Ik krijg daar juist energie van. Je overstijgt jezelf en meestal krijg ik dan zoveel aardigheid terug dat ik me spontaan beter voel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik merk dat ik heel moe word van de hele dag 'professioneel' doen. (Aardig zijn als je je eigenlijk kut voelt enzo.)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef karr-1 het volgende:
Ik kreeg vandaag ook de afrekening van stroom en gas. In anderhalf jaar ongeveer (september 2007 tot februari 2009) schijnen we met zijn beiden ongeveer 4000 kW aan stroom gebruikt te hebben en ook aardig wat aan gas. Kortom het maandbedrag wordt verhoogd van 46 euro naar 67 euro en ik mag ruim 400 piek bijbetalen. UIteraard ben ik daar niet blij mee.
Noortje gedraagt zich consequent tegenover 'vreemden'; zodra de deurbel gaat, kruipt ze onder het bed. Na een tijdje komt ze daar onder vandaan, vooral als het bezoek lang duurt, en dan gaat ze een beetje op verkenning. In een gekke bui komt ze wel dichtbij, maar zodra iemand een stap in haar richting doet, een hand uitsteekt om te aaien of een rare beweging maakt, is ze weg. De nieuwe geliefde blijft wel heel lang rondhangen en daar went ze nu wel aan. Ze komt ook wel op bed liggen, maar hij moet dan geen onverwachte bewegingen maken of proberen haar te aaien. Als hij weg is, gaat ze door het huis rennen. Daar moet ik zo om lachen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef Lienekien het volgende:
Mane. Kan poes Noortje overweg met je nieuwe liefde?
Nouja, dat bedoel ik dus eigenlijk ook. Het komt ook een beetje door ons vak. Lesgeven werkt echt niet als je bloedje chagrijnig gaat doen, dus beter zet je die knop om en maak je er het beste van. En dan is het heerlijk om even helemaal niet stil te staan bij de reden van je ellende, dan kun je het tijdelijk even helemaal vergeten. Eén van de pluspunten van het lesgeven vind ik dat, dat je totaal kunt opgaan in het moment. Daar krijg ik dus ook energie van.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:26 schreef ShadyLane het volgende:
Ik kan wel aardig zijn als ik me eigenlijk kut voel, of beter gezegd: ik voel me op het werk eigenlijk nooit kut. Ik voel me uberhaupt niet kut bij afleiding. Er gaat hier volautomatisch een knop om.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:21 schreef mane het volgende:
[..]
Noortje gedraagt zich consequent tegenover 'vreemden'; zodra de deurbel gaat, kruipt ze onder het bed. Na een tijdje komt ze daar onder vandaan, vooral als het bezoek lang duurt, en dan gaat ze een beetje op verkenning. In een gekke bui komt ze wel dichtbij, maar zodra iemand een stap in haar richting doet, een hand uitsteekt om te aaien of een rare beweging maakt, is ze weg. De nieuwe geliefde blijft wel heel lang rondhangen en daar went ze nu wel aan. Ze komt ook wel op bed liggen, maar hij moet dan geen onverwachte bewegingen maken of proberen haar te aaien. Als hij weg is, gaat ze door het huis rennen. Daar moet ik zo om lachen!
Ik vind het geweldig dat ze zo is.. En de geliefde heeft zelf ook katten gehad en snapt 't dus helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |