Of woon je naast een dubieuze zonnebankstudioquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Ruikt het bij je buren naar wiet?
919m3 gas een jaarverbruikquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:01 schreef DJKoster het volgende:
LOL, dat is een jaarverbruik! (als je zuinig bent)
Hoezo 86 dagen?
Nou, ik zal je precies zeggen wat ik doe. Ik woon in een tweekamerappartement, ik gebruik een kleine ijskast, een TV, twee lampen en een CD-speler. Dat is alles qua elektriciteit. Gas gebruik ik voor de verwarming (die niet hoger gaat dan 17 graden, via een thermosstaat), te koken en de douche. Dat is het wel. Het is daadwerkelijk de periode dat ik in dat huis woon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:03 schreef r3gi3boy het volgende:
het betreft een afrekening van de vorige bewoner? Wees eens wat duidelijker als je antwoorden wilt.
Ow.. ik keek alleen naar het stroomverbruikquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:08 schreef Shivo het volgende:
[..]
919m3 gas een jaarverbruikDaar doe ik drie jaar mee als ik onzuinig ben.
controleer de standen eens! denk dat dat verkeerd is doorgegeven!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:10 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, ik zal je precies zeggen wat ik doe. Ik woon in een tweekamerappartement, ik gebruik een kleine ijskast, een TV, twee lampen en een CD-speler. Dat is alles qua elektriciteit. Gas gebruik ik voor de verwarming (die niet hoger gaat dan 17 graden, via een thermosstaat), te koken en de douche. Dat is het wel. Het is daadwerkelijk de periode dat ik in dat huis woon.
"Indien u vragen heeft omtrent deze rekening, probeer ons niet te bellen of op een andere manier contact op te nemen. Wij raden u aan een topic op forum.fok.nl te openen en daar willekeurige internetters om raad te vragen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
Staat er in de brief geen telefoonnummer die je kunt bellen als je vragen hebt?
Wij 450 m3 in anderhalve maand.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:07 schreef loowie het volgende:
919 m3 aan aardgas is best veel. Ik heb overigens in januari met die stenge vorst ook 250 m3 verstookt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |