quote:Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef lovelyrita het volgende:
[..]
komen er stofjes in je hersenen vrij waar je gelukkiger van wordt.
Uiteraard, het gaat om een gevoel van eigenwaarde. Daarom werkt het niet als 10 rukkende kerels naar je kijken, moet je niet doen joh, je ontneemt je zo je zelfrespect.....quote:Op woensdag 8 april 2009 15:21 schreef lovelyrita het volgende:
Dat wil ik hem natuurlijk niet aan doen, dan ben ik echt een bitch... En ik denk ook niet dat dat wel voldoening geeft. Ik heb ooit toen ik single was one-night-stands gehad, maar dat was niets voor mij. Ik heb al geprobeerd op webcamsites en laat dan veel mannen tegelijk naar me kijken, maar dat is het ook niet. Dus ik wil die seksuele aandacht eigenlijk alleen van hem. Lastig!
Beste TS,quote:Op maandag 13 april 2009 14:13 schreef de201koning het volgende:
Ts, jij vecht tegen de bierkaai.
Je leeft voor jezelf en momenteel laat je haar jaren van jouw leven verpesten. Hierdoor ben jij niet gelukkig. Mijn motto; kies altijd voor jezelf!
Relatie stoppen is helemaal niet moeilijk, denk er maar eens even over na of jij nog 40 jaar lang (weet niet hoe oud je bent) dit gezeik wil hebben. Dan is stoppen ineens niet zo moeilijk meer lijkt me.
Al dat gepraat heeft echt geen zin, doe gewoon eens wat je zelf graag wil. Er zijn genoeg leuke vrouwen. Je laat haar je leven verpesten. Bovendien als zij eindelijk tot zinnen komt, een keer vreemd gaat en ineens weer de sex van haar leven heeft ben jij out of the picture.
Je kan wel zeggen dat ermee stoppen moeilijk is ivm de airmiles (), huis, baan, etc. Dat is echt praat voor een natte tosti.
Praten is in elk geval het begin van het einde, als sex niet automatisch gaat heb je seksueel in elk geval een probleem en daarmee ook snel genoeg in je relatiequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef probleemgeval2 het volgende:
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen Praten lijkt in ieder geval niets op te lossen.
Onzin, wordt alleen gezegd door mensen die nog nooit een relatie hebben gehad die langer als 2 jaar duurdequote:Op maandag 20 april 2009 00:25 schreef Pokerking het volgende:
[..]
Praten is in elk geval het begin van het einde, als sex niet automatisch gaat heb je seksueel in elk geval een probleem en daarmee ook snel genoeg in je relatie
Het ontstaan van de sexdrive bij mannen ligt anders dan bij vrouwen. Waar mannen zo goed als altijd, ongeacht wat, zin hebben in een lekker robbertje en het dus ook vooral lichamelijke lust is, hebben vrouwen aandacht, liefde en emoties nodig. Praten over sex heeft dan ook weinig zin in dit geval, sterker nog, het is zelfs af te raden. Door druk te zetten wordt de zin echt niet meer, eerder minder.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef probleemgeval2 het volgende:
Hallo iedereen.
Ik heb een probleem waar ik me geen raad meer mee weet en ik hoop dat iemand me advies kan geven.
Ik ben een man van 29 en heb nu drie jaar een relatie. Mijn vriendin (25) en ik zaten in het begin van de relatie sexueel gezien wel op dezelfde lijn en dan vooral voor wat betreft frequentie. Nu drie jaar later is dat anders.
Het punt is dat ik gemiddeld gezien toch wel behoefte heb aan sexuele activiteit drie maal per week net als in het begin. Dit gebeurt alleen niet. Het is eerder 1 keer en als ik geluk heb twee. Daarbij komt dat het meestal op haar aangeven gebeurt, want als ik initiatief toon dan wil ze meestal niet (en voel ik me enorm afgewezen). Ze zegt er net zoveel behoefte aan te hebben als ik en dat ze het te druk heeft en te moe is.
Al meerdere keren heb ik geprobeerd er met haar over te praten, want dat lijkt me toch wel de beste manier om hiermee om te gaan. Dat loopt helaas meestal op niets uit. Wat ik dan vaak van haar te horen krijg is dat het niet bevorderlijk is om een punt te maken van sex, of dat zij prima tevreden is met hoe het nu is (en daar moet ik het dan maar mee doen). Onlangs probeerde ik er weer over te praten en dat liep uit op een drama . Ze vond dat ik het op de verkeerde manier bracht en op het verkeerde moment. Daarbij is zij van mening dat 1 a 2 keer een prima gemiddelde is. Volgens mij is het gemiddelde toch echt hoger, maar dat daargelaten is het voor mij gewoon anders en daarom begon ik er over.
Afijn, om een lang verhaal kort te maken (hoewel, het is al aardig lang zie ik), de uitkomst van het drama was helaas wederom dat ik me er maar bij moet neerleggen dat het niet vaker zal gebeuren. Ik zit er alleen best wel mee.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ben ik een sexverslaafde. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen Praten lijkt in ieder geval niets op te lossen.
In principe kun je ook gewoon bij iedere moeilijkheid blijven hoppen. Ik zie dat weleens om me heen. Als het niet meer vanzelf gaat, dan volgt een kort gesprek. Dan krijgt iemand een paar maanden de tijd en dan is het over.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:21 schreef erodome het volgende:
Problemen zijn er niet om ontweken te worden, maar om op te lossen, daarin ga je merken of er echt liefde in het spel is.
Dat ligt niet in het roze wolkje verhaal, maar in of je de kracht en wil kan vinden om voorbij die drempels te komen.
Druiven schijnen ook heel goed te helpen.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:16 schreef DrD00m het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heeft een soortgelijk effect volgens mij.
Misschien als je dan flink wat chocolade eet, het je energie verhelpt?
Voor jongens is het totaal anders; daar is het zoals je al zegt veel meer een biologische behoefte. Je geeft al aan dat jij vaak alleen maar verdrietig wordt van masturberen, omdat je liever met hem sex zou hebben. Het is een gevoelskwestie, geen (puur) biologische kwestie. Dat compliceert de situatie natuurlijk zeer sterk, aangezien het niet voor je zal werken om bijvoorbeeld een sex partner ernaast te nemen ("fuck buddy"). Ook speeltjes en (vaste) webcamsex contacten zullen je waarschijnlijk nauwelijks helpen (hoewel het wel het proberen waard is).quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:08 schreef lovelyrita het volgende:
Hoe doen de jongens in dit topic het? Het is bij mannen biologisch ook nog heftiger toch, die drang om te spuiten.
Dit slaat nergens op. Ik doe juist mijn best er op een positieve manier mee om te gaan en een oplossing te zoeken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef Wupppie het volgende:
loop niet zo te bitchen, als je het zo belangrijk voor je is dan moet je nokken met die relatie.
Ach, nog een paar jaar en dan is dat ook wegquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:08 schreef lovelyrita het volgende:
Het is voor een meisje ook zo gemakkelijk, je hoeft maar hakken en een rokje aan te trekken en je wordt aangegaapt als een filmster
Weetje wat écht helpt, witte druivenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:16 schreef DrD00m het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heeft een soortgelijk effect volgens mij.
Misschien als je dan flink wat chocolade eet, het je energie verhelpt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |