Ik dacht me al te kunnen herinneren dat iemand zoiets gezegd had ja.quote:
Welke minuut?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef Voltreffer het volgende:
Bij het begin van de loterij filmpje word Suarez ook nog even vals als er iemand aan z'n muts wil zitten![]()
!
Op 9 sec. Volgens mij zijn ze gewoon aan het geinen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Welke minuut?
Edit: Zie het al, Sulejmani trekt hem aan zijn muts, maar die reactie
precies, ajax scored altijd in de laatste minutenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:11 schreef toma het volgende:
Achja, ik mis liever de eerste 20 min. dan de laatste 20 min.
Waarom zou dat slim zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:12 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Stel, ajax staat 0-3 voor, is het dan slim voor Suarez (of iemand anders die op scherp staat) om geel te halen?
Voel je geen schaamte dat je dat als volwassen vent loopt te zingen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"Waar zijn Eefje en An, daar weet Nilis Gerets wel wat van. Jalalalalaaalalalaaalalalaaaa"
vervallen de gele kaarten na de 8e finales? if not, lijkt me beter als Suarez de thuiswedstrijd mist, dan de kwartfinale.quote:
Omdat je dan de volgende ronde niet geschorst word door een gele kaart.quote:
Voel jij geen schaamte dat je als volwassen vent nog steeds geen gevoel voor humor hebt ontwikkeld?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Voel je geen schaamte dat je dat als volwassen vent loopt te zingen?
Geintjes maken over twee meisjes die door een pedofiel worden opgesloten en verkrachtquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:18 schreef toma het volgende:
[..]
Voel jij geen schaamte dat je als volwassen vent nog steeds geen gevoel voor humor hebt ontwikkeld?
Moet kunnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Geintjes maken over twee meisjes die door een pedofiel worden opgesloten en verkracht.
Oh ja, natuurlijk. Ja, in dat geval zou dat wel handig zijn. Maargoed, 0-3...quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat je dan de volgende ronde niet geschorst word door een gele kaart.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef lighted het volgende:
nu al aanzetten
Als tie vanavond overbelast is wordt gewoon iedereen er afgepleurd hoor denk ik..
Eensquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Erg onsmakelijk inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Geintjes maken over twee meisjes die door een pedofiel worden opgesloten en verkracht.
Jammer dat je voor die naam hebt gekozenquote:
Hope so...quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:03 schreef Jojoortje het volgende:
Tonight's the night we're gonna make it happen
Jah :/.. en waarom moet dat zo achterlijk laat bekendgemaakt worden. Verrassing voor Marseille?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:07 schreef NoizEkick het volgende:
Nou, nu is het wachten op de beslissing van MvB m.b.t. de keeper. Ik ben bang dat hij toch voor Stekelenburg kiest.
Ik denk dat ie voor Vermeer gaat kiezen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:07 schreef NoizEkick het volgende:
Nou, nu is het wachten op de beslissing van MvB m.b.t. de keeper. Ik ben bang dat hij toch voor Stekelenburg kiest.
Omdat het een hele moeilijke beslissing is waar hij ook over na moet denken. Ja Marco is soms net een mens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef lighted het volgende:
[..]
Jah :/.. en waarom moet dat zo achterlijk laat bekendgemaakt worden. Verrassing voor Marseille?
Ik denk dat hij toch voor Vermeer gaatquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:07 schreef NoizEkick het volgende:
Ik heb dit seizoen veel wedstrijden van Man U gezien met een maat die er fan van is. En vaak voor of na Ajax en dan was het niveauverschil inderdaad enorm.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef Nashje het volgende:
Gisteren Man United - Inter gezien. Als je die teams ziet voetballen, wat zijn we dan ver weg zeg. We hebben ook gewoon helemaal niets te zoeken in de CL. Echt zo'n groot verschil. Passes komen daar allemaal perfect aan, iedereen is fysiek sterk, geen balverlies op momenten dat je het niet kan gebruiken. Zlatan is echt beresterk aan de bal. We zijn echt belabberd zeg
.
Als je zo'n wedstrijd vergelijkt met ons zou je bijna zeggen dat we niet eens tot het professionele voetbal behoren.
Hij weet het zelf al, heeft ie aangegeven. Hij wilde het alleen eerst persoonlijk aan beide keepers vertellen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef toma het volgende:
[..]
Omdat het een hele moeilijke beslissing is waar hij ook over na moet denken. Ja Marco is soms net een mens.
Ja anders gaan ze hun hele aanval veranderen enzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef lighted het volgende:
[..]
Jah :/.. en waarom moet dat zo achterlijk laat bekendgemaakt worden. Verrassing voor Marseille?
Heb je een scc?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja anders gaan ze hun hele aanval veranderen enzo
Maar ik hoop op Vermeer!
Ik overwinter liever ieder jaar in de UEFA cup dan dat je ieder jaar vernederd wordt in de CL.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb dit seizoen veel wedstrijden van Man U gezien met een maat die er fan van is. En vaak voor of na Ajax en dan was het niveauverschil inderdaad enorm.
Joh? En ervoor heeft hij nooit over z'n voorkeur nagedacht (ik weet dat hij zegt van niet in de pers maar je hebt altijd een mening)? En het is ook superfijn voor de voorbereiding van de keeper om het de dag zelf te horen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef toma het volgende:
[..]
Omdat het een hele moeilijke beslissing is waar hij ook over na moet denken. Ja Marco is soms net een mens.
Ik vind de UEFA Cup ook leuker dan de CL de laatste paar jaar. De ploegen die nu nog in de CL zitten boeien me op Barca na totaal niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:30 schreef toma het volgende:
[..]
Ik overwinter liever ieder jaar in de UEFA cup dan dat je ieder jaar vernederd wordt in de CL.
Ik heb toch wel erg genoten van het spel van Liverpoolquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vind de UEFA Cup ook leuker dan de CL de laatste paar jaar. De ploegen die nu nog in de CL boeien me op Barca na totaal niet.
Precies... als Ajax beter gaat voetballen dan zou ik het niet erg vinden om CL te spelen maar met dit team? No thanks die vernedering wil ik bespaard blijven..quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:30 schreef toma het volgende:
[..]
Ik overwinter liever ieder jaar in de UEFA cup dan dat je ieder jaar vernederd wordt in de CL.
Je moet er toch niet aan denken dat wij tegen zo'n team moeten voetballen. Dat worden dan echt Sporting Portugalachtige taferelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb toch wel erg genoten van het spel van Liverpool
quote:Ajax wacht donderdag de pittige taak zich in de UEFA Cup-uitwedstrijd tegen Olympique Marseille een goede uitgangspositie te verwerven voor de return in Amsterdam. Het verleden heeft uitgewezen dat het voor Nederlandse clubs bijzonder lastig blijkt te scoren in Europa Cup-duels op Franse bodem.
In de Europa Cup-historie kwam het tot dusverre 43 keer voor dat een Nederlandse club in actie kwam in Frankrijk. Die duels leverden in totaal maar 33 doelpunten op, een gemiddelde van slechts 0,77 goals per wedstrijd.
Alleen op Italiaanse bodem ligt het doelpuntenmoyenne van Nederlandse clubs nóg lager dan op Frans grondgebied. In Italië waren 44 Europese wedstrijden tot nu toe goed voor 31 vaderlandse doelpunten, een gemiddelde van 0,70.
De vraag is of Ajax zich zorgen moet maken om die cijfers. De Amsterdammers speelden in het verleden zeven keer op Franse bodem en bleven slechts één keer droog staan (0-0 tegen RC Strasbourg in 1980). De club neemt liefst eenderde van de totale Nederlandse Europese productie in Frankrijk voor haar rekening (elf goals).
In twee van die zeven duels op Franse bodem was Olympique Marseille de tegenstander. De Amsterdammers wonnen het onderlinge Europa Cup I-duel in 1971 met 2-1 en zegevierden zeventien jaar later met 3-0 in de strijd om de Europa Cup II.
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
marseille is een zwakke tegestander en spaart zich voor DE wedstrijd zondag, ajax wint wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat denk je dat het vanavond gaat worden Jorientje [ afbeelding ]
Gewoon lekker stunten vanavond, omdat niemand daar op rekent.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop stiekem wel dat we een puntje wegslepen uit Marseille. Dat zou al een knappe prestatie an sich zijn.
Kwartfinale UEFA cup is best een prestatie met zo'n wisselvallig elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |