Nou ik heb wel een knop zitten, als ik daar op druk zegtie *doet het even* "geen apparaat" en nouja dat klopt want er zit geen bluetooth op de laptopquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik snap 't knopjes verhaal niet
Oh op die manierquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een knop zitten, als ik daar op druk zegtie *doet het even* "geen apparaat" en nouja dat klopt want er zit geen bluetooth op de laptop
Mjah ik heb ook een hoop knopjes hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh op die manierMijn laptop heeft een touchscreen map bluetooth knopje en nog meer knopjes
mijn drie jaar oude wel vierquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Klonk het volgende:
mjin 5 jaar oude laptop heeft twee usb poorten
Mijn 1 jaar oude maar 3quote:
Hetgeen Op een stenen wagentje met een paard ervoorgebonden aangedreven door 2 onderkruipsels.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Klonk het volgende:
mjin 5 jaar oude laptop heeft twee usb poorten
quote:
Ik denk dat de snackbar man wel voor je wilt kokenquote:
Geen zin in snackbarvoerquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat de snackbar man wel voor je wilt koken
Dan heeft de bakker voor je gekooktquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen zin in snackbarvoerNja, brood it is dan maar!
quote:
is ie weerquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:24 schreef antonvanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Hetgeen Op een stenen wagentje met een paard ervoorgebonden aangedreven door 2 onderkruipsels.
Dat was vroeger de laptop
gewoon negerenquote:
Sorry ben op de jacht met mijn gestolen waren van de markt!quote:
Ik ben er met een reden.quote:
Lekkerquote:
Van het voorspelde goede weer genietenquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
LekkerGa je morgen allemaal doen?
Ook lekker, is het bijna avond, begint de zon te schijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |