Kun je dan makkelijker zoeken op Funda?quote:
De locatie is wel aardig volgens mij, ben er wel eens langs geredenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:31 schreef m3nster het volgende:
[..]
Kun je dan makkelijker zoeken op Funda?
Heb vorig jaar een etage van zo'n soort woningkje bezichtigd.. Schattig maar klein.
Ben je daar al eens geweest?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:28 schreef laforest het volgende:
Ik heb een gevoel dat dit in Amsterdam is mensen.
Helemaal correctquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:08 schreef Thorical het volgende:
Denk aan Amsterdam met gasten en je loopt van het Waterlooplein naar de Artis nou dan kom je dit tegen op de Muiderstraat.
Wel eens op schiphol!quote:
Punten heb je maar je straatje is wel erg klein ...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:22 schreef Thorical het volgende:
Punten wil ik hebben.
Maar nu een volgend "straatje".
[ afbeelding ]
Knipper maar eens met je ogen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Punten heb je maar je straatje is wel erg klein ...
Ik zie het bijna dagelijks en vond het een leuk plaatje voor rdsa.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Rij ik dagelijks langs maar ik zie het nooit
Natuurlijk, dat was hem.quote:
vronie was vergeten als laatstequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:12 schreef Thorical het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat was hem.
Tussenstand:
23 chufi
9 svh125
8 Manono
8 m3nster
5 raptorix
4 Thorical
3 FormerlyKnownAs
3 Maizena
2 bbfakir
2 Hyperdude
1 Ezzer
1 costadibalkoni
1 fokgeit
1 PhysicsRules
1 trifko
1 Wuppie
1 vronie
prins hendrikkadequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:23 schreef chufi het volgende:
Waar rijdt deze Belgische Ferrari?
[ afbeelding ]
Makkie
Goedquote:
BTW : Het had natuurlijk voor chufi moeten zijn ...quote:
Dit is het gebouw waar heel lang geleden mijn tandarts zat, inderdaad op de Polderweg. Ik ben daar lang niet geweest, maar dat is toch gesloopt?quote:
Vooruit op de achtergrond gezien vanuit de Sarphatiestraat natuurlijkquote:
Roemer Visscherstraat?quote:
de naam van de straat is voldoende, het ligt in de straat van het huis wat je op de achtergrond ziet.quote:
quote:
Kwam omdat net als op vorige pagina iemand amstelpark riepquote:Op zondag 15 maart 2009 16:20 schreef trifko het volgende:
[..]
we zijn inmiddels een pagina verder voor het geval je net wakker wordt
quote:
quote:
Nee, maar googlen mag in RDSquote:Op zondag 15 maart 2009 16:29 schreef trifko het volgende:
[..]
![]()
[..]
had je het ook geweten als niet had gegoogled..
Kruislaan?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:30 schreef raptorix het volgende:
Vooruit een makkelijke want moet zo weg: [ afbeelding ]
Volgens mij ook.quote:
Geen idee, zou best kunnenquote:
Nee ben ik mee eens .. 1 keer carnaval gevierd en dat was in Rioquote:Op zondag 15 maart 2009 20:49 schreef raptorix het volgende:
FAKE in Amsterdam doen we niet aan het debielige carnaval!
ik welquote:Op zondag 15 maart 2009 16:29 schreef trifko het volgende:
[..]
![]()
[..]
had je het ook geweten als niet had gegoogled..
Amstelveen doet niet mee .......quote:Op zondag 15 maart 2009 21:01 schreef zbbrox het volgende:
ik ben de amsterdam noord profi![]()
ik zou het gooien op amstelveen.. maar het ontbreekt me aan stratenkennis
Plein '40-'45?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:54 schreef chufi het volgende:
Maar goed, niemand die wil zeggen waar die kar reed, toen ik daar toevallig aan het shoppen was?
Is goed. Doe je zelf de punten ff want ik zit vanaf mn mobiel te typen en copy&paste werkt niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:07 schreef svh125 het volgende:
Osdorpplein?
Off topic:quote:
Nee niet in de buurtquote:Op maandag 16 maart 2009 08:35 schreef raptorix het volgende:
Komt me bekend voor, volgens mij ergens bos en lommuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |