Ah, dus ik had eigenlijk ook zo jouw rijbewijs op kunnen halen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
480 euro armer
Duurste 10 seconden van me leven
Wel raar hoe het allemaal is gegaan.
Maandag rijd ik te hard en raak mijn rijbewijs kwijt.
Ik hoef mijn auto papieren niet te laten zien, ik hoef niet te blazen en krijg geen ontvangst bevestiging.
Vervolgens kan ik vrijdag mijn rijbewijs alweer ophalen, hoef helemaal niks mee te nemen. "Hallo ik kom mijn rijbewijs halen, Meneer Postma", was genoeg om mijn rijbewijs terug te krijgen.
Vervolgens krijg ik vandaag een acceptgiro voor 480 euro thuis....
Nou het zal allemaal wel, ik ging uit van minimaal 500 euro, dus eigenlijk valt het allemaal wel mee

Overigens wel raar dat je geen ontvangst bevestiging had gekregen..
 Overigens wel raar dat je geen ontvangst bevestiging had gekregen..  

Nou, hij keek nog wel even op het rijbewijs en ik leek er genoeg op zei hijquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah, dus ik had eigenlijk ook zo jouw rijbewijs op kunnen halen?
Had ik eerder moeten weten, altijd makkelijk zo'n reserve bewijsje

Ontvangst bevestiging kreeg ik later middels de post een dag later gevolgd door de brief dat ik hem weer kon ophalen.... NEEM HEM DAN NIET INquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:43 schreef ursel het volgende:
@ Keltie: Idd beetje schofterige gang van zaken ja..
Of je er wat mee kan weet ik eigenlijk niet en betwijfel het eigenlijk zelfs. Rechtsbijstandswinkel kan wel helpen en je eventueel doorsturen naar een advocaat. Mocht der inkomen laag genoeg zijn kan ze in aanmerking komen door een gesubisdieerde advocaat..
@ Jorrit.. Valt idd nog mee..Overigens wel raar dat je geen ontvangst bevestiging had gekregen..

Kansloos initiatief.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:45 schreef ursel het volgende:
Roep om voetbalwet eindelijk gehoord
Keltie, ik zou de volgende keren toch maar wat voorzichtiger gaan doen dan..
Werden niet gehandhaaftquote:Roep om voetbalwet eindelijk gehoord
11 maart 2009
In navolging van onder meer Engeland beschikt Nederland binnenkort over een 'voetbalwet', waardoor hooligans hard kunnen worden aangepakt. In de Tweede Kamer, waar woensdag werd gedebatteerd over de laatste details, is brede steun voor invoering. De voetbalwet maakt deel uit van de evenementenwet, die burgemeesters en justitie meer armslag geeft om preventief in te grijpen. De clubs en voetbalbond KNVB hebben de politiek de afgelopen jaren gesmeekt om zo'n wet.
De eerste initiatieven voor een meldplicht voor voetbalhooligans werden jaren geleden al genomen.

Als de kaartverkoop daar beter was geregeld, hadden ze ook niet in het stadion kennen komen.quote:De regering stelde zich echter lange tijd terughoudend op. In 2007 presenteerden de politieke partijen PvdA, CDA en VVD een eigen initiatiefwet om het geweld van hooligans tegen te gaan. Dit voorstel kwam enkele maanden nadat aanhangers van Feyenoord voor grote ongeregeldheden hadden gezorgd rondom de UEFA Cup-wedstrijd in en tegen Nancy.
De Rotterdamse club smeekte na de gewelddadige rellen in Frankrijk om hulp van de politiek. "Als we in Nederland een voetbalwet hadden gehad, hadden deze vandalen onze uitwedstrijd in Nancy nooit kunnen bezoeken", verzuchtte directielid Onno Jacobs na de desastreuze novemberavond in Nancy.

Na de meest rustige verlopen klassieker ook.quote:Paginagrote advertentie
Feyenoord plaatste enkele dagen later een paginagrote advertentie in de krant, met de tekst 'Tegen geweld. A.u.b., een voetbalwet'. De oproep werd ondertekend door onder anderen de politici Wouter Bos en Jan Marijnissen, de selectie van Feyenoord en de toenmalige bondscoach Marco van Basten.
De KNVB pleit al jaren voor het invoeren van een pakket maatregelen om geweld in en rond de stadion aan te pakken. "Ons rechtssysteem is op dit moment niet toereikend om voetbalvandalen snel en goed aan te pakken", zei directeur betaald voetbal Henk Kesler in 2005, kort na ongeregeldheden rondom de wedstrijd Feyenoord-Ajax. Het kabinet besloot de initiatiefwet van PvdA, CDA en VVD vorig jaar grotendeels over te nemen.
Celstraf
De voetbalclubs in Nederland hebben zelf al maatregelen genomen om ongeregeldheden te voorkomen. Zo neemt Ajax geen supporters mee naar ADO Den Haag en Feyenoord. Fans van die clubs zijn voorlopig ook niet welkom in de Amsterdam ArenA.
Nee, niet in het stadion. Maar die gebeurden hier practisch ook nooit.quote:In Engeland is de voetbalwet al langer van kracht. Voor vergrijpen als bijvoorbeeld het gooien van een voorwerp op het veld wordt vrijwel direct een celstraf gegeven. Ongeregeldheden bij wedstrijden in Engeland vinden nauwelijks meer plaats.

tis toch weer 10 pilsjes extra die je kunt drinken denk je maarquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
480 euro armer
Duurste 10 seconden van me leven
Wel raar hoe het allemaal is gegaan.
Maandag rijd ik te hard en raak mijn rijbewijs kwijt.
Ik hoef mijn auto papieren niet te laten zien, ik hoef niet te blazen en krijg geen ontvangst bevestiging.
Vervolgens kan ik vrijdag mijn rijbewijs alweer ophalen, hoef helemaal niks mee te nemen. "Hallo ik kom mijn rijbewijs halen, Meneer Postma", was genoeg om mijn rijbewijs terug te krijgen.
Vervolgens krijg ik vandaag een acceptgiro voor 480 euro thuis....
Nou het zal allemaal wel, ik ging uit van minimaal 500 euro, dus eigenlijk valt het allemaal wel mee

Moet ik daarna alleen niet in de auto stappenquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tis toch weer 10 pilsjes extra die je kunt drinken denk je maar

Niemand verbied je om met je zotte harses een auto in te stappen. Je mag hem alleen niet besturen..quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Moet ik daarna alleen niet in de auto stappen

Wees er allemaal maar trots op..quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kansloos initiatief.
[..]
Werden niet gehandhaaft
Maat van mij hoefde zich niet te melden na het krijgen van een SV. Politie hier wist niet eens dat die jongen een SV had gekregen
[..]
Als de kaartverkoop daar beter was geregeld, hadden ze ook niet in het stadion kennen komen.
Maar nee, gewoon zonder ID een kaartje kunnen kopen bij de plaatselijke supermarkt
[..]
Na de meest rustige verlopen klassieker ook.
Aankomende 5 jaar is ajax - Feijenoord en Feijenoord - ajax geen reet aan.
Gevaar word alleen maar groter, politie inzet moet alleen maar groter worden om te zorgen dat de verschillende supporters niet in de andere stad gaan kijken.
[..]
Nee, niet in het stadion. Maar die gebeurden hier practisch ook nooit.
In Engeland is het, echter, nog wel steeds feest rond wedstrijddagen in de steden en dergelijke

Mja, een ruzie/rel/discussie per dag is wel voldoendequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is het topic nu ook al dood als het over voetbal gaat?

Nog een ruim half uurtje wachtenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef ursel het volgende:
Mja, een ruzie/rel/discussie per dag is wel voldoende

Staat er ergens of ik er trots op ben?quote:
Als iemand een meldingsplicht heeft, zich daaraan wil houden lijkt het mij niet de bedoeling dat'ie zich op de bewuste dag gaat melden en te horen krijgt:quote:Of de overheid/politie het nu allemaal fout doet of niet, kan me geen reet schelen!
Ah, dus iedereen die weleens een fout maakt is een aatsmongool? Tieft in elkaar, klapjosti.quote:als die aartsmongolen er niet zouden zijn of zich zouden gedragen dan konden ze niets fout doen ook.
Normaalste zaak vinden is een groot woord.quote:Jammer vind ik en je lijkt me een aardige kerel dat je het nog de gewoonste zaak van de wereld vind ook
Onzin.quote:Het is belachelijk dat als ik met mn pa naar het voetbal wil ik of in een vak met asociale mongolen moet gaan zitten of een seizoenskaart zal moeten hebben om in een beetje beschaafd vak te kunnen
Hoeft niet meer en niet minder als dat je naar een bioscoop gaat en savonds door de stad terug loopt.quote:en dan op de weg naar de auto moet uitkijken voor ''anderen''
Neuh, mensen roepen alleen graag dat ze er de dupe van zijn.quote:Mensen die zo afentoe eens een pot voetbal willen zien en even een kaartje willen kopen zijn er de dupe van
quote:Bedankt Hooligans en raddraaiers

)
 ) 

Zo komt het wel over jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 06:57 schreef Keltie het volgende:
[quote][..]
Staat er ergens of ik er trots op ben?
[..]
Lezen als hij zich op voorhand zou gedragen dan had hij zich niet hoeven melden en doen ze ook niets foutquote:Als iemand een meldingsplicht heeft, zich daaraan wil houden lijkt het mij niet de bedoeling dat'ie zich op de bewuste dag gaat melden en te horen krijgt:
"Wat kom jij doen? Meldingsplicht? Wij wisten nergens van, ga maar naar huis want daar hebben we de bezetting toch niet voor".
[..]
Fouten maken? mensen die bewust andere mensen uitdagen tot ruzie/vechten maken geen fouten die mogen van mij een enkeltje auswitchzquote:Ah, dus iedereen die weleens een fout maakt is een aatsmongool? Tieft in elkaar, klapjosti.
[..]

Niks mis met een oud clubje gasten met clubliefde mopperen vind ik prima spelers uitschelden voor rotte vis etc nietquote:Echter, heb ik wel begrip voor een Harde Kern. Maar wel de oudere Harde Kernen, die nieuwere vind ik nergens over gaan.
[..]

Right dan staat het ook vol met M.E en een speciale bluswagen zekerquote:Hoeft niet meer en niet minder als dat je naar een bioscoop gaat en savonds door de stad terug loopt.
[..]

Onzin natuurlijk ik laat me niet vaak weerhouden van iets maar als je bij voorbaat al weet dat het vak vol zit met rare gasten die zich niet kunnen gedragen heeft het voor mij al geen zin om te gaanquote:Neuh, mensen roepen alleen graag dat ze er de dupe van zijn.
[..]

dus eigenlijk schoot je naast? want de goal was ergens anders?quote:Op donderdag 12 maart 2009 06:59 schreef Keltie het volgende:
En een vrije trap, vanaf rechts om de muur (nah, een doeltje wat als muur fungeerde) gekruld en zo de rechter hoek in (metertje of 20/25 afstand denk ik)

Tjah.quote:
Het voorbeeld waar ik het over heb is normaal de rust zelve.quote:[..]
Lezen als hij zich op voorhand zou gedragen dan had hij zich niet hoeven melden en doen ze ook niets fout
[..]
Fouten maken? mensen die bewust andere mensen uitdagen tot ruzie/vechten maken geen fouten die mogen van mij een enkeltje auswitchz
Normaalste zaak vinden is een groot woord.
Ik heb het niet over een oud clubje gasten met clubliefde die staan te mopperenquote:[..]
Niks mis met een oud clubje gasten met clubliefde mopperen vind ik prima spelers uitschelden voor rotte vis etc niet
Onzin.

Jah, want dit is ook iedere wedstrijd het gevalquote:[..]
[..]
Right dan staat het ook vol met M.E en een speciale bluswagen zeker

Punt is dat je dit niet weet, aangezien er geen 1 vak vol zit met rare gasten die zich niet kunnen gedragen.quote:[..]
Onzin natuurlijk ik laat me niet vaak weerhouden van iets maar als je bij voorbaat al weet dat het vak vol zit met rare gasten die zich niet kunnen gedragen heeft het voor mij al geen zin om te gaan

Nee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
dus eigenlijk schoot je naast? want de goal was ergens anders?

Weet je Chinees al dat ik er morgen ben? Dan kan ie extra inkopen vandaagquote:

Aardig wat veranderingen. Breinquote:

Nou laat ik dan zo zeggen:quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat komt omdat het een prulmening is die nergens op gebaseerd is.

moet om 10uur in een meeting en ik wel ook wel eens weer een topic aanmaken
  moet om 10uur in een meeting en ik wel ook wel eens weer een topic aanmaken   

Agh, dat is de maatschappij denk ik dan maar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou laat ik dan zo zeggen:
Generiek met sport snap ik niet dat er klapjosti's zijn die het nodig vinden om elkaar in de haren te vliegen omdat ze voor een bepaalde club zijn.
Of het nu voetbal, korfbal, of hockey is.

de maatschappij ben jij!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef Keltie het volgende:
Maar ook dat zal de maatschappij wel zijn.

quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:19 schreef IJsmuts het volgende:
ik heb een nieuw topique geopend!!
Het Grote Maatschappelijk Kut + Lul Is BOF!FEN Topique

Geile TTquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:19 schreef IJsmuts het volgende:
ik heb een nieuw topique geopend!!
Het Grote Maatschappelijk Kut + Lul Is BOF!FEN Topique

Nou, dat is wel weer geluktquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |