Als je het echt helemaal nooit eerder hebt gespeeld, is deze walkthrough een aanrader:quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik heb dus dat verdomde Civilization 4 gehaald maar ik bak er dus geen zak van dus wie gaat me es effe helpen want die tutorial is dus niks waard hè. Waart. gehaalt. back.
Een chaotische micromanager.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor type Civ-speler ben jij, Frollo?
Vrijwillig inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:30 schreef Z het volgende:
Ik denk dat k_man een keer vrijwilllig een nacht in een cel heeft doorgebracht. Je mag natuurlijk nooit een boek meenemen in cel.
Ik maak ook helemaal geen vergelijking tussen haar leed en mijn leed. En bovendien kan ik er niet zo veel omdat ik geen eierstokken heb. Als je met je scrotum op je fietsstang terecht komt doet dat pas pijn, daar kan jij toch ook niets mee.quote:
Ik ga altijd voor de Space Race. Steden opbouwen en laten floreren en maar hopen dat de economie haar werk doet. Oorlog moet ik niet. Bij Civ III werkte deze strategie prima - je krijgt zelden een tegenstander die meteen oorlog gaat voeren - maar ik meen me te herinneren dat dat bij Civ IV anders is. Daardoor ben ik afgehaakt (en doordat Civ niet samengaat met het hebben van een RL).quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een chaotische micromanager.
Ik kan uren prutsen met al m'n steden en poppetjes en verlies vroeg of laat de grote lijn uit het oog. (Goh, het lijkt m'n leven wel.) Om die reden speel ik zelden een potje uit (één keer een cultural victory gehaald in de vier jaar dat ik het spel heb) en vind ik Civ eigenlijk al een tijdje niet meer zo leuk.
En jij?
Het is zo simpel, Gellius. Hij hoeft maar drie dingen te zeggen:quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:20 schreef Gellius het volgende:
Ah, de zwangerschapstroef. Als man moet je niet zeuren omdat je het niet hoeft te ondergaan, en als je zegt blij te zijn dat je het niet hoeft te ondergaan ben je weer een armetierige sukkel, omdat zwangerschap iets héél bijzonders en geprivilegeerds is, dat jij helaas nooit mag ervaren. Het komt me een tikkeltje inconsistent voor, maar dat is jullie van harte gegund.
En dan is de ruwbedoddelde nog geeneens zwanger.
[ afbeelding ]
Vrouwen.
Daarom doe ik ook altijd heel voorzichtig met het scrotum.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:03 schreef Z het volgende:
Als je met je scrotum op je fietsstang terecht komt doet dat pas pijn, daar kan jij toch ook niets mee.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:15 schreef Claudia_x het volgende:
Het is zo simpel, Gellius. Hij hoeft maar drie dingen te zeggen:
1) Je hebt het inderdaad heel zwaar, met je vrouwzijn.
2) Ik zou het graag van je overnemen. Helaas kan ik dat niet, ik ben maar een man.
3) Zal ik je voeten dan maar masseren?
Dan zou zij zeggen: 'Neem ook die reep chocola mee?' En dan zouden ze lang en gelukkig samen zijn zou ze hem dumpen vanwege vergaand sulletjesgedrag.
Ik rol zijn shag, laat hem met rust als Ajax heeft verloren, lees speciaal voor hem De Renner en geef geniale massages, al zeg ik het zelf, dus zo slecht heeft hij het niet.quote:
Dat klinkt als echte liefde.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik rol zijn shag, laat hem met rust als Ajax heeft verloren, lees speciaal voor hem De Renner en geef geniale massages, al zeg ik het zelf, dus zo slecht heeft hij het niet.
Zonder scrotum op een fietsstang landen doet ook gemeen zeer. Zeker als een debiele fietsenfabrikant aan de bovenzijde van die stang metalen lusjes gelast heeft om de handremgeleiding door te leiden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:03 schreef Z het volgende:
[..]
Ik maak ook helemaal geen vergelijking tussen haar leed en mijn leed. En bovendien kan ik er niet zo veel omdat ik geen eierstokken heb. Als je met je scrotum op je fietsstang terecht komt doet dat pas pijn, daar kan jij toch ook niets mee.
Gotcha. Nou dat doet wel zo'n godgruwel veel pijn! Je moet je niet zo aanstellen, enz ...quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Zonder scrotum op een fietsstang landen doet ook gemeen zeer. Zeker als een debiele fietsenfabrikant aan de bovenzijde van die stang metalen lusjes gelast heeft om de handremgeleiding door te leiden.
Hij zegt: "IR is een flikker!"quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Is Batuwu voor Ajax? Zo'n proletenvoorkeur valt me vies tegen van hem.
Dat gevoel ken ik, maar heb ik in de loop der jaren redelijk onder controle gekregen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik merk dat ik heel moe word van de hele dag 'professioneel' doen. (Aardig zijn als je je eigenlijk kut voelt enzo.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |