Nou ik heb wel een knop zitten, als ik daar op druk zegtie *doet het even* "geen apparaat" en nouja dat klopt want er zit geen bluetooth op de laptopquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik snap 't knopjes verhaal niet
Oh op die manierquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een knop zitten, als ik daar op druk zegtie *doet het even* "geen apparaat" en nouja dat klopt want er zit geen bluetooth op de laptop
Mjah ik heb ook een hoop knopjes hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh op die manierMijn laptop heeft een touchscreen map bluetooth knopje en nog meer knopjes
mijn drie jaar oude wel vierquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Klonk het volgende:
mjin 5 jaar oude laptop heeft twee usb poorten
Mijn 1 jaar oude maar 3quote:
Hetgeen Op een stenen wagentje met een paard ervoorgebonden aangedreven door 2 onderkruipsels.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Klonk het volgende:
mjin 5 jaar oude laptop heeft twee usb poorten
quote:
Ik denk dat de snackbar man wel voor je wilt kokenquote:
Geen zin in snackbarvoerquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat de snackbar man wel voor je wilt koken
Dan heeft de bakker voor je gekooktquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen zin in snackbarvoerNja, brood it is dan maar!
quote:
is ie weerquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:24 schreef antonvanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Hetgeen Op een stenen wagentje met een paard ervoorgebonden aangedreven door 2 onderkruipsels.
Dat was vroeger de laptop
gewoon negerenquote:
Sorry ben op de jacht met mijn gestolen waren van de markt!quote:
Ik ben er met een reden.quote:
Lekkerquote:
Van het voorspelde goede weer genietenquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
LekkerGa je morgen allemaal doen?
Ook lekker, is het bijna avond, begint de zon te schijnen
Wil je ook namens mij genieten dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van het voorspelde goede weer genieten.
Leugens. Ik heb wel al ruim 50 uur gewerkt, maar weekend is het nog nietquote:
Voor jou niet, voor mij wel!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leugens. Ik heb wel al ruim 50 uur gewerkt, maar weekend is het nog niet
Donder nou es op manquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef antonvanleeuwenhoek het volgende:
ik ben het onderbewustzijn van een van de KSCERS.
zou eigenlijk een R&P topic een keer moeten openen met dit account maar dat blijft kansloos.![]()
kutkloonquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef antonvanleeuwenhoek het volgende:
ik ben het onderbewustzijn van een van de KSCERS.
zou eigenlijk een R&P topic een keer moeten openen met dit account maar dat blijft kansloos.![]()
Glitterquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Avond Fha
* Dr_Flash verzint galajurk met glittertjes en zo![]()
kan beter zeg maarquote:
Vind mijn moeder vast leukquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan beter zeg maar_!
ik kom wel bij jou wonen
Ook eindelijk in de gaten dat je erbij gelapt bent ja?quote:
Ik wacht nog op officiële bevestiging van PeZu...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook eindelijk in de gaten dat je erbij gelapt bent ja?
Heel lang geloofde ik dat je gewoon mee in het complot zat trouwensquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op officiële bevestiging van PeZu...
Hoezo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel lang geloofde ik dat je gewoon mee in het complot zat trouwens![]()
Neuken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:54 schreef Pheno het volgende:
Hallo geile sletten en gierende hormoonmannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |