Dat is fout, maps.google.nl is gemakkelijk voor het vinden van de juiste straatnaamquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef Cryothic het volgende:
Steegje tussen de kalverstraat en het damrak/rokin (hoe dat stukje ook heet) ?
En dat is helemaal goed, goed herkenbaar aan de rode ding wat daar hangt, van de amsterdam dungeon als ik het goed had, of Hajenius..quote:
De stand geldt vanaf dat ik als eerste 60 punten had behaald en we weer met een schone lei zijn begonnen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Vanaf wanneer telt deze stand?
Manono heeft hem goed:quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:31 schreef Manono het volgende:
koningin wilhelminaplein
bij UPC en world fashion centre
Ik weet echt niet alles, maar de ringvaart kwam me echt wel heel bekend voorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:24 schreef Manono het volgende:
is er niets wat jij niet weet?
goed hoor doe maar weer een nieuwe
quote:
Juistquote:
quote:
Schaapie gegeten tijdens lunch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
vanmiddag tijdens de lunch geschoten
Stand
20 chufi
9 svh125
7 Manono
5 m3nster
5 raptorix
3 Thorical
3 Maizena
2 bbfakir
1 Ezzer
1 costadibalkoni
1 fokgeit
1 PhysicsRules
1 trifko
1 Hyperdude
1 Wuppie
1 FormerlyKnownAs
1 vronie
dat dacht ik ook wel, ik denk ik drop ff een ander antwoord voor het geval datquote:
Ja dusquote:
Er zijn 2 kansen .. Of vronie doet er alsnog een of Manono doet er 1.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:24 schreef Wupppie het volgende:
ik ben weer thuis en doe mee
mits er een nieuwe geplaatst wordt he?!
Ik had er al 1 extra gedaan.. FF zoeken...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:47 schreef raptorix het volgende:
Chufi, jij mag er 1 plaatsen wat mij betreft, je voorsprong is dermate groot
Dan doet je dat goedquote:
BTW : Ik weet de straat nog geen eensquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als ik nu antwoord loop ik alweer uit
Helemaal goed!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:22 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja, dat is inderdaad bij Artis ergens, dit gebouw kijkt uit op de zebra's.
Entrepotdok
Te makkelijk dusquote:
Een tussenstand vanaf deeltje 1 is er niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
De stand geldt vanaf dat ik als eerste 60 punten had behaald en we weer met een schone lei zijn begonnen.
Raad de Straat - Amsterdam - Deel XXX
Niet dat ik weet, dat zal een paar A4tjes groot zijn verwacht ik..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:10 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Een tussenstand vanaf deeltje 1 is er niet?
Zuid-Afrikabrug brug 256quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:26 schreef chufi het volgende:
Schalk Burgerstraat (links) - Nobelweg (rechts)
Hoe het op de brug heet weet ik niet
Echt nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:13 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Volgens mij is dat de 1ste Constnatijn Huijgenstraat. Tegenover Taco Mundo
Heel goed ...Maar nu nog waar in de zuidelijke omgevingquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:41 schreef m3nster het volgende:
Dan blijft eigenlijk alleen omgeving zuid as over...
Ja zo heet het plein idd. Maar de straat is niet juistquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:01 schreef m3nster het volgende:
Groot gelderlandplein heet dat toch
Willem van Waldammelaan dan maar:)
Ik zou zeggen kijk eens om de hoekquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo heet het plein idd. Maar de straat is niet juist
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |