abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:29:09 #251
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_66937312
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:09 schreef jpjedi het volgende:
sterker nog, je krijgt hem gratis bij een Denon receiver!
Het lijkt wel uitverkoop. Zou het door de crisis komen?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_66938273
Waarom heb ik toch de laatste weken het gevoel dat het donderdag is op woensdag... Erg irri...
pi_66939243
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt alleen verstuurd binnen de US Prijs van de 2500BT blu-ray speler is wel erg goed zeg, nog geen 500 dollar
Er zijn mensen die hun postvakje tegen vergoeding ter beschikking stellen in de US en het pakket dan doorsturen naar NL
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:29:56 #254
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66939781
Zo, m'n vriendin net even gebeld.. Die mailde het volgende:
quote:
Hey,
[NAAM] vroeg net of ik even bij langs wilden komen. Hij heeft gehoord dat er een aantal zijn die hun ontslag geen aanvechten en dat de kans bestaat dat ik alsnog ontslagen wordt omdat men bij bedrijfseconomische redenen last in First out moeten hanteren (zie ook onderstaande) met uitzondering wanneer ze aannemelijk kunnen maken dat de laatste ( in dit geval ik dus) bijzondere kwaliteiten heeft en daarom juist moet blijven.
Nou als dat zo is dan is dat maar zo, maar toch vraag ik me af waar ik dan recht op heb als me dit overkomt. Aangezien ze mij eerst willen houden en doordat iemand het gaat aanvechten en men dus niet kan bewijzen waarom juist ik zou moeten blijven ik dan toch ontslagen wordt…Heb jij enig idee toevallig bij wie ik dit het beste eens na zou kunnen vragen?

Ontslag wegens bedrijfseconomische redenen
Zoals eerder gezegd zal een werkgever bij een ontslag op grond van bedrijfseconomische omstandigheden doorgaans een ontslagvergunning aanvragen via het CWI.
De werkgever is verplicht de bedrijfseconomische redenen goed te motiveren. Hij zal op zijn minst jaarstukken moeten overleggen en moeten aangeven waarom er arbeidsplaatsen moeten verdwijnen.
Vervolgens moet Uw werkgever motiveren waarom U moet worden ontslagen.
Hierbij geldt tussen werknemers met vergelijkbare functies het uitgangspunt last in first out. De werkgever kan hievan afwijken indien hij aannemelijk maakt dat een werknemer vanwege bijzondere kwaliteiten juist moet blijven of vanwege individuele omstandigheden zoals leeftijd en positie op de arbeidsmarkt. Ook kan hij onder omstandigheden kiezen voor het afspiegelinsbeginsel waarbij wordt gekeken naar de leeftijdsopbouw.
Een ontslag op deze grond via het CWI heeft voor U als voordeel dat U bij een opzegging op grond hiervan zonder nadere discussie in aanmerking komt voor een WW-uitkering.
Met name bij grote bedrijven wordt doorgaans een sociaal plan afgesloten.
Bij het al dan niet toekennen van een vergoeding sluit de kantonrechter veelal aan bij een sociaal plan indien dit is afgesloten tussen werkgever en representatieve vakbonden. Afspraken tussen een werkgever een ondernemingsraad binnen U als werknemer echter niet. Ook kunt een afwijking betogen op grond van zwaarwegende individuele omstandigheden
.
Nu maakt het mij niet zo uit als ze tijdens de oorspronkelijke ontslaggolf er als eerste uit moet aangezien Last in, First out tijdens economische tijden toch wel normaal is.. Maar als ze eerst naar buiten brengen dat anderen eerst gaan en dan, nadat ze zaken aan hun reet krijgen, er alsnog voor kiezen m'n meissie eruit te tyfen.. Tjah, dat vind ik wel schofterig.
Onder het motto "we proberen eerst de mensen eruit te knallen die we toch niet meer willen, bij tegenstand gaat het last in, first out" ...

Mag dit? Valt hier een gunstig beroep tegen te doen?
Heb der in ieder geval geadviseerd eens langs haar verzekeringsboer te gaan om te vragen of ze eventueel gebruik kan maken van een rechtsbijstandverzekering (wat ik niet denk) omdat ze deze nog eigenlijk af moet sluiten (jah, dat is dom om die niet te hebben.. Dat heb ik al eens tegen haar gezegd)..
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:32:50 #255
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_66939885
480 euro armer
Duurste 10 seconden van me leven

Wel raar hoe het allemaal is gegaan.
Maandag rijd ik te hard en raak mijn rijbewijs kwijt.
Ik hoef mijn auto papieren niet te laten zien, ik hoef niet te blazen en krijg geen ontvangst bevestiging.

Vervolgens kan ik vrijdag mijn rijbewijs alweer ophalen, hoef helemaal niks mee te nemen. "Hallo ik kom mijn rijbewijs halen, Meneer Postma", was genoeg om mijn rijbewijs terug te krijgen.

Vervolgens krijg ik vandaag een acceptgiro voor 480 euro thuis....

Nou het zal allemaal wel, ik ging uit van minimaal 500 euro, dus eigenlijk valt het allemaal wel mee
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_66939905
mogguh
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:35:06 #257
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66939973
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
480 euro armer

Ik hoef mijn auto papieren niet te laten zien, ik hoef niet te blazen en krijg geen ontvangst bevestiging.

Vervolgens kan ik vrijdag mijn rijbewijs alweer ophalen, hoef helemaal niks mee te nemen. "Hallo ik kom mijn rijbewijs halen, Meneer Postma", was genoeg om mijn rijbewijs terug te krijgen.

Nou het zal allemaal wel, ik ging uit van minimaal 500 euro, dus eigenlijk valt het allemaal wel mee
Ah, dus ik had eigenlijk ook zo jouw rijbewijs op kunnen halen?
Had ik eerder moeten weten, altijd makkelijk zo'n reserve bewijsje
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:43:05 #258
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_66940209
@ Keltie: Idd beetje schofterige gang van zaken ja..
Of je er wat mee kan weet ik eigenlijk niet en betwijfel het eigenlijk zelfs. Rechtsbijstandswinkel kan wel helpen en je eventueel doorsturen naar een advocaat. Mocht der inkomen laag genoeg zijn kan ze in aanmerking komen door een gesubisdieerde advocaat..

@ Jorrit.. Valt idd nog mee.. Overigens wel raar dat je geen ontvangst bevestiging had gekregen..
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:45:11 #259
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_66940277
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:35 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ah, dus ik had eigenlijk ook zo jouw rijbewijs op kunnen halen?
Had ik eerder moeten weten, altijd makkelijk zo'n reserve bewijsje
Nou, hij keek nog wel even op het rijbewijs en ik leek er genoeg op zei hij
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:43 schreef ursel het volgende:
@ Keltie: Idd beetje schofterige gang van zaken ja..
Of je er wat mee kan weet ik eigenlijk niet en betwijfel het eigenlijk zelfs. Rechtsbijstandswinkel kan wel helpen en je eventueel doorsturen naar een advocaat. Mocht der inkomen laag genoeg zijn kan ze in aanmerking komen door een gesubisdieerde advocaat..

@ Jorrit.. Valt idd nog mee.. Overigens wel raar dat je geen ontvangst bevestiging had gekregen..
Ontvangst bevestiging kreeg ik later middels de post een dag later gevolgd door de brief dat ik hem weer kon ophalen.... NEEM HEM DAN NIET IN
2de in de Tour de BoF!
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:45:37 #260
63192 ursel
pi_66940286
Roep om voetbalwet eindelijk gehoord

Keltie, ik zou de volgende keren toch maar wat voorzichtiger gaan doen dan..
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:54:47 #261
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66940600
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:45 schreef ursel het volgende:

Keltie, ik zou de volgende keren toch maar wat voorzichtiger gaan doen dan..
Kansloos initiatief.
quote:
11 maart 2009

In navolging van onder meer Engeland beschikt Nederland binnenkort over een 'voetbalwet', waardoor hooligans hard kunnen worden aangepakt. In de Tweede Kamer, waar woensdag werd gedebatteerd over de laatste details, is brede steun voor invoering. De voetbalwet maakt deel uit van de evenementenwet, die burgemeesters en justitie meer armslag geeft om preventief in te grijpen. De clubs en voetbalbond KNVB hebben de politiek de afgelopen jaren gesmeekt om zo'n wet.

De eerste initiatieven voor een meldplicht voor voetbalhooligans werden jaren geleden al genomen.
Werden niet gehandhaaft
Maat van mij hoefde zich niet te melden na het krijgen van een SV. Politie hier wist niet eens dat die jongen een SV had gekregen
quote:
De regering stelde zich echter lange tijd terughoudend op. In 2007 presenteerden de politieke partijen PvdA, CDA en VVD een eigen initiatiefwet om het geweld van hooligans tegen te gaan. Dit voorstel kwam enkele maanden nadat aanhangers van Feyenoord voor grote ongeregeldheden hadden gezorgd rondom de UEFA Cup-wedstrijd in en tegen Nancy.

De Rotterdamse club smeekte na de gewelddadige rellen in Frankrijk om hulp van de politiek. "Als we in Nederland een voetbalwet hadden gehad, hadden deze vandalen onze uitwedstrijd in Nancy nooit kunnen bezoeken", verzuchtte directielid Onno Jacobs na de desastreuze novemberavond in Nancy.
Als de kaartverkoop daar beter was geregeld, hadden ze ook niet in het stadion kennen komen.
Maar nee, gewoon zonder ID een kaartje kunnen kopen bij de plaatselijke supermarkt
quote:
Paginagrote advertentie

Feyenoord plaatste enkele dagen later een paginagrote advertentie in de krant, met de tekst 'Tegen geweld. A.u.b., een voetbalwet'. De oproep werd ondertekend door onder anderen de politici Wouter Bos en Jan Marijnissen, de selectie van Feyenoord en de toenmalige bondscoach Marco van Basten.

De KNVB pleit al jaren voor het invoeren van een pakket maatregelen om geweld in en rond de stadion aan te pakken. "Ons rechtssysteem is op dit moment niet toereikend om voetbalvandalen snel en goed aan te pakken", zei directeur betaald voetbal Henk Kesler in 2005, kort na ongeregeldheden rondom de wedstrijd Feyenoord-Ajax. Het kabinet besloot de initiatiefwet van PvdA, CDA en VVD vorig jaar grotendeels over te nemen.

Celstraf

De voetbalclubs in Nederland hebben zelf al maatregelen genomen om ongeregeldheden te voorkomen. Zo neemt Ajax geen supporters mee naar ADO Den Haag en Feyenoord. Fans van die clubs zijn voorlopig ook niet welkom in de Amsterdam ArenA.
Na de meest rustige verlopen klassieker ook.
Aankomende 5 jaar is ajax - Feijenoord en Feijenoord - ajax geen reet aan.
Gevaar word alleen maar groter, politie inzet moet alleen maar groter worden om te zorgen dat de verschillende supporters niet in de andere stad gaan kijken.
quote:
In Engeland is de voetbalwet al langer van kracht. Voor vergrijpen als bijvoorbeeld het gooien van een voorwerp op het veld wordt vrijwel direct een celstraf gegeven. Ongeregeldheden bij wedstrijden in Engeland vinden nauwelijks meer plaats.
Nee, niet in het stadion. Maar die gebeurden hier practisch ook nooit.
In Engeland is het, echter, nog wel steeds feest rond wedstrijddagen in de steden en dergelijke
pi_66941590
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
480 euro armer

tis toch weer 10 pilsjes extra die je kunt drinken denk je maar
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:28:10 #263
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_66941673
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:25 schreef Incolumis het volgende:

[..]

tis toch weer 10 pilsjes extra die je kunt drinken denk je maar
Moet ik daarna alleen niet in de auto stappen
2de in de Tour de BoF!
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:13:49 #264
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_66943093
Touche!
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:20:52 #265
63192 ursel
pi_66943311
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Moet ik daarna alleen niet in de auto stappen
Niemand verbied je om met je zotte harses een auto in te stappen. Je mag hem alleen niet besturen..
pi_66943378
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:54 schreef Keltie het volgende:

[..]

Kansloos initiatief.
[..]

Werden niet gehandhaaft
Maat van mij hoefde zich niet te melden na het krijgen van een SV. Politie hier wist niet eens dat die jongen een SV had gekregen
[..]

Als de kaartverkoop daar beter was geregeld, hadden ze ook niet in het stadion kennen komen.
Maar nee, gewoon zonder ID een kaartje kunnen kopen bij de plaatselijke supermarkt
[..]

Na de meest rustige verlopen klassieker ook.
Aankomende 5 jaar is ajax - Feijenoord en Feijenoord - ajax geen reet aan.
Gevaar word alleen maar groter, politie inzet moet alleen maar groter worden om te zorgen dat de verschillende supporters niet in de andere stad gaan kijken.
[..]

Nee, niet in het stadion. Maar die gebeurden hier practisch ook nooit.
In Engeland is het, echter, nog wel steeds feest rond wedstrijddagen in de steden en dergelijke
Wees er allemaal maar trots op..
Of de overheid/politie het nu allemaal fout doet of niet, kan me geen reet schelen!
als die aartsmongolen er niet zouden zijn of zich zouden gedragen dan konden ze niets fout doen ook.

Jammer vind ik en je lijkt me een aardige kerel dat je het nog de gewoonste zaak van de wereld vind ook
Het is belachelijk dat als ik met mn pa naar het voetbal wil ik of in een vak met asociale mongolen moet gaan zitten of een seizoenskaart zal moeten hebben om in een beetje beschaafd vak te kunnen

en dan op de weg naar de auto moet uitkijken voor ''anderen''

Mensen die zo afentoe eens een pot voetbal willen zien en even een kaartje willen kopen zijn er de dupe van

Bedankt Hooligans en raddraaiers
Narf!
  woensdag 11 maart 2009 @ 22:53:28 #267
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_66953428
Is het topic nu ook al dood als het over voetbal gaat?
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:18:49 #268
63192 ursel
pi_66954321
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is het topic nu ook al dood als het over voetbal gaat?
Mja, een ruzie/rel/discussie per dag is wel voldoende
pi_66954735
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef ursel het volgende:
Mja, een ruzie/rel/discussie per dag is wel voldoende
Nog een ruim half uurtje wachten
  donderdag 12 maart 2009 @ 01:10:02 #270
63192 ursel
pi_66957173
Nieuwe update van FTD..
  donderdag 12 maart 2009 @ 06:57:17 #271
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66958504
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:23 schreef Sickert het volgende:

[..]

Wees er allemaal maar trots op..
Staat er ergens of ik er trots op ben?
quote:
Of de overheid/politie het nu allemaal fout doet of niet, kan me geen reet schelen!
Als iemand een meldingsplicht heeft, zich daaraan wil houden lijkt het mij niet de bedoeling dat'ie zich op de bewuste dag gaat melden en te horen krijgt:
"Wat kom jij doen? Meldingsplicht? Wij wisten nergens van, ga maar naar huis want daar hebben we de bezetting toch niet voor".
quote:
als die aartsmongolen er niet zouden zijn of zich zouden gedragen dan konden ze niets fout doen ook.
Ah, dus iedereen die weleens een fout maakt is een aatsmongool? Tieft in elkaar, klapjosti.
quote:
Jammer vind ik en je lijkt me een aardige kerel dat je het nog de gewoonste zaak van de wereld vind ook
Normaalste zaak vinden is een groot woord.
Echter, heb ik wel begrip voor een Harde Kern. Maar wel de oudere Harde Kernen, die nieuwere vind ik nergens over gaan.
quote:
Het is belachelijk dat als ik met mn pa naar het voetbal wil ik of in een vak met asociale mongolen moet gaan zitten of een seizoenskaart zal moeten hebben om in een beetje beschaafd vak te kunnen
Onzin.
quote:
en dan op de weg naar de auto moet uitkijken voor ''anderen''
Hoeft niet meer en niet minder als dat je naar een bioscoop gaat en savonds door de stad terug loopt.
quote:
Mensen die zo afentoe eens een pot voetbal willen zien en even een kaartje willen kopen zijn er de dupe van
Neuh, mensen roepen alleen graag dat ze er de dupe van zijn.
quote:
Bedankt Hooligans en raddraaiers
  donderdag 12 maart 2009 @ 06:59:33 #272
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66958512
Pfff.. Gisteravond voor het eerst sinds een maandje of 3/4 weer eens getraind
Raakte nog geen pepernoot
Wel een stift op de lat van een meter of 20/25 (FIFA Style, jeweet )
En een vrije trap, vanaf rechts om de muur (nah, een doeltje wat als muur fungeerde) gekruld en zo de rechter hoek in (metertje of 20/25 afstand denk ik)
pi_66958703
mogguh
pi_66958756
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 06:57 schreef Keltie het volgende:

[quote][..]

Staat er ergens of ik er trots op ben?
[..]
Zo komt het wel over ja
quote:
Als iemand een meldingsplicht heeft, zich daaraan wil houden lijkt het mij niet de bedoeling dat'ie zich op de bewuste dag gaat melden en te horen krijgt:
"Wat kom jij doen? Meldingsplicht? Wij wisten nergens van, ga maar naar huis want daar hebben we de bezetting toch niet voor".
[..]
Lezen als hij zich op voorhand zou gedragen dan had hij zich niet hoeven melden en doen ze ook niets fout
quote:
Ah, dus iedereen die weleens een fout maakt is een aatsmongool? Tieft in elkaar, klapjosti.
[..]
Fouten maken? mensen die bewust andere mensen uitdagen tot ruzie/vechten maken geen fouten die mogen van mij een enkeltje auswitchz
quote:
Echter, heb ik wel begrip voor een Harde Kern. Maar wel de oudere Harde Kernen, die nieuwere vind ik nergens over gaan.
[..]
Niks mis met een oud clubje gasten met clubliefde mopperen vind ik prima spelers uitschelden voor rotte vis etc niet
Onzin.
[..]
quote:
Hoeft niet meer en niet minder als dat je naar een bioscoop gaat en savonds door de stad terug loopt.
[..]
Right dan staat het ook vol met M.E en een speciale bluswagen zeker
quote:
Neuh, mensen roepen alleen graag dat ze er de dupe van zijn.
[..]
Onzin natuurlijk ik laat me niet vaak weerhouden van iets maar als je bij voorbaat al weet dat het vak vol zit met rare gasten die zich niet kunnen gedragen heeft het voor mij al geen zin om te gaan

[/quote]
Narf!
pi_66958790
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 06:59 schreef Keltie het volgende:

En een vrije trap, vanaf rechts om de muur (nah, een doeltje wat als muur fungeerde) gekruld en zo de rechter hoek in (metertje of 20/25 afstand denk ik)
dus eigenlijk schoot je naast? want de goal was ergens anders?
Narf!
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:06:19 #276
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66958845
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 07:55 schreef Sickert het volgende:

[..]

Zo komt het wel over ja
Tjah.
quote:
[..]

Lezen als hij zich op voorhand zou gedragen dan had hij zich niet hoeven melden en doen ze ook niets fout
[..]

Fouten maken? mensen die bewust andere mensen uitdagen tot ruzie/vechten maken geen fouten die mogen van mij een enkeltje auswitchz
Het voorbeeld waar ik het over heb is normaal de rust zelve.
April 2005 maakte hij 1 foutje; liet zich opnaaien door de politie. Shit happens, ken gebeuren.
Dus jah, er zijn ook mensen die 1 misstapje maken, nou boehoe.
quote:
[..]

Niks mis met een oud clubje gasten met clubliefde mopperen vind ik prima spelers uitschelden voor rotte vis etc niet
Onzin.
Ik heb het niet over een oud clubje gasten met clubliefde die staan te mopperen
Ik heb het over "oudere" harde kernen (zoals de SCF).
Ik vind het ook niet erg als er eens een spelersbus word tegengehouden (of een training word verstoort) of dat ze eens verteld word dat ze moeten beginnen met werken.
Ik vind het ook niet erg als er iemand tegen Lucius roept dat dit ook voor hem telt met z'n paardemuil.

Daar moeten ze maar tegen kunnen.. Ze vinden ons, als Legioen, prachtig.. Hoe we achter de club staan en dergelijke.. Dan moet je de negatieve kanten als het kut gaat ook maar voor lief nemen.
quote:
[..]
[..]

Right dan staat het ook vol met M.E en een speciale bluswagen zeker
Jah, want dit is ook iedere wedstrijd het geval
Maargoed, een (zaterdag) avondje stappen in Utrecht en je ziet meer politie op de been als bij een gemiddelde wedstrijd van Feijenoord (eigen ervaring).
quote:
[..]

Onzin natuurlijk ik laat me niet vaak weerhouden van iets maar als je bij voorbaat al weet dat het vak vol zit met rare gasten die zich niet kunnen gedragen heeft het voor mij al geen zin om te gaan

Punt is dat je dit niet weet, aangezien er geen 1 vak vol zit met rare gasten die zich niet kunnen gedragen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:08:11 #277
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66958862
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:00 schreef Sickert het volgende:

[..]

dus eigenlijk schoot je naast? want de goal was ergens anders?
Nee.
Doel met keeper.
Doel ervoor (afstand 16 meter ofzo?).
9 meter verder de bal.
Om het eerste doel heen in de rechterhoek van het doel met keeper.
Dus eigenlijk krulde ik hem kundig in het juiste doel.
pi_66958949
Scherp +1

Nieuwe dag, nieuwe discussie

Doen jullie wel een beetje rustig. Als Ajax vanavond met 3-0 op de broek krijgt dan willen Frankie, Urs en ik ook graag nog even rellen
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:21:41 #279
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_66958978
Oeh! Bitchfight!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_66959021
ik ben bij Kevin in deze
pi_66959077
Ik hou van pijn, ik ga tussenin staan
pi_66959428
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:26 schreef jpjedi het volgende:
ik ben bij Kevin in deze
Ik ook hoor
pi_66959551
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:55 schreef staticdata het volgende:
Ik ook hoor
Weet je Chinees al dat ik er morgen ben? Dan kan ie extra inkopen vandaag
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:05:30 #284
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66959660
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:55 schreef staticdata het volgende:

[..]

Ik ook hoor
Ik niet, maar dat komt omdat het een prulmening is die nergens op gebaseerd is.
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:05:42 #285
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_66959672
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 01:10 schreef ursel het volgende:
Nieuwe update van FTD..
Aardig wat veranderingen. Brein
pi_66959748
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:05 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik niet, maar dat komt omdat het een prulmening is die nergens op gebaseerd is.
Nou laat ik dan zo zeggen:

Generiek met sport snap ik niet dat er klapjosti's zijn die het nodig vinden om elkaar in de haren te vliegen omdat ze voor een bepaalde club zijn.

Of het nu voetbal, korfbal, of hockey is.
pi_66959845
mag ik alvast een nieuw topique aanmaken moet om 10uur in een meeting en ik wel ook wel eens weer een topic aanmaken
pi_66959859
-dubbel-
pi_66959870
-weer dubbel verdomme, toetsen blijven hangen
pi_66959899
lekker ordinaire & platte TT
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:13:00 #291
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66959903
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:07 schreef staticdata het volgende:

[..]

Nou laat ik dan zo zeggen:

Generiek met sport snap ik niet dat er klapjosti's zijn die het nodig vinden om elkaar in de haren te vliegen omdat ze voor een bepaalde club zijn.

Of het nu voetbal, korfbal, of hockey is.
Agh, dat is de maatschappij denk ik dan maar.
Ik snap niet waarom mensen in een kroeg/ discotheek ruzie gaan lopen zoeken puur omdat ze er zin in hebben.
Discussies over of een bepaalde muziek soort wel of geen muziek is, daar snap ik ook geen reet van

Maar ook dat zal de maatschappij wel zijn.
pi_66959924
misschien moet ik het ook gewoon niet meer doen
pi_66959943
Aegon cijfers vallen alles mee. Tezamen met het Citi nieuws van gisteren toch nog wat positief nieuws de laatste dagen.

Genoeg voor een suckersrally.
pi_66959973
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef Keltie het volgende:

Maar ook dat zal de maatschappij wel zijn.
de maatschappij ben jij!!
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:16:33 #296
139380 Keltie
Meemeemeemee
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:17:13 #297
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66960033
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:15 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

de maatschappij ben jij!!
Dat verklaard waarom ik Hooliganisme niet beschouw als staatsvijand #1

pi_66960090
ik heb een nieuw topique geopend!!

Het Grote Maatschappelijk Kut + Lul Is BOF!FEN Topique
pi_66960118
Even doorposten zodat Ijs een nieuwe TT klassieker kan maken
pi_66960120
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:19 schreef IJsmuts het volgende:
ik heb een nieuw topique geopend!!

Het Grote Maatschappelijk Kut + Lul Is BOF!FEN Topique
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')