Dat is fout, maps.google.nl is gemakkelijk voor het vinden van de juiste straatnaamquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef Cryothic het volgende:
Steegje tussen de kalverstraat en het damrak/rokin (hoe dat stukje ook heet) ?
En dat is helemaal goed, goed herkenbaar aan de rode ding wat daar hangt, van de amsterdam dungeon als ik het goed had, of Hajenius..quote:
De stand geldt vanaf dat ik als eerste 60 punten had behaald en we weer met een schone lei zijn begonnen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Vanaf wanneer telt deze stand?
Manono heeft hem goed:quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:31 schreef Manono het volgende:
koningin wilhelminaplein
bij UPC en world fashion centre
Ik weet echt niet alles, maar de ringvaart kwam me echt wel heel bekend voorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:24 schreef Manono het volgende:
is er niets wat jij niet weet?
goed hoor doe maar weer een nieuwe
quote:
Juistquote:
quote:
Schaapie gegeten tijdens lunch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
vanmiddag tijdens de lunch geschoten
Stand
20 chufi
9 svh125
7 Manono
5 m3nster
5 raptorix
3 Thorical
3 Maizena
2 bbfakir
1 Ezzer
1 costadibalkoni
1 fokgeit
1 PhysicsRules
1 trifko
1 Hyperdude
1 Wuppie
1 FormerlyKnownAs
1 vronie
dat dacht ik ook wel, ik denk ik drop ff een ander antwoord voor het geval datquote:
Ja dusquote:
Er zijn 2 kansen .. Of vronie doet er alsnog een of Manono doet er 1.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:24 schreef Wupppie het volgende:
ik ben weer thuis en doe mee
mits er een nieuwe geplaatst wordt he?!
Ik had er al 1 extra gedaan.. FF zoeken...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:47 schreef raptorix het volgende:
Chufi, jij mag er 1 plaatsen wat mij betreft, je voorsprong is dermate groot
Dan doet je dat goedquote:
BTW : Ik weet de straat nog geen eensquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als ik nu antwoord loop ik alweer uit
Helemaal goed!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:22 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja, dat is inderdaad bij Artis ergens, dit gebouw kijkt uit op de zebra's.
Entrepotdok
Te makkelijk dusquote:
Een tussenstand vanaf deeltje 1 is er niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
De stand geldt vanaf dat ik als eerste 60 punten had behaald en we weer met een schone lei zijn begonnen.
Raad de Straat - Amsterdam - Deel XXX
Niet dat ik weet, dat zal een paar A4tjes groot zijn verwacht ik..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:10 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Een tussenstand vanaf deeltje 1 is er niet?
Zuid-Afrikabrug brug 256quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:26 schreef chufi het volgende:
Schalk Burgerstraat (links) - Nobelweg (rechts)
Hoe het op de brug heet weet ik niet
Echt nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:13 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Volgens mij is dat de 1ste Constnatijn Huijgenstraat. Tegenover Taco Mundo
Heel goed ...Maar nu nog waar in de zuidelijke omgevingquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:41 schreef m3nster het volgende:
Dan blijft eigenlijk alleen omgeving zuid as over...
Ja zo heet het plein idd. Maar de straat is niet juistquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:01 schreef m3nster het volgende:
Groot gelderlandplein heet dat toch
Willem van Waldammelaan dan maar:)
Ik zou zeggen kijk eens om de hoekquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo heet het plein idd. Maar de straat is niet juist
quote:
Kun je dan makkelijker zoeken op Funda?quote:
De locatie is wel aardig volgens mij, ben er wel eens langs geredenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:31 schreef m3nster het volgende:
[..]
Kun je dan makkelijker zoeken op Funda?
Heb vorig jaar een etage van zo'n soort woningkje bezichtigd.. Schattig maar klein.
Ben je daar al eens geweest?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:28 schreef laforest het volgende:
Ik heb een gevoel dat dit in Amsterdam is mensen.
Helemaal correctquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:08 schreef Thorical het volgende:
Denk aan Amsterdam met gasten en je loopt van het Waterlooplein naar de Artis nou dan kom je dit tegen op de Muiderstraat.
Wel eens op schiphol!quote:
Punten heb je maar je straatje is wel erg klein ...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:22 schreef Thorical het volgende:
Punten wil ik hebben.
Maar nu een volgend "straatje".
[ afbeelding ]
Knipper maar eens met je ogen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Punten heb je maar je straatje is wel erg klein ...
Ik zie het bijna dagelijks en vond het een leuk plaatje voor rdsa.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Rij ik dagelijks langs maar ik zie het nooit
Natuurlijk, dat was hem.quote:
vronie was vergeten als laatstequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:12 schreef Thorical het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat was hem.
Tussenstand:
23 chufi
9 svh125
8 Manono
8 m3nster
5 raptorix
4 Thorical
3 FormerlyKnownAs
3 Maizena
2 bbfakir
2 Hyperdude
1 Ezzer
1 costadibalkoni
1 fokgeit
1 PhysicsRules
1 trifko
1 Wuppie
1 vronie
prins hendrikkadequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:23 schreef chufi het volgende:
Waar rijdt deze Belgische Ferrari?
[ afbeelding ]
Makkie
Goedquote:
BTW : Het had natuurlijk voor chufi moeten zijn ...quote:
Dit is het gebouw waar heel lang geleden mijn tandarts zat, inderdaad op de Polderweg. Ik ben daar lang niet geweest, maar dat is toch gesloopt?quote:
Vooruit op de achtergrond gezien vanuit de Sarphatiestraat natuurlijkquote:
Roemer Visscherstraat?quote:
de naam van de straat is voldoende, het ligt in de straat van het huis wat je op de achtergrond ziet.quote:
quote:
Kwam omdat net als op vorige pagina iemand amstelpark riepquote:Op zondag 15 maart 2009 16:20 schreef trifko het volgende:
[..]
we zijn inmiddels een pagina verder voor het geval je net wakker wordt
quote:
quote:
Nee, maar googlen mag in RDSquote:Op zondag 15 maart 2009 16:29 schreef trifko het volgende:
[..]
![]()
[..]
had je het ook geweten als niet had gegoogled..
Kruislaan?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:30 schreef raptorix het volgende:
Vooruit een makkelijke want moet zo weg: [ afbeelding ]
Volgens mij ook.quote:
Geen idee, zou best kunnenquote:
Nee ben ik mee eens .. 1 keer carnaval gevierd en dat was in Rioquote:Op zondag 15 maart 2009 20:49 schreef raptorix het volgende:
FAKE in Amsterdam doen we niet aan het debielige carnaval!
ik welquote:Op zondag 15 maart 2009 16:29 schreef trifko het volgende:
[..]
![]()
[..]
had je het ook geweten als niet had gegoogled..
Amstelveen doet niet mee .......quote:Op zondag 15 maart 2009 21:01 schreef zbbrox het volgende:
ik ben de amsterdam noord profi![]()
ik zou het gooien op amstelveen.. maar het ontbreekt me aan stratenkennis
Plein '40-'45?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:54 schreef chufi het volgende:
Maar goed, niemand die wil zeggen waar die kar reed, toen ik daar toevallig aan het shoppen was?
Is goed. Doe je zelf de punten ff want ik zit vanaf mn mobiel te typen en copy&paste werkt niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:07 schreef svh125 het volgende:
Osdorpplein?
Off topic:quote:
Nee niet in de buurtquote:Op maandag 16 maart 2009 08:35 schreef raptorix het volgende:
Komt me bekend voor, volgens mij ergens bos en lommuh
quote:
Het zijn de huizen van de Bertrand Russellstraat aan de achterkant, genomen vanaf de Maliebaan, dus goedquote:
Komt eraan. Even uploaden.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:00 schreef raptorix het volgende:![]()
Tussenstand:
25 chufi
11 svh125
9 Manono
8 m3nster
7 raptorix
5 Thorical
4 FormerlyKnownAs
3 Maizena
2 bbfakir
2 Hyperdude
2 trifko
1 Ezzer
1 costadibalkoni
1 fokgeit
1 PhysicsRules
1 Wuppie
1 vronie
1 Scrutinizer
1 VeX-
Das snel, je mag een nieuwe plaatsen
Juist.quote:
Kijkduin en Solebaystraat dusquote:Op maandag 16 maart 2009 19:37 schreef chufi het volgende:
B&L Gibraltarstraat of een van de 2 andere straten daar bij dat badje
Arg jammer dat ik er niet was, wou deze foto namelijk enkele weken terug posten omdat ik vrijwel aan het zwembad heb gewoontquote:Op maandag 16 maart 2009 19:37 schreef chufi het volgende:
B&L Gibraltarstraat of een van de 2 andere straten daar bij dat badje
Ik herkende het ook meteen dus ja helaas was ik eerstquote:Op maandag 16 maart 2009 20:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Arg jammer dat ik er niet was, wou deze foto namelijk enkele weken terug posten omdat ik vrijwel aan het zwembad heb gewoont
Jij hebt al veul te veul punten!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herkende het ook meteen dus ja helaas was ik eerst
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:00 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
prinseneiland......................
Nee, unfortunately peanutbutterquote:
yep we zijn opnieuw begonnen idd.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:39 schreef thettes het volgende:
zijn jullie opnieuw begonnen met punten tellen ofzo? mis mezelf in de stand
goede reden om weer mee te gaan doen, alleen de nieuwe weet ik zo gauw nog niet.
We spelen tot 60 puntenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:39 schreef thettes het volgende:
zijn jullie opnieuw begonnen met punten tellen ofzo? mis mezelf in de stand
goede reden om weer mee te gaan doen, alleen de nieuwe weet ik zo gauw nog niet.
Djambistraat ?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:56 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Hint: Ten Oosten van de lijn CS -> Amstel
Hoe weet je dat????quote:
Bouwstijl kwam me redelijk bekend voor..Maar het was echt een gokquote:Op maandag 16 maart 2009 23:15 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Hoe weet je dat????
26 chufi
11 svh125
10 Manono
9 m3nster
7 raptorix
6 Thorical
6 FormerlyKnownAs
3 Maizena
2 bbfakir
2 Hyperdude
2 trifko
1 Ezzer
1 costadibalkoni
1 fokgeit
1 PhysicsRules
1 Wuppie
1 vronie
1 Scrutinizer
1 VeX-
*Ruikt echt geen osdorp*quote:
Ja dat is hem iddquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:58 schreef svh125 het volgende:
Ik denk dat het heel duur is. Misschien de Zuidelijke Wandelweg?
Is goed volgens mij ..Kijk alhierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:58 schreef svh125 het volgende:
Ik denk dat het heel duur is. Misschien de Zuidelijke Wandelweg?
Juistquote:
Doet er ook niet toe, tis wat ik dachtquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet er ook niet toe, tis wat ik dachtWatertorenplein.
Vanochtend om 5 uur stond ik nog op iemand te wachten aan de andere kant
Had je zo weinig geduld?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:09 schreef chufi het volgende:
Ik doe er nog wel eentje.. Hoe heet het waar de flats staan.
Dan hebben ze dat vet fout neer gezet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Manono het volgende:
ik reken 'm goed maar foto stond als van hallstraat online
m3nster heeft vakantie dus die is wakker geworden heeft er 1 geplaatst en is van de dag gaan genietenquote:
Ja heb daar in buurt gewoontquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar wel in de buurt.. Juist jij zou hem mogelijk herkennen
Jahoor, is prima. Ik zie het wel als je plaatje geraden is. Ik weet het niet zo op slag.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
m3nster heeft vakantie dus die is wakker geworden heeft er 1 geplaatst en is van de dag gaan genietenVandaar ..
Wil jij nu ? Ik ben weer aan de beurt dus dan kan je daarna gewoon 2 in 1 doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |