Volgens mij klopt dit als een bus !!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:25 schreef Berkery het volgende:
Is het een heel oude foto van Judas Priest?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:25 schreef Berkery het volgende:
Is het een heel oude foto van Judas Priest?
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:34 schreef Grobbel het volgende:Ik heb die clip vandaag nog zitten kijken (vandaar ook mijn eerdere vraag
). Wist eerlijk gezegd tot vanmiddag niet eens dat er een afwijkende radioversie bestond van dit nummer, maar het zijn de Beatmasters.
Paar leuke dames in de clip, ook. Tenminste, ik hoop dat het dames zijn.Bij de Pet Shop Boys weet je het natuurlijk nooit...
Ik rommel weer leuk mee in de marge, zie ik al.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:51 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De eerste stand van 2009...
[ afbeelding ]
Yup, die kende ik dan weer wel.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:55 schreef belsen het volgende:
Yesterday when I was mad, was trouwens ook zo'n singleremix.
Simple Minds - New Gold Dreamquote:Op zondag 15 maart 2009 23:04 schreef Grobbel het volgende:
Nu we toch in het begin van de jaren '90 zitten, hier is een fragment van een populaire danceplaat uit die tijd. Net geen top 10 hit in 1993, maar volgens mij kwam die bijna elk uur wel langs op MTV toentertijd.In de clip waren er verder ook beelden van Margaret Thatchers hoofd dat in dat van Stalin veranderde; heel smaakvol allemaal.
Maar welke band met welk nummer bedoel ik?
[ afbeelding ]
Het meest centrale is de sample van New Gold Dream lijkt me...da's 95% van het nummer...quote:Op maandag 16 maart 2009 08:07 schreef Grobbel het volgende:
Centraal in het nummer is trouwens een vocale sample uit de film 'Total Recall', trouwens.
Ik zie je nog steeds geen titel noemen van het nummer dat ik zoek.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:15 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Het meest centrale is de sample van New Gold Dream lijkt me...da's 95% van het nummer...
Nee, ik had 'm al opgezocht. Kende 't nummer wel, de clip niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik zie je nog steeds geen titel noemen van het nummer dat ik zoek.
Op basis van deze tip kan ik alleen maar denken aan ;quote:Op maandag 16 maart 2009 08:15 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Het meest centrale is de sample van New Gold Dream lijkt me...da's 95% van het nummer...
Opvallendquote:Op zondag 15 maart 2009 22:54 schreef belsen het volgende:
De stand tot topic 1016:
1 > ranja > 74 punten
Behalve dat dat wel een nummer 2 hit wasquote:Op maandag 16 maart 2009 08:37 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Op basis van deze tip kan ik alleen maar denken aan ;
Dance 2 trance - the power of american natives
das meer dan ik dachtquote:Op zondag 15 maart 2009 22:54 schreef belsen het volgende:
De stand tot topic 1016:
[b]6 > Beregd > 41 punten
-- > placebeau > 1 punten
Wordt dit dan eindelijk het jaar van ranja?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:51 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De eerste stand van 2009...
[ afbeelding ]
Propagandaquote:Op maandag 16 maart 2009 10:36 schreef Berkery het volgende:
Simple Minds vervolgvraag:
Bij welke band ging bassist Derek Forbes midden jaren '80 spelen?
En toen kreeg ik ook een punt (of was dat al bij de keer daarvoor dat de vraag gesteld werd?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:56 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Propaganda
(deze vraag heb ik ook een paar weken geleden gedropt !!!)
WeezerButler + 1quote:Op maandag 16 maart 2009 11:56 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Propaganda
(deze vraag heb ik ook een paar weken geleden gedropt !!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |