quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je hebt overigens ook een "speciale blik" in je ogen. Vergelijkbaar met kinderen uit inteeltgezinnen.
Ik zou je in ieder geval niet in een kamer zonder toezicht laten met mijn herdershond.
Tevens Sticky.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Zullen we dit gewoon het centrale HS stopt dingen in zijn neus topic maken?
OK. Maar dan wil ik ook verzoekjes kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Zullen we dit gewoon het centrale HS stopt dingen in zijn neus topic maken?
Moet je minder gaan snuiven, gij verslaafde onmens!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:48 schreef Heatseeker het volgende:
WTF dit is toch forum 49? Kappen met geouwehoer en foto's plaatsen van jezelf!
Mijn neus doet pijn.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Toen ik klein was heb ik wel eens een knikker in mijn neus gepropt, de huisarts moest hem later die dag verwijderen.
Ben militar ik mag heul geen drugs gebruikenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Moet je minder gaan snuiven, gij verslaafde onmens!
Vinden je mede militairen het ook zo gaaf als jij dingen in je neus stopt? Handgranaten, AK47's en kogels enzo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ben militar ik mag heul geen drugs gebruiken.
Uiteraardquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vinden je mede militairen het ook zo gaaf als jij dingen in je neus stopt? Handgranaten, AK47's en kogels enzo.
Je doet het toch echt zelf hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:48 schreef Heatseeker het volgende:
WTF dit is toch forum 49? Kappen met geouwehoer en foto's plaatsen van jezelf!
Mijn neus doet pijn.
True, al doe ik het om jullie te vermaken in de hoop dat het aanstekelijk is en andere users ook gaan experimenteren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je doet het toch echt zelf hoor
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:25 schreef honkbalknuppel het volgende:
Is dit echt ?
Dat kende Gorky ook niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:27 schreef honkbalknuppel het volgende:
TS kent geen schaamte, das wel stoer
Nopequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef eNGine10 het volgende:
Goed bezig TSMogen we ook suggesties doen?
balen want ik wou een kruiwagen, piemel en voetbal aanradenquote:
Ik mag heul geen drugs gebruiken en dus ook niet in huis hebben domoor.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
balen want ik wou een kruiwagen, piemel en voetbal aanradennouja blijft een leuk topic
Maak er maar 20.000 euro van, want zo lenig ben ik toch echt niet en me neusgat is te klein ervoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:19 schreef appelsjap het volgende:
[..]
![]()
20 euro als ie zijn piemel erin krijgt.
Die deurklink deed echt wel zeer enzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Whahaha..
Die deurklink ook gewoon!
*plast in neus van TS*
zal je vriendin blij mee zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:13 schreef Heatseeker het volgende:
[ afbeelding ]
Make-up kwastjes(niet van mezelf overigens
)
Die is niet thuisquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:24 schreef honkbalknuppel het volgende:
[..]
zal je vriendin blij mee zijn
dat is juist een goede zaakquote:
doe jij anders dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:59 schreef remlof het volgende:
Geweldig HS
Jammer dat je niemand meekrijgt
quote:
durf je het ook met condooms in je neus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:47 schreef Heatseeker het volgende:
Wegens het zo thuiskomen van vriendin ga ik zodra ze weer weg is verder.
![]()
![]()
ze wil niet meedoen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:47 schreef Heatseeker het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:47 schreef Heatseeker het volgende:
![]()
![]()
Hoe pijnlijk was dat?quote:
Helaas.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:31 schreef Bresh het volgende:
Haha geniaal topic
Even kijken of ik een cam kan vinden hier.
Gelukkigquote:
Whehehequote:
Het ligt niet aan jouwquote:Op maandag 16 maart 2009 15:32 schreef KaasManiak het volgende:
ligt het aan mij of is dit gewoon pure genialiteit?
OMFGquote:Op maandag 16 maart 2009 11:16 schreef Heatseeker het volgende:
[ afbeelding ]
Speelgoed pollepel en klosje garen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hulde aan jouw bijdrage!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:18 schreef Revdog het volgende:
[ afbeelding ]
Sensor + Kabel van een multimeter. Nu zit er allemaal stof in m'n neus![]()
Hulde aan m'n oude webcam
Dat ik mezelf hier voor lul zet is al heel wat, gezien de reactie's. Maar in vredesnaam een gebruikte tampon. Als jij nou eerst wat foto's post van jezelf met dingen in je neus, ga ik misschien wel een tampon zonder verpakking in me neus douwen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:23 schreef FrancesTheMute het volgende:
[..]
een gebruikte!
verder: geweldig topic!![]()
ziek bn lichamelijk of geestelijk niet in orde: zo ~ als een hond; daar word ik ~ van dat staat me gruwelijk tegenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef IJsbergsla het volgende:
Wer-ken wer·ken werkte, h gewerkt 1 bezig zijn, zijn krachten gebruiken: aan een roman ~ 2 betaalde arbeid verrichten, een beroep uitoefenen: waar werk je?; werk ze! werk prettig! 3 uitwerking hebben: op de zenuwen ~ invloed uitoefenen op 4 krimpen en uitzetten van hout door weersinvloeden || iets naar binnen ~ opeten; iem de kamer uit ~ maken dat hij de kamer verlaat
Ben je verkouden ? Er komen allemaal dingen uit je neus namelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:00 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
ziek bn lichamelijk of geestelijk niet in orde: zo ~ als een hond; daar word ik ~ van dat staat me gruwelijk tegen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:04 schreef WurM het volgende:
Beetje matige webcam, maar:
[ afbeelding ]
Een wasknijper met ingebouwd ledje... Lang leve beurzen
HS, wanneer maak jij weer een leuke reeks ?quote:
Zodra me vriendin de deur uit is, en ik dingen in huis kan vinden wat in me neusgaten pas.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:34 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
HS, wanneer maak jij weer een leuke reeks ?![]()
Een bierflesje pastte bij mij trouwens ook nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zodra me vriendin de deur uit is, en ik dingen in huis kan vinden wat in me neusgaten pas.
quote:
Nope, ik ga gewoon in huis op zoek naar dingen waarvan ik denk, hééé misschien past dat wel in me neus.quote:
Wedden dat je morgen nog bruine sliertjes uit je neus trekt?quote:Op maandag 6 april 2009 21:50 schreef Heatseeker het volgende:
[ afbeelding ]
Zware shag
Wat een gepriegel omdat er weer uit te krijgen.
Jepquote:Op maandag 6 april 2009 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Wedden dat je morgen nog bruine sliertjes uit je neus trekt?
Baas op ONZ?quote:Op maandag 6 april 2009 22:53 schreef stamppot het volgende:
hoe wil je ooit nog aan werk komen ts? als je toekomstige baas dit op internet vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
zet jij hem maar neer, de eer komt jou toe!quote:
Nu de slang van die stofzuiger!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:27 schreef grijpwijk1302 het volgende:
nog ene![]()
schroef en een pen van de dela
[ afbeelding ]
een luciferhoutje, dan kom je in mijn FoBoquote:
Lijkt er wel opquote:Op woensdag 8 april 2009 23:52 schreef luciferhout het volgende:
Je hebt je toch niet speciaal hiervoor geregistreerd hè![]()
jezus in je neusquote:Op donderdag 9 april 2009 21:25 schreef grijpwijk1302 het volgende:
jezus en een stukje brood
[ afbeelding ]
Neus tetrisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |