Hangt helemaal af van het soort man waar we het over hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:27 schreef rena het volgende:
[..]
Dus jij vind vrouwen die een affaire beginnen met een getrouwde man toppertjes? Of begrijp ik je nu verkeerd?
En zij is een toppertje omdat? Snap het niet zo goed geloof ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hangt helemaal af van het soort man waar we het over hebben.
Dat zou wel super zijn!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:00 schreef Enfermera het volgende:
Nog even een plaatje met het gerucht dat Nicole weer zwanger is:
[ afbeelding ]
Rena kent PB nog niet. Jaja, dit bericht mag verwijderd worden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Hangt helemaal af van het soort man waar we het over hebben.
quote:Felicidades Federer!
Filed under: Baby Blabber > Zportz
Very good news for Swiss tennis Roger Federer.
The hottie has just announced that he's going to be a dad for the first time!
Federer just confirmed the news on his official website.
He says:
OFF COURT - GREAT NEWS!
Dear Fans
I arrived in Indian Wells earlier this week and I am eager to get back out on court. My back is feeling much better and I am ready to go.
I also have some really awesome news to share with all of you: Mirka and I are excited to let you know that we will be parents this summer! Mirka is pregnant and we are so happy to be starting a family together. This is a dream come true for us. We love children and we are looking forward to being parents for the first time. Mirka is feeling great and everything is going well.
Speak soon and thanks for all your continued support!
Roger
Congrats to Federer and Mirka!
Wonder how old the baby will be before it starts to play tennis?
Waarom? Haar eerste kind is nog niet eens een jaar geweestquote:
Maar ze is al behoorlijk op leeftijd, toch? Heel lang kan ze niet meer wachten...quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom? Haar eerste kind is nog niet eens een jaar geweestIk zou het behoorlijk snel vinden.
Ze is gewoon een topwijfie, als persoon.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En zij is een toppertje omdat? Snap het niet zo goed geloof ik
Omdat ik het gevoel heb dat zij dat heel graag zou willen en dan vind ik het dus super als dat zo zou zijn. Al zou haar eerste kind gisteren geboren zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom? Haar eerste kind is nog niet eens een jaar geweestIk zou het behoorlijk snel vinden.
quote:Arnhem - Emile Ratelband (60) is weer vader. Gisteravond om drie over half twaalf heeft zijn echtgenote Moon in het ziekenhuis een wolk van een zoon gekregen.
Vermoeid maar trots vertelt Emile:`Hij heet Emile Senoa Ratelband. We noemen hem Junior.`
Het ventje is 52 centimeter en weegt 4090 gram. `Hij heeft een hele dikke kop, kleine oortjes en dikke handen´. Tevreden: `Dus hij is echt een vechter.`
Emile en de 21 jaar jongere Moon hebben al een dochtertje van achttien maanden: Royce. Uit eerdere relaties heeft Emile nog vier dochters en een zoon.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:20 schreef kvd het volgende:
Als ik haar hier zo zie, ziet ze er niet echt zwanger uit
[ afbeelding ]
quote:AMSTERDAM - Angelina Jolie zou weer zwanger zijn. Ze heeft namelijk een paar interessante wijzigingen laten aanbrengen in het script van haar nieuwe film.
Angelina zit middenin de opnames van haar nieuwe film Salt, waar nogal wat pittige actiescènes in zitten. En laten dat nou juist de scènes zijn die mevrouw Jolie-Pitt eruit heeft laten halen.. Of in ieder geval behoorlijk heeft laten afzwakken.
Door de wijzigingen hoeft Angelina geen backflips op rijdende treinen meer te doen en worden de spannende scénes nu vooral in close-up opgenomen, meldt the Daily Mirror.
De gevaarlijke stunts zouden eigenlijk helemaal geen probleem hoeven zijn voor Angelina, tenzij ze een kindje in haar buik heeft...
Wordt ongetwijfeld vervolgd!
Van Angelina is bekend dat zij ze over het algemeen zelf doetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor gevaarlijke stunts nemen ze toch zeker een stuntvrouw in dienst
Respect inderdaadquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Inderdaad zeg!
Wat een heldin anders!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:25 schreef Pearlbitch het volgende:Karl Noten (Pedo) - 9 maart '09 (jongen; Joey Joy)
Vind ik leukquote:
Wel een beetje te vroegquote:Charlie and Brooke Mueller Sheen have welcomed their twin sons, his rep confirms to Access Hollywood. Max and Bob Sheen arrived on the evening of Saturday, March 14th in Los Angeles, Calif. Due April 26th, the boys were six weeks early.
The boys are the first children for Brooke, 31 — who was hospitalized for early contractions last month — and the fourth and fifth for Charlie, who is already dad to Sam, 5 and Lola Rose, 3 ½, with ex-wife Denise Richards, and 24-year-old Cassandra from a previous relationship.
Charlie, 43, announced the pregnancy in August.
In Nederland niet super bekend, maar aangezien er hier vaker niet echt bekende Amerikanen gepost worden kon deze er ook wel bij.quote:Talk show host Carson Daly, 35, and his longtime girlfriend Siri Pinter are first-time parents, having welcomed son Jackson James Daly on Sunday night, March 15th. Baby boy weighed in at 7 lbs., 8 oz. according to a rep, who confirmed the news exclusively to PEOPLE:
“Parents are both ecstatic. They have a happy and healthy baby boy.”
Sinds de 13e.quote:[b]Op maandag 16 maart 2009 21:54
Rosa de dochter van Frederik Brom en Nienke Romer is er inmiddels ook.
quote:Carson Daly Welcomes Son Jackson James
Tags: Births, Dads, Top News
Johnny Nunez/WireImage
Talk show host Carson Daly, 35, and his longtime girlfriend Siri Pinter are first-time parents, having welcomed son Jackson James Daly on Sunday night, March 15th. Baby boy weighed in at 7 lbs., 8 oz. according to a rep, who confirmed the news exclusively to PEOPLE:
“Parents are both ecstatic. They have a happy and healthy baby boy.”
The pregnancy was announced in November.
quote:Watchmen’s Patrick Wilson and his wife, actress Dagmara Dominczyk, 32, are set to become parents for the second time, the actor’s rep reveals to Us Weekly. When asked if the news was in fact true, the 35-year-old proud papa confirmed the announcement and shared that the new baby will make its big debut in June.
“Yes, we’re about halfway there.”
Baby-on-the-way will join a “very excited” Kalin Patrick, 2 ½. “I think he’ll make a great older brother,” Patrick shares.
quote:
Claudia de Breij probeert zo interessant over te komen met haar boekje. Het komt er op neer dat alle boeken over zwangerschap slecht zijn, behalve die van haar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:10 schreef ChatGirl het volgende:
Dirk Kuyt wordt weer vader
Claudia de Breij bevallen
AMSTERDAM - Claudia de Breij is een maand te vroeg bevallen van haar eerste kindje. Het jongetje werd pas in juli verwacht...
Het jongetje, dat van zijn ouders de naam Bing Cornelis Bram heeft gekregen, kwam dinsdagmiddag ter wereld. RTV Utrecht laat weten dat moeder en kind het goed maken.
Claudia is getrouwd met de Utrechtse tv-presentatrice Conny Kraaijeveld.
waar basseer je dat allemaal op?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Claudia de Breij probeert zo interessant over te komen met haar boekje. Het komt er op neer dat alle boeken over zwangerschap slecht zijn, behalve die van haar.
Maar ze vernoemt haar kind wel naar een personage uit GTST (Bing Mauricius)
Omdat de naam Bing erg weinig voorkomt.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat de naam Bing erg weinig voorkomt.
Het slaat wel ergens op want er is maar 1 Bing in Nederland die dagelijks in de media verschijnt en het is dan wel erg toevallig dat zij haar kind ook Bing noemt.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het slaat wel ergens op want er is maar 1 Bing in Nederland die dagelijks in de media verschijnt en het is dan wel erg toevallig dat zij haar kind ook Bing noemt.
quote:Jenna Jameson Names Twins Jesse and Journey
Tags: Births, Dads, Multiples, Top News
Tiffany Rose/WireImage
Update: Jenna and Tito have released the names and weights of their newborn sons to Us Weekly in their latest issue. Jesse Jameson Ortiz weighed in at 4 lbs., while brother Journey Jett Ortiz was 4 lbs., 11 oz.
Originally posted March 16th: Jenna Jameson and UFC star Tito Ortiz are proud parents to twin boys, her rep confirms to Us Weekly. The former adult film star, 34, delivered her sons this morning, Monday, March 16th in Newport Beach, Calif. Despite being premature, the twins are “in very good health.”
Announcing the pregnancy in August and confirming it was twins the following month, Jenna was overjoyed to be expecting after previous fertility battles. “I can’t even express the extreme serenity that came over me once I saw my children inside me,” she said. “It has been my dream to have children for an extremely long time, and I truly feel like finally… the time is right and God has blessed me. I have never felt more like a woman, or more alive.”
Jenna told CBB her official due date was May 3rd, but she and Tito expected the twins some time in April — “you know how twins are!” If true, that would make the boys seven weeks early.
Ze ziet er prachtig uit!quote:
Vrijdag de 13de.quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:57 schreef J-net het volgende:
In het AD staat dat Nienke Romer is bevallen van een tweede dochter die Rosa heet, staat geen datum bij.
Ze is aan het eind van de zomer/begin van de herfst uitgerekend, dus nog niet zo heel erg lang. Maandje of 3 / 4. Ze hebben het een maandje geleden bekend gemaakt, neem aan dat dat na 3 maanden was, dus zou ze nu 4 maandjes ongeveer zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang ze al zwanger is!!!
Als in wicked..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:05 schreef kvd het volgende:
Melde ik een paar weken geleden dat het kind van MIA Ickett zou heten, wat zij zelf ontkende in een blog, blijkt de naam er toch wel erg op te lijken. Hij heet namelijk Ikhyd Edgar Arular Bronfman...
pssstt... da's alleen via moeders overdraagbaar en dan ook nog eens alleen 2-eiige tweelingen volgens mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:59 schreef Saphia het volgende:
Nicole kan ook in verwachting zijn van een tweeling.Vriend Joel Madden heeft een tweelingbroer immers.
Alleen 2-eiig is erfelijk ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
pssstt... da's alleen via moeders overdraagbaar en dan ook nog eens alleen 2-eiige tweelingen volgens mij.
Niet dus.... ze ziet er (nog steeds) ongezond mager uitquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:57 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Nicole is echt mooi als ze zwanger is
Zo zag ze er ook uit toen ze zwanger was van Harlow... Ze is gewoon tenger gebouwd en dus zal ze nooit "dik" zwanger zijn. Toen ze nog niet met Joel Madden was of in ieder geval voor haar eerste zwangerschap zag ze er pas gevaarlijk dun uit.quote:Op zondag 22 maart 2009 07:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet dus.... ze ziet er (nog steeds) ongezond mager uit
Als je naar elke dag naar GTST kijkt misschien ja. Claudia de Breij lijkt mij niet echt een GTST typjequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het slaat wel ergens op want er is maar 1 Bing in Nederland die dagelijks in de media verschijnt en het is dan wel erg toevallig dat zij haar kind ook Bing noemt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:11 schreef tessie het volgende:
Vast wel, in elk geval dan sinds vorige week, toen Copycat dat hier ook al postte.....
quote:AMSTERDAM - Lodewijk Hoekstra en zijn vriendin Kristel verwachten eind april hun tweede kindje. In zijn enthousiasme heeft de tv-tuinman heeft het geslacht van de baby per ongeluk verteld.
"Oh, nee nu heb ik het verklapt", vertelt Lodewijk met twinkelende ogen aan Party. "Nou ja, het wordt inderdaad een jongetje! We zijn al druk bezig met namen, maar zijn er nog niet uit."
Lodewijk en Kristel hebben al een dochtertje, de anderhalf jaar oude Dize Madelief.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:12 schreef Vlindur het volgende:
Nu bekend gemaakt op 3FM.
Sophie Hilbrand en Waldemar Torendstra. Na de zomer uitgerekend.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Die speelden samen in Zomerhitte!
Haha supergaaf
![]()
Ja ik loop soms wat achter, excuseer mijquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die hebben al jaren een relatie hoor
Schandalig!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja ik loop soms wat achter, excuseer mij![]()
Ja leuk voor hun.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef Cee het volgende:
Zonet op RTL Boulevard, Sophie Hilbrand zwanger.
Vind ik ook, maar waarom staat het als feit op de Frontpage? Tis toch nog niet bevestigd?quote:
Tjah... De telegraaf is meestal niet de meest betrouwbare bronquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:16 schreef AnnaStesia het volgende:
Het staat op de telegraafsite ook min of meer als bevestigd
Nee haha daarom zei ik ook min of meerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:23 schreef Poeke het volgende:
[..]
Tjah... De telegraaf is meestal niet de meest betrouwbare bron
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:07 schreef massy het volgende:
Nu op Qmusic: Jacqueline van Krezip is gisterochtend bevallen van een zoon, Billy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |