abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:22:58 #1
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_66937105
Hier verder.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 15:26:28 #2
42184 crew  DaMart
pi_66937224
Typisch... ik open dit topic en krijg meteen een banner die vraagt of ik zwanger ben .
pi_66937272
En?
Aldus.
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:28:44 #4
71048 Tokay
makes your day!
pi_66937302
Sterkte met de laatste loodjes, Z en geZin.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 15:29:20 #5
42184 crew  DaMart
pi_66937321
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:28 schreef Z het volgende:
En?
Niet dat ik weet!
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:31:17 #6
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_66937387
Poesje van de dag!

woensdag 11 maart 2009 @ 15:34:46 #7
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_66937517
Aan de sonnetten
Jacques Perk

Klinkt helder op, gebeeldhouwde sonnetten,
Gij, kindren van de rustige gedachte!
De ware vrijheid luistert naar de wetten:
Hij stelt de wet, die uwe wetten achtte:

Naar eigen hand de vrije taal te zetten
Is eedle kunst, geen grens, die haar ontkrachtte:
Beperking moet vernuft en vinding wetten;
Tot heerschen is, wie zich beheerscht, bij machte: -

De geest in enge grenzen ingetogen,
Schijnt krachtig als de popel op te schieten,
En de aard' te boren en den blauwen hoogen:

Een zee van liefde in droppen uit te gieten,
Zacht, éen voor éen - ziedaar mijn heerlijk pogen...
Sonnetten, klinkt! U dichten was genieten. -

Tvp.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:47:34 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_66938019
Vind je dat mooi, Erik? Of ben je in de studie aanbeland bij de moderne literatuur?
The love you take is equal to the love you make.
pi_66938164
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:28 schreef Tokay het volgende:
Sterkte met de laatste loodjes, Z en geZin.
Sterkte met de laatste loodjes, mevrouw Z. Het is de vrouw die lijdt, hè? De man staat er maar schaapachtig bij.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_66938186
Was dat Ollie?
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:52:46 #11
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_66938209
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:47 schreef Lienekien het volgende:
Vind je dat mooi, Erik? Of ben je in de studie aanbeland bij de moderne literatuur?
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het sonnet mijn favoriete dichtvorm is.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_66938317
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:52 schreef Gellius het volgende:
Was dat Ollie?
Is een 'Doddel' net zoiets als een teerbeminde?
pi_66938329
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

pi_66938393
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Sterkte met de laatste loodjes, mevrouw Z. Het is de vrouw die lijdt, hè? De man staat er maar schaapachtig bij.
Ik ook wel een beetje hoor, M (m'n vrouw) slaap slecht en ik dus ook, al weken geen behoorlijke nacht gedraaid. M kan 's middags nog dutjes doen als G (dochter) slaapt, ik zit dagen maar wat 'glazig' naar m'n computer te staren.
Aldus.
pi_66938423
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Is een 'Doddel' net zoiets als een teerbeminde?
Of 'ruwbeminde' zoals zzooddiiaakk zo mooi zei.
Aldus.
pi_66938592
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:57 schreef Z het volgende:

[..]

Ik ook wel een beetje hoor, M (m'n vrouw) slaap slecht en ik dus ook, al weken geen behoorlijke nacht gedraaid. M kan 's middags nog dutjes doen als G (dochter) slaapt, ik zit dagen maar wat 'glazig' naar m'n computer te staren.
Ze draagt 9 maanden lang je kind, ondergaat een bevalling, legt je kind nog een half jaar aan d'r boezem, geeft haar vormen voor altijd op, en dan ga jij zeuren om een beetje moeheid op je werk? Daar kan ik nou plaatsvervangend ziedend om worden!

Maar verder wel rot voor je, natuurlijk. Slaapgebrek sucks.
pi_66939623
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ze draagt 9 maanden lang je kind, ondergaat een bevalling, legt je kind nog een half jaar aan d'r boezem, geeft haar vormen voor altijd op, en dan ga jij zeuren om een beetje moeheid op je werk? Daar kan ik nou plaatsvervangend ziedend om worden!

Maar verder wel rot voor je, natuurlijk. Slaapgebrek sucks.
Ik leef 9 maanden met een labiele hormonenbom en ben nuchter bij de bevalling, waar M onder de endorfine en adrenaline zit. Maar toegegeven, het lijkt me geen pretje, zo'n zwangerschap.
Aldus.
pi_66939980
Ik word altijd een beetje kriegelig als vrouwen zeggen dat mannen zich niet moeten aanstellen bij zwangerschappen. Waarom precies weet ik niet. Misschien wel omdat mannen niet zwanger kunnen zijn en dus nooit zullen weten hoe het is.
Aldus.
pi_66940247
Ik heb dus dat verdomde Civilization 4 gehaald maar ik bak er dus geen zak van dus wie gaat me es effe helpen want die tutorial is dus niks waard hè. Waart. gehaalt. back.
pi_66941348
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:35 schreef Z het volgende:
Misschien wel omdat mannen niet zwanger kunnen zijn en dus nooit zullen weten hoe het is.
pi_66941363
Vergeet ik ook nog het menstrueren.
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:19:29 #22
15967 Frollo
pi_66941419
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik heb dus dat verdomde Civilization 4 gehaald maar ik bak er dus geen zak van dus wie gaat me es effe helpen want die tutorial is dus niks waard hè. Waart. gehaalt. back.
Heb je ooit al eerdere delen gespeeld?
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:23:58 #23
71048 Tokay
makes your day!
pi_66941561
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Heb ik jou soms om commentaar gevraagd, Claudia_x?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:24:54 #24
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_66941584
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_66941781
quote:
Ik speel geen Civ meer.
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:35:16 #26
15967 Frollo
pi_66941845
quote:
Als je het echt helemaal nooit eerder hebt gespeeld, is deze walkthrough een aanrader:

http://www.garath.net/Sullla/civ4_walk_1.html
pi_66941892
Wat voor type Civ-speler ben jij, Frollo?
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:42:47 #28
15967 Frollo
pi_66942087
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor type Civ-speler ben jij, Frollo?
Een chaotische micromanager.

Ik kan uren prutsen met al m'n steden en poppetjes en verlies vroeg of laat de grote lijn uit het oog. (Goh, het lijkt m'n leven wel.) Om die reden speel ik zelden een potje uit (één keer een cultural victory gehaald in de vier jaar dat ik het spel heb) en vind ik Civ eigenlijk al een tijdje niet meer zo leuk.

En jij?
pi_66942399
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:30 schreef Z het volgende:
Ik denk dat k_man een keer vrijwilllig een nacht in een cel heeft doorgebracht. Je mag natuurlijk nooit een boek meenemen in cel.
Vrijwillig inderdaad.
pi_66943280
Ah, de zwangerschapstroef. Als man moet je niet zeuren omdat je het niet hoeft te ondergaan, en als je zegt blij te zijn dat je het niet hoeft te ondergaan ben je weer een armetierige sukkel, omdat zwangerschap iets héél bijzonders en geprivilegeerds is, dat jij helaas nooit mag ervaren. Het komt me een tikkeltje inconsistent voor, maar dat is jullie van harte gegund.
En dan is de ruwbedoddelde nog geeneens zwanger.

Vrouwen .

[ Bericht 4% gewijzigd door Gellius op 11-03-2009 18:38:55 ]
pi_66944823
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik maak ook helemaal geen vergelijking tussen haar leed en mijn leed. En bovendien kan ik er niet zo veel omdat ik geen eierstokken heb. Als je met je scrotum op je fietsstang terecht komt doet dat pas pijn, daar kan jij toch ook niets mee.
Aldus.
pi_66945131
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:42 schreef Frollo het volgende:

[..]

Een chaotische micromanager.

Ik kan uren prutsen met al m'n steden en poppetjes en verlies vroeg of laat de grote lijn uit het oog. (Goh, het lijkt m'n leven wel.) Om die reden speel ik zelden een potje uit (één keer een cultural victory gehaald in de vier jaar dat ik het spel heb) en vind ik Civ eigenlijk al een tijdje niet meer zo leuk.

En jij?
Ik ga altijd voor de Space Race. Steden opbouwen en laten floreren en maar hopen dat de economie haar werk doet. Oorlog moet ik niet. Bij Civ III werkte deze strategie prima - je krijgt zelden een tegenstander die meteen oorlog gaat voeren - maar ik meen me te herinneren dat dat bij Civ IV anders is. Daardoor ben ik afgehaakt (en doordat Civ niet samengaat met het hebben van een RL).
pi_66945188
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:20 schreef Gellius het volgende:
Ah, de zwangerschapstroef. Als man moet je niet zeuren omdat je het niet hoeft te ondergaan, en als je zegt blij te zijn dat je het niet hoeft te ondergaan ben je weer een armetierige sukkel, omdat zwangerschap iets héél bijzonders en geprivilegeerds is, dat jij helaas nooit mag ervaren. Het komt me een tikkeltje inconsistent voor, maar dat is jullie van harte gegund.
En dan is de ruwbedoddelde nog geeneens zwanger.

[ afbeelding ]

Vrouwen .
Het is zo simpel, Gellius. Hij hoeft maar drie dingen te zeggen:

1) Je hebt het inderdaad heel zwaar, met je vrouwzijn.
2) Ik zou het graag van je overnemen. Helaas kan ik dat niet, ik ben maar een man.
3) Zal ik je voeten dan maar masseren?

Dan zou zij zeggen: 'Neem ook die reep chocola mee?' En dan zouden ze lang en gelukkig samen zijn.
pi_66945409
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:03 schreef Z het volgende:

Als je met je scrotum op je fietsstang terecht komt doet dat pas pijn, daar kan jij toch ook niets mee.
Daarom doe ik ook altijd heel voorzichtig met het scrotum.
pi_66945519
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:15 schreef Claudia_x het volgende:
Het is zo simpel, Gellius. Hij hoeft maar drie dingen te zeggen:

1) Je hebt het inderdaad heel zwaar, met je vrouwzijn.
2) Ik zou het graag van je overnemen. Helaas kan ik dat niet, ik ben maar een man.
3) Zal ik je voeten dan maar masseren?

Dan zou zij zeggen: 'Neem ook die reep chocola mee?' En dan zouden ze lang en gelukkig samen zijn zou ze hem dumpen vanwege vergaand sulletjesgedrag.
pi_66945669
Ik heb nu al medelijden met B_G_G.
Aldus.
pi_66945741
Dat van die chocola trouwens, daar kan ik wel achter staan.
pi_66945865
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:28 schreef Z het volgende:
Ik heb nu al medelijden met B_G_G.
Ik rol zijn shag, laat hem met rust als Ajax heeft verloren, lees speciaal voor hem De Renner en geef geniale massages, al zeg ik het zelf, dus zo slecht heeft hij het niet.
pi_66945962
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik rol zijn shag, laat hem met rust als Ajax heeft verloren, lees speciaal voor hem De Renner en geef geniale massages, al zeg ik het zelf, dus zo slecht heeft hij het niet.
Dat klinkt als echte liefde.
Aldus.
pi_66946177
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:03 schreef Z het volgende:

[..]

Ik maak ook helemaal geen vergelijking tussen haar leed en mijn leed. En bovendien kan ik er niet zo veel omdat ik geen eierstokken heb. Als je met je scrotum op je fietsstang terecht komt doet dat pas pijn, daar kan jij toch ook niets mee.
Zonder scrotum op een fietsstang landen doet ook gemeen zeer. Zeker als een debiele fietsenfabrikant aan de bovenzijde van die stang metalen lusjes gelast heeft om de handremgeleiding door te leiden.

Dus hoewel ik niks meer kan inleven van zwangerschap / bevallen dan de gemiddelde vent, want nul is nul, heb ik bij de vrees voor de fietsstang een levendige voorstelling.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66946199
De werkelijkheid is dat ik zijn shag niet mag rollen omdat ik er niks van bak. Ik hoef hem evenmin met rust te laten als Ajax heeft verloren want er mag in huis geen voetbal meer gekeken worden. Ik denk, ik zeg het maar even, voor zodiakk me over een jaar of 7 op een tegenstrijdigheid gaat pakken.
pi_66946229
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Zonder scrotum op een fietsstang landen doet ook gemeen zeer. Zeker als een debiele fietsenfabrikant aan de bovenzijde van die stang metalen lusjes gelast heeft om de handremgeleiding door te leiden.
Gotcha. Nou dat doet wel zo'n godgruwel veel pijn! Je moet je niet zo aanstellen, enz ...
Aldus.
pi_66946250
Nog een update van het werkfront, sigme?
  woensdag 11 maart 2009 @ 19:47:34 #44
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_66946335
Is Batuwu voor Ajax? Zo'n proletenvoorkeur valt me vies tegen van hem.

Ik zou trouwens graag een vrouw chocola voeren, maar dan moet ze dat ook bij mij doen. En dan gaan we daarna heel hard sporten dus dan maakt het niet meer uit en dan veel bier drinken. Wat ben ik ook een romanticus. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_66946404
Met de trein duurt langer dan met de auto maar is wel veel ontspannerder.
Tussen de middag kan ik net een rondje lopen naar en door het centrum.
Collega's en werksfeer zijn in orde.
Moeilijkheidsgraad ligt niet te hoog.
D'r staat nogal veel op stapel en men is van plan dat ook werkelijk te gaan uitvoeren dus ik hoop dat er in de loop van het jaar nog flink afwisseling komt in het werk.

Kortom, ik ga niet in de proeftijd gillend wegrennen en ben zeer benieuwd wat ik er over een maand of twee van vind. Ik word nu nog ingewerkt door de (enige) tester, zij gaat over twee weken weg, dan sta ik er alleen voor.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66946457
Kom je niet compleet gesloopt thuis? Het is nogal een transitie.

Ik merk dat ik heel moe word van de hele dag 'professioneel' doen. (Aardig zijn als je je eigenlijk kut voelt enzo.)
pi_66946567
Jullie maken het wel erg ingewikkeld hoor. Ik masseer voeten en breng thee en lekkere dingen en weetikveel wat voor gekneuter nog meer, maar dat is toch niet om mijn geliefde voor haar vrouwzijn te compenseren, maar omdat ze simpelweg degene is die ik het meest boven iedereen en al liefheb. Ik zou onmiddellijk alle respect verliezen voor iemand die zegt "breng me bloemen, ik heb een baarmoeder". Of kloten.
pi_66946592
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Is Batuwu voor Ajax? Zo'n proletenvoorkeur valt me vies tegen van hem.
Hij zegt: "IR is een flikker!"
pi_66946597
Twee dagen sloopt me nog niet. En ik ben dan wel een half jaar thuis geweest, in de drie maanden daarvoor had ik *nog* langere dagen, waarbij het werk dan ook nog vrij zwaar was.
En deze keer heb ik me nog beter voorbereid: eten in de diepvries met een weekplan, ik hoef er geen gedachten aan te wijden op de kantoordagen, alleen maar op tijd eruit te halen en het 's avonds te verwarmen/bereiden. Teveel nadenken over dergelijke futiliteiten nekt me anders.
pi_66946737
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:51 schreef Claudia_x het volgende:

Ik merk dat ik heel moe word van de hele dag 'professioneel' doen. (Aardig zijn als je je eigenlijk kut voelt enzo.)
Dat gevoel ken ik, maar heb ik in de loop der jaren redelijk onder controle gekregen.
Wat helpt is dat ik een vreselijk lokatiegebonden geheugen heb; eenmaal de schuifdeuren door lukt het me bijna niet om persoonlijke zaken in herinnering te brengen. Dat heeft voor- en nadelen.
Verder schroom ik niet om shaggerijnig te zijn (mijn rol staat me dat gelukkig ook wel toe).
En als laatste kan ik vreselijk onprofessioneel giftig worden, maar dat vreet wel energie want daar krijg ik stress van. Bij de vorige klus moest ik werken met een enorme oen en dat ging me helaas niet glad af. Maar hem nog minder .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')