abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68311193
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:35 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Haha en dan gaat iedereen huilen hoe moeilijk het wel niet is met de AI die telkens volle stacks bij je hoofdstad dropt en je nu alle steden moet gaan verdedigen
ja maargoed het is wel zo fijn dat de AI ook over zee aanvalt aangezien het spel ook ineens zo gericht is op de zee.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_68311872
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

ja maargoed het is wel zo fijn dat de AI ook over zee aanvalt aangezien het spel ook ineens zo gericht is op de zee.
Weet ik, was ook maar een geintje
pi_68318509
Zeer binnenkort een grote patch, eindelijk!
pi_68319909
Zo..... Even een round house door Europa gedaan en toen hielden Frankrijk en Spanje beiden op met te bestaan. Heerlijk hoe je peace treaties kan aanbieden in ruil voor 10k cash bijvoorbeeld. Of een paar gratis regions...

Nu maar eens kijken of we de turken of heel noord amerika gaan veroveren. Total domination here we come!
pi_68320081
Raden jullie een Ex AoE gamer en Strategy hoer aan om dit spel te kopen? en ook voor Online MP?
pi_68320245
Niet voor online MP, maar wel voor leuke single player... Tikkie moeilijker zetten als het je te makkelijk afgaat en knallen met die hap!
  donderdag 23 april 2009 @ 22:26:32 #257
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68320356
Pruisen veroverd Nu maar eens op zoek gaan naar wat trade hubs
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:24:48 #258
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_68326772
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:45 schreef TheJanitor het volgende:
Zeer binnenkort een grote patch, eindelijk!
Mooi!

Is het al duidelijk wat men gaat fixen daarin?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_68337523
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 08:24 schreef Semisane het volgende:

[..]

Mooi!

Is het al duidelijk wat men gaat fixen daarin?
Battle AI, AI aggression levels, pathfinding issues, unit balancing, general stability improvements en crash fixes en volgens mij ook naval landings al zeggen ze dat de AI niet ineens als een gek overal stacks gaat droppen
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:56:16 #260
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_68338207
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:36 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Battle AI, AI aggression levels, pathfinding issues, unit balancing, general stability improvements en crash fixes en volgens mij ook naval landings al zeggen ze dat de AI niet ineens als een gek overal stacks gaat droppen
Klinkt goed en het is eigenlijk duidelijk dat de release gewoon een maandje of 2 later had moeten plaatsvinden. Dan waren dit soort dingen goed uitgewerkt. Hoe dan ook, erg pretiig dat deze patch uitkomt.

En ook al hoeft de AI van mij echt niet elk jaar een aantal van die D-day landings uit te voeren, hoop ik wel dat het regelmatig gebeurt....nu verdedig ik mijn eilanden niet eens....

Op de Britse eilanden heb ik bijvoorbeeld geen enkele troepen staan en geen van de steden hebben verdedigingsmuren. Dat is toch wel te suf voor woorden.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_68347288
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:56 schreef Semisane het volgende:

[..]

Klinkt goed en het is eigenlijk duidelijk dat de release gewoon een maandje of 2 later had moeten plaatsvinden. Dan waren dit soort dingen goed uitgewerkt. Hoe dan ook, erg pretiig dat deze patch uitkomt.

En ook al hoeft de AI van mij echt niet elk jaar een aantal van die D-day landings uit te voeren, hoop ik wel dat het regelmatig gebeurt....nu verdedig ik mijn eilanden niet eens....

Op de Britse eilanden heb ik bijvoorbeeld geen enkele troepen staan en geen van de steden hebben verdedigingsmuren. Dat is toch wel te suf voor woorden.
Ja dat is waar. Ook als mijn rijk wat groter wordt dan hoef ik de 'achterste' niet meer te verdedigen, omdat dat toch niemand kan komen. Zelfs niet over het water

VH/VH is trouwens wel een stuk moeilijker dan H/H zeg pff. Met Frankrijk heb ik met iedereen oorlog en zit ik 'vast' en met Oostenrijk eigenlijk hetzelfde verhaal 2x een mega leger naar Pruisen gestuurd, 2x is die verslagen
pi_68374674
Met een unlock alle factions mod ben ik nu begonnen met de Piraten. Je kan alleen met niemand traden, verder is het wel grappig, buccaneers trainen. Oh je kan ook Fluyten bouwen voor 500 gold. Arrrr!
pi_68377066
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:56 schreef Semisane het volgende:

[..]

zelfde met midieval 2. daar zaten nog ergere fouten in toen het uitkwam. de cavalerie viel niet eens goed aan. die liepen gewoon richting hun dood.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:10:19 #264
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68379770
Er is de laatste beurten veel gebeurd. Zit nu in 1750. Heb intussen Hannover veroverd. En was mijn leger aan het voorbereiden op een invasie tegen Denemarken. Zodat mijn hele regio als één aanééngesloten gebied bestaat. Echter Net voordat ik denemarken wilde gaan aanvallen, verklaarde Spanje en daarbij ook hun bondgenoot Frankrijk aan mij de oorlog. Ben toen gelijk mijn troepen richting Vlaanderen en Alsace-Lotheringen gestuurd. Heb een militaire alliantie gesloten met Oostenrijk. Heb Bavaria een protectarate aangeboden. Heb Westphalia en Venice wederzijdse militaire toegang gegeven, zodat ik vanuit Polen-Litouwen niet moeilijk hoef te doen met bootjes, maar gewoon door Europa heen richting Frankrijk en Spanje kan gaan. Heb intussen Alsace-Lotheringen en Vlaanderen veroverd en ben nu op weg naar Parijs En daarna gelijk doorstomen naar Madrid. Heb nog een apart legertje op weg gestuurd naar Milaan, dat daarna Napels & Siclië dient te veroveren op de Spanjaarden. Moet ik daarvoor nog wel ff met de Italian States ff militaire toegang verschaffen, maar dat zal vast wel lukken.

oh ja.. Winged Hussars
Fuck the EBU.
  zondag 26 april 2009 @ 06:48:12 #265
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_68384008
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja.. Winged Hussars
quote:
Op woensdag 22 april 2009 00:45 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Winged hussars
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_68384097
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is de laatste beurten veel gebeurd. Zit nu in 1750. Heb intussen Hannover veroverd. En was mijn leger aan het voorbereiden op een invasie tegen Denemarken. Zodat mijn hele regio als één aanééngesloten gebied bestaat. Echter Net voordat ik denemarken wilde gaan aanvallen, verklaarde Spanje en daarbij ook hun bondgenoot Frankrijk aan mij de oorlog. Ben toen gelijk mijn troepen richting Vlaanderen en Alsace-Lotheringen gestuurd. Heb een militaire alliantie gesloten met Oostenrijk. Heb Bavaria een protectarate aangeboden. Heb Westphalia en Venice wederzijdse militaire toegang gegeven, zodat ik vanuit Polen-Litouwen niet moeilijk hoef te doen met bootjes, maar gewoon door Europa heen richting Frankrijk en Spanje kan gaan. Heb intussen Alsace-Lotheringen en Vlaanderen veroverd en ben nu op weg naar Parijs En daarna gelijk doorstomen naar Madrid. Heb nog een apart legertje op weg gestuurd naar Milaan, dat daarna Napels & Siclië dient te veroveren op de Spanjaarden. Moet ik daarvoor nog wel ff met de Italian States ff militaire toegang verschaffen, maar dat zal vast wel lukken.

oh ja.. Winged Hussars
Klinkt als een leuk potje, post eens een screenie van hoe Europa er nu bij jou uitziet
  zondag 26 april 2009 @ 09:28:07 #267
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68384600
quote:
Op zondag 26 april 2009 07:44 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Klinkt als een leuk potje, post eens een screenie van hoe Europa er nu bij jou uitziet
Zal eens kijken of dat me lukt

Edit:

kaart van Europa.

Mijn gebied wat verder ingezoomed.

Mijn politieke relaties met de andere naties.

[ Bericht 29% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 26-04-2009 11:12:50 ]
Fuck the EBU.
  zondag 26 april 2009 @ 11:48:01 #268
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68386597
Mijn laatste overwinning

situatie mijn leger had een fort in Frankrijk ingenomen en toen kwam het Franse leger dat gestationeerd stond in Parijs mij aanvallen.

Dit is het resultaat:

Nu staan er in Parijs alleen nog maar MOB's
Fuck the EBU.
  zondag 26 april 2009 @ 12:19:45 #269
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68387422
En dan nu de slag om Parijs
Fuck the EBU.
pi_68393038
Leuke screenies!
pi_68401689
quote:
The final version of the patch has gone into beta community testing, and we're going to test it over the weekend. We had hoped to have it on general release tonight but it was felt there should be longer dedicated to international version testing.

There are over 70 bug fixes in this upgrade, plus a tonne of balance and feature tweaks.

Some of the key game breakers that were fixed include: Fixing the crash caused by AI capturing a ship after naval combat. Fixed the 'port selection' crash when selecting a port in North America as Great Britain, we fixed a crash on building capture notification, we fixed the 'stuttering loading bar' issue and the mid-battle crash related to audio. We fixed the garrison outisde playable area crash during land battles. We also fixed the crash caused by certain factions attempting to assasinate gentlemen inside a school. We also addressed the hang loading into battle problem.

We hope to have this gameplay upgrade out the early part of next week following the weekend's testing, meaning hopefully, you'll all see a marked improvement.

I'd also like to take this opportunity to talk about Naval invasions if I may. The technology behind naval invasions is actually really rather heavy and is still causing some issues. The gameplay upgrade will make naval invasions possible but they will be rare. The AI now has a proper mechanism for the planning involved and can execute that mechanism when required, however increasing its frequency is a balance issue we haven't been able to get fixed in time for this upgrade. So in short, naval invasions are now possible and may occur, but they will not be frequent, which means we have to up that likelihood.

As a ray of hope to those concerned with this issue, I've seen the work we're doing on the AI for the next patch coming on leaps and bounds. There are a large amount of significant performance fixes that we're working on for the upcoming upgrade, this included. The primary purpose of the gameplay upgrade that will be released next week is to fix the AI aggression issues, remove the vast majority of game breaking crashes and tweak the unit behaviour whilst laying groundwork for naval invasions.

Again, many thanks for your patience. Hopefully you'll all be discussing these changes next week.

Kind regards,
Kieran
  zondag 26 april 2009 @ 20:24:27 #272
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_68402885
Ik kijk er naar uit
Fuck the EBU.
  maandag 27 april 2009 @ 08:29:41 #273
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_68413547
Dat bericht over de patch klinkt idd hoopvol. Ze fixen in iedergeval toch zeker 3 bugs welke ik persoonlijk problemen mee heb gehad.

Enkel ben ik bang dat wat die gast bedoelt met "The gameplay upgrade will make naval invasions possible but they will be rare" dat dit betekent dat het hooguit 1 keer (gescript?) voor zal komen per game...ofzo iets... Nou ja we zien wel weer.
pi_68423168
quote:
Op maandag 27 april 2009 08:29 schreef Semisane het volgende:
Dat bericht over de patch klinkt idd hoopvol. Ze fixen in iedergeval toch zeker 3 bugs welke ik persoonlijk problemen mee heb gehad.

Enkel ben ik bang dat wat die gast bedoelt met "The gameplay upgrade will make naval invasions possible but they will be rare" dat dit betekent dat het hooguit 1 keer (gescript?) voor zal komen per game...ofzo iets... Nou ja we zien wel weer.
Zoals de Scipii in Rome die altijd gescript Carthago pakken
pi_68447766
quote:
Dear All,

Today's update is very short. We're finishing the testing of the patch at SEGA's in-house QA and verifying the weekends results with our beta group. Provided they are content we should be able to sign the patch off for general release and distribute it tommorrow evening (28/4/09) around 1900 GMT. Naturally if there are any unforseen problems this might move a little, but it's looking strong at the moment.

We're currently writing up the full changelist which we'll include with the patch, so you'll all be able to see the full extent of the problems addressed and features added/tweaked.

Today saw the regular SEGA/CA annual conference take place at which we discussed Empire's future and the future of the TW series in general.

I appreciate today's update isn't technical in nature, as hopefully, all this information will be released tomorrow evening.

Kind regards,
Kieran
Morgen dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')