quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:24 schreef Florian_ het volgende:
Van die drie blonde chicks uiteraard de linker
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:28 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Het_hupt, Paultjuhhh of SunChaser. Je moet kiezen. GO!Het_hupt Paultjuhhh SunChaser
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Consider it done.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:26 schreef HuHu het volgende:
Die blond, blond, blond zit achter de content-filter hier. Doe eens uploaden op TinyPic.
lol gmtaquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:30 schreef IQM het volgende:
Ik snap trouwens serieus niet waarom de paarse en roze oma's beduidend meer stemmen krijgen dan de blauwe!![]()
Je moet toch ook kiezen wie je het liefst dood ziet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:30 schreef Florian_ het volgende:
Dan maar SunChaser
Nooit gedacht dat ik vrijwillig die vent ergens voor zou kiezen, maar vooruit.
Die hebben een mooi horloge.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:30 schreef IQM het volgende:
Ik snap trouwens serieus niet waarom de paarse en roze oma's beduidend meer stemmen krijgen dan de blauwe!![]()
Thanks mênquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Consider it done.
De rechter heeft een fijn buikje.
Dat zijn geen moeilijke of onmogelijke keuzes.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:33 schreef HuHu het volgende:
[..]
Thanks mên. Mag ik een verzoekje indienen voor: Emma Watson - die oude slet van 40 die jij leuk vindt - Sanne Roffel.
Ow damn... al vind ik Emma Watson - Sanne Roffel wel een moeilijke keuzequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zijn geen moeilijke of onmogelijke keuzes.En wat zit jij nou openlijk te geilen op dat meisje waar je een FP-bericht over schreef?
Rechts licht er mooi bijquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef HuHu het volgende:
Ik heb er één:
[ afbeelding ]
Poll: Welke van de drie?boven onder rechts
Tussenstand:
[ afbeelding ]
wou het net zelf zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mondloze jolie, een lekker wijf die der bek houd, wat wil je nog meer??
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mondloze jolie, een lekker wijf die der bek houd, wat wil je nog meer??
Dudes, die lippen om je mini me... Uhuh, not gonna happen.quote:
Eigenlijk alle drie nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:28 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Het_hupt, Paultjuhhh of SunChaser. Je moet kiezen. GO!Het_hupt Paultjuhhh SunChaser
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Keeley natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
# Keeley Hazell!
# Gemma Atkinson!
niet eerlijk om daar uit te moeten kiezen ik stem demostratief niet.
Iedereen kiest hier natuurlijk voor 3quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:06 schreef IQM het volgende:
Tijd voor wat ziekere shit:
[ afbeelding ]
Poll: Seks met je ma, je pa vermoorden of de verkrachting van je zusje bekijken. Je moet kiezen. GSeks met m'n ma! M'n eigen pa vermoorden! Toezien hoe zusje verkracht wordt!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
idd, want bij 1 word je zelf verkrachtquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iedereen kiest hier natuurlijk voor 3
dan nog. "sex met je ma!" is eigenlijk een dubbele verkrachting, zowel je ma als jij zitten er niet op te wachtenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef IQM het volgende:
Het gaat niet om dat meisje, hè. Maar echt om je eigen zus(je).
Je zusje zit er niet op te wachten om verkracht te worden en jij zit er -hopelijk- niet op te wachten om dat te moeten zien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dan nog. "sex met je ma!" is eigenlijk een dubbele verkrachting, zowel je ma als jij zitten er niet op te wachten
How foutjequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:13 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Kijk dat jij een lelijke zus(je) hebt betekent niet dat wij dat hebben!
Rofl, tik tik
dan nog is het minder erg dan dat je er zelf aan mee moet doen, dan maar kijkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zusje zit er niet op te wachten om verkracht te worden en jij zit er -hopelijk- niet op te wachten om dat te moeten zien.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Nooit meer zien, nooit meer horen of nooit meer praten? Je moet kiezen. GO!Nooit meer zien! Nooit meer horen! Nooit meer praten!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
![]()
Wel als je eerst wel kon horen en praten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:27 schreef LogicalPsycho het volgende:
Als je niet kunt horen, kun je ook niet praten.
ik kan echt niet kiezenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Nooit meer zien, nooit meer horen of nooit meer praten? Je moet kiezen. GO!Nooit meer zien! Nooit meer horen! Nooit meer praten!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik was even blij om te zien dat je nog leeft, maar toen zag ik wat je hebt gestemdquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:30 schreef Ladidadida het volgende:
Poll: Het_hupt, Paultjuhhh of Sunchaser. Je moet kiezen. GO!
Je hebt gestemd op: Paultjuhhh
Maar je moet!quote:
Ik heb precies dezelfde redenering gebruikt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:51 schreef WurM het volgende:
Zien is wel aardig
Horen zou ik écht niet zonder willen
Spreken doe ik toch al amper. Niet meer spreken dus.
Nooit meer praten is de beste keus. Je kan altijd nog schrijven en typen. Horen en zien zijn nooit te vervangen terwijl je op tig andere manieren kan communiceren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:26 schreef IQM het volgende:
Nooit meer horen lijkt me wel het beste. Nooit meer kunnen zien lijkt me echt een bitch en als je niet kan praten, is het veel moeilijker je emoties en gevoelens te uiten.
Al zal ik wel muziek missen.
Liever een kerel dan een ouder meisje?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:29 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb alles gestemd, inc. die kerels. Alleen die bejaarden heb ik overgeslagen, daar kan je toch niet op stemmen
Wat een vieze is dat zeg.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Poll: Je moet kiezen!Christendom Scientology Communisme
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik open deur 3. Een geit!quote:
Ik heb die tweede gekozen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:24 schreef Badabingea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poll: Wie is de beste spits van deze 3?Klaas-Jan-Huntelaar Jan Vennehoer of Hesseling Roy Makaay
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dit is echt wel de simpelste.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:22 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Jan, Vennegoor of Hesselink?Jan Vennegoor Hesselink
Tussenstand:
[ afbeelding ]
[/Krentenbol.]
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:31 schreef cablegunmaster het volgende:
die laatste polls zijn triestchickie polls zijn toffer
Die bovenste fotoquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:40 schreef Tabloid het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Poll: Wie van de drie?Bonnie St. Claire Viola Holt Sugar Lee Hooper
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:22 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Jan, Vennegoor of Hesselink?Jan Vennegoor Hesselink
Tussenstand:
[ afbeelding ]
[/Krentenbol.]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef Lakai het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Links, Onder of Rechts!Links Onder Rechts
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Je moet kiezen!De linker De middelste De rechter
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Makkelijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:41 schreef Emimich het volgende:
Poll: KLB, PUB of ONZ?KLB PUB ONZ
Tussenstand:
[ afbeelding ]
omg, toch nog zo veel stemmen voor KLB?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:41 schreef Emimich het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Waarbij ik KLB naar de overwinning kliktequote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:41 schreef Emimich het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb ook KLB gestemd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
omg, toch nog zo veel stemmen voor KLB?
Je verloochent doelbewust je PUB-roots?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:01 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb ook KLB gestemd.![]()
In verhouding zijn de topics zeer slecht (10% is leuk) maar door het grote aantal topics worden dat er uiteindelijk toch wel veel.
ze zijn alledrie kenkerlelijk iigquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:30 schreef IQM het volgende:
Nataliequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:27 schreef IQM het volgende:
Natalie Portman:
[ afbeelding ]
Rachel Weisz:
[ afbeelding ]
Keira Knightley:
[ afbeelding ]
Poll: Natalie, Rachel of Keira?Natalie Portman! Rachel Weisz! Keira Knightley!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
tiefesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:51 schreef Siniti het volgende:
Poll: Aids, Lepra, Polio, Ebola, Tiefes of Tering?Aids Lepra Polio Ebola Tiefes Tering
Tussenstand:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |