Nou ik heb wel een knop zitten, als ik daar op druk zegtie *doet het even* "geen apparaat" en nouja dat klopt want er zit geen bluetooth op de laptopquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik snap 't knopjes verhaal niet
Oh op die manierquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een knop zitten, als ik daar op druk zegtie *doet het even* "geen apparaat" en nouja dat klopt want er zit geen bluetooth op de laptop
Mjah ik heb ook een hoop knopjes hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh op die manierMijn laptop heeft een touchscreen map bluetooth knopje en nog meer knopjes
mijn drie jaar oude wel vierquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Klonk het volgende:
mjin 5 jaar oude laptop heeft twee usb poorten
Mijn 1 jaar oude maar 3quote:
Hetgeen Op een stenen wagentje met een paard ervoorgebonden aangedreven door 2 onderkruipsels.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Klonk het volgende:
mjin 5 jaar oude laptop heeft twee usb poorten
quote:
Ik denk dat de snackbar man wel voor je wilt kokenquote:
Geen zin in snackbarvoerquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat de snackbar man wel voor je wilt koken
Dan heeft de bakker voor je gekooktquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen zin in snackbarvoerNja, brood it is dan maar!
quote:
is ie weerquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:24 schreef antonvanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Hetgeen Op een stenen wagentje met een paard ervoorgebonden aangedreven door 2 onderkruipsels.
Dat was vroeger de laptop
gewoon negerenquote:
Sorry ben op de jacht met mijn gestolen waren van de markt!quote:
Ik ben er met een reden.quote:
Lekkerquote:
Van het voorspelde goede weer genietenquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
LekkerGa je morgen allemaal doen?
Ook lekker, is het bijna avond, begint de zon te schijnen
Wil je ook namens mij genieten dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van het voorspelde goede weer genieten.
Leugens. Ik heb wel al ruim 50 uur gewerkt, maar weekend is het nog nietquote:
Voor jou niet, voor mij wel!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leugens. Ik heb wel al ruim 50 uur gewerkt, maar weekend is het nog niet
Donder nou es op manquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef antonvanleeuwenhoek het volgende:
ik ben het onderbewustzijn van een van de KSCERS.
zou eigenlijk een R&P topic een keer moeten openen met dit account maar dat blijft kansloos.![]()
kutkloonquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef antonvanleeuwenhoek het volgende:
ik ben het onderbewustzijn van een van de KSCERS.
zou eigenlijk een R&P topic een keer moeten openen met dit account maar dat blijft kansloos.![]()
Glitterquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Avond Fha
* Dr_Flash verzint galajurk met glittertjes en zo![]()
kan beter zeg maarquote:
Vind mijn moeder vast leukquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan beter zeg maar_!
ik kom wel bij jou wonen
Ook eindelijk in de gaten dat je erbij gelapt bent ja?quote:
Ik wacht nog op officiële bevestiging van PeZu...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook eindelijk in de gaten dat je erbij gelapt bent ja?
Heel lang geloofde ik dat je gewoon mee in het complot zat trouwensquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op officiële bevestiging van PeZu...
Hoezo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel lang geloofde ik dat je gewoon mee in het complot zat trouwens![]()
Neuken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:54 schreef Pheno het volgende:
Hallo geile sletten en gierende hormoonmannen
Immer.quote:
Het zag er aardig realistisch uit. Maar ja, jij geloofde er ook gewoon in, dus dat is niet zo raarquote:
Huh?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zag er aardig realistisch uit. Maar ja, jij geloofde er ook gewoon in, dus dat is niet zo raar
uit te typen nog welquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Huh?Ik snap t niet
Dat zinnetje schijn ik verschrikkelijk vaak uit te typen hier![]()
Kan 't ook uitspreken, maar dan horen jullie me nietquote:
Klote NOS, stream loopt voor geen meter en de NOS moet zo nodig eerst nog reclame uitzenden voor ze over gaan naar voetbal... Fles, gil jij even als er gescoord wordt of iets anders gebeurd?quote:
Laat maar, lees net in topic in VBL dat ik de 2-0 gemist hebquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klote NOS, stream loopt voor geen meter en de NOS moet zo nodig eerst nog reclame uitzenden voor ze over gaan naar voetbal... Fles, gil jij even als er gescoord wordt of iets anders gebeurd?
Heel hard schreeuwenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan 't ook uitspreken, maar dan horen jullie me niet
Mijn stream werkt weerquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
die streams gaan kut idd
bij t schaatsen werkte het al niet. Volg Teletekst maar
Ga weg feyenoorderquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga weg feyenoorder![]()
De laatste keer dat JIJ iets geloofwaardigs verkondigde is ERG lang geleden
WPzquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:32 schreef PeZu het volgende:
fokking kut nos, kut scheids, kut marseille
WPzquote:
WPzquote:
Is die kut onzin eindelijk over ja? Mooiquote:
Kutonzin over? Ajax is uitgeschakeld?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is die kut onzin eindelijk over ja? Mooi
jaquote:
Weg jijquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En? Er zijn leukere dingen dan voetbal hoor... zoals WIDM.
Ga jij je even in een hoekje staan schamen? Ja? Goedzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
En lekker film kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ga jij je even in een hoekje staan schamen? Ja? GoedzoNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb niets om me voor te schamen namelijk.
Die feyenoord (quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb niets om me voor te schamen namelijk.
Omdat schaatsen saai is en voetbal niet belangrijk genoeg om andere dingen voor op te geven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
kut widm
Hoe kan je daar nou tijd voor hebben als er EN voebal EN schaatsen is?
Neequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die feyenoord () kalender op je toilet is NIET iets om je voor te schamen wou je zeggen?
handig als het wc papier op isquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die feyenoord () kalender op je toilet is NIET iets om je voor te schamen wou je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |