Of woon je naast een dubieuze zonnebankstudioquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Ruikt het bij je buren naar wiet?
919m3 gas een jaarverbruikquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:01 schreef DJKoster het volgende:
LOL, dat is een jaarverbruik! (als je zuinig bent)
Hoezo 86 dagen?
Nou, ik zal je precies zeggen wat ik doe. Ik woon in een tweekamerappartement, ik gebruik een kleine ijskast, een TV, twee lampen en een CD-speler. Dat is alles qua elektriciteit. Gas gebruik ik voor de verwarming (die niet hoger gaat dan 17 graden, via een thermosstaat), te koken en de douche. Dat is het wel. Het is daadwerkelijk de periode dat ik in dat huis woon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:03 schreef r3gi3boy het volgende:
het betreft een afrekening van de vorige bewoner? Wees eens wat duidelijker als je antwoorden wilt.
Ow.. ik keek alleen naar het stroomverbruikquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:08 schreef Shivo het volgende:
[..]
919m3 gas een jaarverbruikDaar doe ik drie jaar mee als ik onzuinig ben.
controleer de standen eens! denk dat dat verkeerd is doorgegeven!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:10 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, ik zal je precies zeggen wat ik doe. Ik woon in een tweekamerappartement, ik gebruik een kleine ijskast, een TV, twee lampen en een CD-speler. Dat is alles qua elektriciteit. Gas gebruik ik voor de verwarming (die niet hoger gaat dan 17 graden, via een thermosstaat), te koken en de douche. Dat is het wel. Het is daadwerkelijk de periode dat ik in dat huis woon.
"Indien u vragen heeft omtrent deze rekening, probeer ons niet te bellen of op een andere manier contact op te nemen. Wij raden u aan een topic op forum.fok.nl te openen en daar willekeurige internetters om raad te vragen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
Staat er in de brief geen telefoonnummer die je kunt bellen als je vragen hebt?
Wij 450 m3 in anderhalve maand.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:07 schreef loowie het volgende:
919 m3 aan aardgas is best veel. Ik heb overigens in januari met die stenge vorst ook 250 m3 verstookt.
Wij betalen ¤ 200 per maand. Alleen aan gasquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wij 450 m3 in anderhalve maand.![]()
Combinatie van voor ons nieuw vrij groot huis (en door onbekendheid met de thermostaat die flink te ruim ingesteld qua stookuren) en de flinke vorst.
We meten nu wekelijks het verbruik en dat is al flink teruggelopen, maar ik moet toch maar het voorschot gaan verhogen als ik niet flink wil gaan bijbetalen eind dit jaar.
Ik 20, moet er bij vertellen dat ik blokverwarming heb. Dus dit is alleen voor koken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij betalen ¤ 200 per maand. Alleen aan gas
17 graden mijn godquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:10 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, ik zal je precies zeggen wat ik doe. Ik woon in een tweekamerappartement, ik gebruik een kleine ijskast, een TV, twee lampen en een CD-speler. Dat is alles qua elektriciteit. Gas gebruik ik voor de verwarming (die niet hoger gaat dan 17 graden, via een thermosstaat), te koken en de douche. Dat is het wel. Het is daadwerkelijk de periode dat ik in dat huis woon.
dat had je zelf ook wel kunnen bedenken voordat je dit topic opende. Sorry hoor ff je common sense gebruikenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:42 schreef JAM het volgende:
Om kort te gaan: er klopt allemaal geen ruk van. Nou ja, dan zal ik ze morgen maar even bellen. Dank u wel allemaal!
Waarom niet vandaag?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:42 schreef JAM het volgende:
Om kort te gaan: er klopt allemaal geen ruk van. Nou ja, dan zal ik ze morgen maar even bellen. Dank u wel allemaal!
kan jij niet es kappen met die graf 'M' van je overal onder te zetetnquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:50 schreef BlueMage het volgende:
Bel nou gewoon even of ben je bang ofzo?
M.
Nope. Doe ik al vrij lang op allerlei forums, kan 't niet helpen dat lui als Tong80 dat ook doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
kan jij niet es kappen met die graf 'M' van je overal onder te zetetn
Ik dacht ook al meteen: Weer zo'n mongool die zich wil onderscheiden van de restquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
kan jij niet es kappen met die graf 'M' van je overal onder te zetetn
Plus dan als newbie jezelf gaan vergelijken met iemand van de oude stempelquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik dacht ook al meteen: Weer zo'n mongool die zich wil onderscheiden van de rest
Tong80 zet heul geen graf 'M' onder z'n postsquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:57 schreef BlueMage het volgende:
Nope. Doe ik al vrij lang op allerlei forums, kan 't niet helpen dat lui als Tong80 dat ook doen.
M.
Nou we zijn een heel stuk wijzer geworden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:42 schreef JAM het volgende:
Kwaliteitstopique hequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:25 schreef klipper het volgende:
Nou we zijn een heel stuk wijzer geworden.![]()
Een koe leren praten gaat waarschijnlijk een stuk sneller dan normale en informatieve antwoorden te krijgen van JAM.
Daar kan ik je moeilijk ongelijk geven. In de tussentijd heb ik nog steeds niet gebeld. Daar wacht ik nog even mee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:25 schreef klipper het volgende:
[..]
Nou we zijn een heel stuk wijzer geworden.![]()
Een koe leren praten gaat waarschijnlijk een stuk sneller dan normale en informatieve antwoorden te krijgen van JAM.
Waarom?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Daar kan ik je moeilijk ongelijk geven. In de tussentijd heb ik nog steeds niet gebeld. Daar wacht ik nog even mee.
Er zijn andere zaken die een hogere prioriteit hebben, zoals de herhalingen van het journaal en sigaretten roken.quote:
Fair enough. Nu, dan moet ik daar maar eens heel snel werk van gaan maken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:04 schreef Farenji het volgende:
Als je zelf je meterstanden niet zelf doorgeeft, dan gaan ze bij het energiebedrijf je verbruik "schatten". En je kan nog beter je halve salaris elke maand ongezien door de plee spoelen dan het energiebedrijf jouw verbruik te laten "schatten".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |