Tja de sfeer is, zoals ik het zie al weg.. ik heb het destijds ook niet kunnen oplossen kerel stel alleen maar wat voor, misschien dat je er een idee van krijgquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:50 schreef probleemgeval2 het volgende:
[..]
Waarom niet de motivatie verzwijgen? Als ik dat vrolijk toegeef valt dat onder manipulatie en berekenendheid en dan is de goede sfeer ook wel weg.
Goeiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:51 schreef tijger74 het volgende:
Als je vrouw thuis is je scherm aan laten staan, zodat zij dit topic leest.
Zeker weten dat je ruzie krijgt, maar misschien begrijpt ze dan ook , dat haar gedragingen ook niet echt bevordelijk zijn voor een goede relatie/verstandhouding.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:48 schreef Specularium het volgende:
Ik wil het allemaal niet verpesten, maar waarschijnlijk heeft ze dan een ander.
Zeker waar!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Het wat iemand geil vind gesprek is ideaal voor die avond dat je met een lekker drankje gezellig zit te doen, lekker ontspannen en vrolijk bent.
Dus niet van wat zullen we eens gaan doen, maar gewoon een gesprek over seks in het algemeen.
Alcoholischquote:Op maandag 16 maart 2009 08:24 schreef Sjarrel78 het volgende:
En? Probleemgeval2? hoe was je weekend?
Klopt als een bus.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:17 schreef renegade808 het volgende:
"You will lose a lot of money chasing women, but you will never lose women chasing money"
ik denk dat in zo'n lange relatie waarin zij steeds sex afhoud, bij onthouding voor haar niet meteen haar zin stijgt...quote:Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
Ik ben zelf een vrouw en ik kan er niet tegen als mijn partner gaat zéuren om seks, dan word het een 'moeten' en is alle lol er af. Seks hoort spontaan te zijn en te blijven, ik kan er niet van genieten als ik het idee heb dat mijn partner in gedachten een scorebord heeft met (deze week 1 keer, dus volgende week zo en zo veel etc).
Ik heb een hoger dan gemiddeld libido (in mijn langdurige relaties heb ik vrijwel altijd het meeste initiatief genomen) maar ik moet niet het gevoel krijgen dat ik een verplicht nummer moet maken. Dan is het voor mij snel gedaan met de passie. Seks mag nooit een routine-vereiste worden, want dan is alle lol van de verleiding er af. Dat sterft je relatie ook. Hoe meer druk je legt op het feit dat je vindt dat je niet genoeg krijgt, hoe meer zij het zal zien als een verplichting en hoe minder opwindend en leuk je seksleven zal zijn.
Helder, en het klopt perfect in mijn geval.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
Ik ben zelf een vrouw en ik kan er niet tegen als mijn partner gaat zéuren om seks, dan word het een 'moeten' en is alle lol er af. Seks hoort spontaan te zijn en te blijven, ik kan er niet van genieten als ik het idee heb dat mijn partner in gedachten een scorebord heeft met (deze week 1 keer, dus volgende week zo en zo veel etc).
Ik heb een hoger dan gemiddeld libido (in mijn langdurige relaties heb ik vrijwel altijd het meeste initiatief genomen) maar ik moet niet het gevoel krijgen dat ik een verplicht nummer moet maken. Dan is het voor mij snel gedaan met de passie. Seks mag nooit een routine-vereiste worden, want dan is alle lol van de verleiding er af. Dat sterft je relatie ook. Hoe meer druk je legt op het feit dat je vindt dat je niet genoeg krijgt, hoe meer zij het zal zien als een verplichting en hoe minder opwindend en leuk je seksleven zal zijn.
Van wat ik van seksuologen gelezen heb klopt dit dus niet. Zin in seks is vooral gewenning. Machinaal seks afwerken zorgt er wel degelijk voor dat je lichaam meer behoefte krijgt aan seks.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef Windigo het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:17 schreef renegade808 het volgende:
Laat ik dan het enige nuttige advies geven in dit topic: het kernwoord waar het allemaal om draait is FOCUS.
Je vriendin heeft nog geen ander, maar als je zo doorgaat zal dat niet lang meer duren. Vrouwen hebben over het algemeen namelijk een grote allergie voor een overmaat aan op hen gerichte focus. In de natuur werkt het zo: mannetjes die sterk en onafhankelijk zijn krijgen seks met de vrouwtjes zonder dat ze daar om hoeven vragen. Op de manier waarop je nu bezig bent, bedel je bij je vriendin om seks. Dit heeft een groot averechts effect, omdat je hiermee je eigen zwakte aantoont binnen de roedel. Als je hier mee doorgaat, zal ze vallen voor een man die haar niet vraagt om seks. Ze zal er naar verlangen. Met seks werkt het in principe zo: als je het wilt, krijg je het niet.
Dus: ga sporten, stappen, lezen, reizen, meer werken, onderneem dingen met vrienden en vriendinnen, doe ALLES wat jouw onafhankelijkheid stimuleert. Om de seksuele honger te stillen: ruk je iedere dag minimaal 1 keer af en zet je vriendin op rantsoen. Geen kusjes, complimentjes of klaarkomertjes meer, ze heeft het gewoon even verbruid bij je. Als je dit in de praktijk weet te brengen zal ze snel weer aan je lippen (of elders) hangen. Succes!!
"You will lose a lot of money chasing women, but you will never lose women chasing money"
Niet zeuren, niet elke aanraking een voorwaarde laten hebben, niet mokken als er nee gezegd wordt en je wegdraaien.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:05 schreef Sjarrel78 het volgende:
"Hoe meer druk je legt op het feit dat je vindt dat je niet genoeg krijgt, hoe meer zij het zal zien als een verplichting en hoe minder opwindend en leuk je seksleven zal zijn."
hmm.. dus..wat is dan de oplossing?, begrijp ik goed dat hij dan zwijgzaam moet blijven over waar hij mee rondloopt? Zodat maar niet de druk omhooggaat? In stilte hópen dat z'n vriendin meer zin krijgt.?
"ik denk dat in zo'n lange relatie waarin zij steeds sex afhoud, bij onthouding voor haar niet meteen haar zin stijgt...
"
Dat lijk mij ook niet idd
Nou, dat zal dan wel. Hoe dan ook, ik weet het ook niet echt. Ik heb tijden gehad dat mijn vriend 'hoofpijn' had, en dat was bij meer dan een relatie het geval. Dus ik weet ook niet hoe het is om ''zin te maken''. Maar zeuren maakt voor mij wel een afknapper.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Van wat ik van seksuologen gelezen heb klopt dit dus niet. Zin in seks is vooral gewenning. Machinaal seks afwerken zorgt er wel degelijk voor dat je lichaam meer behoefte krijgt aan seks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |