abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2009 @ 12:16:08 #176
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_67859255
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef lovelyrita het volgende:

[..]
komen er stofjes in je hersenen vrij waar je gelukkiger van wordt.

Dit heeft een soortgelijk effect volgens mij.

Misschien als je dan flink wat chocolade eet, het je energie verhelpt?
pi_67954168
Ik herken het wel, ieder stel heeft zulke periodes ( en je praat poep als je dat ontkent). Meestal is het toch kwestie van een beetje extra moeite doen als je elkaar ziet en elkaar wat minder zien. Dan geef je de aantrekkingskracht de ruimte. Ga niet de afhankelijke persoon uithangen, als ze niet wil dan niet. Organiseer je leven niet om haar en haar zin in sex heen. Uitgaan van zoveel keer per week is ook niet de oplossing, je frustreert jezelf. Ontdek nieuwe paden, neem controle over je sexleven. Verras haar een keer met een wilde sekspartij en wijs haar de keer erop af. Moet jij opletten.

Er is nog een andere oplossing (die niemand wil horen): een uitstapje buiten de deur kan ook het sexleven met je partner een boost geven.

Die shit vind ik eigenlijk een beetje onzin. Mijn vriendin heeft in een hele vervelende tijd gezeten vorig jaar, maar we neukten als konijntjes. Dat staat op zich wel los van elkaar, al kan ik me best voorstellen dat je hoofd er eens niet naar kan staan. Maar ieder mens heeft sex nodig, hoe je het ook wendt of keert.

Misschien is ze haar leven door die dingen aan het overdenken en is ze niet zo meer tot je aangetrokken.
Verbaal terrorist
pi_67975713
Ts, jij vecht tegen de bierkaai.

Je leeft voor jezelf en momenteel laat je haar jaren van jouw leven verpesten. Hierdoor ben jij niet gelukkig. Mijn motto; kies altijd voor jezelf!

Relatie stoppen is helemaal niet moeilijk, denk er maar eens even over na of jij nog 40 jaar lang (weet niet hoe oud je bent) dit gezeik wil hebben. Dan is stoppen ineens niet zo moeilijk meer lijkt me.

Al dat gepraat heeft echt geen zin, doe gewoon eens wat je zelf graag wil. Er zijn genoeg leuke vrouwen. Je laat haar je leven verpesten. Bovendien als zij eindelijk tot zinnen komt, een keer vreemd gaat en ineens weer de sex van haar leven heeft ben jij out of the picture.

Je kan wel zeggen dat ermee stoppen moeilijk is ivm de airmiles ( ), huis, baan, etc. Dat is echt praat voor een natte tosti.
  maandag 13 april 2009 @ 20:48:25 #179
165594 SarahD.
Nostalgia.
pi_67985540
En TS hoe is het nou?
Toegang is geen open deur.
pi_68003835
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:21 schreef lovelyrita het volgende:
Dat wil ik hem natuurlijk niet aan doen, dan ben ik echt een bitch... En ik denk ook niet dat dat wel voldoening geeft. Ik heb ooit toen ik single was one-night-stands gehad, maar dat was niets voor mij. Ik heb al geprobeerd op webcamsites en laat dan veel mannen tegelijk naar me kijken, maar dat is het ook niet. Dus ik wil die seksuele aandacht eigenlijk alleen van hem. Lastig!
Uiteraard, het gaat om een gevoel van eigenwaarde. Daarom werkt het niet als 10 rukkende kerels naar je kijken, moet je niet doen joh, je ontneemt je zo je zelfrespect.....
[For every problem, there is a solution that's both simple and efficient.... and that solution is wrong]
pi_68004196
quote:
Op maandag 13 april 2009 14:13 schreef de201koning het volgende:
Ts, jij vecht tegen de bierkaai.

Je leeft voor jezelf en momenteel laat je haar jaren van jouw leven verpesten. Hierdoor ben jij niet gelukkig. Mijn motto; kies altijd voor jezelf!

Relatie stoppen is helemaal niet moeilijk, denk er maar eens even over na of jij nog 40 jaar lang (weet niet hoe oud je bent) dit gezeik wil hebben. Dan is stoppen ineens niet zo moeilijk meer lijkt me.

Al dat gepraat heeft echt geen zin, doe gewoon eens wat je zelf graag wil. Er zijn genoeg leuke vrouwen. Je laat haar je leven verpesten. Bovendien als zij eindelijk tot zinnen komt, een keer vreemd gaat en ineens weer de sex van haar leven heeft ben jij out of the picture.

Je kan wel zeggen dat ermee stoppen moeilijk is ivm de airmiles ( ), huis, baan, etc. Dat is echt praat voor een natte tosti.
Beste TS,

Ik moet zeggen dat ik het hier eigenlijk wel erg mee eens ben. Je bent aan het doen wat ZIJ wil, niet wat JIJ wil. Natuurlijk is het in een relatie altijd geven en nemen, maar dit soort basale zaken.... daar moet je niet op 'bezuinigen', dat hoort bij een gezonde relatie.

Ik zou zeggen, ga eens met een leuke vriendin uit ofzo, ga eens wat rondkijken. Je hoeft niet gelijk actie te ondernemen (hoewel, als de kans zich voordoet.....), maar het geeft je wel je gevoel van eigenwaarde terug! Ik hoop niet dat je aan jezelf twijfelt?
[For every problem, there is a solution that's both simple and efficient.... and that solution is wrong]
pi_68190215
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef probleemgeval2 het volgende:
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen Praten lijkt in ieder geval niets op te lossen.
Praten is in elk geval het begin van het einde, als sex niet automatisch gaat heb je seksueel in elk geval een probleem en daarmee ook snel genoeg in je relatie
pi_68190261
Je bent nu 29. De kans is groot dat zij je binnen nu en enkele jaren enkele late night confessions te berde gaat brengen. Ga jij dan masturberen in de bloei van je leven? Nee, vanaf volgende week zit je weer met open vizier in de kroeg!
pi_68195286
Ik denk dat TS`s probleem is opgelost

of

hij mag van z`n vriendin niet meer internetten.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:21:04 #185
37769 erodome
Zweefteef
pi_68239306
quote:
Op maandag 20 april 2009 00:25 schreef Pokerking het volgende:

[..]

Praten is in elk geval het begin van het einde, als sex niet automatisch gaat heb je seksueel in elk geval een probleem en daarmee ook snel genoeg in je relatie
Onzin, wordt alleen gezegd door mensen die nog nooit een relatie hebben gehad die langer als 2 jaar duurde

Iedereen die echt langer in een relatie blijft, voorbij die verliefdheidsperiode komt krijgt hier en daar een drempel voor zijn neus, een dipje, een probleempje, een dingetje.
De perfecte relatie waar je nooit aan hoeft te werken, waar het allemaal vanzelf gaat de rest van je leven bestaat gewoon niet.

Problemen zijn er niet om ontweken te worden, maar om op te lossen, daarin ga je merken of er echt liefde in het spel is.
Dat ligt niet in het roze wolkje verhaal, maar in of je de kracht en wil kan vinden om voorbij die drempels te komen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 22 april 2009 @ 10:10:04 #186
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68262909
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef probleemgeval2 het volgende:
Hallo iedereen.

Ik heb een probleem waar ik me geen raad meer mee weet en ik hoop dat iemand me advies kan geven.

Ik ben een man van 29 en heb nu drie jaar een relatie. Mijn vriendin (25) en ik zaten in het begin van de relatie sexueel gezien wel op dezelfde lijn en dan vooral voor wat betreft frequentie. Nu drie jaar later is dat anders.

Het punt is dat ik gemiddeld gezien toch wel behoefte heb aan sexuele activiteit drie maal per week net als in het begin. Dit gebeurt alleen niet. Het is eerder 1 keer en als ik geluk heb twee. Daarbij komt dat het meestal op haar aangeven gebeurt, want als ik initiatief toon dan wil ze meestal niet (en voel ik me enorm afgewezen). Ze zegt er net zoveel behoefte aan te hebben als ik en dat ze het te druk heeft en te moe is.

Al meerdere keren heb ik geprobeerd er met haar over te praten, want dat lijkt me toch wel de beste manier om hiermee om te gaan. Dat loopt helaas meestal op niets uit. Wat ik dan vaak van haar te horen krijg is dat het niet bevorderlijk is om een punt te maken van sex, of dat zij prima tevreden is met hoe het nu is (en daar moet ik het dan maar mee doen). Onlangs probeerde ik er weer over te praten en dat liep uit op een drama . Ze vond dat ik het op de verkeerde manier bracht en op het verkeerde moment. Daarbij is zij van mening dat 1 a 2 keer een prima gemiddelde is. Volgens mij is het gemiddelde toch echt hoger, maar dat daargelaten is het voor mij gewoon anders en daarom begon ik er over.

Afijn, om een lang verhaal kort te maken (hoewel, het is al aardig lang zie ik), de uitkomst van het drama was helaas wederom dat ik me er maar bij moet neerleggen dat het niet vaker zal gebeuren. Ik zit er alleen best wel mee.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ben ik een sexverslaafde. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen Praten lijkt in ieder geval niets op te lossen.
Het ontstaan van de sexdrive bij mannen ligt anders dan bij vrouwen. Waar mannen zo goed als altijd, ongeacht wat, zin hebben in een lekker robbertje en het dus ook vooral lichamelijke lust is, hebben vrouwen aandacht, liefde en emoties nodig. Praten over sex heeft dan ook weinig zin in dit geval, sterker nog, het is zelfs af te raden. Door druk te zetten wordt de zin echt niet meer, eerder minder.

Probeer haar juist wat meer aandacht te geven, neem haar eens mee uit, kook eens uitgebreid voor haar. Duik er daarna niet meteen bovenop! Wees lief en aandachtig en probeer het lichamelijk contact te beperken tot strelingen en een kus. Zaak is de druk zo laag mogelijk te houden. Mogelijk zal een gesprek volgen over wat haar dwars zit. Laat haar hiermee komen, probeer het niet uit haar te trekken. Ze zal het toch pas willen bespreken als ze op haar gemak is en er klaar voor is.

Het zal misschien lastig zijn voor je, maar laat haar maar het initiatief nemen voor sex. Voor je het weet voelt ze het niet meer als een plichtmatig iets, maar als een uiting van liefde en warmte voor jou. Wie weet kan je haar dan niet eens meer bijhouden!

Als laatste, je bent geen sexverslaafde omdat je meer sex wil dan een ander. Het maakt je bovengemiddeld!
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_68263417
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:21 schreef erodome het volgende:

Problemen zijn er niet om ontweken te worden, maar om op te lossen, daarin ga je merken of er echt liefde in het spel is.
Dat ligt niet in het roze wolkje verhaal, maar in of je de kracht en wil kan vinden om voorbij die drempels te komen.
In principe kun je ook gewoon bij iedere moeilijkheid blijven hoppen. Ik zie dat weleens om me heen. Als het niet meer vanzelf gaat, dan volgt een kort gesprek. Dan krijgt iemand een paar maanden de tijd en dan is het over.

Vervolgens hopt meneer/mevrouw naar de volgende om hetzelfde weer over te doen.

Voordelen:
- Alleen maar leuke, verliefde tijden
- Goede seks
- Nooit verveeld

Nadelen:
- weinig diepgang

Liefde is uiteindelijk een keuze zeg ik altijd maar.
Verbaal terrorist
  maandag 27 april 2009 @ 21:19:17 #188
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_68437654
Ze heeft gelijk dat een punt ervan maken meestal averechts werkt. Je moet het meer indirect brengen. En sowieso, de behoeften van jullie beiden kunnen gewoon verschillen. Niks aan te doen dan.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  maandag 27 april 2009 @ 21:19:53 #189
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_68437684
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:16 schreef DrD00m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Druiven schijnen ook heel goed te helpen.
pi_70792819
Ik ben nu drie maanden bezig geen druk meer te zetten op hem om seks te hebben. Op het moment dat ik het had besloten was het ook best een opluchting, ik hoefde niet meer zo te jagen. En het ging een tijd best goed en heb mijn hormonen redelijk onder controle weten te houden, ook al had ik maar een a twee keer seks per week. Maar vandaag is de bom weer echt gebarsten (vrijdag voor het laatst seks). De hele nacht wakker liggen omdat je zoveel zin hebt, terwijl je geen kant op kan om te masturberen en het ook niet naast je slapende vriend kan gaan doen (heb ik in het verleden vaak geprobeerd, maar hij werd altijd wakker van me, en dan voelt hij zich schuldig). Daarna de hele dag opgefokt aan het werk, al die hormonen maar je kunt ze nergens kwijt. En toen ik thuiskwam en hij na het eten nog niet te kennen gaf seks te willen ben ik me echt ontzettend gaan aanstellen met ruzie tot gevolg.

Hoe doen de jongens in dit topic het? Het is bij mannen biologisch ook nog heftiger toch, die drang om te spuiten. Masturberen in de douche is geen optie, en ik heb geen andere kamer (studio). De seksuele aandacht waar ik naar verlang haal ik trouwens van straat. Het is voor een meisje ook zo gemakkelijk, je hoeft maar hakken en een rokje aan te trekken en je wordt aangegaapt als een filmster
pi_70793015
Over masturberen gesproken: het maakt me vaak ook best verdrietig. Dan denk ik: ik heb zo'n leuke vriend waar ik heel veel van houd en heel veel zin in heb, en ik zit hier een beetje mn geilheid weg te vingeren.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:54:51 #192
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_70794390
loop niet zo te bitchen, als je het zo belangrijk voor je is dan moet je nokken met die relatie.
pi_70844312
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:08 schreef lovelyrita het volgende:
Hoe doen de jongens in dit topic het? Het is bij mannen biologisch ook nog heftiger toch, die drang om te spuiten.
Voor jongens is het totaal anders; daar is het zoals je al zegt veel meer een biologische behoefte. Je geeft al aan dat jij vaak alleen maar verdrietig wordt van masturberen, omdat je liever met hem sex zou hebben. Het is een gevoelskwestie, geen (puur) biologische kwestie. Dat compliceert de situatie natuurlijk zeer sterk, aangezien het niet voor je zal werken om bijvoorbeeld een sex partner ernaast te nemen ("fuck buddy"). Ook speeltjes en (vaste) webcamsex contacten zullen je waarschijnlijk nauwelijks helpen (hoewel het wel het proberen waard is).

Wat je jezelf moet afvragen is: waarom wil je zoveel sex? Is het inderdaad puur een natuurlijke behoefte, of ligt er iets anders aan ten grondslag, bijvoorbeeld een onzekerheid over jezelf of je relatie, en goedkeuring of geruststelling die je zoekt in de sex met hem? Sommige mensen proberen ook door middel van sex andere problemen te onderdrukken. Mocht je vragen hebben, PM me dan ff.
pi_70861606
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef Wupppie het volgende:
loop niet zo te bitchen, als je het zo belangrijk voor je is dan moet je nokken met die relatie.
Dit slaat nergens op. Ik doe juist mijn best er op een positieve manier mee om te gaan en een oplossing te zoeken.
pi_70862203
Ik heb net zo min als de andere mensen in dit topic een abnormale sexdrive; ik ben een jonge gezonde meid en ik houd van seks. En niet dwangmatig of om de verkeerde redenen. Voor mij is één (soms twee) keer per week echt aan de lage kant. Ik vind één keer per week seks willen eerder abnormaal en ongezond eerlijk gezegd.
pi_70863015
Pffff zoek je toch een andere vriendin!!!
Er zijn genoeg vrouwen die wel veel sex willen hebben.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:15:20 #197
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70863293
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:08 schreef lovelyrita het volgende:
Het is voor een meisje ook zo gemakkelijk, je hoeft maar hakken en een rokje aan te trekken en je wordt aangegaapt als een filmster
Ach, nog een paar jaar en dan is dat ook weg
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_70970895
ze voelt zich niet meer sexueel aangetrokken tot je klaar, ze wilt meer en anders.

of probeer andere dingen, er is zat speelgoed
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:17:45 #199
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_71228958
Al die users die TS proberen aan te praten dat zijn vriendin een ander heeft
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:18:46 #200
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_71229003
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:16 schreef DrD00m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Weetje wat écht helpt, witte druiven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')