abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2009 @ 11:41:37 #151
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_67640632
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:17 schreef Richboy het volgende:

[..]

Helder, en het klopt perfect in mijn geval.

Maar wat als je vriendin een ontzettend laag libido heeft? Hoe krijg je meer terwijl zij in goede en in slechte tijden een libido heeft dat verdomd dicht bij 0 ligt?
Tsja, dat is dus een fundamenteel verschil tussen jou en haar. Voor mij is seks cruciaal in een relatie, en ik zou dat dus als een reden om het uit te maken kunnen zien. Het is een kwestie van verschillende behoeftes, en ik ben bang dat als die behoeftes op de lange termijn niet overeenkomen, er weinig aan te doen is.

Wel is het van belang om te kijken of haar afwezigheid van lust te maken heeft met andere omstandigheden, heeft ze veel stress op haar werk, veel andere verplichtingen? Zijn er al andere problemen in jullie relatie? Al die factoren kunnen ook meespelen in haar weigering. Als ze zegt dat ze moe is ligt het probleem misschien helemaal niet bij haar lustgevoelens, maar bij haar vermoeidheid. Dan moet je dáár eerst naar kijken, voor je naar de nooduitgang rent. Misschien dat als er wat aan haar vermoeidheid gedaan wordt, ze vanzelf weer zin krijgt.
pi_67640819
TS: wat ineens in me opkomt (jaja, na 2 weken, duurt even):

Heeft je vriendin nu of in het verleden last gehad van klachten van depressie of neerslachtigheid?

Kan namelijk nogal effect hebben op het libido naast vermoeidheid zoals poster hierboven al terecht opmerkt....
[For every problem, there is a solution that's both simple and efficient.... and that solution is wrong]
pi_67640984
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet zeuren, niet elke aanraking een voorwaarde laten hebben, niet mokken als er nee gezegd wordt en je wegdraaien.

Maar wel regelmatig proberen, daar zit de adder, teveel proberen is een moodkiller, maar het niet meer proberen geeft net zoveel problemen, evenwicht vinden dus...
Wel afgewezen worden, tóch niet mokken. Wel proberen...maar niet TE veel. Regelmatig over praten, maar het mag geen zeuren worden.
Jeutje..dat valt nog niet mee om dat evenwicht te vinden

Volgens mij is evenwicht inderdaad wel belangrijk en ook een deeloplossing voor dit dillema, maar volgens mij kan het niet zo zijn dat als je dit (bijna utopische) evenwicht dan gevonden is, je probleem is opgelost.
Het vinden van de oplossing lijkt in je verhaal ook met name een uitdaging voor diegene in de relatie die méér behoefte aan sex heeft en ik denk dat het besef dat je het sámen moet doen/moet oplossen, het begin is van een echte verbetering.

Het belangrijkste is volgens mij je er allebij plezier inhoud!!
Hoe je dat dan weer doet..tsja..er zijn denk ik eerder in dit topic wel wat zeer bruikbare tips langsgekomen...!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjarrel78 op 02-04-2009 12:06:52 ]
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
pi_67641426
Dat is erg vervelend. Inderdaad doet het gemiddelde er niet toe.
Wat er dus wel toe doet is dat jij vaker zin hebt dan je vriendin.
Ik geloof niet dat er meteen iets aan de hand moet zijn, of dat ze vreemd gaat.
Als het waar is wat ze zegt, en gewoon te moe is maar wel zin heeft. (Waar ik me helaas in kan vinden)
Dan is het misschien een idee om niet te beginnen op het momend dat je in bed beland,
maar juist daarvoor. Na het eten, of juist net voor het koken. Mocht je in die positie zijn dat dat kan.
Zou ik dat zeker eens spontaan proberen.
Ik (relatie van 2,5 jaar) hou daar echt van. Zo blijft het leuk, spontaan en ga ik niet naar bed met het idee,
ik heb echt veel zin, maar ben eigenlijk TE moe. En in het weekend natuurlijk, heb je zo ie zo meestal meer rust.
Wie weet helpt het, succes.
pi_67643578
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:54 schreef Sjarrel78 het volgende:

[..]

Wel afgewezen worden, tóch niet mokken. Wel proberen...maar niet TE veel. Regelmatig over praten, maar het mag geen zeuren worden.
Jeutje..dat valt nog niet mee om dat evenwicht te vinden

Volgens mij is evenwicht inderdaad wel belangrijk en ook een deeloplossing voor dit dillema, maar volgens mij kan het niet zo zijn dat als je dit (bijna utopische) evenwicht dan gevonden is, je probleem is opgelost.
Het vinden van de oplossing lijkt in je verhaal ook met name een uitdaging voor diegene in de relatie die méér behoefte aan sex heeft en ik denk dat het besef dat je het sámen moet doen/moet oplossen, het begin is van een echte verbetering.

Het belangrijkste is volgens mij je er allebij plezier inhoud!!
Hoe je dat dan weer doet..tsja..er zijn denk ik eerder in dit topic wel wat zeer bruikbare tips langsgekomen...!
Evenwicht zoeken, maar niet denken dat je altijd in evenwicht zal zijn
Soms zal je gewoon even mokken omdat je weer afgewezen wordt, dat is ook niet makkelijk en je hoeft ook echt niet perfect te zijn.
Net als dat degene die afgewezen wordt niet altijd moet mokken moet degene die afwijst ook begrijpen dat dat naar is en dat een mokje hier of daar redelijk is.

Het is niet zo dat alleen degene die meer zin heeft zijn/haar best moet doen, het is een samen iets, maar de oplossing ligt niet zozeer rond dat werkelijk hebben van seks of afgewezen worden.
Als iemand aangeeft moe te zijn en dat ook echt zo is is dat iets wat opgelost moet worden, daarna moet de gewoonte van geen seks hebben er ook nog eens uit, een hele opgave.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_67686228
Sex is slechts 10% van een relatie, zit je echter in zo een situatie als TS, dan wordt sex 90% van de relatie. Gevoelsmatig dan.

Ik heb in dezelfde situatie gezeten en heb gelukkig naar verloop van tijd de situtie kunnen doorbreken. Ze kon er net als TS ook niet over praten. Proberen erover te praten liep dus altijd uit op ruzie en eindigde ermee dat ik te weinig deed in het huishouden of zoiets dergelijks. Gesprek was dus zinloos en zorgde alleen maar voor meer afstand.

Op een gegeven moment ben ik een tijdje gestopt met proberen. Na een aantal weken heb ik haar duidelijk laten weten dat een relatie geen 'one way street' is. Dat ik geen moeite heb met handkarren maar sex met een vrouw op z'n tijd ook wel prettig is. Dat ik dan ook verwacht dat ze eraan gaat werken meer initiatief te nemen. En er ook duidelijk bij laten weten dat ik geen wonderen verwacht van vandaag op morgen.

Het heeft in ieder geval geholpen. Het belangrijkste lijkt mij om de situatie te doorbreken, eerst een langere periode de druk wegnemen en vervolgens het balletje bij haar neerleggen.
Life's a Bitch (and then you marry one).
pi_67824872
Tja, ik zit dus ook met hetzelfde gezeik. Heb alles geprobeerd, maar helaas heeft niets geholpen. Onze 2 kinderen en andere verplichtingen voelen nu als een stalen bal om mijn enkel.

Mijn tip: Probeer het te verbeteren, is er na een redlijke periode geen verbetering, VLUCHTEN voordat je eraan vast zit.
pi_67827634
Mijn vriendje heeft de afgelopen vier maanden ook nauwelijks zin in seks. Met een beetje geluk krijg ik een á twee keer in de week een vluggertje. Hij heeft erg veel aan zijn hoofd en het is ergens echt wel begrijpelijk. Maar ik ben seksueel gefrustreerd en het levert veel stress op. En net als de anderen in dit topic voel ik mij afgewezen. Ik krijg zelfs geen tongzoen meer omdat hij dan denkt dat er iets op moet volgen. En als we seks hebben is het altijd vanuit mijn initiatief en heeft hij er niet zoveel zin in. Hij is dan gewoon niet geil, en daardoor heb ik er minimaal plezier aan. Ik heb er aan gedacht om hem op me te laten jagen zoals in dit topic genoemd, en hem ook eens af te wijzen, maar ik ben daar niet sterk genoeg voor. Ik weet niet hoe lang ik nog kan zonder fysieke liefde, dus hoe lang moet je dit laten gebeuren?

Ik heb het er ook met hem over gehad, en hij zegt dat het door zijn problemen komt. En ook dat het alleen maar een groter issue wordt als ik er over door zeur. En die problemen zijn ook erg groot, en ik voel me dan egoistisch dat ik alleen maar aan seks kan denken, maar ik ben ook maar een mens... Iedere dag met de Tarzan geeft me gewoon niet genoeg voldoening, die jeuk naar begeerte blijft de hele dag.. Ik heb het gewoon nodig dat hij weer naar me kijkt alsof hij me wil, me op bed gooit, kleren uitrukt, etc.... Aarghhh.

Ik zal ook nog even toevoegen dat ik van alles probeer om hem geil te krijgen. Ik masturbeer terwijl we televisie kijken (dan wordt hij soms boos...); ik wrijf over zn broek, ik vertel geile fantasieen, ik kleed me ineens uit, ik stap bij hem in de douche, ik zit aan hem als hij slaapt, ik heb zelfs een paar keer wakker gepijpt... , maar misschien ben ik wel te agressief?

[ Bericht 12% gewijzigd door lovelyrita op 08-04-2009 14:09:39 ]
  woensdag 8 april 2009 @ 14:24:51 #159
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_67828719
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:54 schreef lovelyrita het volgende:
Ik zal ook nog even toevoegen dat ik van alles probeer om hem geil te krijgen. Ik masturbeer terwijl we televisie kijken (dan wordt hij soms boos...); ik wrijf over zn broek, ik vertel geile fantasieen, ik kleed me ineens uit, ik stap bij hem in de douche, ik zit aan hem als hij slaapt, ik heb zelfs een paar keer wakker gepijpt... , maar misschien ben ik wel te agressief?
Aan jou ligt het niet als ik het zo lees

Het is moeilijk om het je voor te stellen hoe je libido dusdanig omlaag kan gaan door problemen\depressie waardoor je geen zin meer hebt. Maar als zulke dingen niet meer helpen dan moet er serieus iets mis zijn.
pi_67829059
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:54 schreef lovelyrita het volgende:
Mijn vriendje heeft de afgelopen vier maanden ook nauwelijks zin in seks. Met een beetje geluk krijg ik een á twee keer in de week een vluggertje. Hij heeft erg veel aan zijn hoofd en het is ergens echt wel begrijpelijk. Maar ik ben seksueel gefrustreerd en het levert veel stress op. En net als de anderen in dit topic voel ik mij afgewezen. Ik krijg zelfs geen tongzoen meer omdat hij dan denkt dat er iets op moet volgen. En als we seks hebben is het altijd vanuit mijn initiatief en heeft hij er niet zoveel zin in. Hij is dan gewoon niet geil, en daardoor heb ik er minimaal plezier aan. Ik heb er aan gedacht om hem op me te laten jagen zoals in dit topic genoemd, en hem ook eens af te wijzen, maar ik ben daar niet sterk genoeg voor. Ik weet niet hoe lang ik nog kan zonder fysieke liefde, dus hoe lang moet je dit laten gebeuren?

Ik heb het er ook met hem over gehad, en hij zegt dat het door zijn problemen komt. En ook dat het alleen maar een groter issue wordt als ik er over door zeur. En die problemen zijn ook erg groot, en ik voel me dan egoistisch dat ik alleen maar aan seks kan denken, maar ik ben ook maar een mens... Iedere dag met de Tarzan geeft me gewoon niet genoeg voldoening, die jeuk naar begeerte blijft de hele dag.. Ik heb het gewoon nodig dat hij weer naar me kijkt alsof hij me wil, me op bed gooit, kleren uitrukt, etc.... Aarghhh.

Soms is een extra lang weekend vrij net datgene wat hem er weer bovenop helpt
Weet je ook waarom hij stress heeft of van krijgt, als je dat kan verhelpen, is er misschien vooruitgang te boeken
pi_67829062
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:24 schreef DrD00m het volgende:

[..]

Aan jou ligt het niet als ik het zo lees

Het is moeilijk om het je voor te stellen hoe je libido dusdanig omlaag kan gaan door problemen\depressie waardoor je geen zin meer hebt. Maar als zulke dingen niet meer helpen dan moet er serieus iets mis zijn.
Soms helpt het wel, soms niet. Het frustreert hem ook denk ik dat ik me in zulke bochten wring om een beetje seks te krijgen, waardoor hij ook naar reageert... *zucht* ...hoe lang kan zoiets duren? Het is niet alleen vervelend dat mijn verlangens niet worden beantwoord, maar je wordt er ook zelf onzeker van. Je gaat twijfelen aan jezelf, aan je uiterlijk, aan je relatie; zelfs als er een aanwijsbare oorzaak is (in mijn geval oorzaken).
pi_67829104
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:34 schreef tijger74 het volgende:

[..]

Jij schrijft dat hij erg veel stress heeft van zijn werk, misschien helpt het om hem over te halen een poosje minder (hard) te werken.
(soms is een extra lang weekend vrij net datgene wat hem er weer bovenop helpt)
Ik schrijf helemaal niet dat hij stress heeft van zijn werk.
pi_67829331
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:35 schreef lovelyrita het volgende:

[..]

Ik schrijf helemaal niet dat hij stress heeft van zijn werk.
Je hebt gelijk, ik heb te snel gelezen.
En ik heb mijn tekst veranderd. excuus
pi_67829534
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:34 schreef tijger74 het volgende:

[..]

Soms is een extra lang weekend vrij net datgene wat hem er weer bovenop helpt
Weet je ook waarom hij stress heeft of van krijgt, als je dat kan verhelpen, is er misschien vooruitgang te boeken

Ja, even in het kort. Er is in een half jaar tijd veel gebeurd. Er is een dodelijke ziekte bij hem geconstateerd, zijn vader en opa zijn overleden, en is deze maand ook nog ontslagen. Libido is ook verlaagd door jarenlang wekelijks cocainegebruik (nu 3 weken gestopt). Dus: weinig vooruitzichten voor zijn (korte) toekomst. Er komen veel zorgen bij kijken, ook voor zijn moeder, die haar man, opa en straks haar zoon gaat verliezen.

En ja, ik voel me ook egoistisch dat ik een punt maak van seks, ik snap dat het voor hem nu niet zo belangrijk is. Maar hoe erg ik ook tegen mezelf zeg dat ik het gewoon moet aankijken en moet laten rusten, mijn hele lichaam zegt iets anders en staat gewoon continu op springen. Masturberen geeft me niet wat ik nodig heb. Ik hunker naar fystieke liefde, niet zozeer naar orgasmes.
  woensdag 8 april 2009 @ 14:50:56 #165
8369 speknek
Another day another slay
pi_67829627
Eh ja, hoe erg je dat ook niet wil horen, denk ik inderdaad dat je maar even genoeg moet nemen met 1 a 2 keer per week.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_67829850
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:47 schreef lovelyrita het volgende:

[..]

Ja, even in het kort. Er is in een half jaar tijd veel gebeurd. Er is een dodelijke ziekte bij hem geconstateerd, zijn vader en opa zijn overleden, en is deze maand ook nog ontslagen. Libido is ook verlaagd door jarenlang wekelijks cocainegebruik (nu 3 weken gestopt). Dus: weinig vooruitzichten voor zijn (korte) toekomst. Er komen veel zorgen bij kijken, ook voor zijn moeder, die haar man, opa en straks haar zoon gaat verliezen.

En ja, ik voel me ook egoistisch dat ik een punt maak van seks, ik snap dat het voor hem nu niet zo belangrijk is. Maar hoe erg ik ook tegen mezelf zeg dat ik het gewoon moet aankijken en moet laten rusten, mijn hele lichaam zegt iets anders en staat gewoon continu op springen. Masturberen geeft me niet wat ik nodig heb. Ik hunker naar fystieke liefde, niet zozeer naar orgasmes.
Dit is best heftige shit, ik kan mij voorstellen dat mijn libido dan ook zou dalen tot onder het nulpunt.
misschien kan je vanaf het nulpunt beginnen.
Ga af en toe een met hem knuffelen,hooguit 10 seconden, een paar keer per dag.
Soms met een kort kusje aan het einde.
ga na een aantal dagen dit eens herhalen maar dan in bed.
Misschien kan je vanaf dat punt het weinige libido wat hij heeft wat aanwakkeren.
Maak hem na die daad duidelijk dat je daar echt behoefte aan had, aan fysiek contact.
Noem dan ook dat je niet streeft naar een orgasme.
Bedenk wel dat je sexleven voorlopig niet zal zijn wat het is geweest.
maar steun in voor en tegenspoed.
Sterkte

[ Bericht 0% gewijzigd door tijger74 op 08-04-2009 18:57:45 ]
pi_67829903
Misschien moet ik maar even een tijd ook geen initiatief nemen; want volgens mij doet hij die ene keer per week puur voor mij (en om gezeur en gekronkel van mijn kant te beperken), en dat merk je ook meteen aan de kwaliteit. Maar wat moet je dan met je geilheid doen? En dat onrustige gevoel? Misschien kan ik die energie nog omzetten naar iets positiefs (zeg niet het huishouden).
pi_67830075
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:57 schreef tijger74 het volgende:

[..]

Dit is best heftige shit, ik kan mij voorstellen dat mijn libido dan ook zou dalen tot onder het nulpunt.
misschien kan je vanaf het nulpunt begint.
Ga af en toe een met hem knuffelen,hooguit 10 seconden, een paar keer per dag.
Soms met een kort kusje aan het einde.
ga na een aantal dagen dit eens herhalen maar dan in bed.
Misschien kan je vanaf dat punt het weinige libido wat hij heeft wat aanwakkeren.
Maak hem na die daad duidelijk dat je daar echt behoefte aan had, aan fysiek contact.
Noem dan ook dat je niet streeft naar een orgasme.
Bedenk wel dat je sexleven voorlopig niet zal zijn wat het is geweest.
maar steun in voor en tegenspoed.
Sterkte
Zonder orgasme is het ook geen seks, maar het is niet de prioriteit of het verlangen. Er wordt echt genoeg geknuffeld, met fysieke liefde bedoel ik meer de begeerte in zijn houding, dat hij zin heeft in mij, dat hij me geil aankijkt en hijgt in mijn oor... Maar jullie hebben gelijk hoor, ik moet het gewoon even van iemand horen. Ik moet denk ik leren te accepteren dat het nu even niet anders is... Maar dan weet ik niet wat ik met de hormonen aan moet. Ik ben al iemand met een flink libido en denk er echt de hele dag aan. Dus ik moet even iets hebben om mijn gedachte ergens anders op te focussen maar wat?
Vergeet niet dat de shit die hem nu gebeurt ook direct invloed heeft op mij, en mijn toekomst, de dromen die ik had en die niet zullen uitkomen. Het enige wat wij nog hebben is het heden, en ik wil daar ook zo veel mogelijk uit halen. Ik weet dat het egoistisch is :/
  woensdag 8 april 2009 @ 15:13:34 #169
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_67830359
Ik denk dat als dit wat langer doorgaat je hormonen jou onbedoeld bij iemand anders in bed zullen laten belanden.
pi_67830643
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:13 schreef DrD00m het volgende:
Ik denk dat als dit wat langer doorgaat je hormonen jou onbedoeld bij iemand anders in bed zullen laten belanden.
Dat wil ik hem natuurlijk niet aan doen, dan ben ik echt een bitch... En ik denk ook niet dat dat wel voldoening geeft. Ik heb ooit toen ik single was one-night-stands gehad, maar dat was niets voor mij. Ik heb al geprobeerd op webcamsites en laat dan veel mannen tegelijk naar me kijken, maar dat is het ook niet. Dus ik wil die seksuele aandacht eigenlijk alleen van hem. Lastig!
pi_67838203
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:21 schreef lovelyrita het volgende:

[..]

Dat wil ik hem natuurlijk niet aan doen, dan ben ik echt een bitch... En ik denk ook niet dat dat wel voldoening geeft. Ik heb ooit toen ik single was one-night-stands gehad, maar dat was niets voor mij. Ik heb al geprobeerd op webcamsites en laat dan veel mannen tegelijk naar me kijken, maar dat is het ook niet. Dus ik wil die seksuele aandacht eigenlijk alleen van hem. Lastig!
Lastig is juiste woord.
Sommige dingen verander je niet, al zou je het willen.
Misschien kan je proberen je gedachten op wat anders te brengen dan sex.
Een optie is bijvoorbeeld sport.
Als ik een uurtje aan het hardlopen ben geweest, hoef ik echt normaal eerst niet aan sex te denken.
Ben je niet zo'n sporter kan je gaan tuinieren (thuis of bij iemand anders), denksport zoals puzzelen.
M.a.w. Wanneer je aan sex denkt verander dan de gedachtes, en ontwijk voorzover mogelijk de situaties waardoor je aan sex moet denken.
pi_67839725
Ja, ik heb hem zonet verteld dat ik de seksloze situatie ga proberen te accepteren, dat ik niet meer zal zeuren of de grote trukendoos ( ) zal opentrekken en gewoon rustig afwacht tot het van zijn kant komt. Ik bedoel: seks is erg belangrijk voor mij, en was altijd een van de meest belangrijke dingen in mijn relatie (zoals iemand in dit topic ook wel heeft gezegd). Maar als er dit soort problemen gaan spelen lijkt het toch echt een stuk minder belangrijk. Ik zou niet willen dat seks door mijn gezeur zo'n issue wordt dat het ons breekt, al helemaal niet nu we het afgelopen half jaar zo goed zijn doorgekomen samen. Dus inderdaad me (tijdelijk) maar op iets anders storten waar ik zo moe van word dat ik niet eens meer kan.. De vraag is alleen nog hoe lang ik het vol houd zo, maar dat wordt vanzelf wel duidelijk.

Oh ja, bedankt dat jullie met mij mee dachten!
pi_67840003
lovelyrita het gaat je lukken.
s6
pi_67842772
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:04 schreef lovelyrita het volgende:

[..]

Zonder orgasme is het ook geen seks, maar het is niet de prioriteit of het verlangen. Er wordt echt genoeg geknuffeld, met fysieke liefde bedoel ik meer de begeerte in zijn houding, dat hij zin heeft in mij, dat hij me geil aankijkt en hijgt in mijn oor... Maar jullie hebben gelijk hoor, ik moet het gewoon even van iemand horen. Ik moet denk ik leren te accepteren dat het nu even niet anders is... Maar dan weet ik niet wat ik met de hormonen aan moet. Ik ben al iemand met een flink libido en denk er echt de hele dag aan. Dus ik moet even iets hebben om mijn gedachte ergens anders op te focussen maar wat?
Vergeet niet dat de shit die hem nu gebeurt ook direct invloed heeft op mij, en mijn toekomst, de dromen die ik had en die niet zullen uitkomen. Het enige wat wij nog hebben is het heden, en ik wil daar ook zo veel mogelijk uit halen. Ik weet dat het egoistisch is :/
Ik doe echt mijn best een beetje te begrijpen hoe dit voor je is... maar, je vriends vader/opa en hijzelf zullen jong sterven en jij maakt je druk om sex? Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je zelf nog wel zin hebt na al deze ellende? Is bij jou je libido hier ook niet van gedaald?

Verder denk ik dat je er teveel mee bezig bent. Sex is ook niet alles. Ga een leuke hobby zoeken ofzo
pi_67857133
quote:
Op woensdag 8 april 2009 21:10 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Ik doe echt mijn best een beetje te begrijpen hoe dit voor je is... maar, je vriends vader/opa en hijzelf zullen jong sterven en jij maakt je druk om sex? Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je zelf nog wel zin hebt na al deze ellende? Is bij jou je libido hier ook niet van gedaald?

Verder denk ik dat je er teveel mee bezig bent. Sex is ook niet alles. Ga een leuke hobby zoeken ofzo
Dat heb ik toch hierboven al gezegd: ik besef dat het egoistisch is, maar mijn lichaam blijft er om zeuren. Dat staat buiten wat ik er over vind of denk. Ik probeer echt die knop om te zetten, zoals ik al zei moet ik het nu accepteren en die onrust maar omzetten in iets anders.

Mijn libido is overigens nog nooit in negatieve mate veranderd door problemen of dingen die ik mee maak; ik krijg eerder meer zin. En dat is alleen maar goed, want door seks komen er stofjes in je hersenen vrij waar je gelukkiger van wordt.
  donderdag 9 april 2009 @ 12:16:08 #176
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_67859255
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef lovelyrita het volgende:

[..]
komen er stofjes in je hersenen vrij waar je gelukkiger van wordt.

Dit heeft een soortgelijk effect volgens mij.

Misschien als je dan flink wat chocolade eet, het je energie verhelpt?
pi_67954168
Ik herken het wel, ieder stel heeft zulke periodes ( en je praat poep als je dat ontkent). Meestal is het toch kwestie van een beetje extra moeite doen als je elkaar ziet en elkaar wat minder zien. Dan geef je de aantrekkingskracht de ruimte. Ga niet de afhankelijke persoon uithangen, als ze niet wil dan niet. Organiseer je leven niet om haar en haar zin in sex heen. Uitgaan van zoveel keer per week is ook niet de oplossing, je frustreert jezelf. Ontdek nieuwe paden, neem controle over je sexleven. Verras haar een keer met een wilde sekspartij en wijs haar de keer erop af. Moet jij opletten.

Er is nog een andere oplossing (die niemand wil horen): een uitstapje buiten de deur kan ook het sexleven met je partner een boost geven.

Die shit vind ik eigenlijk een beetje onzin. Mijn vriendin heeft in een hele vervelende tijd gezeten vorig jaar, maar we neukten als konijntjes. Dat staat op zich wel los van elkaar, al kan ik me best voorstellen dat je hoofd er eens niet naar kan staan. Maar ieder mens heeft sex nodig, hoe je het ook wendt of keert.

Misschien is ze haar leven door die dingen aan het overdenken en is ze niet zo meer tot je aangetrokken.
Verbaal terrorist
pi_67975713
Ts, jij vecht tegen de bierkaai.

Je leeft voor jezelf en momenteel laat je haar jaren van jouw leven verpesten. Hierdoor ben jij niet gelukkig. Mijn motto; kies altijd voor jezelf!

Relatie stoppen is helemaal niet moeilijk, denk er maar eens even over na of jij nog 40 jaar lang (weet niet hoe oud je bent) dit gezeik wil hebben. Dan is stoppen ineens niet zo moeilijk meer lijkt me.

Al dat gepraat heeft echt geen zin, doe gewoon eens wat je zelf graag wil. Er zijn genoeg leuke vrouwen. Je laat haar je leven verpesten. Bovendien als zij eindelijk tot zinnen komt, een keer vreemd gaat en ineens weer de sex van haar leven heeft ben jij out of the picture.

Je kan wel zeggen dat ermee stoppen moeilijk is ivm de airmiles ( ), huis, baan, etc. Dat is echt praat voor een natte tosti.
  maandag 13 april 2009 @ 20:48:25 #179
165594 SarahD.
Nostalgia.
pi_67985540
En TS hoe is het nou?
Toegang is geen open deur.
pi_68003835
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:21 schreef lovelyrita het volgende:
Uiteraard, het gaat om een gevoel van eigenwaarde. Daarom werkt het niet als 10 rukkende kerels naar je kijken, moet je niet doen joh, je ontneemt je zo je zelfrespect.....
[For every problem, there is a solution that's both simple and efficient.... and that solution is wrong]
pi_68004196
quote:
Op maandag 13 april 2009 14:13 schreef de201koning het volgende:
Ts, jij vecht tegen de bierkaai.

Je leeft voor jezelf en momenteel laat je haar jaren van jouw leven verpesten. Hierdoor ben jij niet gelukkig. Mijn motto; kies altijd voor jezelf!

Relatie stoppen is helemaal niet moeilijk, denk er maar eens even over na of jij nog 40 jaar lang (weet niet hoe oud je bent) dit gezeik wil hebben. Dan is stoppen ineens niet zo moeilijk meer lijkt me.

Al dat gepraat heeft echt geen zin, doe gewoon eens wat je zelf graag wil. Er zijn genoeg leuke vrouwen. Je laat haar je leven verpesten. Bovendien als zij eindelijk tot zinnen komt, een keer vreemd gaat en ineens weer de sex van haar leven heeft ben jij out of the picture.

Je kan wel zeggen dat ermee stoppen moeilijk is ivm de airmiles ( ), huis, baan, etc. Dat is echt praat voor een natte tosti.
Beste TS,

Ik moet zeggen dat ik het hier eigenlijk wel erg mee eens ben. Je bent aan het doen wat ZIJ wil, niet wat JIJ wil. Natuurlijk is het in een relatie altijd geven en nemen, maar dit soort basale zaken.... daar moet je niet op 'bezuinigen', dat hoort bij een gezonde relatie.

Ik zou zeggen, ga eens met een leuke vriendin uit ofzo, ga eens wat rondkijken. Je hoeft niet gelijk actie te ondernemen (hoewel, als de kans zich voordoet.....), maar het geeft je wel je gevoel van eigenwaarde terug! Ik hoop niet dat je aan jezelf twijfelt?
pi_68190215
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef probleemgeval2 het volgende:
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen Praten lijkt in ieder geval niets op te lossen.
Praten is in elk geval het begin van het einde, als sex niet automatisch gaat heb je seksueel in elk geval een probleem en daarmee ook snel genoeg in je relatie
pi_68190261
Je bent nu 29. De kans is groot dat zij je binnen nu en enkele jaren enkele late night confessions te berde gaat brengen. Ga jij dan masturberen in de bloei van je leven? Nee, vanaf volgende week zit je weer met open vizier in de kroeg!
pi_68195286
Ik denk dat TS`s probleem is opgelost

of

hij mag van z`n vriendin niet meer internetten.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:21:04 #185
37769 erodome
Zweefteef
pi_68239306
quote:
Op maandag 20 april 2009 00:25 schreef Pokerking het volgende:

[..]

Praten is in elk geval het begin van het einde, als sex niet automatisch gaat heb je seksueel in elk geval een probleem en daarmee ook snel genoeg in je relatie
Onzin, wordt alleen gezegd door mensen die nog nooit een relatie hebben gehad die langer als 2 jaar duurde

Iedereen die echt langer in een relatie blijft, voorbij die verliefdheidsperiode komt krijgt hier en daar een drempel voor zijn neus, een dipje, een probleempje, een dingetje.
De perfecte relatie waar je nooit aan hoeft te werken, waar het allemaal vanzelf gaat de rest van je leven bestaat gewoon niet.

Problemen zijn er niet om ontweken te worden, maar om op te lossen, daarin ga je merken of er echt liefde in het spel is.
Dat ligt niet in het roze wolkje verhaal, maar in of je de kracht en wil kan vinden om voorbij die drempels te komen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 22 april 2009 @ 10:10:04 #186
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68262909
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef probleemgeval2 het volgende:
Hallo iedereen.

Ik heb een probleem waar ik me geen raad meer mee weet en ik hoop dat iemand me advies kan geven.

Ik ben een man van 29 en heb nu drie jaar een relatie. Mijn vriendin (25) en ik zaten in het begin van de relatie sexueel gezien wel op dezelfde lijn en dan vooral voor wat betreft frequentie. Nu drie jaar later is dat anders.

Het punt is dat ik gemiddeld gezien toch wel behoefte heb aan sexuele activiteit drie maal per week net als in het begin. Dit gebeurt alleen niet. Het is eerder 1 keer en als ik geluk heb twee. Daarbij komt dat het meestal op haar aangeven gebeurt, want als ik initiatief toon dan wil ze meestal niet (en voel ik me enorm afgewezen). Ze zegt er net zoveel behoefte aan te hebben als ik en dat ze het te druk heeft en te moe is.

Al meerdere keren heb ik geprobeerd er met haar over te praten, want dat lijkt me toch wel de beste manier om hiermee om te gaan. Dat loopt helaas meestal op niets uit. Wat ik dan vaak van haar te horen krijg is dat het niet bevorderlijk is om een punt te maken van sex, of dat zij prima tevreden is met hoe het nu is (en daar moet ik het dan maar mee doen). Onlangs probeerde ik er weer over te praten en dat liep uit op een drama . Ze vond dat ik het op de verkeerde manier bracht en op het verkeerde moment. Daarbij is zij van mening dat 1 a 2 keer een prima gemiddelde is. Volgens mij is het gemiddelde toch echt hoger, maar dat daargelaten is het voor mij gewoon anders en daarom begon ik er over.

Afijn, om een lang verhaal kort te maken (hoewel, het is al aardig lang zie ik), de uitkomst van het drama was helaas wederom dat ik me er maar bij moet neerleggen dat het niet vaker zal gebeuren. Ik zit er alleen best wel mee.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ben ik een sexverslaafde. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen Praten lijkt in ieder geval niets op te lossen.
Het ontstaan van de sexdrive bij mannen ligt anders dan bij vrouwen. Waar mannen zo goed als altijd, ongeacht wat, zin hebben in een lekker robbertje en het dus ook vooral lichamelijke lust is, hebben vrouwen aandacht, liefde en emoties nodig. Praten over sex heeft dan ook weinig zin in dit geval, sterker nog, het is zelfs af te raden. Door druk te zetten wordt de zin echt niet meer, eerder minder.

Probeer haar juist wat meer aandacht te geven, neem haar eens mee uit, kook eens uitgebreid voor haar. Duik er daarna niet meteen bovenop! Wees lief en aandachtig en probeer het lichamelijk contact te beperken tot strelingen en een kus. Zaak is de druk zo laag mogelijk te houden. Mogelijk zal een gesprek volgen over wat haar dwars zit. Laat haar hiermee komen, probeer het niet uit haar te trekken. Ze zal het toch pas willen bespreken als ze op haar gemak is en er klaar voor is.

Het zal misschien lastig zijn voor je, maar laat haar maar het initiatief nemen voor sex. Voor je het weet voelt ze het niet meer als een plichtmatig iets, maar als een uiting van liefde en warmte voor jou. Wie weet kan je haar dan niet eens meer bijhouden!

Als laatste, je bent geen sexverslaafde omdat je meer sex wil dan een ander. Het maakt je bovengemiddeld!
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_68263417
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:21 schreef erodome het volgende:

Problemen zijn er niet om ontweken te worden, maar om op te lossen, daarin ga je merken of er echt liefde in het spel is.
Dat ligt niet in het roze wolkje verhaal, maar in of je de kracht en wil kan vinden om voorbij die drempels te komen.
In principe kun je ook gewoon bij iedere moeilijkheid blijven hoppen. Ik zie dat weleens om me heen. Als het niet meer vanzelf gaat, dan volgt een kort gesprek. Dan krijgt iemand een paar maanden de tijd en dan is het over.

Vervolgens hopt meneer/mevrouw naar de volgende om hetzelfde weer over te doen.

Voordelen:
- Alleen maar leuke, verliefde tijden
- Goede seks
- Nooit verveeld

Nadelen:
- weinig diepgang

Liefde is uiteindelijk een keuze zeg ik altijd maar.
Verbaal terrorist
  maandag 27 april 2009 @ 21:19:17 #188
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_68437654
Ze heeft gelijk dat een punt ervan maken meestal averechts werkt. Je moet het meer indirect brengen. En sowieso, de behoeften van jullie beiden kunnen gewoon verschillen. Niks aan te doen dan.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  maandag 27 april 2009 @ 21:19:53 #189
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_68437684
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:16 schreef DrD00m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Druiven schijnen ook heel goed te helpen.
pi_70792819
Ik ben nu drie maanden bezig geen druk meer te zetten op hem om seks te hebben. Op het moment dat ik het had besloten was het ook best een opluchting, ik hoefde niet meer zo te jagen. En het ging een tijd best goed en heb mijn hormonen redelijk onder controle weten te houden, ook al had ik maar een a twee keer seks per week. Maar vandaag is de bom weer echt gebarsten (vrijdag voor het laatst seks). De hele nacht wakker liggen omdat je zoveel zin hebt, terwijl je geen kant op kan om te masturberen en het ook niet naast je slapende vriend kan gaan doen (heb ik in het verleden vaak geprobeerd, maar hij werd altijd wakker van me, en dan voelt hij zich schuldig). Daarna de hele dag opgefokt aan het werk, al die hormonen maar je kunt ze nergens kwijt. En toen ik thuiskwam en hij na het eten nog niet te kennen gaf seks te willen ben ik me echt ontzettend gaan aanstellen met ruzie tot gevolg.

Hoe doen de jongens in dit topic het? Het is bij mannen biologisch ook nog heftiger toch, die drang om te spuiten. Masturberen in de douche is geen optie, en ik heb geen andere kamer (studio). De seksuele aandacht waar ik naar verlang haal ik trouwens van straat. Het is voor een meisje ook zo gemakkelijk, je hoeft maar hakken en een rokje aan te trekken en je wordt aangegaapt als een filmster
pi_70793015
Over masturberen gesproken: het maakt me vaak ook best verdrietig. Dan denk ik: ik heb zo'n leuke vriend waar ik heel veel van houd en heel veel zin in heb, en ik zit hier een beetje mn geilheid weg te vingeren.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:54:51 #192
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_70794390
loop niet zo te bitchen, als je het zo belangrijk voor je is dan moet je nokken met die relatie.
pi_70844312
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:08 schreef lovelyrita het volgende:
Hoe doen de jongens in dit topic het? Het is bij mannen biologisch ook nog heftiger toch, die drang om te spuiten.
Voor jongens is het totaal anders; daar is het zoals je al zegt veel meer een biologische behoefte. Je geeft al aan dat jij vaak alleen maar verdrietig wordt van masturberen, omdat je liever met hem sex zou hebben. Het is een gevoelskwestie, geen (puur) biologische kwestie. Dat compliceert de situatie natuurlijk zeer sterk, aangezien het niet voor je zal werken om bijvoorbeeld een sex partner ernaast te nemen ("fuck buddy"). Ook speeltjes en (vaste) webcamsex contacten zullen je waarschijnlijk nauwelijks helpen (hoewel het wel het proberen waard is).

Wat je jezelf moet afvragen is: waarom wil je zoveel sex? Is het inderdaad puur een natuurlijke behoefte, of ligt er iets anders aan ten grondslag, bijvoorbeeld een onzekerheid over jezelf of je relatie, en goedkeuring of geruststelling die je zoekt in de sex met hem? Sommige mensen proberen ook door middel van sex andere problemen te onderdrukken. Mocht je vragen hebben, PM me dan ff.
pi_70861606
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef Wupppie het volgende:
loop niet zo te bitchen, als je het zo belangrijk voor je is dan moet je nokken met die relatie.
Dit slaat nergens op. Ik doe juist mijn best er op een positieve manier mee om te gaan en een oplossing te zoeken.
pi_70862203
Ik heb net zo min als de andere mensen in dit topic een abnormale sexdrive; ik ben een jonge gezonde meid en ik houd van seks. En niet dwangmatig of om de verkeerde redenen. Voor mij is één (soms twee) keer per week echt aan de lage kant. Ik vind één keer per week seks willen eerder abnormaal en ongezond eerlijk gezegd.
pi_70863015
Pffff zoek je toch een andere vriendin!!!
Er zijn genoeg vrouwen die wel veel sex willen hebben.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:15:20 #197
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70863293
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:08 schreef lovelyrita het volgende:
Het is voor een meisje ook zo gemakkelijk, je hoeft maar hakken en een rokje aan te trekken en je wordt aangegaapt als een filmster
Ach, nog een paar jaar en dan is dat ook weg
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_70970895
ze voelt zich niet meer sexueel aangetrokken tot je klaar, ze wilt meer en anders.

of probeer andere dingen, er is zat speelgoed
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:17:45 #199
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_71228958
Al die users die TS proberen aan te praten dat zijn vriendin een ander heeft
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:18:46 #200
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_71229003
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:16 schreef DrD00m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Weetje wat écht helpt, witte druiven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')