abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67023217
Als je vrouw thuis is je scherm aan laten staan, zodat zij dit topic leest.
Zeker weten dat je ruzie krijgt, maar misschien begrijpt ze dan ook , dat haar gedragingen ook niet echt bevordelijk zijn voor een goede relatie/verstandhouding.
pi_67035127
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 20:50 schreef probleemgeval2 het volgende:

[..]

Waarom niet de motivatie verzwijgen? Als ik dat vrolijk toegeef valt dat onder manipulatie en berekenendheid en dan is de goede sfeer ook wel weg.
Tja de sfeer is, zoals ik het zie al weg.. ik heb het destijds ook niet kunnen oplossen kerel stel alleen maar wat voor, misschien dat je er een idee van krijg

Ik ben wel de laatste die gaat zeggen wat je zou moeten gaan doen
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:51 schreef tijger74 het volgende:
Als je vrouw thuis is je scherm aan laten staan, zodat zij dit topic leest.
Zeker weten dat je ruzie krijgt, maar misschien begrijpt ze dan ook , dat haar gedragingen ook niet echt bevordelijk zijn voor een goede relatie/verstandhouding.
Goeie
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:23:11 #128
78918 SeLang
Black swans matter
pi_67035359
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:48 schreef Specularium het volgende:
Ik wil het allemaal niet verpesten, maar waarschijnlijk heeft ze dan een ander.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:47:56 #129
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_67035968
Als ze zich zo sterk afsluit voor het feit dat jij je er zo onprettig onder voelt, is het 1) een kutwijf, 2) heeft ze een ander en maakt het haar dus niet echt uit, of 3) vind ze het ook vervelend en denkt ze dat het niet binnen haar macht ligt om het te veranderen en heeft ze het dus geaccepteerd.

Optie 3 is iets dat je misschien ook moet overwegen. Dat maakt haar gedrag misschien verklaarbaarder en zorgt ook voor een andere oplossingsrichting.

Daarnaast, ermee ophouden is ook een serieuze optie. Door dit jarenlang te laten slepen raak je hoe langer hoe meer gefrustreerd, en op het einde ben je zo'n gefrustreerde vieze oude man die naar langsrijdende brugklasmeisjes kijkt.. zo eentje die je nu verafschuwd zeg maar. Het is een ilusie om te denken dat je dit soort gevoelens jarenlang kunt blijven onderdrukken zonder er diep ongelukkig van te worden. Dat mag je bij gesprekken ook wel eens ter sprake brengen.
Vampire Romance O+
  zaterdag 14 maart 2009 @ 13:04:38 #130
78918 SeLang
Black swans matter
pi_67036383
Praten is trouwens overrated. Als het gevoel niet meer goed is dan ga je dat echt niet oplossen met praten.

Ik zou een leuke vakantie ofzo organiseren en kijken of het 'gevoel' van vroeger weer terugkomt. Zo niet, dan zou ik ermee kappen. Je kunt namelijk niet meer spreken van een 'relatie' als het sex gedeelte niet meer goed is imo. Het is dan meer een soort van vriendschap geworden. Ik vind dat je dat op een relatief jonge leeftijd van 30jr zonder andere verantwoordelijkheden (zoals kinderen) niet zou moeten accepteren. Op zoek naar een nieuwe vriendin dus, want deze ben je dan in feite toch al kwijt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 14 maart 2009 @ 13:39:18 #131
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_67037339
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Het wat iemand geil vind gesprek is ideaal voor die avond dat je met een lekker drankje gezellig zit te doen, lekker ontspannen en vrolijk bent.
Dus niet van wat zullen we eens gaan doen, maar gewoon een gesprek over seks in het algemeen.
Zeker waar! Het 'wat vind jij geil' gesprek is altijd goed, het is leuk om over seks te praten, daar wordt het ook allemaal wat luchtiger van
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
pi_67092158
En? Probleemgeval2? hoe was je weekend?
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
pi_67092661
quote:
Op maandag 16 maart 2009 08:24 schreef Sjarrel78 het volgende:
En? Probleemgeval2? hoe was je weekend?
Alcoholisch

Maar serieus, godzijdank is in het weekend gebleken dat ik geen directe permanente schade aan het sexleven heb aangericht. Dat was een hele opluchting! Ik denk alleen wel dat als ik verandering/verbetering wil ik nog wel het een en ander zal moeten ondernemen.

Afijn, voorlopig leg ik me er bij neer dat het niet helemaal is hoe ik het zou willen, maar het kan erger. Er zijn mannen (en wellicht ook vrouwen) die na een bepaalde tijd niks meer krijgen (ongeacht of ze een keer thuiskomen en ontdekken dat de buurman er op ligt te stampen) en dat geldt gelukkig nog niet voor mij. Zeker gezien de onverwachte positieve ontwikkeling van afgelopen weekend denk ik dat ik weinig heb om over te klagen.
pi_67093291
mooi! keep it up!
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
  Redactie Frontpage zaterdag 21 maart 2009 @ 21:45:59 #135
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_67278799
Kijk kerel, onthoud de SMS-regel. Zo vaak heb je nml seks:

- In het begin is het 'S ochtends, Middags, 'S avonds
- Na een paar jaar wordt het September, Maart, September
- Na 20 jaar wordt het Soms Met Sinterklaas
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_67312840
Ik heb nu ongeveer hetzelfde probleem als TS. Alleen ben ik nog maar anderhalf jaar samen met mijn vriendin. In het begin deden we nog regelmatig, soms zelfs meerdere keren per dag. Nu mag ik blij zijn dat ik een keer in de twee weken kan. Het is zelf zo geworden dat als ik bij haar ben, ik geen zin meer heb omdat ik zo vaak afgewezen word. Dus elke keer maar de handen ineen slaan. Ik heb het er met haar over gehad. Altijd weer dat moe of geen zin of doet pijn. Nu ben ik nog vrij jong, dus denk ik soms wel of ik de rest van mijn leven wel met haar wil delen. Daar zal waarschijnlijk dan nog minder seks in voorkomen. geen prettige vooruitzicht dus. Maar voor de rest vind ik haar een leuke meid en wil ook niet een ander, maar ik kan begrijpen dat het seksleven na een tijdje wel begint te knagen. Ik weet niet of ik het met haar kan volhouden. Ben benieuwd hoe mensen dit oplossen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:59:02 #137
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_67348732
lastig,

zelfde probleem ook gehad met mijn ex, met mijn huidige vriendin ook een beetje,

er over praten helpt altijd nog het beste..
en anders probeer je jezelf te vermaken
  dinsdag 24 maart 2009 @ 10:01:03 #138
107445 Jajong
Hadouken!
pi_67348774
Dumpen lol.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_67529997
Mja...Ik snap als vrouw heus wel dat het vervelijnd is als je vriend meer wilt dan jij. Dan is het ook lastiger om ontspannend te gaan knuffelen, want o jee, dan wil hij zo weer meer.
Aan de andere keer, het cliche ' dan maak je maar zin' is een cliche omdat het waard is. Ik weetr uit ervaring dat je soms in den beginne moe kunt zijn en geen zin hebbend, maar als je gewoon er over heen zet komt die zin opeens vanzelf wel terwijl je bezig bent.
  zondag 29 maart 2009 @ 22:22:53 #140
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_67531379
en ts? nog geneukt?
pi_67636352
Laat ik dan het enige nuttige advies geven in dit topic: het kernwoord waar het allemaal om draait is FOCUS.
Je vriendin heeft nog geen ander, maar als je zo doorgaat zal dat niet lang meer duren. Vrouwen hebben over het algemeen namelijk een grote allergie voor een overmaat aan op hen gerichte focus. In de natuur werkt het zo: mannetjes die sterk en onafhankelijk zijn krijgen seks met de vrouwtjes zonder dat ze daar om hoeven vragen. Op de manier waarop je nu bezig bent, bedel je bij je vriendin om seks. Dit heeft een groot averechts effect, omdat je hiermee je eigen zwakte aantoont binnen de roedel. Als je hier mee doorgaat, zal ze vallen voor een man die haar niet vraagt om seks. Ze zal er naar verlangen. Met seks werkt het in principe zo: als je het wilt, krijg je het niet.

Dus: ga sporten, stappen, lezen, reizen, meer werken, onderneem dingen met vrienden en vriendinnen, doe ALLES wat jouw onafhankelijkheid stimuleert. Om de seksuele honger te stillen: ruk je iedere dag minimaal 1 keer af en zet je vriendin op rantsoen. Geen kusjes, complimentjes of klaarkomertjes meer, ze heeft het gewoon even verbruid bij je. Als je dit in de praktijk weet te brengen zal ze snel weer aan je lippen (of elders) hangen. Succes!!

"You will lose a lot of money chasing women, but you will never lose women chasing money"
  donderdag 2 april 2009 @ 10:32:03 #142
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_67638326
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:17 schreef renegade808 het volgende:
"You will lose a lot of money chasing women, but you will never lose women chasing money"
Klopt als een bus.

Ik ben zelf een vrouw en ik kan er niet tegen als mijn partner gaat zéuren om seks, dan word het een 'moeten' en is alle lol er af. Seks hoort spontaan te zijn en te blijven, ik kan er niet van genieten als ik het idee heb dat mijn partner in gedachten een scorebord heeft met (deze week 1 keer, dus volgende week zo en zo veel etc).

Ik heb een hoger dan gemiddeld libido (in mijn langdurige relaties heb ik vrijwel altijd het meeste initiatief genomen) maar ik moet niet het gevoel krijgen dat ik een verplicht nummer moet maken. Dan is het voor mij snel gedaan met de passie. Seks mag nooit een routine-vereiste worden, want dan is alle lol van de verleiding er af. Dat sterft je relatie ook. Hoe meer druk je legt op het feit dat je vindt dat je niet genoeg krijgt, hoe meer zij het zal zien als een verplichting en hoe minder opwindend en leuk je seksleven zal zijn.
pi_67639253
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef Windigo het volgende:

[..]

Klopt als een bus.

Ik ben zelf een vrouw en ik kan er niet tegen als mijn partner gaat zéuren om seks, dan word het een 'moeten' en is alle lol er af. Seks hoort spontaan te zijn en te blijven, ik kan er niet van genieten als ik het idee heb dat mijn partner in gedachten een scorebord heeft met (deze week 1 keer, dus volgende week zo en zo veel etc).

Ik heb een hoger dan gemiddeld libido (in mijn langdurige relaties heb ik vrijwel altijd het meeste initiatief genomen) maar ik moet niet het gevoel krijgen dat ik een verplicht nummer moet maken. Dan is het voor mij snel gedaan met de passie. Seks mag nooit een routine-vereiste worden, want dan is alle lol van de verleiding er af. Dat sterft je relatie ook. Hoe meer druk je legt op het feit dat je vindt dat je niet genoeg krijgt, hoe meer zij het zal zien als een verplichting en hoe minder opwindend en leuk je seksleven zal zijn.
ik denk dat in zo'n lange relatie waarin zij steeds sex afhoud, bij onthouding voor haar niet meteen haar zin stijgt...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_67639548
"Hoe meer druk je legt op het feit dat je vindt dat je niet genoeg krijgt, hoe meer zij het zal zien als een verplichting en hoe minder opwindend en leuk je seksleven zal zijn."

hmm.. dus..wat is dan de oplossing?, begrijp ik goed dat hij dan zwijgzaam moet blijven over waar hij mee rondloopt? Zodat maar niet de druk omhooggaat? In stilte hópen dat z'n vriendin meer zin krijgt.?

"ik denk dat in zo'n lange relatie waarin zij steeds sex afhoud, bij onthouding voor haar niet meteen haar zin stijgt...
"

Dat lijk mij ook niet idd
pi_67639915
quote:

[..]

Klopt als een bus.

Helder, en het klopt perfect in mijn geval.

Maar wat als je vriendin een ontzettend laag libido heeft? Hoe krijg je meer terwijl zij in goede en in slechte tijden een libido heeft dat verdomd dicht bij 0 ligt?
Werken is voor arbeiders
pi_67640056
@ Richboy

Lees de 1e paar pagina's van dit topic nog eens voor nuttige tips...!

[ Bericht 33% gewijzigd door Sjarrel78 op 02-04-2009 11:31:14 ]
  donderdag 2 april 2009 @ 11:30:29 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_67640299
quote:
Van wat ik van seksuologen gelezen heb klopt dit dus niet. Zin in seks is vooral gewenning. Machinaal seks afwerken zorgt er wel degelijk voor dat je lichaam meer behoefte krijgt aan seks.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_67640334
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:17 schreef renegade808 het volgende:
Laat ik dan het enige nuttige advies geven in dit topic: het kernwoord waar het allemaal om draait is FOCUS.
Je vriendin heeft nog geen ander, maar als je zo doorgaat zal dat niet lang meer duren. Vrouwen hebben over het algemeen namelijk een grote allergie voor een overmaat aan op hen gerichte focus. In de natuur werkt het zo: mannetjes die sterk en onafhankelijk zijn krijgen seks met de vrouwtjes zonder dat ze daar om hoeven vragen. Op de manier waarop je nu bezig bent, bedel je bij je vriendin om seks. Dit heeft een groot averechts effect, omdat je hiermee je eigen zwakte aantoont binnen de roedel. Als je hier mee doorgaat, zal ze vallen voor een man die haar niet vraagt om seks. Ze zal er naar verlangen. Met seks werkt het in principe zo: als je het wilt, krijg je het niet.

Dus: ga sporten, stappen, lezen, reizen, meer werken, onderneem dingen met vrienden en vriendinnen, doe ALLES wat jouw onafhankelijkheid stimuleert. Om de seksuele honger te stillen: ruk je iedere dag minimaal 1 keer af en zet je vriendin op rantsoen. Geen kusjes, complimentjes of klaarkomertjes meer, ze heeft het gewoon even verbruid bij je. Als je dit in de praktijk weet te brengen zal ze snel weer aan je lippen (of elders) hangen. Succes!!

Die uitdrukking komt uit de film i think i love my wife, waar juist het tegenovergestelde van jouw advies hetgeen is wat hun relatie red

Negeren gaat niet werken, wil je een vrouw wegjagen dan moet je vooral echt gaan doen alsof het je niks uitmaakt, alsof je niets meer om haar geeft, vooral geen kusjes en knuffels en geen lieve woorden meer, ik geef je een max van 2 maanden voordat de bom zodanig barst dat het over is.

Spelletjes spelen werkt niet, misschien als je op de kleuterschool verkering krijgt, maar niet in het echte leven, door spelletjes te spelen loop je alleen maar stuk.

Het is goed om zelfvertrouwen te hebben, om op eigen benen te staan, maar het is niet goed om je partner half te gaan negeren, net zoals het niet goed is om als een kwijlende reu achter een loopse teef aan te lopen(die reuen krijgen altijd fikse knauwen en bij mensen is dat niet anders).

Speel geen rare spelletjes, wees gewoon jezelf, probeer eens te praten, probeer eens nieuw leven in te blazen met wat leuks en helpt dat niet, helpt het niet als je jezelf bent, begrip toont en je best doet om er wat van te maken dan moet je eens nadenken of dit ooit wel wat gaat worden dan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_67640390
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:05 schreef Sjarrel78 het volgende:
"Hoe meer druk je legt op het feit dat je vindt dat je niet genoeg krijgt, hoe meer zij het zal zien als een verplichting en hoe minder opwindend en leuk je seksleven zal zijn."

hmm.. dus..wat is dan de oplossing?, begrijp ik goed dat hij dan zwijgzaam moet blijven over waar hij mee rondloopt? Zodat maar niet de druk omhooggaat? In stilte hópen dat z'n vriendin meer zin krijgt.?

"ik denk dat in zo'n lange relatie waarin zij steeds sex afhoud, bij onthouding voor haar niet meteen haar zin stijgt...
"

Dat lijk mij ook niet idd
Niet zeuren, niet elke aanraking een voorwaarde laten hebben, niet mokken als er nee gezegd wordt en je wegdraaien.

Maar wel regelmatig proberen, daar zit de adder, teveel proberen is een moodkiller, maar het niet meer proberen geeft net zoveel problemen, evenwicht vinden dus...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 2 april 2009 @ 11:37:30 #150
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_67640513
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Van wat ik van seksuologen gelezen heb klopt dit dus niet. Zin in seks is vooral gewenning. Machinaal seks afwerken zorgt er wel degelijk voor dat je lichaam meer behoefte krijgt aan seks.
Nou, dat zal dan wel. Hoe dan ook, ik weet het ook niet echt. Ik heb tijden gehad dat mijn vriend 'hoofpijn' had, en dat was bij meer dan een relatie het geval. Dus ik weet ook niet hoe het is om ''zin te maken''. Maar zeuren maakt voor mij wel een afknapper.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')