Je kan ook versneld aanvragen, heb je hem de volgende werkdag (en dat kost uiteraard 50 euro's extraquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:12 schreef Aventura het volgende:
Het is trouwens wel teleurstellend dat het zo lang duurt voordat je je rijbewijs in handen hebt! Je kunt het dus pas de werkdag na je examen aanvragen. En daarna duut het nog 5 werkdagen voor je pasje klaar is. aangezien ik vandaag gewoon werk kan ik de aanvrag denk ik pas over een week doen. En dan moet ik nog een week wachten
Een examen bij cbr kost maar rond de 100 euro. alles erboven is voor de rijschoolquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan heb je een scherp geprijsde rijschool want ik was 2500 kwijt voor 44 lesuren van 60 minuten en 3 examens (geen TTT). Ook in Amsterdam. Dat was trouwens geen pakket, ik nam steeds een strippenkaart van 10 lessen. Een examen was ook vrij duur, 250 euro per keer, maar dan werd je wel gehaald en gebracht en reed je nog een uur van tevoren.
Ja, en vind je dat gek? Een examen duurt 55 minuten. In die tijd kan de instructeur niets anders. Bovendien is hij/zij ervoor en erna ook nog tijd kwijt. En niet te vergeten brandstofkosten. Moeten ze dat dan voor niks doen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:26 schreef m3nster het volgende:
[..]
Een examen bij cbr kost maar rond de 100 euro. alles erboven is voor de rijschool
55 minuten? Bij het CBR?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, en vind je dat gek? Een examen duurt 55 minuten. In die tijd kan de instructeur niets anders. Bovendien is hij/zij ervoor en erna ook nog tijd kwijt. En niet te vergeten brandstofkosten. Moeten ze dat dan voor niks doen?
De instructeur moet worden betaald.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, en vind je dat gek? Een examen duurt 55 minuten. In die tijd kan de instructeur niets anders. Bovendien is hij/zij ervoor en erna ook nog tijd kwijt. En niet te vergeten brandstofkosten. Moeten ze dat dan voor niks doen?
Toch ken ik mongolen die die 50 euro over hebben om een paar dagen eerder in de Twingo van hun moeder te rijdenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je kan ook versneld aanvragen, heb je hem de volgende werkdag (en dat kost uiteraard 50 euro's extra).
Er is een nieuw systeem voor het reserveren van examens, waarschijnlijk komt het daardoor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:06 schreef Nouwk het volgende:
55 minuten, waarvan 30 rijden. Mijn rijinstructeur zegt trouwens dat hij helemaal geen examens nog kan reserveren voor april, maar pas midden mei oid.. Dat zei hij 2 weken geleden bijna ook al. Ik baal ervan want wilde eigenlijk eind april afrijden, we doen nu niet zoveel meer als de stad verkennen etc en hij zegt ook dat ik er aan toe ben. Vind het maar een vreemd verhaal :/
Bij een spoedaanvraag betaalt u de kosten van het rijbewijs (¤ 45,--) plus een extra toeslag van ¤30,-- (tarief 2009).quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Toch ken ik mongolen die die 50 euro over hebben om een paar dagen eerder in de Twingo van hun moeder te rijden
Evengoed die 30 euro.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:30 schreef m3nster het volgende:
[..]
Bij een spoedaanvraag betaalt u de kosten van het rijbewijs (¤ 45,--) plus een extra toeslag van ¤30,-- (tarief 2009).
Valt weer mee..
Ik heb ook met spoed aangevraagd? Heb je hem eindelijk mag je nog een week niet rijdenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Toch ken ik mongolen die die 50 euro over hebben om een paar dagen eerder in de Twingo van hun moeder te rijden
Naja, je leeft er naar toe hé.. Kan me heel goed voorstellen dat mensen die 30 euro graag betalen..quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Evengoed die 30 euro.
Mocht je het voor je werk nodig hebben, oke.
Maar als je het niet nodig hebt, maar er alleen zin in hebt.
Hou die 30 euro dan voor je tank
Die ene week, man man manquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik heb ook met spoed aangevraagd? Heb je hem eindelijk mag je nog een week niet rijden
Wat is 30 euro in 2000 euro die je er toch al voor hebt uitgegeven?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:46 schreef m3nster het volgende:
[..]
Naja, je leeft er naar toe hé.. Kan me heel goed voorstellen dat mensen die 30 euro graag betalen..
Precies wat ik dacht dus!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat is 30 euro in 2000 euro die je er toch al voor hebt uitgegeven?
De vakantieperiode komt er ook weer aan, dus het word weer drukker met papieren aanvragen.
Ik ga liever op vrijdag, zaterdag en zondag scheuren in de auto dan dat ik het pas vanaf maandag kan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Haha en maar incasseren denken de mensen die dit bedacht hebben.
Wat is 30 euro op 2000 euro? Voor hun 30x(pak hem beet) 13.000.000 mensen,
= lachende gezichten.
Achja voor diegene die het willen is het natuurlijk geen rare keuze want ook ik doe het als het zover is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |