SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in het Stage en scholieren slowchat topic!!
Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijn?
Yesse -> Is Duaal student en studeert af bij een reclame bureau! (25 mei af?)
PieterBas -> Ondertussen wachtend op een reactie van school over zijn scriptie
jslavenburg --> Loopt stage bij de IT Brug te Rotterdam, opleiding ICT-Beheerder
Piles --> Gaat afstuderen bij z'n vorige stagebedrijfIets met processen en management-informatie.
Bravebart --> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
Goeroe86 --> Afgestudeerd en aan het werk bij grote ICT dienstverlener, onderzoek naar verbetering dienstverleningstrajecten
mash_ --> Loopt stage bij een e learning bedrijf.
KaheemSaid -> Het breekt zijn vrije tijd zo mooi;
HostiMeister -> Liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant;
Psychonikeo -> Heeft op zijn werk ook niets beters te doen.
Eer-ik --> Hij vindt ons gewoon leuk![]()
vrolijke-frits --> Vindt ons ook gewoon leuk![]()
Bootje84 --> Loopt stage bij een trostomatengroothandel. Is met een beetje geluk begin juni klaar met scriptie.
motorbloempje --> anderhalfstejaars Informatiekunde in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat.
Milou__ --> Loopt stage bij een schouwburg. Op de afdeling communicatie en pr.
Daph_ --> Loopt stage bij een administratiekantoor en werkt daarnaast bij een accountantskantoor. Is momenteel aan het afstuderen voor de opleiding HBO Accountancy. Scriptie is hopelijk eind mei af
Toma --> Is aan het afstuderen (als hij niet afgeleid is) bij een automatiseringsbedrijf in Rijen, opleiding HTS.
Maraca --> Loopt stage bij een accountantskantoor van februari t/m juli
Puala --> Zit nu weer op school en start in september met haar volgende stage
Denb --> Loopt stage bij T-Mobile Nederland, opleiding Digital Particulier Onderzoeker.
Dekkered --> Loopt stage bij Dominicus, opleiding ICT beheer.
Handige linkjes
Historie Stage SC en SES SC-topics (met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (met dank aan Bootje...)
Beste SES SC topic ever (Met dank aan Cali en Paula_..)
Het spamrecord!!! (Met dank aan ons allemaal..)
Vrij om aan te vullen
regeltjes
Lapo? Zet een linkje naar het nieuwe topic in je lapo!
NSFW-foto's? Met een spoiler moet het kunnen!
Smiley-posts? Maak het niet te gek, dan komt het wel goed!
(de OP)
Nogmaals. Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Misschien kan die er niks vandan is het niet lkker
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:42 schreef Daph_ het volgende:
Jeez![]()
Ik ga even verder werken.. Ik heb wel lekker een uur geschreven voor die stomme kloteboeking. Ik kan er ook niks aan doen dat er niemand is die me begeleid
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef denB het volgende:
Mijn ouders zijn erg.
Soms raak ik de dag wel eens kwijt.
Zo doende wist ik op een dag niet meer welke dag het was en was het heel erg vroeg toen mn moeder me wakker maakte en zei dat ik naar school moest want het was immers donderdag.
Dus ik ren als een idioot de trap af dus doe mn dagelijkse ding.
Ik ren naar buiten om de tram te pakken en eenmaal aangekomen bij de tram kijk ik op mn telefoon wat ik moet doen voor school. (lange treinreis is goed voor huiswerk!) En zie dat het dus ZONDAG IS om 6.45
mooiquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je hints worden wel heel duidelijk hoor
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef denB het volgende:
Mijn ouders zijn erg.
Soms raak ik de dag wel eens kwijt.
Zo doende wist ik op een dag niet meer welke dag het was en was het heel erg vroeg toen mn moeder me wakker maakte en zei dat ik naar school moest want het was immers donderdag.
Dus ik ren als een idioot de trap af dus doe mn dagelijkse ding.
Ik ren naar buiten om de tram te pakken en eenmaal aangekomen bij de tram kijk ik op mn telefoon wat ik moet doen voor school. (lange treinreis is goed voor huiswerk!) En zie dat het dus ZONDAG IS om 6.45
Jolly good matequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:52 schreef Puala het volgende:
engels nu
[evert-modus]De balkunstenaar uit Volendam. Die mag wel op mijn verjaardag komen hoor, kunstjes doen![/evert-modus]quote:
DIE DEKSELSE JACK TUYP, OF ZOALS DE VOLENDAMMER VISSER ZEGT SJAK TUYP. WAT EEN KLASBAK ZEG, HET BLIJFT NOG LANG ONRUSTIG OP DE DIJKquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[evert-modus]De balkunstenaar uit Volendam. Die mag wel op mijn verjaardag komen hoor, kunstjes doen![/evert-modus]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:58 schreef jna het volgende:
[..]
DIE DEKSELSE JACK TUYP, OF ZOALS DE VOLENDAMMER VISSER ZEGT SJAK TUYP. WAT EEN KLASBAK ZEG, HET BLIJFT NOG LANG ONRUSTIG OP DE DIJK
Konijn in een hawaiipak?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:09 schreef Houniet het volgende:
Halowha.
Jou hol of het mijne, we zijn tenslotte konijnenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:11 schreef jna het volgende:
[..]
Konijn in een hawaiipak?
kijken wie 'm snapt![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jou hol of het mijne, we zijn tenslotte konijnen
Tuurlijk wel. Of is er nog iemand anders die ooit een konijn in een hawaiipak heeft nagedaan?quote:
Geen ideequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:17 schreef jna het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Of is er nog iemand anders die ooit een konijn in een hawaiipak heeft nagedaan?
Ja omdat Piles ook Bert fan isquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar omdat je zei dat Piles hem sowieso snapte
Staat me zo niks bijquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef jna het volgende:
[..]
Kijken of je deze ook kan afmaken:
"groningen, ik wil nog 1 ding zeggen...."
Niks zeggen, ga ik volgende maand heenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb me bij zijn laatste show zo ontzettend in een stuip gelachen
Daarin was hij ook weer een konijn.. in de mijnen. Zijn naam was Mijntje
nee ook uit Fijne Nuancesquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Staat me zo niks bijIs dat uit zijn nieuwste show? Die heb ik nog niet gezien namelijk
Hola! Como esta?quote:
Latin Jazz?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:20 schreef Houniet het volgende:
Wie is hier een beetje van de Latin?
Oh ja.. sorryquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niks zeggen, ga ik volgende maand heen
De spoorboom staat dicht, heel t peloton is er al langs en ik sta hierquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee weet ik niet meer...
Ken je ook dat stukje van wielrennen
Met dat haar onder die helm?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee weet ik niet meer...
Ken je ook dat stukje van wielrennen
Ja diequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
De spoorboom staat dicht, heel t peloton is er al langs en ik sta hier![]()
Die?
Heb je al veel respons?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:28 schreef Yesse het volgende:
Omg ik wist niet dat het zó tof was als mensen je vragenlijst invullen![]()
![]()
![]()
Ik vind die man zo fantastischquote:
Bueno bueno, di?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:24 schreef Bootje84 het volgende:
Hola! Como esta?
Thnx manquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
Oh en ik luister nu je mix.. Ik vind m lekker
Latin Housequote:
Ik heb hem nog nooit live gezien dus ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vind die man zo fantastisch
na volgende maand zal strijken voor jou ook nooit meer hetzelfde zijn
Welke vraag man? Ik lees geen topics terug.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:26 schreef Bootje84 het volgende:
Houniet, kan je mijn vraag aub ff beantwoorden..? Ben ff nieuwsgierig..
Muy bien. Maaruh, antwoord aubquote:
Nee, maar ik heb hem ook nog totaal niet gepromoot, ga ik vandaag doen. 6 mensen, wat al meer is dan ik had verwachtquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Welke vraag man? Ik lees geen topics terug.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:13 schreef Bootje84 het volgende:
Ik liep net ff banmeldtopic door.. Hoe weten de admins nu als er iemand kloont..? Doen ze dit aan de hand van IPadressen of wat...?
Ja man, dan doen ze een IP check.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:36 schreef Bootje84 het volgende:
Latin house is altijd lekker.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bueno bueno, di?
[..]
Thnx man.
[..]
Latin House.
En dat doen ze bij een verdenking of standaard..?quote:
Dat is het leukste ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb hem ook nog totaal niet gepromoot, ga ik vandaag doen. 6 mensen, wat al meer is dan ik had verwachtEn het is zooooooo gaaf om hun reacties te zien
Kale house is toch gabber?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Latin house is altijd lekker.
Ik vind house wel leuk als er een beetje goed deuntje in zit. Kale house is te saai vind ik.
Ligt er aanquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
En dat doen ze bij een verdenking of standaard..?
Nee eigenlijk heb ik niets te verbergen. Vind het alleen wel grappig om het banmeldtopic te lezen waarbij de helft van de replies bestaat uit "kloont, week erbij, kloon prullenbak". Vroeg me af hoe ze dat konden weten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ligt er aan. Hoezo ben je zo nieuwsgierig. Wil je me wat vertellen?
Wie is stacey? Heb ik wat gemistquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:43 schreef Bootje84 het volgende:
BTW mensen, Stacey's Hyves is gevonden
Trust me, we hebben verschillende manierenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk heb ik niets te verbergen. Vind het alleen wel grappig om het banmeldtopic te lezen waarbij de helft van de replies bestaat uit "kloont, week erbij, kloon prullenbak". Vroeg me af hoe ze dat konden weten.
Misschien kan je er wel een mooie query van maken zodat je alleen maar het IPadres in hoeft te vullen voor een databasecheck (als dat al niet gedaan wordt..)
stacey??quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:43 schreef Bootje84 het volgende:
BTW mensen, Stacey's Hyves is gevonden
Is een kloon op zich al illegaal trouwens? Nee toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Trust me, we hebben verschillende manieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don & Ad - Stacey
(deel 4 is inmiddels aan de gang)
Don & ad | Stacy Part IV
[ Bericht 9% gewijzigd door Bootje84 op 11-03-2009 11:51:47 (spoiler) ]Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:51 schreef Bootje84 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don & Ad - Stacey
Don & ad | Stacy Part IV
![]()
Nee, alleen als je een ban aan je broek hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:49 schreef Psychonikeo het volgende:
Is een kloon op zich al illegaal trouwens? Nee toch?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don & Ad - Stacey
Don & ad | Stacy Part IV
Waar is die hyves dan?Ik wou al zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, alleen als je een ban aan je broek hebt.![]()
En als je een kloon aanmaakt voor je ban en deze gebruikt om mee te posten als je hoofdaccount is gebanned..?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, alleen als je een ban aan je broek hebt.
Alle topics over Stacey zijn de moeite waard. Smultopic!quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:54 schreef jna het volgende:
Stacey
had ik nog nooit van gehoord hiervoor natuurlijk....
verdorie niet zichtbaarquote:
Ik zie dit ook voor het eerstquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:54 schreef jna het volgende:
Stacey
had ik nog nooit van gehoord hiervoor natuurlijk....
Heb je plannen ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En als je een kloon aanmaakt voor je ban en deze gebruikt om mee te posten als je hoofdaccount is gebanned..?
Dat mag niet. Als je een ban hebt mag je niet klonen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En als je een kloon aanmaakt voor je ban en deze gebruikt om mee te posten als je hoofdaccount is gebanned..?
Viezerikquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:00 schreef Piles het volgende:
Heb ik nou het Stacey-uurtje gemist?
En ja, ik ken ze allemaal![]()
Alleen de laatste niet
Die laatste is ook goedquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:00 schreef Piles het volgende:
Heb ik nou het Bert-uurtje gemist?
Alleen de laatste niet
Trainer? Trainer, ik sta hier helemaal alleen in Zwolle. Ik sta helemaal alleen op het veld. Er is verder niemand, dus ik denk "kom ik bel".quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:00 schreef Piles het volgende:
Heb ik nou het Bert-uurtje gemist?
Alleen de laatste niet
Maar in mijn clubblaadje staat uit..quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Trainer? Trainer, ik sta hier helemaal alleen in Zwolle. Ik sta helemaal alleen op het veld. Er is verder niemand, dus ik denk "kom ik bel".
"Nee lul we spelen thuis"
Hallo met Bertje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:03 schreef jna het volgende:
[..]
Maar in mijn clubblaadje staat uit..
ja in de jouwe wel
En de prins met de haspelquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:05 schreef Milou__ het volgende:
er was eens een prinses met een grote tiet, jullie hebben vastwel eens een grote tiet gezien maar dit was wel een enorme joekeloekes, er is ook een plaatje bij, aaaaaaaah!"
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:05 schreef jna het volgende:
Benny heeft een stiletto, verder geen zorgen.
Das met die vuurtorenwachter toch? En Chez Lulu?quote:
jupquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Das met die vuurtorenwachter toch? En Chez Lulu?
Met die leger-kolonel in die rolstoel![]()
Is er nu ook voor navigatiesysteem
De Helm is het beste stukquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:10 schreef Milou__ het volgende:
Vandaag gaan we figuurzagen, jawel. En dus dragen we een HELLUM want ojee als je nog eens valt bij het figuurzagen
Ja, ik ga me voordoen als een klagende MBO-student die gaat huilen dat de deur op slot is als ze 5 minuten te laat komt met een kutsmoes..quote:
Shit, jullie hebben het ontdektquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:06 schreef Piles het volgende:
[..]
En de prins met de haspel![]()
Gebaseerd op het leven van jna?
Koekjes?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ga ook lunchen dadelijk..
Weet alleen nog niet wat ik wil eten
Ben jij nieuw of ben ik blind geweest de afgelopen weken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef fetss het volgende:
hmmm net heerlijke warme ham/kaas croissants gehad!
Het ligt dus niet aan mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:24 schreef jna het volgende:
Ben jij nieuw of ben ik blind geweest de afgelopen weken?
Das ook weer waarquote:
Ik ken hem ook nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:26 schreef Piles het volgende:
Het ligt dus niet aan mij
Das ook weer waarMaar je gaat altijd eten halen, of hebben jullie een mooie kantine?
Goede pianist. Speelt ook regelmatig met de mensen van m'n vorige stage samen. Waarom?quote:
Ja ik kende hem niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:39 schreef jna het volgende:
[..]
Goede pianist. Speelt ook regelmatig met de mensen van m'n vorige stage samen. Waarom?komt ie bij jullie in het theater?
Ah ok, alleen 3 pianisten toch? of doen er nog andere mensen mee ook?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik kende hem niet.![]()
Hij speelt hier met piano kings.
3 pianisten die battlelenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:46 schreef jna het volgende:
[..]
Ah ok, alleen 3 pianisten toch? of doen er nog andere mensen mee ook?
Ik moet nog beginnen, maar totaal geen zin inquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:59 schreef jna het volgende:
Oh, ik heb opeens een AboDoor dat hele SHE gebeuren
Ik had geld gedoneerd voor de SHE/serious request actie. Maar door problemen komt die photoshoot niet meer dus krijgt iedereen die geld had gedoneerd een abo ter waarde van het door hem of haar gegeven bedragquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had geld gedoneerd voor de SHE/serious request actie. Maar door problemen komt die photoshoot niet meer dus krijgt iedereen die geld had gedoneerd een abo ter waarde van het door hem of haar gegeven bedrag
Blijkbaar welquote:
Thanksquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Is best gezellig, zo'n hunnebed
sex in de keukenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:07 schreef jna het volgende:
[..]lekker knus. Nemen we een stenen werkblad in de keuken?
En koken doen we op de steengrilquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:07 schreef jna het volgende:
[..]lekker knus. Nemen we een stenen werkblad in de keuken?
Niet alles verklappenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:09 schreef Psychonikeo het volgende:
en de sleutel in de steen
(snap je volgende maand pas)
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik verklap nog niets. Ik zorg alleen dat je aan me moet denken dan
Ervaring?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Beter dan sex op de steengril trouwens
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:17 schreef Houniet het volgende:
Kut beschouwing! Ik kan me er echt niet aan zetten. Het moet morgen af
.
Sport, Gezondheid en Management.quote:
Hehequote:
Dat zei ie niet eens toen ie binnen kwamquote:
het heeft potentiequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
leuk topic: ING pinpas: ontwerpen die "niet kunnen" :')
quote:
Dat snap ik jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:31 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zei ie niet eens toen ie binnen kwam![]()
Dan had je me trouwens echt op kunnen vegen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:33 schreef Milou__ het volgende:
Hij speelt volgend seizoen toch in Amateurs!
Pedobearquote:
is wel een 'klein' verschil jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:49 schreef Piles het volgende:
En ik mis m'n 22" breedbeeldmonitor
17" werkt toch niet
Komop je kan hetquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:01 schreef Daph_ het volgende:
Ik moet nog zes maanden boeken en het schiet maar niet op
Ik ook, tis een klusje van niks maar het gaat zo langzaam vandaagquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier lukt het ook weer niet![]()
Maar moet toch verder
Hmm, daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar kan ik niets aan doen, maar als je zin had gehad, dan zou je het kunnen
Ben bezig om nog wat reclameshit te regelen (adultspul enzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:12 schreef Bootje84 het volgende:
Niceau, hoe staat het eigenlijk met je website..?
Misschien is er wel een student die bij jou wilt afstuderen op een marketingplan voor slobbelenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ben bezig om nog wat reclameshit te regelen (adultspul enzo) en dan ga ik er wat promotie in knallen
Zie je het voor je? Zo'n verdediging over een slobbelenmarketingplanquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:15 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien is er wel een student die bij jou wilt afstuderen op een marketingplan voor slobbelen
Wel leuk voor de begeleidersquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zie je het voor je? Zo'n verdediging over een slobbelenmarketingplan
Om via marktpenetratie het marktaandeel te vergrotenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:15 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien is er wel een student die bij jou wilt afstuderen op een marketingplan voor slobbelen
Hou op, ik probeer te werkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Om via marktpenetratie het marktaandeel te vergroten
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:15 schreef jna het volgende:
[..]
Als het een studente is..quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zie je het voor je? Zo'n verdediging over een slobbelenmarketingplan
Haha geniaalquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien moeten wij samen dan ook die industrie ingaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef Milou__ het volgende:
In de sexindustrie valt vast veel geld te verdienen.
Dus als je daar met een goede marketingstrategie zit, kun je flink verdienen
Ik had daar bijna met het MBO stage gaan lopen, maar ik vond het toch iets te ver gaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef Milou__ het volgende:
Het wordt nog een flinke holding straksquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:25 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien moeten wij samen dan ook die industrie ingaan
Ik zit toch liever in de theater/cultuur/media dan in de sexindustriequote:Op woensdag 11 maart 2009 14:25 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien moeten wij samen dan ook die industrie ingaan
klinkt alsof het te doen moet zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef Milou__ het volgende:
Het was ook niet zakelijk...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zit toch liever in de theater/cultuur/media dan in de sexindustrie
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Dan wil ik die industrie wel verkennen![]()
Dat daar veel geld te verdienen valt, is logisch. Iedereen naait elkaar daar...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef Milou__ het volgende:
Daar kun jij nog een puntje aan zuigenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat daar veel geld te verdienen valt, is logisch. Iedereen naait elkaar daar...
Zuigen, iets wat ze ook veel doen daarquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daar kun jij nog een puntje aan zuigen
Dus?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef Milou__ het volgende:
Jongens, het is nog niet eens vrijdagmiddag
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:28 schreef jna het volgende:
[..]
Jouw forum zou de eerste kunnen zijn die het slobbelen ontdekt
Komen we te snel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef Milou__ het volgende:
Wat gaat er dan gebeurenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef Milou__ het volgende:
Waar gaat je vragenlijst over eigenlijk?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:35 schreef Yesse het volgende:
Iemand nog een idee waar ik mijn vragenlijst kan promoten. Veel websites zien het als spam
Hier op Fok! ? Wel even toestemming vragen natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:35 schreef Yesse het volgende:
Iemand nog een idee waar ik mijn vragenlijst kan promoten. Veel websites zien het als spam
Netwerkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Waar gaat je vragenlijst over eigenlijk?
Nee daarom staat het hier nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier op Fok! ? Wel even toestemming vragen natuurlijk
Lijkt me niet handig dan
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik krijg er gewoon een natte muis van, al dat geBootje hier
haal dat mokkel wat erop zit er dan ook afquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik krijg er gewoon een natte muis van, al dat geBootje hier
Ff wachten.. ik scroll net ff omhoogquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:48 schreef jna het volgende:
[..]
haal dat mokkel wat erop zit er dan ook af
Ja, klaar nou!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ff wachten.. ik scroll net ff omhoog
Is het een draadloze muis? dan moet je oppassen dat je dalijk geen FLOEP hoort want dan ben je m kwijtquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ff wachten.. ik scroll net ff omhoog
Zo ben ik laatst ook een horloge kwijt geraakt jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:53 schreef jna het volgende:
[..]
Is het een draadloze muis? dan moet je oppassen dat je dalijk geen FLOEP hoort want dan ben je m kwijt
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:53 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het geval hij nog niet gemaakt was
Ik was vroeger net Mister T qua sieraden. Ben nu alles kwijtquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zo ben ik laatst ook een horloge kwijt geraakt ja
Ik moest stoppen van Piles
[..]
"You fool!"quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ik was vroeger net Mister T qua sieraden. Ben nu alles kwijt
Ik bind het tegenwoordig ook altijd vast met een vislijn om mijn middel. Alleen als ik ze 2e hands wil verkopen gaat dat allen aan de visboer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ik was vroeger net Mister T qua sieraden. Ben nu alles kwijt
Laat maar, weet het alquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef Milou__ het volgende:
Hoe kopieer je vanuit excel naar word, zonder die lijnen?
Lijnen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef Milou__ het volgende:
Kopieren -> Plakken Speciaalquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef Milou__ het volgende:
oooohquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik schaam me diep![]()
Moet nog 22 afschriftenen dan nog de vraagposten uitzoeken
Ja en dus lijkt het alsof ik nog minder heb gedaan dan normaalquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooooh
en de tijd gaat juist vandaag zo hard..
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja en dus lijkt het alsof ik nog minder heb gedaan dan normaal
Maar het is niet jouw schuld hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja en dus lijkt het alsof ik nog minder heb gedaan dan normaal
Vind het lief dat je gewoon doorgaat met me oppeppenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar het is niet jouw schuld hoor
mijn lovende woorden raken op
Ik doe mijn best, maar wat nu? Overwerken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vind het lief dat je gewoon doorgaat met me oppeppen![]()
![]()
Ik heb nog vijf kwartier om 18 afschriften in te boeken en volgens mij doe ik er 5 per half uur ofzoga ik dus niet redden
![]()
Niet veel.. Paar vieze dubbelzinnige grappenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef PieterBas het volgende:
Nog spannende dingen hier gebeurd.. of is het niet teruglezen waard?
We hebben net een pagina met schunnige opmerkingen gevuld. Dat wel wel aardig. En we hadden een Bert Visscher uurtje. Maar meer interessante dingen waren er nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef PieterBas het volgende:
Nog spannende dingen hier gebeurd.. of is het niet teruglezen waard?
Stacey maar dat was ook maar een paar postsquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
We hebben net een pagina met schunnige opmerkingen gevuld. Dat wel wel aardig. En we hadden een Bert Visscher uurtje. Maar meer interessante dingen waren er niet
Ja precies.. dat blijft er wel een beetje in als running gagquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef jna het volgende:
[..]
Stacey maar dat was ook maar een paar posts
Verdorie.. schunnige opmerkingen gemistquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
We hebben net een pagina met schunnige opmerkingen gevuld. Dat wel wel aardig. En we hadden een Bert Visscher uurtje. Maar meer interessante dingen waren er niet
Die komen hier ook zelden voor normaal gesprokenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verdorie.. schunnige opmerkingen gemist
Nee ik kan niet overwerken, ik moet om half 5 wegquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar wat nu? Overwerken?
Ja, net als een tietentopic.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:26 schreef jna het volgende:
[..]
Die komen hier ook zelden voor normaal gesproken
oei.. wordt in ieder geval wel krapquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee ik kan niet overwerken, ik moet om half 5 wegAnders was ik wel later naar huis gegaan.. Morgen moet die ouwe zeikerd die nooit drinken haalt (of in het zelfzame geval dat ie wel haalt, haalt ie het verkeerde
) mijn administratie reviewen dus dan moet het wel af zijn.. Scheelt wel dat ik om 8 uur op kantoor ben en hij op zijn vroegst om kwart voor binnen komt zetten, maar toch
Ben ik mee bezig, moet er nog vijftien + uitzoeken vraagpostenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oei.. wordt in ieder geval wel krap
Nog ff doorknallen dan!!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, moet er nog vijftien + uitzoeken vraagposten![]()
RukSIquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:33 schreef Bootje84 het volgende:
Verder hebben we het nog over jou gehad PB. Met je RSI
Ik moet nog beginnen. Na het werk dan maar, lekker nachtwerk dus.quote:
Ja, boks.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:38 schreef jna het volgende:
[..]
Bij jnlou werken we tot 16.00 heb ik besloten. Ben je het er mee eens?
15:30 klinkt beterquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:38 schreef jna het volgende:
[..]
Bij jnlou werken we tot 16.00 heb ik besloten. Ben je het er mee eens?
Ik heb zo'n stomme opdrachtquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog even volhouden
Of gewoon hier gaan posten, ook gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |