abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67437966
nu vraagt de instructeur aan mij of ik wil dat hij morgen tijdens het examen meerijd of niet. Ik weet het niet...

Advies? Wat zijn de voor en nadelen?
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_67438083
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 18:13 schreef m3nster het volgende:
nu vraagt de instructeur aan mij of ik wil dat hij morgen tijdens het examen meerijd of niet. Ik weet het niet...

- Hij kan zien hoe jij rijdt met iemand anders naast je
- Hij kan wat inpraten op de examinator
  donderdag 26 maart 2009 @ 18:38:17 #228
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_67438684
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 18:13 schreef m3nster het volgende:

Je weet dat er nog iemand mee kijkt.
pi_67438754
Altijd je instructeur mee laten rijden als hij een beetje sociaal aangelegd is en daar mag je wel vanuit gaan anders word je geen rijinstructeur.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67439708
Ik vond het juist wel fijn dat mijn instructrice niet mee was. Beetje een gevoelskwestie. Als jij het fijn vindt om twee lullende mensen te hebben moet je het doen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:33:19 #231
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_67440503
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:12 schreef rene90 het volgende:
Ik vond het juist wel fijn dat mijn instructrice niet mee was. Beetje een gevoelskwestie. Als jij het fijn vindt om twee lullende mensen te hebben moet je het doen.
Bij m`n ttt zat m`n rijinstructeur op de achterbank, wel prettig. In elk geval iets vertrouwds.
En daarbij kan hij beter commentaar leveren dan ikzelf
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_67441275
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Er is een nieuw systeem voor het reserveren van examens, waarschijnlijk komt het daardoor.
Ja maar heb wel het gevoel eigenlijk dat ik aan het lijntje gehouden word, hij zegt het nu al twee weken maar onderneemt er niets tegen :/
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:59:26 #233
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_67441393
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:56 schreef Nouwk het volgende:

[..]

Ja maar heb wel het gevoel eigenlijk dat ik aan het lijntje gehouden word, hij zegt het nu al twee weken maar onderneemt er niets tegen :/
Het CBR geeft sinds dit jaar apart van elkaar dagen vrij waarop examens kunnen worden gereserveerd.
Voor kleine partijen is het dus moeilijk een examen te reserveren, want iedereen duikt er direct bovenop.

Het lijkt me daarbij sterk dat hij dat niet voor je zou doen.
pi_67441545
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:12 schreef rene90 het volgende:
Beetje same here, i guess..

Ik vind het een eikel.. ik doe niks goed volgens die kerel.. maargoed zal wel aan mezelf liggen..

*zucht*
-- Albert Einstein
pi_67442169
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:59 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Het CBR geeft sinds dit jaar apart van elkaar dagen vrij waarop examens kunnen worden gereserveerd.
Voor kleine partijen is het dus moeilijk een examen te reserveren, want iedereen duikt er direct bovenop.

Het lijkt me daarbij sterk dat hij dat niet voor je zou doen.
Ja maar toch, hij zegt al ruim twee weken dat hij pas over twee maand reserveren kan en jaaa hij zal wel bellen... Binnenkort.. Als ik eind mei ga afrijden dan wacht ik nog even met lessen afspreken, aangezien ik wel bijna aan examen toe ben maar niet twee maanden voor niets ga rijden!
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:24:58 #236
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_67442266
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:21 schreef Nouwk het volgende:

[..]

Ja maar toch, hij zegt al ruim twee weken dat hij pas over twee maand reserveren kan en jaaa hij zal wel bellen... Binnenkort.. Als ik eind mei ga afrijden dan wacht ik nog even met lessen afspreken, aangezien ik wel bijna aan examen toe ben maar niet twee maanden voor niets ga rijden!
Bij mij duurde het iets van een maand, maar ik zou maar niet stoppen in die tussentijd. Ik heb nou ook al 3 weken niet gelest, niet mijn schuld hoor, en ik heb nou wel zoiets van of het wel gaat lukken enzo.
pi_67442474
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:24 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Bij mij duurde het iets van een maand, maar ik zou maar niet stoppen in die tussentijd. Ik heb nou ook al 3 weken niet gelest, niet mijn schuld hoor, en ik heb nou wel zoiets van of het wel gaat lukken enzo.
Komt goed, een keer een korte pauze van een paar weken kan echt geen kwijt. Dan merk je juist of het echt al automatismen zijn geworden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_67442567
Nouja, kijk, ik zit nu op afrijdniveau, en het is nu meer een beetje van .. nou wanneer is het aan te vragen, maar dan ga ik niet 4 uur per week blijven lessen voor alleen herhaling (dat moet ik 3 weken van te voren aangeven vanwege werk namelijk) want dan heb ik er zo nog weer 32 lessen bij in dat tempo! Als ik echt pas eind mei mag afrijden vind ik dat ook niet zo de bom, duurt beetje lang allemaal maar hij doet er ook niet echt moeite voor in mijn beleving. Dan wacht ik wel met afspreken, spreek ik wel een uurtje ofzo af, aangezien het alleen nu maar 'leer de stad een beetje kennen' is, en dat kan ik zelf ook wel in een auto, dan bespaar ik toch maar weer een dikke 100 in de week.. Maandag maar eens vragen allemaal!
pi_67442596
Oeps
pi_67443858
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:33 schreef Nouwk het volgende:
Maandag maar eens vragen allemaal!

zou ik zeker doen. Je kent het nu wel. Als je nu 2 weken niet gaat rijden, dan rijd je niet opeens slechter (lijkt mij). Misschien even extra lesje voor het examen ofzo, maar verder zou ik stoppen en voor het examen 2 uurtjes rijden en dan examen doen, ook al zit er een maand tussen.

Maar ik ben ook maar een leerling, kan het wat lastig beoordelen. Maar ik vind het wel geldwolven al die rijscholen. Als ik hier ook lees dat sommige mensen 200 euro betalen voor een examen en ik moet 250 betalen, dat is toch vreemd?
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67444181
Ik betaal 175 voor een rijexamen, maar heb dan ook wel een vet goedkope rijschool. Maar dan kan hij nog wel zo goedkoop zijn, ik hou er niet van om aan het lijntje te worden gehouden!
pi_67449986
21-4 mag ik afrijden.....
pi_67455176
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:07 schreef ibaneX het volgende:
21-4 mag ik afrijden.....
Ik hoop die dag mn pasje (niks papiertje) op te kunnen halen
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_67455684
Ik hoop vandaag mijn pasje te kunnen halen!
-- Albert Einstein
  vrijdag 27 maart 2009 @ 10:07:57 #245
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_67455704
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:07 schreef m3nster het volgende:
Ik hoop vandaag mijn pasje te kunnen halen!
Hoelaat moet je?
pi_67455781
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:07 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Hoelaat moet je?
13.05 uur, en nog 2 uur les vooraf..
-- Albert Einstein
  vrijdag 27 maart 2009 @ 10:12:49 #247
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_67455806
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:11 schreef m3nster het volgende:

[..]

13.05 uur, en nog 2 uur les vooraf..
Dan wens ik je heel veel succes, en wel verslag hier doen he

Bij welk cbr kantoor moet je trouwens zijn?
pi_67456126
Succes!
pi_67456650
CBR Amsterdam..

Bedankt voor het suc6 !! I'll really need it, i guess
-- Albert Einstein
pi_67457557
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:13 schreef Aventura het volgende:
Na veel bloed, zweet en tranen ben ik dan ook eindelijk geslaagd! Heb hier 6! jaar geleden ofzo eens gepost, maar ben ermee gestopt omdat ik het allemaal te vervelend begon te vinden. Zal er niet teveel over uitwijden maar ik heb heel veel ellende gehad met instructeurs die me lieten aanmodderen, die me lastig vielen, en eentje die een spookexamen aanvroeg en de dag van te voren ervandoorging met mijn geld. Na een pauze van een paar jaar ben ik na de zomer van 2008 weer begonnen met lessen en nu ben ik bij het derde examen dan toch geslaagd. Dat examen was bij het BNOR omdat ik in een periode van 4 jaar, 4x examen had gedaan. Het ging allemaal heel relaxt, de examinator stelde me zo goed op mijn gemak. Het leek wel alsof hij precies wist waarom ik (door) de voorgaande keren zoveel faal- en rijangst had. Mijn rit ging zeker niet perfect, maar ik mocht me na afloop nog verantwoorden. Hij stelde me vragen als'Waarom deed je toen dit'? En omdat ik mijn zelfreflectieformulier ook heel eerlijk had ingevuld (ik had bij 1 punt gewoon 'matig' ingevuld!), vond hij dat ik toch geslaagd was. Hij zei: 'Weetje wat jij moet doen? Jij moet uit dat examensfeertje. Jij moet gewoon nooit meer examen doen, maar gewoon lekker rijden'!
Ik ben nog nooit iemand zo dankbaar geweest. Ja, mijn rijinstructeur zelf, die mij goed heeft leren rijden en zeker heeft gemaakt in de auto.
Ik moet altijd een beetje huilen van dit soort posts.
Geen referral hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')