abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68311193
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:35 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Haha en dan gaat iedereen huilen hoe moeilijk het wel niet is met de AI die telkens volle stacks bij je hoofdstad dropt en je nu alle steden moet gaan verdedigen
ja maargoed het is wel zo fijn dat de AI ook over zee aanvalt aangezien het spel ook ineens zo gericht is op de zee.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_68311872
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

ja maargoed het is wel zo fijn dat de AI ook over zee aanvalt aangezien het spel ook ineens zo gericht is op de zee.
Weet ik, was ook maar een geintje
pi_68318509
Zeer binnenkort een grote patch, eindelijk!
pi_68319909
Zo..... Even een round house door Europa gedaan en toen hielden Frankrijk en Spanje beiden op met te bestaan. Heerlijk hoe je peace treaties kan aanbieden in ruil voor 10k cash bijvoorbeeld. Of een paar gratis regions...

Nu maar eens kijken of we de turken of heel noord amerika gaan veroveren. Total domination here we come!
pi_68320081
Raden jullie een Ex AoE gamer en Strategy hoer aan om dit spel te kopen? en ook voor Online MP?
pi_68320245
Niet voor online MP, maar wel voor leuke single player... Tikkie moeilijker zetten als het je te makkelijk afgaat en knallen met die hap!
  donderdag 23 april 2009 @ 22:26:32 #257
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68320356
Pruisen veroverd Nu maar eens op zoek gaan naar wat trade hubs
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:24:48 #258
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_68326772
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:45 schreef TheJanitor het volgende:
Zeer binnenkort een grote patch, eindelijk!
Mooi!

Is het al duidelijk wat men gaat fixen daarin?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_68337523
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 08:24 schreef Semisane het volgende:

[..]

Mooi!

Is het al duidelijk wat men gaat fixen daarin?
Battle AI, AI aggression levels, pathfinding issues, unit balancing, general stability improvements en crash fixes en volgens mij ook naval landings al zeggen ze dat de AI niet ineens als een gek overal stacks gaat droppen
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:56:16 #260
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_68338207
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:36 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Battle AI, AI aggression levels, pathfinding issues, unit balancing, general stability improvements en crash fixes en volgens mij ook naval landings al zeggen ze dat de AI niet ineens als een gek overal stacks gaat droppen
Klinkt goed en het is eigenlijk duidelijk dat de release gewoon een maandje of 2 later had moeten plaatsvinden. Dan waren dit soort dingen goed uitgewerkt. Hoe dan ook, erg pretiig dat deze patch uitkomt.

En ook al hoeft de AI van mij echt niet elk jaar een aantal van die D-day landings uit te voeren, hoop ik wel dat het regelmatig gebeurt....nu verdedig ik mijn eilanden niet eens....

Op de Britse eilanden heb ik bijvoorbeeld geen enkele troepen staan en geen van de steden hebben verdedigingsmuren. Dat is toch wel te suf voor woorden.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_68347288
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:56 schreef Semisane het volgende:

[..]

Klinkt goed en het is eigenlijk duidelijk dat de release gewoon een maandje of 2 later had moeten plaatsvinden. Dan waren dit soort dingen goed uitgewerkt. Hoe dan ook, erg pretiig dat deze patch uitkomt.

En ook al hoeft de AI van mij echt niet elk jaar een aantal van die D-day landings uit te voeren, hoop ik wel dat het regelmatig gebeurt....nu verdedig ik mijn eilanden niet eens....

Op de Britse eilanden heb ik bijvoorbeeld geen enkele troepen staan en geen van de steden hebben verdedigingsmuren. Dat is toch wel te suf voor woorden.
Ja dat is waar. Ook als mijn rijk wat groter wordt dan hoef ik de 'achterste' niet meer te verdedigen, omdat dat toch niemand kan komen. Zelfs niet over het water

VH/VH is trouwens wel een stuk moeilijker dan H/H zeg pff. Met Frankrijk heb ik met iedereen oorlog en zit ik 'vast' en met Oostenrijk eigenlijk hetzelfde verhaal 2x een mega leger naar Pruisen gestuurd, 2x is die verslagen
pi_68374674
Met een unlock alle factions mod ben ik nu begonnen met de Piraten. Je kan alleen met niemand traden, verder is het wel grappig, buccaneers trainen. Oh je kan ook Fluyten bouwen voor 500 gold. Arrrr!
pi_68377066
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:56 schreef Semisane het volgende:

[..]

Klinkt goed en het is eigenlijk duidelijk dat de release gewoon een maandje of 2 later had moeten plaatsvinden. Dan waren dit soort dingen goed uitgewerkt. Hoe dan ook, erg pretiig dat deze patch uitkomt.

En ook al hoeft de AI van mij echt niet elk jaar een aantal van die D-day landings uit te voeren, hoop ik wel dat het regelmatig gebeurt....nu verdedig ik mijn eilanden niet eens....

Op de Britse eilanden heb ik bijvoorbeeld geen enkele troepen staan en geen van de steden hebben verdedigingsmuren. Dat is toch wel te suf voor woorden.
zelfde met midieval 2. daar zaten nog ergere fouten in toen het uitkwam. de cavalerie viel niet eens goed aan. die liepen gewoon richting hun dood.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:10:19 #264
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68379770
Er is de laatste beurten veel gebeurd. Zit nu in 1750. Heb intussen Hannover veroverd. En was mijn leger aan het voorbereiden op een invasie tegen Denemarken. Zodat mijn hele regio als één aanééngesloten gebied bestaat. Echter Net voordat ik denemarken wilde gaan aanvallen, verklaarde Spanje en daarbij ook hun bondgenoot Frankrijk aan mij de oorlog. Ben toen gelijk mijn troepen richting Vlaanderen en Alsace-Lotheringen gestuurd. Heb een militaire alliantie gesloten met Oostenrijk. Heb Bavaria een protectarate aangeboden. Heb Westphalia en Venice wederzijdse militaire toegang gegeven, zodat ik vanuit Polen-Litouwen niet moeilijk hoef te doen met bootjes, maar gewoon door Europa heen richting Frankrijk en Spanje kan gaan. Heb intussen Alsace-Lotheringen en Vlaanderen veroverd en ben nu op weg naar Parijs En daarna gelijk doorstomen naar Madrid. Heb nog een apart legertje op weg gestuurd naar Milaan, dat daarna Napels & Siclië dient te veroveren op de Spanjaarden. Moet ik daarvoor nog wel ff met de Italian States ff militaire toegang verschaffen, maar dat zal vast wel lukken.

oh ja.. Winged Hussars
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 26 april 2009 @ 06:48:12 #265
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_68384008
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja.. Winged Hussars
quote:
Op woensdag 22 april 2009 00:45 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Winged hussars
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_68384097
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is de laatste beurten veel gebeurd. Zit nu in 1750. Heb intussen Hannover veroverd. En was mijn leger aan het voorbereiden op een invasie tegen Denemarken. Zodat mijn hele regio als één aanééngesloten gebied bestaat. Echter Net voordat ik denemarken wilde gaan aanvallen, verklaarde Spanje en daarbij ook hun bondgenoot Frankrijk aan mij de oorlog. Ben toen gelijk mijn troepen richting Vlaanderen en Alsace-Lotheringen gestuurd. Heb een militaire alliantie gesloten met Oostenrijk. Heb Bavaria een protectarate aangeboden. Heb Westphalia en Venice wederzijdse militaire toegang gegeven, zodat ik vanuit Polen-Litouwen niet moeilijk hoef te doen met bootjes, maar gewoon door Europa heen richting Frankrijk en Spanje kan gaan. Heb intussen Alsace-Lotheringen en Vlaanderen veroverd en ben nu op weg naar Parijs En daarna gelijk doorstomen naar Madrid. Heb nog een apart legertje op weg gestuurd naar Milaan, dat daarna Napels & Siclië dient te veroveren op de Spanjaarden. Moet ik daarvoor nog wel ff met de Italian States ff militaire toegang verschaffen, maar dat zal vast wel lukken.

oh ja.. Winged Hussars
Klinkt als een leuk potje, post eens een screenie van hoe Europa er nu bij jou uitziet
  zondag 26 april 2009 @ 09:28:07 #267
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68384600
quote:
Op zondag 26 april 2009 07:44 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Klinkt als een leuk potje, post eens een screenie van hoe Europa er nu bij jou uitziet
Zal eens kijken of dat me lukt

Edit:

kaart van Europa.


Mijn gebied wat verder ingezoomed.


Mijn politieke relaties met de andere naties.

[ Bericht 29% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 26-04-2009 11:12:50 ]
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 26 april 2009 @ 11:48:01 #268
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68386597
Mijn laatste overwinning

situatie mijn leger had een fort in Frankrijk ingenomen en toen kwam het Franse leger dat gestationeerd stond in Parijs mij aanvallen.

Dit is het resultaat:


Nu staan er in Parijs alleen nog maar MOB's
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 26 april 2009 @ 12:19:45 #269
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68387422
En dan nu de slag om Parijs
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_68393038
Leuke screenies!
pi_68401689
quote:
The final version of the patch has gone into beta community testing, and we're going to test it over the weekend. We had hoped to have it on general release tonight but it was felt there should be longer dedicated to international version testing.

There are over 70 bug fixes in this upgrade, plus a tonne of balance and feature tweaks.

Some of the key game breakers that were fixed include: Fixing the crash caused by AI capturing a ship after naval combat. Fixed the 'port selection' crash when selecting a port in North America as Great Britain, we fixed a crash on building capture notification, we fixed the 'stuttering loading bar' issue and the mid-battle crash related to audio. We fixed the garrison outisde playable area crash during land battles. We also fixed the crash caused by certain factions attempting to assasinate gentlemen inside a school. We also addressed the hang loading into battle problem.

We hope to have this gameplay upgrade out the early part of next week following the weekend's testing, meaning hopefully, you'll all see a marked improvement.

I'd also like to take this opportunity to talk about Naval invasions if I may. The technology behind naval invasions is actually really rather heavy and is still causing some issues. The gameplay upgrade will make naval invasions possible but they will be rare. The AI now has a proper mechanism for the planning involved and can execute that mechanism when required, however increasing its frequency is a balance issue we haven't been able to get fixed in time for this upgrade. So in short, naval invasions are now possible and may occur, but they will not be frequent, which means we have to up that likelihood.

As a ray of hope to those concerned with this issue, I've seen the work we're doing on the AI for the next patch coming on leaps and bounds. There are a large amount of significant performance fixes that we're working on for the upcoming upgrade, this included. The primary purpose of the gameplay upgrade that will be released next week is to fix the AI aggression issues, remove the vast majority of game breaking crashes and tweak the unit behaviour whilst laying groundwork for naval invasions.

Again, many thanks for your patience. Hopefully you'll all be discussing these changes next week.

Kind regards,
Kieran
  zondag 26 april 2009 @ 20:24:27 #272
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68402885
Ik kijk er naar uit
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 27 april 2009 @ 08:29:41 #273
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_68413547
Dat bericht over de patch klinkt idd hoopvol. Ze fixen in iedergeval toch zeker 3 bugs welke ik persoonlijk problemen mee heb gehad.

Enkel ben ik bang dat wat die gast bedoelt met "The gameplay upgrade will make naval invasions possible but they will be rare" dat dit betekent dat het hooguit 1 keer (gescript?) voor zal komen per game...ofzo iets... Nou ja we zien wel weer.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_68423168
quote:
Op maandag 27 april 2009 08:29 schreef Semisane het volgende:
Dat bericht over de patch klinkt idd hoopvol. Ze fixen in iedergeval toch zeker 3 bugs welke ik persoonlijk problemen mee heb gehad.

Enkel ben ik bang dat wat die gast bedoelt met "The gameplay upgrade will make naval invasions possible but they will be rare" dat dit betekent dat het hooguit 1 keer (gescript?) voor zal komen per game...ofzo iets... Nou ja we zien wel weer.
Zoals de Scipii in Rome die altijd gescript Carthago pakken
pi_68447766
quote:
Dear All,

Today's update is very short. We're finishing the testing of the patch at SEGA's in-house QA and verifying the weekends results with our beta group. Provided they are content we should be able to sign the patch off for general release and distribute it tommorrow evening (28/4/09) around 1900 GMT. Naturally if there are any unforseen problems this might move a little, but it's looking strong at the moment.

We're currently writing up the full changelist which we'll include with the patch, so you'll all be able to see the full extent of the problems addressed and features added/tweaked.

Today saw the regular SEGA/CA annual conference take place at which we discussed Empire's future and the future of the TW series in general.

I appreciate today's update isn't technical in nature, as hopefully, all this information will be released tomorrow evening.

Kind regards,
Kieran
Morgen dus
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:11:28 #276
162491 DiviFilius
Vigilate Deo Confidentes
pi_68470458
quote:
Today saw the regular SEGA/CA annual conference take place at which we discussed Empire's future and the future of the TW series in general.
Iemand enig idee waar ik hierover meer info zou kunnen vinden ?
pi_68485241
quote:
I have to start this one by saying 'and this is why we don't normally put dates on things'.

The patch will now go live tomorrow (29/4/09), rather than today as there have been some last minute technical issues to do with distribution. I should stress the patch itself has been through the CA, SEGA and external Beta group test phases and has done well, so we don't expect any hitches with the code itself. That said we're unable to bring it you this evening due to a technical problem with uploading/distribution.

My apologies to those of you who have cancelled appointments/meetings/dates/operations/weddings as a result of this change, this upgrade will make a genuine difference to the way Empire plays and of course address it's stability issues.

Kind regards,
Kieran
Okay, morgen dan maar
pi_68485472
Ik zal even 2 screenies plaatsen van mijn H/H potje met Pruisen.

We zitten onderhand in het jaar 1746. In de eerste turn had ik Oost Pruisen geruild met Nederland voor Sri Lanka. Vanuit Sri Lanka wilde ik India veroveren, wat me ook redelijk gelukt is.

Wat ik niet had verwacht was dat Nederland grootse dingen zou doen met Oost Pruisen. Nederland had na 6 turns ofzo al 2 gebieden van Polen afgepakt. Pas na 20 jaar ging ik Nederland helpen in dat gebied en had ik daar ook 4 regios veroverd. Deze regios had ik met Spanje weer geruild voor Cuba en Hispania. Nederland pakte 2 van deze gebieden van Spanje af 5 jaar daarna, en ik pakte de andere 2 terug, en kreeg Lombardije en Sardinie in ruil voor vrede. Nederland had onderhand Hannover en Brussel gepakt en ging op naar Frankrijk.

Zo ziet het er nu uit, nadat Oostenrijk mij de oorlog verklaarde en NL mijn kant koos. Nederland heeft veel legers onderweg naar Oostenrijk dus die zullen binnenkort ook wel vallen.



Wurttenburg irriteert NL een beetje, dus daar gaat binnenkort een legertje van mij naartoe, net als naar Bavaria. We gaan samen Europa regeren. Hopelijk vallen ze me niet ineens aan

Dit is wat ik heb:

  woensdag 29 april 2009 @ 09:44:24 #279
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68488362
goed bezig Janitor

Nederland is ook lekker agressief Waarom heb ik nooit van die landen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_68501968
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goed bezig Janitor

Nederland is ook lekker agressief Waarom heb ik nooit van die landen?
Ik heb het ook weinig, een keer had Rusland Zweden vernietigd, en Pruisen neemt bij mij soms wel eens 3 of 4 regios in. Nederland heeft blijkbaar meer aan Oost Pruisen dan aan Sri Lanka
pi_68507041
quote:
Hi guys,

Update 3 for Empire: Total War will be available to download later tonight. In the mean time, below is a list of all the major fixes included with the release.

Many thanks,

Mark O'Connell
(aka SenseiTW)

CRASH FIXES
- Fixed crash when disbanding generals unit.
- Fix for crash on trying to merge ships from port into ships next to port.
- Fixed rare crash relating to boarding.
- Fixed crash to do with reinforcing armies.
- Fixed crash on revolution video attempting to play.
- Fixed crash for double clicking on sinking ship on campaign map.
- Fix for crash on merging units but moving into fort before army arrives.
- Fixed several crashes related to rakes.
- Fixed crashes relating to battles when running Czech or German versions of the game.
- Fixed crash on moving army into region of faction player has military access and then cancelling military access.
- Fixed crash on trying to exchange ships between 2 fleets.
- Fixed crash on spamming move orders to puckle guns locked in melee combat.
- Fixed hard lock on inviting host to their own MP game.
- Fix to prevent loading of mod causing crash post patch.
- Various end turn crash bugs fixed.
- Fixes to crash bugs relating to completion of revolutions.
- Some fixes relating to merging and disbanding.
- Fix for several crashes in land battles.
- Several crashes relating to attacking cities fixed.
- Several load save game crashes fixed.

CAMPAIGN
- Armies now placed correctly on battlefields in relation to campaign.
- Fix for nearby ships sometimes not being included as reinforcements for battles.
- Fix for incorrect numbers sometimes showing on trade routes.
- Units with limits on how many can be recruited now show how many are available.
- Various fixes relating to rakes and infiltrating.
- Fixes relating to problems moving armies/merging into army's right next to settlements.
- Various trade bug fixes.
- Fix for moving agent from settlement moving army instead of agent.
- Fix for several bugs relating to military access and armies being in regions.
- Fix for tattered flags appearing on fleet/armies even when at full strength/fully repaired.
- Fix for sallying out armies breaking siege at times even when losing the battle.
- Fix for bugs relating to capturing ships on returning to campaign map from naval battle.

LAND BATTLE
- Improvements to path finding have been made.
- Some fixes to units not garrisoning buildings.
- Fort gate ownership made clearer with faction flags appearing at the gatehouse.
- Fix for problem relating to artillery unlimbering after being ordered to limber.
- Fix for puckle guns moving on their own in some circumstances.
- Fix for big slowdown in unit movement on some battle maps in the Road to Independence episodes.
- Fix for missile cavalry not reloading when out of combat.
- Jaegers now have muskets instead of incorrect rifles, Prussian Jaegers keep rifles.
- Quebec episodic land battle fixed ground type in deployment area
- Fix for unrealistic numbers when ending a land battle by quitting on the battle results screen.

NAVAL BATTLE
- Several fixes for ships clipping into each other.
- Improvements to boarding have been made. Crew is more fluid in attack and more resolute in defence. Men survive long fall and officers join in the boarding attack.
- Crew uniforms improved to make identification of the crew type and faction easier.
- Defending ship is not allowed to fire cannons anymore during boarding procedure.
- Improved naval grouping UI and group movement made.
- Improvements made to ship collisions to reduce chance of ships getting stuck.
- Fix for sail damage not being shown when volumetric effects turned on.

MULTIPLAYER
- Various fixes for joining games/game lobby issues.
- Fixes for problems relating to spectators being kicked/locking up on other players joining games in certain instances.
- Long riflemen and winged hussars removed from early era battles.
- Fix for insufficient funds always showing on unit cards even when enough money is available.
- Player name is now displayed on unit tooltips.
- Team chat is now displayed in a different colour.

AI
- Basic fix for AI being unable to move army by fleet.
- Aggression of factions in campaign improved, as well as tweaks to diplomacy.
- Improvements to campaign AI relating to its waging of wars, recruitment and movement of armies.
- Improvements made to battle AI to make it more reactive, use buildings better as well as squares and rakes.
- Siege battle AI improvements made.
- Improvements to naval AI to make it bunch up less, its use of galleys and long range units such as bomb ketches.

MISCELLANEOUS
- Delete save game button added to save game list.
- View replays button added to single player Play Battle menu.
- Various sound fixes and improvements.
- Various incorrect text messages fixed.
- Fixes to various graphical glitches with display of walls.
- Fixes made for stuttering videos.
- Fix for several game option settings not being saved correctly, including settings such as floating flags.
- Fix for unit voices/attack confirmation being heard for all units in an alliance instead of just for the player's army.
- Armour and shield values are now added into melee defence value shown on unit cards.
- Lots of other small and minor bug fixes.

BALANCING
- Land unit recruitment cost in campaign has been increased, with higher cost on higher difficulty level.
- Ship recruitment and upkeep costs have been increased in campaign.
- Various balancing and cost adjustments to improve multiplayer land battle balance.
- Ship costing improvements made for both campaign and multiplayer.
- Economic tweaks have been made to campaign to reduce amount of money made in later part of campaign.

EXTRA NOTE:
- We are aware of an issue with community created maps that results in a crash when someone without the map tries to join the game. This crash will be fixed in the next patch.
- Further work is being done on improving AI Naval invasion behaviour and this will be included in the next upgrade patch.
pi_68507106
Klinkt zeer goed allemaal
  woensdag 29 april 2009 @ 18:52:09 #283
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68507328
laat maar komen die update
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 29 april 2009 @ 21:41:09 #284
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68512774
Update uitgevoerd, maar nu werkt de kleine facties mod niet meer
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_68549116
Wat stil hier, zo weinig mensen die het spel hebben?

Anyway, iemand al naval landingen gehad? Ik heb het nog niet echt kunnen spelen, nog geen tijd gehad. Wel gezien dat de AI veel aggressiever is. Met Frankrijk begonnen, NL heeft Belgie ingenomen en 2 indianen volken vielen me aan en in 1706 viel ook NL me aan
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:59:57 #286
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68550969
ik ben ook met Frankrijk begonnen. Ook bij mij heeft NL Vlaanderen veroverd, maar gelijk in mijn beurt, heb ik het veroverd. Ben nu ook gelijk NL aan het belegeren.
Ik heb gezien dat UK legers aanboord van hun vloten hadden, maar ik heb ze nog niet aan land zien komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_68556344
nog geen tijd voor maar ben echt benieuwd naar de nieuwe patch.
het is ook wel een erg complex spel qua programmeren lijkt me. opzich was het beter geweest dat ze het spel met iets minder bugs uitbrachten. maargoed, ze zullen ook wel deadlines hebben etc.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:15:24 #288
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68559487
de verovering van Nederland en daarmee gelijk het eindje van ons kikkerlandje
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_68560227
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de verovering van Nederland en daarmee gelijk het eindje van ons kikkerlandje
[ afbeelding ]
Dat doet me ook altijd pijn Eigenlijk moet ik beginnen nogmaals met de Marathas en kijken waar de UP met deze AI toe in staat zijn
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:54:42 #290
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68560585
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:40 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat doet me ook altijd pijn
Eigenlijk zou NL geen oorlog met jou moeten hebben.
quote:
Eigenlijk moet ik beginnen nogmaals met de Marathas en kijken waar de UP met deze AI toe in staat zijn
Ik heb nog weinig veranderingen ondervonden, heb wel met veel Amerikaanse stammen oorlog Maar geen legers om er iets aan te doen voorlopig. Maar nu NL verslagen is, kan ik me wellicht gaan richten op de verovering van Amerika
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_68560910
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk zou NL geen oorlog met jou moeten hebben.
Dat klopt, maar soms vallen ze me ineens aan, vooral als ik Frankrijk speel En dan moet ik wel...
quote:
Ik heb nog weinig veranderingen ondervonden, heb wel met veel Amerikaanse stammen oorlog Maar geen legers om er iets aan te doen voorlopig. Maar nu NL verslagen is, kan ik me wellicht gaan richten op de verovering van Amerika
Irritant zijn die stammen. Ik had ze een keer afgehouden omdat ze 5 groepen cav stuurden en ik in mijn huisje ze een voor een kon afschieten Een andere stam pakte mijn stad af naast New France, maar die pakte ik weer terug een paar turns daarna.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:51:05 #292
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68562415
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:06 schreef TheJanitor het volgende:


[..]

Irritant zijn die stammen. Ik had ze een keer afgehouden omdat ze 5 groepen cav stuurden en ik in mijn huisje ze een voor een kon afschieten Een andere stam pakte mijn stad af naast New France, maar die pakte ik weer terug een paar turns daarna.
Ik heb nu met alle stammen, geloof ik oorlog en nu hebben in Europa Westphalia en Engeland ook nog eens de oorlog aan mij verklaard. En mijn inkomsten die willen ook niet van de grond komen.

Nederland heeft zicxh nog steeds niet aan mij overgegeven, dus mijn leger kan nog niet op pad.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_68582005
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik heb nu met alle stammen, geloof ik oorlog en nu hebben in Europa Westphalia en Engeland ook nog eens de oorlog aan mij verklaard. En mijn inkomsten die willen ook niet van de grond komen.

Nederland heeft zicxh nog steeds niet aan mij overgegeven, dus mijn leger kan nog niet op pad.
Nederland roeleert! Geef je maar over voor ze echt boos worden!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:03:23 #294
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68584268
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 03:13 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nederland roeleert! Geef je maar over voor ze echt boos worden!
Heb ik intussen gedaan. Kan mijn leger wel ergens anders voor gebruiken.

Ben ook al Newfoundland kwijt geraakt aan de Inuit.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 4 mei 2009 @ 14:33:42 #295
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68655288
Omdat het zo slecht ging met Frankrijk bij mij, heb ik het maar opgegeven

ja, ik ben een quitter

Ben nu begonnen met Pruisen Gaat lekker, ben al in oorlog met zowel Oostenrijk en Polen-Litouwen. Tevens zijn zij ook in oorlog met elkaar.

Ik heb ook al gezien dat Groot-Brittannië Algarije van de Barbary states had veroverd, maar zijn het intussen ook weer kwijt geraakt. Maar dat bewijst wel dat de Engelsen in ieder geval al aan naval-landingen doen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_68658889
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat het zo slecht ging met Frankrijk bij mij, heb ik het maar opgegeven

ja, ik ben een quitter

Ben nu begonnen met Pruisen Gaat lekker, ben al in oorlog met zowel Oostenrijk en Polen-Litouwen. Tevens zijn zij ook in oorlog met elkaar.

Ik heb ook al gezien dat Groot-Brittannië Algarije van de Barbary states had veroverd, maar zijn het intussen ook weer kwijt geraakt. Maar dat bewijst wel dat de Engelsen in ieder geval al aan naval-landingen doen.
Watje!

Wel smerig is dat als Frankrijk door de computer gespeeld wordt, ze met rust gelaten worden door de natives. Net als Spanje. Ik had oorlog met Spanje en eiste Florida, ik kreeg het maar ik was het na 2 ticks weer kwijt, ondanks ik daar troepen had en Spanje 20 jaar niets

Pruisen is wel leuk. In mijn campaign zijn ze heel raar Eerst veroveren ze 2 gebieden van Oostenrijk en 2 van Poland binnen 8 jaar, ik dacht damn die steamrollen over iedereen heen. Maar 7 jaar daarna pakte Polen ineens 4 gebieden terug. Dus nu hebben ze er maar 2 over. Oostenrijk heeft wat afgepakt van Rusland en het Ottomaanse rijk. Ik heb het Rijnland, Brussel en Frankrijk afgepakt (ben UP). Hannover en Bavaria zijn mijn protectorates Haal heel veel binnen uit trade. 10k uit taxes en 35k uit trade. Ben gelukkig met mijn VH/VH campaign

Nog geen naval landingen gezien hier. Wel dat Engeland troepen heeft in een mega vloot maar die staan op een trade hub een vloot van 12 boten en 1 grond unit die 700 inkomsten per turn genereert, daar krijgen ze geen winst mee denk ik. Bij mij zijn ze maar mietjes die Engelsen. Ik moest Frankrijk alleen verslaan en ze gooien ook geen stacks op Spanje. Verder zijn ze al gebieden verloren aan frankrijk in Amerika.

Ik weet nog niet of ik Frankrijk wil vernietigen. Ze hebben nog 1 gebied over.
pi_68659069
quote:
Hi guys,
There will be discussions opened up next week on the forums regarding balancing changes for the next update. Jack Lusted will keep you posted on these and we are keen for your feedback.
For those wondering, the issue where you cannot recruit the Grenzers or 18-lber Horse Guard Artillery in the Campaign just missed the update 1.2 deadline. This will be fixed for the next update.
I hope you all have a fantastic weekend. FYI - Monday 4th May is a bank holiday the UK, so we will be back in the office Tuesday with your next daily update. In the meantime, I have posted a short video of some of the outtakes during the production of Empire: Total War. Click here to check it out!
Take care,

Mark O'Connell
(aka SenseiTW)
pi_68662458
Heb vorige week een clean install moeten doen en ben vergeten mijn save-games op te slaan. Kan nu lekker overnieuw beginnen... En ik had zo'n groot rijk opgebouwd... Vrijwel heel Noord-Amerika en geheel West-Europa (tot aan Oostblok).
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_68664089
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef Nero22 het volgende:
Heb vorige week een clean install moeten doen en ben vergeten mijn save-games op te slaan. Kan nu lekker overnieuw beginnen... En ik had zo'n groot rijk opgebouwd... Vrijwel heel Noord-Amerika en geheel West-Europa (tot aan Oostblok).
Ach nu is het 10x leuker met de nieuwe AI Ben zelf ook opnieuw begonnen.
pi_68664145
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ach nu is het 10x leuker met de nieuwe AI Ben zelf ook opnieuw begonnen.
Misschien wat meer uitdaging ja. Toen kon ik door vijf landen achter elkaar rollen zonder mijn legers weer aan te vullen. Was eigenlijk ook wel leuk...
It's funny
But not ha-ha funny.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')