uiteraardquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Oh je komt ook naar de BoF BBQ/housewarming?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat is een ibood?
Niet bekend mee zegmaar
quote:Wat is iBOOD?
iBOOD.com heeft elke dag, één super aanbieding!
Elke dag is iBOOD de allergoedkoopste aanbieder van Europa op het gebied van electronics, gadgets, sport, lifestyle en cosmetica. Maar: we hebben elke dag maar 1 product! Deze dagelijkse aanbieding is 24 uur beschikbaar of tot het product is uitverkocht. De voorraad is beperkt dus het kan zijn dat andere bezoekers je te snel af zijn en je zelf het product niet meer kunt kopen. Elke nacht om 0.00 uur wordt er een nieuwe aanbieding op de website gezet.
Dagelijkse aanbieding en soms een dag met elke 5 minuten een andere aanbieding. Vaak wat oudere modellen maar komen geregeld leuke dingen voorbij.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat is een ibood?
Niet bekend mee zegmaar
Er stond dan ook geen linkje naar dit nieuwe topic in de lapo..quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik kon het bof-topic niet vinden.
Morguh!
Welles, volgens mijquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Er stond dan ook geen linkje naar dit nieuwe topic in de lapo..
http://www.telegraaf.nl/d(...)-Strike__.html?p=5,1quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:25 schreef Keltie het volgende:
Werkgever moet betalen voor gebruik iPod op werkvloer
Te debiel voor woorden?
Inderdaad, dat gehuil over spelletjes altijdquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)-Strike__.html?p=5,1
dis ook te debiel, alsof je door CS of BF een school + inhoud kapot gaat schieten
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)-Strike__.html?p=5,1
dis ook te debiel, alsof je door CS of BF een school + inhoud kapot gaat schieten
en dat je favo club de berker wint omdat je goed in fifa bentquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gehuil over spelletjes altijd
Alsof ik veel vastgoed ga kopen als ik monopoly verslaafd ben
nou binnen BoF! best wel wat tochquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef ursel het volgende:
[..]hoorde het vanochtend op de radio..
Hoeveel mensen op deze aardkloot zouden er wel niet een verziekte geest moeten hebben momenteel..![]()
Oe.. ik zal het gelijk ff aan ze doorgeven..quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:54 schreef jpjedi het volgende:
Ach met fantasie kun je alles wel aan elkaar breien.Het echo'd lekker in de media dat het door een computerspelletje komt en de bewijzen liggen voor het oprapen. (PC->schietspel). Neemt niet weg dat het een enorm drama is zeg.
![]()
Mijn Popcorn hour is aangekomen. Besteld in US maar verzonden vanuit China en omdat de Douane minder aandacht schenkt aan pakketjes uit Azië, geen invoerheffing en BTW betaald.
Is een redelijk bekend gegeven hoor en je mag van mij een mailtje sturen, mits ik er 25 kratten juup op mag wedden dat ze er niet op in gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe.. ik zal het gelijk ff aan ze doorgeven..![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef ursel het volgende:
Ferrari gehalveerd: man dood:-man-dood.html
Die foto's ook..
Gast!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat komt omdat het een prulmening is die nergens op gebaseerd is.
en hier is wederom het bewijs, Ferrari = throw-away car, (classic) porsche = masterquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef ursel het volgende:
Ferrari gehalveerd: man dood:-man-dood.html
Die foto's ook..
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en dat je favo club de berker wint omdat je goed in fifa bent
Gast, als iedereen zich zou gedragen was er helemaal geen politie of leger nodig geweest..quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
Gast!
Waar het hier om gaat is dat als iedereen zich normaal zou gedragen dat er niet eens politie aan te pas hoeft te komen!
M'n grap, wat doe je..quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Is een redelijk bekend gegeven hoor en je mag van mij een mailtje sturen, mits ik er 25 kratten juup op mag wedden dat ze er niet op in gaan.
Daar heb je gelijk in, maar zoals het bij het voetbal is dat gaat natuurlijk nergens overquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Gast, als iedereen zich zou gedragen was er helemaal geen politie of leger nodig geweest..
Mja, het uitgaan in A'dam vergt ook veel politie. probleem met voetbal is dat er zoveel op een klein kluitje is, maar volgens mij evenveel politie. Alleen doordat het op een kleiner gebied is, lijkt het alsof het meer is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar zoals het bij het voetbal is dat gaat natuurlijk nergens over
Dat klopt en dat is onzin.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
Gast!
Waar het hier om gaat is dat als iedereen zich normaal zou gedragen dat er niet eens politie aan te pas hoeft te komen!
Ik ben niet goed in FIFAquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Dat gaf ik ook al aan, maar dan met Utreg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, het uitgaan in A'dam vergt ook veel politie. probleem met voetbal is dat er zoveel op een klein kluitje is, maar volgens mij evenveel politie. Alleen doordat het op een kleiner gebied is, lijkt het alsof het meer is.
Dan zou Diamond echt zelfmoord plegenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef IJsmuts het volgende:
OMG die EG weer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:52 schreef Keltie het volgende:
En hij is er hoor:
Verbied schietspellen en ander geweldadig tuig.
ik heb gepostquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
OMG die EG weer.
Zullen we hem aanpakken Fer? Of gewoon stangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |