Beerens heeft nog niet zo lang geleden zelf aangegeven wel naar Ajax te willen.quote:Niet alleen PSV heeft vergaande interesse in Roy Beerens, ook Ajax volgt de vleugelaanvaller op de voet. Dat meldt het Algemeen Dagblad. De interesse van Ajax is opvallend te noemen. In de zomer van 2007 wilden de Amsterdammers Beerens voor vijf jaar contracteren, maar toen koos de aanvaller voor een geleidelijke opbouw van zijn carrière via subtopper Heerenveen.
Het contract van de pas 21-jarige Beerens loopt medio 2010 af. Heerenveen heeft nog een eenzijdige optie om die verbintenis met één seizoen te verlengen. Die optie zullen de Friezen zeker lichten wanneer potentiële kopers zich concreet melden. De vraagprijs zou rond de acht miljoen euro liggen. Naar verluidt hebben ook Feyenoord, AZ en FC Twente interesse in de oud PSV-er.
Ik heb m'n twijfels bij hem. Leuke spelers, maar misschien typisch een sub-top speler.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Beerens heeft nog niet zo lang geleden zelf aangegeven wel naar Ajax te willen.
quote:Van Basten voorspelt 'lastige kluif' in Marseille
Geschreven op donderdag, 12 maart om 08:06
Na PSV en FC Twente treft Olympique Marseille donderdagavond in Ajax de derde Nederlandse tegenstander van dit seizoen. De Amsterdammers zijn inmiddels in Frankrijk aangekomen voor de heenwedstrijd en op de gebruikelijke persconferentie liet Marco van Basten weten dat zijn ploeg ‘alle registers moet opentrekken’. “Het zal ongetwijfeld een lastige kluif worden”, dacht de oefenmeester.
Van Basten weet dat Marseille de nodige kwaliteit in huis heeft, maar vindt het moeilijk om een beeld te schetsen van de aankomende opponent. “Marseille beschikt over een ervaren ploeg”, noteerde de website van Ajax uit de mond van Van Basten. “Het is een ingespeeld team met opkomende backs en veel fysieke kracht. Toch hebben ze thuis moeite om het spel te maken. De laatste twee thuisdueñs eindigden in 0-0 en Twente won hier ook met 0-1. Het is moeilijk om er echt hoogte van te krijgen.”
Hoe Ajax zal gaan spelen is nog niet helemaal duidelijk. De training in het stadion was woensdag maar even toegankelijk voor de pers. “Je moet altijd kijken hoe je het beste resultaat kan halen”, zei Van Basten. “Als je veel beter bent dan de tegenstander, moet je aanvallen. Maar tegen een club als deze mag je misschien iets behoudender spelen.”
Op het middenveld kan Van Basten weer beschikken over Ismaïl Aissati, die na weken van blessureleed weer helemaal fit lijkt. Zondag maakte de van PSV overgekomen spelmaker zijn debuut in de basis tegen ADO Den Haag en maakte hij als een van de weinigen een goede indruk. “We zijn heel blij dat hij er weer bij is. Aissati staat voor voetbal”, zei Van Basten, die aangaf dat de kans aanwezig is dat de aanvallende middenvelder weer in de basis begint.
Eerder op de dag liet de oefenmeester al weten dat hij keepers Kenneth Vermeer en Maarten Stekelenburg donderdag duidelijk zal geven. “Beide doelmannen zijn fit. Ik moet dus kiezen'', zei de coach tegen het ANP. “Ik weet nu ook al wel voor wie ik kies, maar ik wil het donderdag eerst aan beide keepers vertellen. Dat lijkt mij wel zo netjes.'
"Waar zijn Eefje en An, daar weet Nilis Gerets wel wat van. Jalalalalaaalalalaaalalalaaaa"quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laat die Belg toch lekker onzin roepen. Het zal mij een rotzorg zijn wat die mislukte Dutroux van ons vindt, zolang hij volgende week woensdag maar huilend de Arena verlaat.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"Waar zijn Eefje en An, daar weet Nilis Gerets wel wat van. Jalalalalaaalalalaaalalalaaaa"
Daar zat ik dus ook aan te denkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:34 schreef TIM-846 het volgende:
Mag hopen dat Gerets Ajax alleen maar extra motiveert met zijn prieproat
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik dacht dat die Breach zo'n blije fopperd was, maar hij is blijkbaar toch best dol?
quote:Stekelenburg/Vermeer, Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Schilder, Enoh, Lindgren, Anita/Aissati, Sulejmani, Suarez, Emanuelson.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk geen versteegrobjequote:Donderdag: Stresstest voor internet
10-3-2009 08:48
De internetproviders en netwerkbeheerders kunnen hun borst natmaken. Donderdagavond hebben we een aardige stresstest voor ze als er tegelijkertijd geschaatst (WK Afstanden) en gevoetbald (Olympique Marseille–Ajax) wordt. Op televisie zijn harde keuzes onvermijdelijk en is vanaf 20.30 uur de 1500 meter van de mannen en daarna (vanaf ongeveer 21.10) Ajax live te volgen. Kijkers die daar niet tevreden mee zijn kunnen terecht op internet. Tenminste …. als het er niet teveel zijn.
De capaciteit van internet is namelijk nog altijd beperkt. Bij plotselinge piekbelasting kan het daardoor gebeuren dat websites compleet onbereikbaar worden. Het maximale aantal gelijktijdige kijkers dat de NOS ooit heeft gehad op een livestream ligt rond de 100.000. Dat was op 21 augustus tijdens de Olympische Spelen: de waterpolo-finale van de vrouwen. Een extreme piek. Maar ik sluit niet uit dat we donderdag ook dit soort aantallen gaan zien en dan hebben we wel een probleem.
Is dat een reden om dit donderdag dan maar niet te doen? Dat lijkt me niet. Het op zeker spelen en vermijden van risico heeft volgens mij nog nooit tot innovatie geleid en we hebben het afgelopen jaar de grenzen van het internet wel vaker verkend. We gaan gewoon aan de slag de komende dagen om te kijken hoe we zoveel mogelijk kijkers zo goed mogelijk kunnen bedienen donderdagavond.
Toch waren de wedstrijden tegen Fiorentina wel vermakelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef Nashje het volgende:
Gisteren Man United - Inter gezien. Als je die teams ziet voetballen, wat zijn we dan ver weg zeg. We hebben ook gewoon helemaal niets te zoeken in de CL. Echt zo'n groot verschil. Passes komen daar allemaal perfect aan, iedereen is fysiek sterk, geen balverlies op momenten dat je het niet kan gebruiken. Zlatan is echt beresterk aan de bal. We zijn echt belabberd zeg
.
Als je zo'n wedstrijd vergelijkt met ons zou je bijna zeggen dat we niet eens tot het professionele voetbal behoren.
Had gisteren de eerste helft gemist. De tweede vond ik redelijk goed. Maar Liverpool speelde pas fantastisch op dinsdagquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef Nashje het volgende:
Gisteren Man United - Inter gezien. Als je die teams ziet voetballen, wat zijn we dan ver weg zeg. We hebben ook gewoon helemaal niets te zoeken in de CL. Echt zo'n groot verschil. Passes komen daar allemaal perfect aan, iedereen is fysiek sterk, geen balverlies op momenten dat je het niet kan gebruiken. Zlatan is echt beresterk aan de bal. We zijn echt belabberd zeg
.
Als je zo'n wedstrijd vergelijkt met ons zou je bijna zeggen dat we niet eens tot het professionele voetbal behoren.
Maar van de andere kant er zijn ook maar 5 teams ofzo die zo kunnen voetballen. Zo'n gigantisch verschil met de 99% van de teams daaronder inderdaad. Maar oh zo smullen om naar te kijken...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef Nashje het volgende:
.
zie Silva, van hem hoeft het geloof ik niet perséquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Suarez vanaf 3:27
Die verontwaardigde blik van Luis ook zo van ''hey ik vroeg je toch om een bolletje!''.
![]()
Zou de Arena dan toch een keer neer gaan?quote:AMSTERDAM - Diverse winkels aan de Arenaboulevard in Amsterdam Zuidoost zijn donderdagochtend ontruimd. Ook de Ikea vestiging in Amsterdam Zuidoost en alle toegangswegen zijn afgezet.
De politie van Amsterdam-Amstelland meldt dat er een "serieuze dreiging is met explosieven." Verdere informatie is nog niet bekend.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:03 schreef Riro het volgende:
[..]
Zou de Arena dan toch een keer neer gaan?
Netjes!quote:
Dat klopt opzich wel, maar Inter voetbalde niet eens zo super, en toch komen alle passes aan en is Zlatan nog beresterk aan de bal.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:57 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Maar van de andere kant er zijn ook maar 5 teams ofzo die zo kunnen voetballen. Zo'n gigantisch verschil met de 99% van de teams daaronder inderdaad. Maar oh zo smullen om naar te kijken...
Als je bedenkt dat er gemiddeld 1,2 miljoen kijkers zijn en de helft gaat afstemmen op de stream, hebben we een probleemquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Netjes!.
Ach, die 20 min overleven we dan ook wel, kans is idd groot dat je niets van kan zien, of een diashow ofzo.
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=32597&part=sportsquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:26 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ga straks alvast op zoek naar een franse stream
Lange voorbeschouwingquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=32597&part=sports
Vanaf +- 1600 uur komen ze erop.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:42 schreef TIM-846 het volgende:
Dit is de vermoedelijke opstelling volgens ajaxnetwerk. Dat zou dus betekenen geen Cvitanich.
[..]Cvitanich speelde juist zo lekker voor zn blessure. Urby doet het goed hoor, maar ik zie hem toch liever links op het middenveld dan links voorin (of zelf achter de spitsen). Hij is net te langzaam voor een flankspeler imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Dat gaat nooit meer gebeuren, sterker, ik denk dat we nog maximaal 5 jaar een andere winnaar kunnen verwachtten in de CL dan een Engels team, die league gaat compleet overrulen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Toch waren de wedstrijden tegen Fiorentina wel vermakelijk.
De mening van Van der Boog dat een Nederlandse club ooit nog de CL wint deel ik ook niet. Denk dat Ajax sowieso weinig te zoeken heeft in de CL. Al zijn het natuurlijk geweldige wedstrijden,is het een goede leerschool en levert het veel geld op. Het niveau van die clubs zullen we nooit meer halen in ieder geval.
Stel STEL he dat we van Marseille winnen dan hebben we toch een mooi rijtje neergezet.
Zolang de FIFA niet ingrijpt zal Ajax geen CL meer gaan winnen daarvan ben ik overtuigd. Maar mocht er ooit een 6+5 regel komen of salaris- en transfer-limieten dan zal Ajax internationaal op een hoger niveau komen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer gebeuren, sterker, ik denk dat we nog maximaal 5 jaar een andere winnaar kunnen verwachtten in de CL dan een Engels team, die league gaat compleet overrulen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:03 schreef Riro het volgende:
[..]
Zou de Arena dan toch een keer neer gaan?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lopende weddenschappen en beloftes:
Nieuw:Aanvoerder op 17-01-2008: Als Ajax in het seizoen 2007-'08 geen kampioen wordt, steekt hij de ArenA in brand. Kan worden uitgevoerd.
Ik dacht me al te kunnen herinneren dat iemand zoiets gezegd had ja.quote:
Welke minuut?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef Voltreffer het volgende:
Bij het begin van de loterij filmpje word Suarez ook nog even vals als er iemand aan z'n muts wil zitten![]()
!
Op 9 sec. Volgens mij zijn ze gewoon aan het geinen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Welke minuut?
Edit: Zie het al, Sulejmani trekt hem aan zijn muts, maar die reactie
precies, ajax scored altijd in de laatste minutenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:11 schreef toma het volgende:
Achja, ik mis liever de eerste 20 min. dan de laatste 20 min.
Waarom zou dat slim zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:12 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Stel, ajax staat 0-3 voor, is het dan slim voor Suarez (of iemand anders die op scherp staat) om geel te halen?
Voel je geen schaamte dat je dat als volwassen vent loopt te zingen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"Waar zijn Eefje en An, daar weet Nilis Gerets wel wat van. Jalalalalaaalalalaaalalalaaaa"
vervallen de gele kaarten na de 8e finales? if not, lijkt me beter als Suarez de thuiswedstrijd mist, dan de kwartfinale.quote:
Omdat je dan de volgende ronde niet geschorst word door een gele kaart.quote:
Voel jij geen schaamte dat je als volwassen vent nog steeds geen gevoel voor humor hebt ontwikkeld?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Voel je geen schaamte dat je dat als volwassen vent loopt te zingen?
Geintjes maken over twee meisjes die door een pedofiel worden opgesloten en verkrachtquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:18 schreef toma het volgende:
[..]
Voel jij geen schaamte dat je als volwassen vent nog steeds geen gevoel voor humor hebt ontwikkeld?
Moet kunnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Geintjes maken over twee meisjes die door een pedofiel worden opgesloten en verkracht.
Oh ja, natuurlijk. Ja, in dat geval zou dat wel handig zijn. Maargoed, 0-3...quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat je dan de volgende ronde niet geschorst word door een gele kaart.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef lighted het volgende:
nu al aanzetten
Als tie vanavond overbelast is wordt gewoon iedereen er afgepleurd hoor denk ik..
Eensquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Voel je geen schaamte dat je dat als volwassen vent loopt te zingen?
Erg onsmakelijk inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Geintjes maken over twee meisjes die door een pedofiel worden opgesloten en verkracht.
Jammer dat je voor die naam hebt gekozenquote:
Hope so...quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:03 schreef Jojoortje het volgende:
Tonight's the night we're gonna make it happen
Jah :/.. en waarom moet dat zo achterlijk laat bekendgemaakt worden. Verrassing voor Marseille?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:07 schreef NoizEkick het volgende:
Nou, nu is het wachten op de beslissing van MvB m.b.t. de keeper. Ik ben bang dat hij toch voor Stekelenburg kiest.
Ik denk dat ie voor Vermeer gaat kiezen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:07 schreef NoizEkick het volgende:
Nou, nu is het wachten op de beslissing van MvB m.b.t. de keeper. Ik ben bang dat hij toch voor Stekelenburg kiest.
Omdat het een hele moeilijke beslissing is waar hij ook over na moet denken. Ja Marco is soms net een mens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef lighted het volgende:
[..]
Jah :/.. en waarom moet dat zo achterlijk laat bekendgemaakt worden. Verrassing voor Marseille?
Ik denk dat hij toch voor Vermeer gaatquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:07 schreef NoizEkick het volgende:
Ik heb dit seizoen veel wedstrijden van Man U gezien met een maat die er fan van is. En vaak voor of na Ajax en dan was het niveauverschil inderdaad enorm.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef Nashje het volgende:
.
Hij weet het zelf al, heeft ie aangegeven. Hij wilde het alleen eerst persoonlijk aan beide keepers vertellen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef toma het volgende:
[..]
Omdat het een hele moeilijke beslissing is waar hij ook over na moet denken. Ja Marco is soms net een mens.
Ja anders gaan ze hun hele aanval veranderen enzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef lighted het volgende:
[..]
Jah :/.. en waarom moet dat zo achterlijk laat bekendgemaakt worden. Verrassing voor Marseille?
Heb je een scc?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja anders gaan ze hun hele aanval veranderen enzo
Maar ik hoop op Vermeer!
Ik overwinter liever ieder jaar in de UEFA cup dan dat je ieder jaar vernederd wordt in de CL.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb dit seizoen veel wedstrijden van Man U gezien met een maat die er fan van is. En vaak voor of na Ajax en dan was het niveauverschil inderdaad enorm.
Joh? En ervoor heeft hij nooit over z'n voorkeur nagedacht (ik weet dat hij zegt van niet in de pers maar je hebt altijd een mening)? En het is ook superfijn voor de voorbereiding van de keeper om het de dag zelf te horen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef toma het volgende:
[..]
Omdat het een hele moeilijke beslissing is waar hij ook over na moet denken. Ja Marco is soms net een mens.
Ik vind de UEFA Cup ook leuker dan de CL de laatste paar jaar. De ploegen die nu nog in de CL zitten boeien me op Barca na totaal niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:30 schreef toma het volgende:
[..]
Ik overwinter liever ieder jaar in de UEFA cup dan dat je ieder jaar vernederd wordt in de CL.
Ik heb toch wel erg genoten van het spel van Liverpoolquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vind de UEFA Cup ook leuker dan de CL de laatste paar jaar. De ploegen die nu nog in de CL boeien me op Barca na totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |