we hem hier dan ook maar plaatsen?
[..]
quote:It’s a girl for Twilight star Cam Gigandet and girlfriend Dominique Geisendorff! The couple reportedly welcomed a daughter on Tuesday, April 14th, In Touch Weekly says. “There is no name yet,” notes an insider. “She is perfectly healthy, everyone is doing fine!” So far, the actor and his rep are keeping mum on the news.
Baby girl is the first child for both Cam, 26, and Dominique, 23. Cam portrayed James in the hit vampire flick, available on DVD now.
Las toevallig net in de Flair de column waarin ze schrijft dat ze weer zwanger is! Leuk hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Elle van Rijn (1967, actrice -bekend van Sam Sam en als Valerie in GTST- en schrijfster) is ook weer zwanger, werd gemeld in RTL Boulevard. Vader is partner Kaja Wolffers en dit is hun tweede kind samen.
[ afbeelding ]
Maar die hebben ook een nanny, een kok, een werkster etc. Dan hebben ze ook wel de tijd om 2/3 uur per dag te trainen..quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:16 schreef kvd het volgende:
dit is weer zo'n grrrrr foto, Jenna Jameson 4 weken na de bevalling van een tweeling.....
[ afbeelding ]
dat die vent van dr het juiste gat nog kon vinden, met al dat haar voor zijn ogenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Elle van Rijn (1967, actrice -bekend van Sam Sam en als Valerie in GTST- en schrijfster) is ook weer zwanger, werd gemeld in RTL Boulevard. Vader is partner Kaja Wolffers en dit is hun tweede kind samen.
[ afbeelding ]
Hoe ordinair gezegdquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat die vent van dr het juiste gat nog kon vinden, met al dat haar voor zijn ogen
ik vind het maar een engerd![]()
Heb er net eentje gelezen waarin ze schrijft zwanger dacht te zijn maar een heeeeeeeeeeeeeele kleine hersen(?toch?)tumor bleek te hebben. Te "onderhouden" met 1 pilletje per dag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Las toevallig net in de Flair de column waarin ze schrijft dat ze weer zwanger is! Leuk hoor!
Hmm, vreemd? Bij RTL Boulevard werd gezegd dat de zwangerschap ook door het koppel is bevestigd, dus het leek niet slechts een gerucht!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Heb er net eentje gelezen waarin ze schrijft zwanger dacht te zijn maar een heeeeeeeeeeeeeele kleine hersen(?toch?)tumor bleek te hebben. Te "onderhouden" met 1 pilletje per dag.
En toch, is het haar wel? Ik herken haar niet van gezicht en, heel cru, ook niet aan haar tieten. Ze had toch altijd van die opgeblazen bombonella's?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:00 schreef June. het volgende:
[..]
Maar die hebben ook een nanny, een kok, een werkster etc. Dan hebben ze ook wel de tijd om 2/3 uur per dag te trainen..
Voglens Perez Hilton had ze had ze de foto's zelf op haar My Space geplaats. En had ze haar borstimplantaten laten verwijderenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En toch, is het haar wel? Ik herken haar niet van gezicht en, heel cru, ook niet aan haar tieten. Ze had toch altijd van die opgeblazen bombonella's?
En gelijk een tummytuck gedaan!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:04 schreef Ireentje het volgende:
[..]
Voglens Perez Hilton had ze had ze de foto's zelf op haar My Space geplaats. En had ze haar borstimplantaten laten verwijderen
quote:DEN HAAG - Vicepremier Wouter Bos is voor de derde keer vader geworden. Dat meldt hij zondag op zijn weblog. Zijn vrouw beviel zaterdagavond van een zoon, Joppe.
„Moeder en zoon maken het goed”, meldt de PvdA-voorman. „Dat geldt zelfs voor de trotse vader.” Bos laat weten dat de ouders „de komende tijd graag privé van het gezin willen genieten”.
Joppe is het derde kind van het echtpaar Bos. Ze hadden al twee dochters.
Oh ik wilde ook niet suggereren dat het niet waar was hoor! Maar in die column schreef ze als ik het me goed herinner dat een eventuele zwangerschap ongepland was (maar wel welkom!). Wellicht heeft dit het balletje juist weer aan het rollen gebracht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hmm, vreemd? Bij RTL Boulevard werd gezegd dat de zwangerschap ook door het koppel is bevestigd, dus het leek niet slechts een gerucht!
quote:Ellen Pompeo and her husband, Chris Ivery, are starting a family together, her rep, Jennifer Allen, confirms to PEOPLE.
"It's great news," says Allen. "They're ecstatic."
The Grey's Anatomy star, 39, and Ivery, 41, a music producer, were married by New York City Mayor Michael Bloomberg in a low-key ceremony in November 2007. The couple met in a grocery store in 2003 and began dating six months later.
Pompeo, who's recently been spotted shopping for baby gear around Los Angeles, is not the only Seattle Grace doctor having a baby in real life: Costar Chyler Leigh and her husband, Nathan West, are expecting her third child, a girl, in May.
En een leuk plaatje van the happy couple.quote:Op maandag 20 april 200908:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Ellen pompeo is ook zwanger.
quote:TV-tuinman Lodewijk Hoekstra weer vader
AMSTERDAM - Eigen Huis & Tuin-tuinman Lodewijk Hoekstra is afgelopen zaterdag vader geworden van een zoon.
Zijn vriendin Kristel beviel om 11.40 uur 's ochtends in het ziekenhuis van Mels. De kleine weegt 3200 gram en kwam een paar weken te vroeg ter wereld. Moeder en zoon maken het goed en zijn inmiddels weer thuis.
Lodewijk en Kristel hebben al een dochtertje Dize Madelief (1).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |