Keeley natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
# Keeley Hazell!
# Gemma Atkinson!
niet eerlijk om daar uit te moeten kiezen ik stem demostratief niet.
Iedereen kiest hier natuurlijk voor 3quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:06 schreef IQM het volgende:
Tijd voor wat ziekere shit:
[ afbeelding ]
Poll: Seks met je ma, je pa vermoorden of de verkrachting van je zusje bekijken. Je moet kiezen. GSeks met m'n ma! M'n eigen pa vermoorden! Toezien hoe zusje verkracht wordt!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
idd, want bij 1 word je zelf verkrachtquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iedereen kiest hier natuurlijk voor 3
dan nog. "sex met je ma!" is eigenlijk een dubbele verkrachting, zowel je ma als jij zitten er niet op te wachtenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef IQM het volgende:
Het gaat niet om dat meisje, hè. Maar echt om je eigen zus(je).
Je zusje zit er niet op te wachten om verkracht te worden en jij zit er -hopelijk- niet op te wachten om dat te moeten zien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dan nog. "sex met je ma!" is eigenlijk een dubbele verkrachting, zowel je ma als jij zitten er niet op te wachten
How foutjequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:13 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Kijk dat jij een lelijke zus(je) hebt betekent niet dat wij dat hebben!
Rofl, tik tik
dan nog is het minder erg dan dat je er zelf aan mee moet doen, dan maar kijkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zusje zit er niet op te wachten om verkracht te worden en jij zit er -hopelijk- niet op te wachten om dat te moeten zien.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Nooit meer zien, nooit meer horen of nooit meer praten? Je moet kiezen. GO!Nooit meer zien! Nooit meer horen! Nooit meer praten!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
![]()
Wel als je eerst wel kon horen en praten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:27 schreef LogicalPsycho het volgende:
Als je niet kunt horen, kun je ook niet praten.
ik kan echt niet kiezenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Nooit meer zien, nooit meer horen of nooit meer praten? Je moet kiezen. GO!Nooit meer zien! Nooit meer horen! Nooit meer praten!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik was even blij om te zien dat je nog leeft, maar toen zag ik wat je hebt gestemdquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:30 schreef Ladidadida het volgende:
Poll: Het_hupt, Paultjuhhh of Sunchaser. Je moet kiezen. GO!
Je hebt gestemd op: Paultjuhhh
Maar je moet!quote:
Ik heb precies dezelfde redenering gebruikt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:51 schreef WurM het volgende:
Zien is wel aardig
Horen zou ik écht niet zonder willen
Spreken doe ik toch al amper. Niet meer spreken dus.
Nooit meer praten is de beste keus. Je kan altijd nog schrijven en typen. Horen en zien zijn nooit te vervangen terwijl je op tig andere manieren kan communiceren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:26 schreef IQM het volgende:
Nooit meer horen lijkt me wel het beste. Nooit meer kunnen zien lijkt me echt een bitch en als je niet kan praten, is het veel moeilijker je emoties en gevoelens te uiten.
Al zal ik wel muziek missen.
Liever een kerel dan een ouder meisje?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:29 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb alles gestemd, inc. die kerels. Alleen die bejaarden heb ik overgeslagen, daar kan je toch niet op stemmen
Wat een vieze is dat zeg.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Poll: Je moet kiezen!Christendom Scientology Communisme
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik open deur 3. Een geit!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |