Omdat de naam Bing erg weinig voorkomt.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat de naam Bing erg weinig voorkomt.
Het slaat wel ergens op want er is maar 1 Bing in Nederland die dagelijks in de media verschijnt en het is dan wel erg toevallig dat zij haar kind ook Bing noemt.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het slaat wel ergens op want er is maar 1 Bing in Nederland die dagelijks in de media verschijnt en het is dan wel erg toevallig dat zij haar kind ook Bing noemt.
quote:Jenna Jameson Names Twins Jesse and Journey
Tags: Births, Dads, Multiples, Top News
Tiffany Rose/WireImage
Update: Jenna and Tito have released the names and weights of their newborn sons to Us Weekly in their latest issue. Jesse Jameson Ortiz weighed in at 4 lbs., while brother Journey Jett Ortiz was 4 lbs., 11 oz.
Originally posted March 16th: Jenna Jameson and UFC star Tito Ortiz are proud parents to twin boys, her rep confirms to Us Weekly. The former adult film star, 34, delivered her sons this morning, Monday, March 16th in Newport Beach, Calif. Despite being premature, the twins are “in very good health.”
Announcing the pregnancy in August and confirming it was twins the following month, Jenna was overjoyed to be expecting after previous fertility battles. “I can’t even express the extreme serenity that came over me once I saw my children inside me,” she said. “It has been my dream to have children for an extremely long time, and I truly feel like finally… the time is right and God has blessed me. I have never felt more like a woman, or more alive.”
Jenna told CBB her official due date was May 3rd, but she and Tito expected the twins some time in April — “you know how twins are!” If true, that would make the boys seven weeks early.
Ze ziet er prachtig uit!quote:
Vrijdag de 13de.quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:57 schreef J-net het volgende:
In het AD staat dat Nienke Romer is bevallen van een tweede dochter die Rosa heet, staat geen datum bij.
Ze is aan het eind van de zomer/begin van de herfst uitgerekend, dus nog niet zo heel erg lang. Maandje of 3 / 4. Ze hebben het een maandje geleden bekend gemaakt, neem aan dat dat na 3 maanden was, dus zou ze nu 4 maandjes ongeveer zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang ze al zwanger is!!!
Als in wicked..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:05 schreef kvd het volgende:
Melde ik een paar weken geleden dat het kind van MIA Ickett zou heten, wat zij zelf ontkende in een blog, blijkt de naam er toch wel erg op te lijken. Hij heet namelijk Ikhyd Edgar Arular Bronfman...
pssstt... da's alleen via moeders overdraagbaar en dan ook nog eens alleen 2-eiige tweelingen volgens mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:59 schreef Saphia het volgende:
Nicole kan ook in verwachting zijn van een tweeling.Vriend Joel Madden heeft een tweelingbroer immers.
Alleen 2-eiig is erfelijk ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
pssstt... da's alleen via moeders overdraagbaar en dan ook nog eens alleen 2-eiige tweelingen volgens mij.
Niet dus.... ze ziet er (nog steeds) ongezond mager uitquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:57 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Nicole is echt mooi als ze zwanger is
Zo zag ze er ook uit toen ze zwanger was van Harlow... Ze is gewoon tenger gebouwd en dus zal ze nooit "dik" zwanger zijn. Toen ze nog niet met Joel Madden was of in ieder geval voor haar eerste zwangerschap zag ze er pas gevaarlijk dun uit.quote:Op zondag 22 maart 2009 07:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet dus.... ze ziet er (nog steeds) ongezond mager uit
Als je naar elke dag naar GTST kijkt misschien ja. Claudia de Breij lijkt mij niet echt een GTST typjequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het slaat wel ergens op want er is maar 1 Bing in Nederland die dagelijks in de media verschijnt en het is dan wel erg toevallig dat zij haar kind ook Bing noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |