quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Stiekem toch Throwing Muses?
bukgeit +1quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:57 schreef bukgeit het volgende:
50 Foot Wave
Die zijn van Louis Vuttonquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef bukgeit het volgende:
Wiens sneakers?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
daar hebben ze wel een split mee maar al in 2007, weet niet of die bedoeld wordtquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:30 schreef Z het volgende:
Ik durf wel een gokje te wagen op The Arcade Fire.
Heb ik Hjaltalin getipt? Weet ik niets van.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef Z het volgende:
Ik vind Hjaltalin trouwens leuk bukgeit, goede tip.
In het 'lied van de dag' topic. Dus misschien niet echt getipt maar ik luister regelmatig naar daar geposte liedjes.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Heb ik Hjaltalin getipt? Weet ik niets van.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:30 schreef Z het volgende:
Ik durf wel een gokje te wagen op The Arcade Fire.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Ja, ehhh....Fransie Bauer. Niet dat ik er naar kijk want ik pruim hem niet zo.
quote:We think we`re pretty smart
Us city slickers get around
And when the going`s rough
We kill the pain and relocate
We`re never married
Gwen Stefani?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie is Stefani Joanne Germanotta?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Welk chanson en welke uitvoerende(n) zoek ik?
[..]
quote:Of all the stupid things I could have thought
This was the worst
I started to believe
That I was born at seventeen
And all the stupid things
The letters and the broken verse
Stayed hidden at the bottom of the drawer
They'd always been
And now I plough through piles
Of bills, receipts and credit cards
And tickets and the Daily News
And sometimes I just . . .
Wanna go back to my home town
Though I know it'll never be the same
Lady Gaga.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie is Stefani Joanne Germanotta?
en nog iets, the boss had het er ook overquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef methodmich het volgende:
Heet dat niet gewoon Home of iets in die trant?
ook wel Silje Wergeland genoemdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:16 schreef knars het volgende:
die nieuwe noorse van The Gathering?
Goed gegokt!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:50 schreef WeezerButler het volgende:
the Flirts - Passion (gokje na de hint ...)
Hoe heet de producer, man achter dit nummer ....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:50 schreef WeezerButler het volgende:
Hm nee was ik nooit op gekomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:50 schreef WeezerButler het volgende:
Ja ik ken hem wel maar aan de hand van die tekst had ik hem nooit herkend.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:12 schreef Mark het volgende:
Ik wed dat je het nummer wel kent als je het hoort
Ben lunchen
Volgens mij klopt dit als een bus !!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:25 schreef Berkery het volgende:
Is het een heel oude foto van Judas Priest?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:25 schreef Berkery het volgende:
Is het een heel oude foto van Judas Priest?
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:34 schreef Grobbel het volgende:Ik heb die clip vandaag nog zitten kijken (vandaar ook mijn eerdere vraag
). Wist eerlijk gezegd tot vanmiddag niet eens dat er een afwijkende radioversie bestond van dit nummer, maar het zijn de Beatmasters.
Paar leuke dames in de clip, ook. Tenminste, ik hoop dat het dames zijn.Bij de Pet Shop Boys weet je het natuurlijk nooit...
Ik rommel weer leuk mee in de marge, zie ik al.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:51 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De eerste stand van 2009...
[ afbeelding ]
Yup, die kende ik dan weer wel.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:55 schreef belsen het volgende:
Yesterday when I was mad, was trouwens ook zo'n singleremix.
Simple Minds - New Gold Dreamquote:Op zondag 15 maart 2009 23:04 schreef Grobbel het volgende:
Nu we toch in het begin van de jaren '90 zitten, hier is een fragment van een populaire danceplaat uit die tijd. Net geen top 10 hit in 1993, maar volgens mij kwam die bijna elk uur wel langs op MTV toentertijd.In de clip waren er verder ook beelden van Margaret Thatchers hoofd dat in dat van Stalin veranderde; heel smaakvol allemaal.
Maar welke band met welk nummer bedoel ik?
[ afbeelding ]
Het meest centrale is de sample van New Gold Dream lijkt me...da's 95% van het nummer...quote:Op maandag 16 maart 2009 08:07 schreef Grobbel het volgende:
Centraal in het nummer is trouwens een vocale sample uit de film 'Total Recall', trouwens.
Ik zie je nog steeds geen titel noemen van het nummer dat ik zoek.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:15 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Het meest centrale is de sample van New Gold Dream lijkt me...da's 95% van het nummer...
Nee, ik had 'm al opgezocht. Kende 't nummer wel, de clip niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik zie je nog steeds geen titel noemen van het nummer dat ik zoek.
Op basis van deze tip kan ik alleen maar denken aan ;quote:Op maandag 16 maart 2009 08:15 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Het meest centrale is de sample van New Gold Dream lijkt me...da's 95% van het nummer...
Opvallendquote:Op zondag 15 maart 2009 22:54 schreef belsen het volgende:
De stand tot topic 1016:
1 > ranja > 74 punten
Behalve dat dat wel een nummer 2 hit wasquote:Op maandag 16 maart 2009 08:37 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Op basis van deze tip kan ik alleen maar denken aan ;
Dance 2 trance - the power of american natives
das meer dan ik dachtquote:Op zondag 15 maart 2009 22:54 schreef belsen het volgende:
De stand tot topic 1016:
[b]6 > Beregd > 41 punten
-- > placebeau > 1 punten
Wordt dit dan eindelijk het jaar van ranja?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:51 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De eerste stand van 2009...
[ afbeelding ]
Propagandaquote:Op maandag 16 maart 2009 10:36 schreef Berkery het volgende:
Simple Minds vervolgvraag:
Bij welke band ging bassist Derek Forbes midden jaren '80 spelen?
En toen kreeg ik ook een punt (of was dat al bij de keer daarvoor dat de vraag gesteld werd?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:56 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Propaganda
(deze vraag heb ik ook een paar weken geleden gedropt !!!)
WeezerButler + 1quote:Op maandag 16 maart 2009 11:56 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Propaganda
(deze vraag heb ik ook een paar weken geleden gedropt !!!)
quote:spotted an article about a pregnant woman with an atomic-powered pacemaker, and borrowed its headline
lijkt mij ookquote:Op maandag 16 maart 2009 21:11 schreef Grobbel het volgende:
Atom Heart Mother, lijkt me...
Dezelfde vraag, maar dan met honden.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:52 schreef bukgeit het volgende:
Er zijn nogal wat wolvenbands. Noem er vijf.
Da's een paar vragen te laatquote:Op maandag 16 maart 2009 21:24 schreef Burnett het volgende:
Los Lobos
Van Dogs D'Amour had ik nog nooit gehoord, maar die bestaat inderdaad ook.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:20 schreef ranja het volgende:
Dog Eat Dog
Moondog jr
Dogs Die in Hot Cars
Dogs D'amour
Onderhonden
RYM kent een Up with People. Ook een Down with People trouwensquote:Op maandag 16 maart 2009 21:53 schreef Mark het volgende:
Gokje op ranja's goedheid
M-People
Village people
Up with people
Human League
Stakker Humanoid
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:35 schreef ranja het volgende:
Ruud Gullit - Not the Dancing Kind
Ilse de Lange - I'm Not so Tough
Throwing Muses - Not too Soon
PIL - This Is Not a Lovesong
Pat Metheny & Bowie - This is Not America
10cc - I'm Not in Love
Kid Creole & the Coconuts - Annie I'm Not Your Daddy
Bad English - Forget me Not
Britney Spears - I'm Not a Girl
Twisted Sister - We're Not Gonna Take It
Dit is toch meer wat ik bedoelde, meer het tegenovergestelde van de vorige vraag.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:05 schreef knars het volgende:
East17 - Allright
Bizarre Inc - It's ok Allright
Jamiroquai - Allright
The Free - Allright Now
The Cure - Just say Yes
Baccara - Yessir, I can boogie
The Beatles - Yes it is
Apoptygma Berzerk - OK Amp, let me out
The Doors - Yes the river knows
Will.i.am - Yes we can
knars +1 maar dus maar 9quote:Op maandag 16 maart 2009 23:10 schreef knars het volgende:
Bizarre Inc is overigens niet Bizarre Inc maar zo'n andere... pvdt..
Klopt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef Grobbel het volgende:
Subways? Die staan eind deze maand tenminste in Nederland...
Simmerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:12 schreef bukgeit het volgende:
Het is ook niet het bandje van situaties/complicaties maar wel uit de beginperiode van Excelsior. Wie houden we dan nog over?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:33 schreef Grobbel het volgende:
Scram C Baby?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Heb ze pas 8 keer live gezien of zo.quote:
quote:"" is a house music song by American singer
. It was written by Neal Conway and
and is the first single from the 1991 debut album. The song includes the chorus of "
" and a much-sampled organ refrain that is similar to gospel music.
It peaked at number eight on the U.S. Billboard Hot 100 and at number two in the UK Singles Chart, and it went to number one on the Billboard Hot Dance Music/Club Play chart.
When the song was descending the charts, it appeared on the benefit album Red Hot + Dance in a new incarnation mixed by Joey Negro, who took the song into a new musical direction.
In 1991, the song was spoofed in a memorable sketch performed by Kim Wayans on In Living Color, wherewas portrayed by series regular Kim Wayans referencing TV shows. Wayans skewered the song's simple rhythm and melody by singing "Hey look, there's Fred and the Flinstones/I got a song now, that's a song now/Yabba dabba doo, yabba dabba doo/Yabba dabba doo, yabba dabba doo...." The clip from the comedy show would sometimes show up mixed into
own version at gay clubs with video screens.
Tuurlijk Grobbel +1quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:53 schreef Grobbel het volgende:
I like to move it van Reel 2 Real?
Bizar, trouwens. Die band treedt 15 keer per jaar op in Nederland, en heeft elk festival zo een beetje wel gehad. Dacht dat vooral het gasmasker wel makkelijk te herkennen zou zijn.quote:
Als je een plaatje van een harmonium met een schemerlampje had geplaatst had ik hem zelfs geweten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:19 schreef Grobbel het volgende:
Bizar, trouwens. Die band treedt 15 keer per jaar op in Nederland, en heeft elk festival zo een beetje wel gehad. Dacht dat vooral het gasmasker wel makkelijk te herkennen zou zijn.
Welke, die van Superchunk?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:02 schreef Gehenna het volgende:
tammo dat plaatje komt we wel bekend voor maar kan der alleen nog niet op komen :S
Vandaar. Plaatje schijnt al gelekt te zijn ...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:15 schreef ranja het volgende:
die komen ook met nieuwe muziek binnenkort
Andrew Ridgley bedoel jij?quote:
bukgeit +1quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:12 schreef bukgeit het volgende:
Jill Sobule
Schaap net te laat. Het verhaal gaat dat de plaat al op de persen lag toen Hendrix in de smiezen kreeg dat er van een verkeerde spelling sprake was.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:31 schreef ranja het volgende:
Electric Ladyland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |